0
powrót
 

diskuze k tématu: Motor 2.5 TDi a životnost vstřikovačů

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaký typ motoru vybrat, technické dotazy, ostatní
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 18.03.2008 08:44, TDI R5
Vim o motoru v Ceravelle T4 co má najeto 650t. km a furt jezdí každý den. Má teprve druhé turbo. Je to držák kterému můžou moderní motory závidět, Volvo vědělo proč do od VW převzalo. Podobný držák je i 2,5 Iveco, ale to už je vážně veterán
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 18.03.2008 09:57, RE: TDI R5
anonym napisał:
Vim o motoru v Ceravelle T4 co má najeto 650t. km a furt jezdí každý den. Má teprve druhé turbo. Je to držák kterému můžou moderní motory závidět, Volvo vědělo proč do od VW převzalo. Podobný držák je i 2,5 Iveco, ale to už je vážně veterán
Jo, VW 1 a VW 2 to jsou držáky. A táhnou pěkně vodcpodu a jezdí za 3 litry na 100km... . Bla, bla, bla, bla.... . Prdlačky naší babičky.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 18.03.2008 10:03, RE: TDI R5
anonym napisał:
Jo, VW 1 a VW 2 to jsou držáky. A táhnou pěkně vodcpodu a jezdí za 3 litry na 100km... . Bla, bla, bla, bla.... . Prdlačky naší babičky.
Bože ty jsi vůl.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 18.03.2008 10:11, RE: TDI R5
anonym napisał:
Jo, VW 1 a VW 2 to jsou držáky. A táhnou pěkně vodcpodu a jezdí za 3 litry na 100km... . Bla, bla, bla, bla.... . Prdlačky naší babičky.
Zkusenosti nabrane z postrkavani matchboxu auticek? Nejsem milovnik koncernovych aut, moresy ridicu "zavodnich" sluzenich octavek a fabii me take obcas uvadeji v uzas. Ale co se tyka tohoto motoru, tak davam presne za pravdu clanku a prispevku, na ktery si reagoval. Mel jsem tento motor ve Volvu V70 I. generace, a ted ho prohanim ve V70 II. generace, a nemuzu vynachvalit. Pravidelna udrzba je samozrejmosti, ale bohate se odmeni. Za tri sice nejezdim, ale 6.7 dlouhodobej prumer na dovutunove auto, dva a pul litr, soustavne pustenou klimu, 70% najezd po meste, a pokud si ho obcas od manzelky pujcim, tak i moji preteykou nohu, je vice nez prijatelne. V predchoyim aute jsem byl se spotrebou o litrik vyse, ale to byl automat.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 18.03.2008 10:40, donald
Doporučit v 230 tis. km výměnu mot. oleje za plnou syntetiku je fatální omyl. Pan odborník by měl vědět, že syntetický olej rozpouští karbonové úsady, které způsobí na motoru a plaivové soustavě nenapravitelné škody.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 18.03.2008 11:39, RE: TDI R5
anonym napisał:
Zkusenosti nabrane z postrkavani matchboxu auticek? Nejsem milovnik koncernovych aut, moresy ridicu "zavodnich" sluzenich octavek a fabii me take obcas uvadeji v uzas. Ale co se tyka tohoto motoru, tak davam presne za pravdu clanku a prispevku, na ktery si reagoval. Mel jsem tento motor ve Volvu V70 I. generace, a ted ho prohanim ve V70 II. generace, a nemuzu vynachvalit. Pravidelna udrzba je samozrejmosti, ale bohate se odmeni. Za tri sice nejezdim, ale 6.7 dlouhodobej prumer na dovutunove auto...
6,7 vám jednozančně věřím. Kecům škodovkářů o třílitrové spotřebě se směju.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 18.03.2008 11:44, RE: TDI R5
anonym napisał:
6,7 vám jednozančně věřím. Kecům škodovkářů o třílitrové spotřebě se směju.
No jasně, 3l jsou blbost. Já mám 2,5TDI v transporterech a berou okolo 9 litrů. Sám v multivanu mám 3.2 benzin a jezdim za 12. Nic extra rozdíl a je to uplně jiné svezení než nafta.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 18.03.2008 11:45, V čem spočívá nekvalita české nafty ?
Mohll by autor článku, nebo někdo, kdo tomu opravdu rozumí vysvětlit, v čem spočívá nekvalita české nafty ? A to konkrétně ? V čem je česká nafta, konkrétně od OMV, Schell horší oproti naftě od rakouské, německé OMV, Schell ? Nebo to jen autoři v rámci politické korektnosti hází všchno do jednoho pytle, aby je firma Jézédé nezažalovala z poškozování dobrého jména ?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 18.03.2008 12:14, RE: donald
donald napisał:
Doporučit v 230 tis. km výměnu mot. oleje za plnou syntetiku je fatální omyl. Pan odborník by měl vědět, že syntetický olej rozpouští karbonové úsady, které způsobí na motoru a plaivové soustavě nenapravitelné škody.
