0
powrót
 

diskuze k tématu: Alfa Romeo 156 2,0 T.S. vs 2,4 JTD

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, technické dotazy, italská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 14.08.2006 11:41, RE: 156 2.4 JTD
Petr napisał:
Autor článku, pan Vaculík nemohl v životě v Alfe sedět !!!!
Tento motor 2.4 JTD točí ve 130 km/h cca 2.400
160 km/h cca 3.100 - 3.200
Tenhle motor 2.4 JTD common rail vytvořil koncern FIAT, jako 1. na světě udělal vysokotlaký vstřik nafty (později i FSI) to se psal rok 1996 a 156ka vyjela s tímto motorem, no a po čtyřech letech se vyrojily deriváty tohoto motoru v Peugeotech,Fordech, Renaultech ... .
Bohudík nedokázali udělat tak dobrou výkonovou k...
Přečtěte si to ještě jednou a lépe, co píšete platí až u šestikvaltů od r.v. 2002, které zajisté neodpovídají finanční představě tazatele a také je jich málo. Pětikvalty skutečně na orig. kolech téměř 3000 min-1. Nejdelší zpřevodování má šestikvalt pro 2,4 JTDm 20V (129 kW), ty však existovaly až od konce 2003 a mají převodovku GM.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 16.08.2006 16:43, Mondeo
Kdyby pan Vojtech premyslel o prodeji Mondea, rad se s nim domluvim. Jinak se pridavam ke komplimentum na kvalitu poradny, o Alfe budu nadale jen snit... ;)

michalhron@centrum.cz
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 02.11.2006 21:35, RE: bez předmětu
anonym napisał:
Koncern FIAT používá elektroniku Magneti Marelli
si blb
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 05.11.2007 14:03,
ALFA 156 2.4JTD NEMA PROBLEM ANI PRI 500 000KM.A SPOTREBA 6LITRU NAFTY JE BOMBA.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 24.02.2012 12:59, RE: Preciznost BRAVO
bubu napisał:
Existuje, 8 ventilove 1.6 boxery o vykone 76 kw sa do Alfy tiez montovali. Jak to bolo so spolahlivostou to neviem, rad by som o nich vedel viac....
my doma jednu máme=) 146, 1,6 boxer 76kw- ale o spolehlivosti toho moc napsat nemůžu- to auto sme zachránili před sešrotováním- 2 roky stála protože majitel si s ní nevěděl rady- nebrzdila- na několika místech unikala brzdová kapalina... takže mluvit o spolehlivosti a tom co bylo potřeba opravit- u auta který bylo takhle domršený by mohlo vyznít jako že všeobecně je alfa šrot což není.... překvapilo mě, že ač dva roky stála, tak stačilo připojit novou baterku a nastartovala na první otočení klíčkem- takže bych řekla že motor zdárně všechno ustál, dále po nezbytné opravě závadných míst brzdového systému (tu hadička, tu prasátka) a čistě preventivní výměně rozvodů musím říct že jezdí pěkně, má zajímavý zvuk, na můj vkus je dostatečně komunikativní- dá řidiči znát co se na silnici děje i řazení je celkem přímé- miluju na ní že je taková trošku drsná- žádný gumový přeposilovaný, přetlumený budižkničemu=)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 24.02.2012 14:22, RE: bez predmetu
anonym napisał:
ALFA 156 2.4JTD NEMA PROBLEM ANI PRI 500 000KM.A SPOTREBA 6LITRU NAFTY JE BOMBA.
Tak že nemá jedinej problém bych zase netvrdila, ale vesměs jde o spotřební záležitosti podléhající opotřebení- máme 156 2,4JTD sportwagon z roku 2000 (registrovaná leden 2001)- tachometrových 180 000km - reálný odhad cca 300 000km- dle opotřebení interiéru- takže pochopitelně se člověk neobejde zcela bez investic- ozývají se ramena na předku, spojka má taky nejlepší léta za sebou, tlumiče taky jdou do kytek, pružiny už sme taky měnili.... a pochopitelně rozvody, olej, filtry, brzdový destičky.... ale na ten věk a km je to ještě dobrý- běžný investice jako u kterýhokoliv jinýho auta podobnýho věku a km....za to svezení a image to rozhodně stojí=) jsem s ní spokojená=)
reagować
Martin_App
ilość wystąpień2
data registracji19.12.2013
Cztwartek 19.12.2013 01:10, Alfa- prostě super auto
Nesnáším lidi, kteří Alfu pomlouvají, hlavně ty, kteří ji neměli a kecají. Vlastním Alfu Romeo 156 1,6 TS, mám ji už 9 let a maximální spokojenost (musím zaklepat), mněněny rozvody atd... vše co se musí mněnit u každého auta. Ve srovnání s jinými 1,6 táhne neskutečně. Není pravda, že to je poruchové auto, záleží na tom, na jaký kus narazíte (po majiteli, který se o Alfu staral či po takovém který na ni s*al. Akorát chudáček trpí na těch zoufalých českých silnicích :(
Jak se píše, že Škody jsou spolehlivé auta.. není to vůbec pravda, v rodině jsme měli Fabii a Octavii a pořád se tam něco s*alo. Octavii jsme museli prodat, protože už ty opravy byly neúnosné.
Závěr: Každé auto má své mouchy.
reagować
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.