0
powrót
 

diskuze k tématu: Vyplatí se koupě hybridu?

kategorie zaszeregowania tematu:
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 10.11.2010 14:44, Hybrid vs. nafta
No je otazka kolik bude potreba investovat behem 150 tkm do naftaku a kolik do hybridu s atmosferickym motorem.
50 tisic v porizovaci cene pak nemusi byt zasadni polozka.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 10.11.2010 15:09, Hybrid
je další verze zeleného šílenství a boje s neškodným plynem CO2. Jsem rád, že o dotacích jako na západě se nám jenom může zdát, jinak to dopadne jako se solárními elektrárnami - nemyslím přímé dotace a nehorázné zisky, ale neefektivní využívání zdrojů.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 11.11.2010 07:24, Hybridy proč né systém s elektrocentrálou na naftu.
Co jsem pochopil, tak nejvíce zdražuje hybridy cena baterií.
A proč někdo nevyrobí hybrid bez baterií.
Vždyť na chalupy se dají pořídit různé benzínové či naftové elektrocentrály.
Proč prostě nenapájet celou dobu elektromotor hybridu z obdobné elektrocentrály.
Prostě otočím klíčkem a zapne se tím elektrocentrála a plynem pak už jen dávkuji proud pro elektromotor.
Vsadím se, že u tohoto systému by klesla spotřeba paliv dost výrazně a tak i cena za 1km a splodin by jistě bylo taktéž méně.
Myslím si, že když u klasického auta nahradíte spalovací motor elektromotorem a přidáte elektrocentrálu, tak nemůže být cena vyšší proti běžnému modelu-spíše by měla být nižší.
Nevím jsem amatér.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 11.11.2010 13:04, RE: Hybridy proč né systém s elektrocentrálou na naftu.
vlk1 napisał:
Co jsem pochopil, tak nejvíce zdražuje hybridy cena baterií.
A proč někdo nevyrobí hybrid bez baterií.
Vždyť na chalupy se dají pořídit různé benzínové či naftové elektrocentrály.
Proč prostě nenapájet celou dobu elektromotor hybridu z obdobné elektrocentrály.
Prostě otočím klíčkem a zapne se tím elektrocentrála a plynem pak už jen dávkuji proud pro elektromotor.
Vsadím se, že u tohoto systému by klesla spotřeba paliv dost výrazně a tak i cena za 1km a splodin by jistě bylo taktéž méně.
M...
Nevím kolik stojí baterie, cca 40-80 tisíc? Ale to jen tipuju. Ono filtr pevných částic a vysokotlaké čerpadlo taky nejsou zrovna za hubičku. <br>
Jinak pokud by měla být elektrocentrála dimenzovaná na 100 kW a běžela by trvale na tomto výkonu, tak by spotřeba asi malá taky úplně nebyla. <br>
Zajímavé je, že třeba Prius v zásadě cosi jako "elektrocentrálu" má. Viz. <br>
http://richardstrba.blog.sme.sk/c/198920/Nie-je-hybrid-ako-hybrid-ako-funguje-Toyota-Prius.html <br>
Protože nemá klasickou převodovku, tak rozjezdy řeší tak, že spalovací motor generuje přes 1. elektromotor proud, který pak pohání 2 elektromotor a ten pohání kola. Ono je to celé trochu složitější, viz. ten článek.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 11.11.2010 14:59,
a co vyssi ekologicka zatez pri vyrobe hybridu nez pri vyrobe normalniho auta. a stejne tak pri sesrotovavani.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 11.11.2010 21:19, RE: Hybridy proč né systém s elektrocentrálou na naftu.
vlk1 napisał:
Co jsem pochopil, tak nejvíce zdražuje hybridy cena baterií.
A proč někdo nevyrobí hybrid bez baterií.
Vždyť na chalupy se dají pořídit různé benzínové či naftové elektrocentrály.
Proč prostě nenapájet celou dobu elektromotor hybridu z obdobné elektrocentrály.
Prostě otočím klíčkem a zapne se tím elektrocentrála a plynem pak už jen dávkuji proud pro elektromotor.
Vsadím se, že u tohoto systému by klesla spotřeba paliv dost výrazně a tak i cena za 1km a splodin by jistě bylo taktéž méně.
M...
tak toto uvazovanie odporuje fyzikalnym zakonom .. nasledujuca uvaha ... Vyrobili by sme agregat na vyrobu el. energie, ktorym by sa dobijali baterie .. Samozrejme agregat by musel pracovat efektivnejsie ako spalovaci motor pouzivany v automobile (plus treba zaratat straty energie) .. Predpokladajme, ze sa ho podari vyrobit ... Preco ho nepouzit na pohon priamo? Ale hnat energiu cez generator, do akumulatora, cez elektromotor ku kolesam? .. Jednak by sa cely system vyrazne predrazil (komponenty naviac) a prichadzalo by k velkym stratam energie .. A otazka k diskusii .. da sa predpokladat, ze sa ten agregat podari vyrobit v najblizsej dobe ? ..
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 13.11.2010 19:01, vyplatí se koupě hybridu?
Ne.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 16.11.2010 13:14, Baterie Prius stojí od 150, ale spíše ke 200.000kč - Mám zkušenosti s Honda Insight
Nesmysl, nesmysl, nesmysl.
Pokud se v článku hovoří o velkých nájezdech... musel by jezdit po městě, na dálnici při běžném provozu je spotřeba stejná jako u jiného auta.

Jezdil jsem s Honda Insight 30.000km.
Je to čistě do města, rozuměno jízda po uličkách, něco podobného jako jezdit čistě v centru města, kdy nejdelší rovná cesta je kilometr - tam elektromotor pouze pomáhá.
Auto má klasický motor + sedmistupňový automat/variátor CVT a někde mezi tím je jakýsi elektromotor, který nikdyy nikdo neviděl a jen tak jej neuvidíte :)
Předjíždět z 80 náklaďák v provozu, je sebevražda. Motor podřadí.... řve, řve, řve, snad dokonce ubere a pak začne pooomalinku přidávat :)
Taková Ruská ruleta v Honda Insight :)
Někdy si jí půjčte, pokud předjedete, budete mít zážitek :)
reagować


przep. aktualizację
ten temat obserwujesz

zakończyć obserwację danego tematu


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.