Karbonové úsady nerozpouští syntetický olej,ale jeho přísady,které se mimo jiné používají i v ostatních olejích.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 18.03.2008 13:21, RE: V čem spočívá nekvalita české nafty ?
anonym napisał:
Mohll by autor článku, nebo někdo, kdo tomu opravdu rozumí vysvětlit, v čem spočívá nekvalita české nafty ? A to konkrétně ? V čem je česká nafta, konkrétně od OMV, Schell horší oproti naftě od rakouské, německé OMV, Schell ? Nebo to jen autoři v rámci politické korektnosti hází všchno do jednoho pytle, aby je firma Jézédé nezažalovala z poškozování dobrého jména ?
Kdysi jsem jezdil v mezinárodní dopravě a nikdy jsem nezaznamenal rozdíl, mezi naší a západní naftou. Někdo říká, že když natankuje do prázdné nádrže v Německu, tak mu auto lépe jede. Já tohle nemůžu potvrdit, nezaznamenal jsem.
Bydlím v blízkosti velkoobchodního skladu Čepra, kde se jezdí plnit cisterny a vídám tu celkem pravidelně žlutočervenou cisternu Shell, která se naplní v Čepru a pak se jede vyprázdnit na pumpy Shellu. Takže, když někdo napíše "tankuji jen Shell", tak se vždy pousměju...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 18.03.2008 13:28, RE: V čem spočívá nekvalita české nafty ?
anonym napisał:
Mohll by autor článku, nebo někdo, kdo tomu opravdu rozumí vysvětlit, v čem spočívá nekvalita české nafty ? A to konkrétně ? V čem je česká nafta, konkrétně od OMV, Schell horší oproti naftě od rakouské, německé OMV, Schell ? Nebo to jen autoři v rámci politické korektnosti hází všchno do jednoho pytle, aby je firma Jézédé nezažalovala z poškozování dobrého jména ?
Proboha! Kde jste viděl benzínovou stanici "Schell"???
Uvažuji, že bych tam zajel a vyfotil ji pro vedení společnosti Shell - jako důkaz, že čínské padělky jsou už i na českém trhu s palivy - tomu se mi nechce věřit
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 18.03.2008 13:44,
Pro autora - s přímým vstřkováním - přímým je Y
s předvstřikem, ne předstřikem.
To jen tak, opravuji chybu.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 18.03.2008 13:44, RE: V čem spočívá nekvalita české nafty ?
anonym napisał:
Kdysi jsem jezdil v mezinárodní dopravě a nikdy jsem nezaznamenal rozdíl, mezi naší a západní naftou. Někdo říká, že když natankuje do prázdné nádrže v Německu, tak mu auto lépe jede. Já tohle nemůžu potvrdit, nezaznamenal jsem.
Bydlím v blízkosti velkoobchodního skladu Čepra, kde se jezdí plnit cisterny a vídám tu celkem pravidelně žlutočervenou cisternu Shell, která se naplní v Čepru a pak se jede vyprázdnit na pumpy Shellu. Takže, když někdo napíše "tankuji jen Shell", tak se vždy pousměju...
vtip je v tom, že z Čepra by měl putovat "holý" benzín a teprve na benzínce by tento "holý" benzín měl být doplněn o aditiva. N99 čepro tuším nedodává ten si šel vozí zvenku.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 18.03.2008 14:01, RE: V čem spočívá nekvalita české nafty ?
anonym napisał:
Mohll by autor článku, nebo někdo, kdo tomu opravdu rozumí vysvětlit, v čem spočívá nekvalita české nafty ? A to konkrétně ? V čem je česká nafta, konkrétně od OMV, Schell horší oproti naftě od rakouské, německé OMV, Schell ? Nebo to jen autoři v rámci politické korektnosti hází všchno do jednoho pytle, aby je firma Jézédé nezažalovala z poškozování dobrého jména ?
Nejsem žádný odborník na paliva, ale je všeobecně známá věc, že Česko pokrývá většinu své spotřeby benzínu a nafty dodávkami ropy z Ruska a ruská ropa má větší obsah síry než ropa norská (těžená ropnými plošinami v Severním moři), která zase pokrývá většinu spotřeby v západní evropě. Nafta z českých OMV, Shell atd. (vyrobená v českých rafineriích z ruské ropy) je sice lépe aditivována než nějaká "jezeďácká" nafta, ale stejně nikdy nebude dosahovat kvality nafty vyrobené ze severomořské ropy. To bohužel platí i o benzínu, takže přímovstřikové benzínové motory (např. 1.8 GDI od Mitsubishi) nebudou dosahovat takové životnosti v ČR jako jinde v Evropě. Navíc vyšší obsah síry je znát i na českém asfaltu, který je v teplých dnech "tekutější" než ten "severomořský".
