TOM napisał:
A to je ted otázka - zdali si kupovat auto za 10mil,když ho vlastně téměř nikdo nezná. Jak dlouho bych musel jezdit tady po Čechách než by někdo ocenil můj vkus kdybych ho měl?
Ted jen filosofuji - ale kdybych mě cca 15-20mil stejně by padla volba dřív na auta typu Aston Martin nebo Maserati nebo Lamborghini než ten Bristol. Já myslím,že ten si kupují lidé ještě s kontem o řád nebo spíš dva větším. Tací,kteří se pohybují ve společnosti kde Lambo je něco jako bežná konfekce.
PS: dajíse někde dohl...
Motorkám moc nerozumím, ale čistě teoreticky silná motorka je proti autu vždy ve výhodě. Konkrétní údaje o Bristol Fighter T nejsou příliš k dosažení, ale Veyron úspěšně "prohání" (aby také ne, je stavěn "na jízdu" NE "na image"). Ono rozdíl v koeficientu aerodynamického odporu 0,27 a 0,39 je opravdu véééélký.
To s tou rychlostí 430 km/h není nesmysl, ale v sériových vozech je "omezovač", takže ani 400 km/h nejedete (a právě TAKOVÉTO nesmysly lidi zajímají). To podstatné je, že když budete Bugatti Veyron na německé dálnici řídit, já s Buřtíkem vás (každý ve svém Bristol Fighter T) dojedeme a nebude to o autě a jen a jen o řidiči, kdo z nás nejrychlejší bude - jisté je, že nám doma v pokladničce ještě na koupi třetího Bristolu zbyde - o tolik je "horší" Veyron dratží. Takže s tou cenou je to takové ... diskutabilní.
PS: Kdo měl možnost vyzkoušet (a najít - i v německu - vhodnou dálnici je VELMI VELMI VELMI těžké - a stále těžší) rychlost NAD 250 km/h ví že i to je velmi rychle a HLAVNĚ pak každých 10 km/h nahoru je jak 50 v "běžných" rychlostech (a 300 km/h už zvládají jen ti naprosto nejlepší - a chce to i štěstí na ideální podmínky). Takže 430 km/h je sice krásná hodnota, ale opravdu nesmyslná - ale vše co motor zvládá předtím - TO je okouzlující
Bohužel nmám příjmy ani na Maserati (Quattroporte minulé generace jsem "malinko" zvažovala - tedy zánovní - u tohoto vozu cena jak šílená dolů letí, ale strach z finančních nákladů a "rozum" nakonec "zvítězily") ani na "ručně šité boty" Aston - ale když .... tak Bristol Fighter opravdu vyzkoušet půjdu a vážně zvažovat budu! Nějakých 80% všech kdy prodaných Bristolů je ještě v provozu - tak že bych pro tento život "vyřešeno" měla...). V česku to neradno říkat, ale takové Gallardo za hranicemi NENí až tak exkluzivní zboží, jak by si zde asi kdekdo myslel (chci tím říci, že si ho kupují i "normální" lidé - dokonce osobně jednoho znám).
PS: Máte pravdu, v česku snad Bristol ani zamykat netřeba, to mi spíše Octavii ukradnou