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 18.03.2008 15:53, RE: V čem spočívá nekvalita české nafty ?
anonym napisał:
Nejsem žádný odborník na paliva, ale je všeobecně známá věc, že Česko pokrývá většinu své spotřeby benzínu a nafty dodávkami ropy z Ruska a ruská ropa má větší obsah síry než ropa norská (těžená ropnými plošinami v Severním moři), která zase pokrývá většinu spotřeby v západní evropě. Nafta z českých OMV, Shell atd. (vyrobená v českých rafineriích z ruské ropy) je sice lépe aditivována než nějaká "jezeďácká" nafta, ale stejně nikdy nebude dosahovat kvality nafty vyrobené ze severomořské ropy. To ...
Vzpoměl jsem si, že o kvalitě nafty bylo psáno v některém minulém čísle časopisu Autodiesel a o obsahu síry, jako nejdůležitějším parametru kvality se tam nepsalo, zato psali, že na výstupu z České rafinérské je kvalita nafty v pořádku. Co s tou ruskou ropou na Západě dělají, když jí také nakupují ? Navíc je všeobecně známo, že do Kralup vede ropovod z Ingolstadtu, z něj asi ruská ropa neteče, hlavní problém bude někde jinde, tak přidávám téma do hospodské diskuse.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 18.03.2008 15:57, RE: V čem spočívá nekvalita české nafty ?
TicTac napisał:
Proboha! Kde jste viděl benzínovou stanici "Schell"???
Uvažuji, že bych tam zajel a vyfotil ji pro vedení společnosti Shell - jako důkaz, že čínské padělky jsou už i na českém trhu s palivy - tomu se mi nechce věřit
Pan chtel asi demonstrovat svou znalost nemciny a puvodne to melo byt "SCHNELL!!!"
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 18.03.2008 16:34, RE: TDI R5
anonym napisał:
No jasně, 3l jsou blbost. Já mám 2,5TDI v transporterech a berou okolo 9 litrů. Sám v multivanu mám 3.2 benzin a jezdim za 12. Nic extra rozdíl a je to uplně jiné svezení než nafta.
Vlastním několik vozů LT mám dojem že jde o stejný motor . Dvě mají najeto 800 000 km !!! stále to maká !
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 18.03.2008 16:42, RE: TDI R5
anonym napisał:
Vlastním několik vozů LT mám dojem že jde o stejný motor . Dvě mají najeto 800 000 km !!! stále to maká !
Používám olej 5W 40 Esso . Vstřik se dělal jeden ten s kabelem . Jinak rozvody , filtry , čepy, brzdy, žere to jak se naloží nebo šlape na pedál .
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 18.03.2008 18:16, RE: V čem spočívá nekvalita české nafty ?
anonym napisał:
Nejsem žádný odborník na paliva, ale je všeobecně známá věc, že Česko pokrývá většinu své spotřeby benzínu a nafty dodávkami ropy z Ruska a ruská ropa má větší obsah síry než ropa norská (těžená ropnými plošinami v Severním moři), která zase pokrývá většinu spotřeby v západní evropě. Nafta z českých OMV, Shell atd. (vyrobená v českých rafineriích z ruské ropy) je sice lépe aditivována než nějaká "jezeďácká" nafta, ale stejně nikdy nebude dosahovat kvality nafty vyrobené ze severomořské ropy. To ...
jo a FSI budou mít tedy taky malou životnost...proboha to jsou keci. načerpejte si český benzín či naftu a pak v německu..Nechte si udělat rozbor a uvidíte že je v tom kuloví rozdíl...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 18.03.2008 18:43, RE: TDI R5
anonym napisał:
Vim o motoru v Ceravelle T4 co má najeto 650t. km a furt jezdí každý den. Má teprve druhé turbo. Je to držák kterému můžou moderní motory závidět, Volvo vědělo proč do od VW převzalo. Podobný držák je i 2,5 Iveco, ale to už je vážně veterán
To Iveco můžu potvrdit.V Lancii Thema SW má natočeno 920 000 km, druhý turbo,druhý vstřiky,jednou repas čerpadla .V 750 000 zabroušený ventily a přetěsnění motoru.Na stěnách válců ještě viditelný honování - nechápu.Tlaky v pořádku.Jo a olej obyč Schell Rimula 15w 40.
reagować
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.