0
powrót
 

diskuze k tématu: Limuzínu z VW koncernu nebo elegána ze Švédska?

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, ostatní, německá vozidla, česká vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 31.08.2009 09:55, rada
Já osobně bych doporučil S60 (sám mám zkušenosti s V70), jediná nevýhoda je, že na zadních sedadlech je o dost míň místa pro nohy jak v Superbu. Jinak po všech stránkách vypadá volvo moderněji a také modernější je. Co se týče motorů, tak s ani jedním beziňákem nejspíš nešlápnete vedle, přeplňované 5ti válce už volvo dělá dlouho a proto je umí, akorát musíte počítat se spotřebou okolo 9 litrů. Přeji šťastný výběr.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 31.08.2009 10:04, rada
Já bych doporučil s 60 2.4 d5 je to bobrý motor se solidní spotřebou okolo 8.0 litru. Benzíňáky mají zase velkou spotřebu ale super výkon a sou spolehlivé. Do vw nebo superbu bych nešel
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 31.08.2009 10:57, rada
kupte Superba 1,9 TDI v manuálu...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 31.08.2009 11:52, rada
No spíš než Volvo S60 bych doporučoval Volvo S80... To se dá velikostí srovnávat se Škodou Superb. S60-tka je spolehlivý vůz, ale je malá. A u S80-tky bych doporučoval benzínový motor 2,4 125 kW nebo 3,0 bez turba, výkon kolem 150 kW.
Já osobně vlastním Volvo S90 a jsem naprosto spokojen. Hlavní výhodou je zde spolehlivost, bezpečnost, zadní náhon se samosvorem a obrovský rejd.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 31.08.2009 12:03, rada
doporučuji Superb 1.9 TDI 96 kW, jezdím s ním již 4 roky, prostorné, pohodlné, spotřeba 5.5 - 6.0 l/100km, dlouhé trasy bez známky únavy. S Volvem zkušenosti nemám, náhradní díly a cena servisu bude někde jinde
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 31.08.2009 12:30, rada
Mám Superba 1,8 T předělaného na LPG a dodatečně ještě přidělaný vodíkový pohon (viz http://www.hydroxycorp.com/ - zde si ho může každý nevěřící kritik objednat !! V USA totiž vy chytráci na to už jezdí pár milionu aut několik let, ale v Evropě se to tají !!!!!!!) Lidi tomu sice nevěří, ale mám to takto namontované 2 roky a věřte - nevěřte, nic se tomu nevyrovná!!! Auto je skvělé - najeto 250 tkm, spotřeba fantastická - okolo 6,5 l. LPG i s pomocí vodíku. Volvo taky znám, ale vnitřím prostorem se mu zdaleka nevyrovná ani to výše zmínění Volvo S80 - změřte si to metrem jako já a uvidíte. Jsou to jen maličká ořezávátka proti Superbu. Jediná Audina A8 se mu vyrovná, a to jen v šířce pro sedadla, ani v podélném směru není větší, takže jednoznačně Superb. O servisu tu ani nepíši, protože každý tuší jaká je hodina servisu u Škody a čtyřech kol...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 31.08.2009 13:04, rada
chytráku co se rozčiluješ :) ??? pohádky vykládej jinde,je zvláštní,že jsem v USA žil 4roky a z těch milionů aut na vodík jsem žádný neviděl.hmm.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 31.08.2009 13:14, rada
Kdy už konečně lidi pochopí , že Superb je jeden z největších krámů a ty dvě ubohé hvězdy při bariérovém testu to je ostuda a ten airbag co se ani nenafoukne, a jak se ty auta kradou a vykrádají ....kolik majitelů muselo řešit pojišťovnu no prostě hnus a samé starosti..Doporučuji jednoznačně Volvo , ale do 200 000,- kč to žádný slušný kus nebude a u Superbu to samé...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 31.08.2009 13:49, rada
Když už by to musel být superb vzal bych V6. Směšná cena a motor celkem fungující
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 31.08.2009 13:55, rada
Vite ze hodinova cena v servisu u Volvo je cca 1000 CZK a u Skoda Superb cca 1200 CZK?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 31.08.2009 14:07, rada
v této ceně doporučuji Superba, spotřebou a prostorností se volvu nevyrovná, té spolehlivosti se neděste, je stejná jako u jiných aut, od vaší octávie se nebude nijak lišit. Budete spokojený. Volva jsou dobrá auta, náhon zadní nápravy je výhodou ale jsou drahá, S60 je určitě menší než superb. Kdyby jste se pro ně ale přecijen rozhodl, tak motor 2.4 D, při vašem nájezdu je to rozumný už. Přeji hodně štěstí při výběru
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 31.08.2009 14:10, rada
cena servisu superb? 1200czk? člověče, vždyť je to směšné. Volvo bude vždyckly dražší ...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 31.08.2009 14:17, rada
A jezdíte sám nebo ve čtyřech lidech? Pokud sám tak S60 bude dostatečně prostorné, komfortní a výkonné auto. Dva dlouháni dozadu se ale nevlezou. Jak už tu ale někdo psal. Za ty peníze nevím jak pořídíte. Superb TDI do dvouset bude pěkně vylágrovanej. Raději tedy benzín a to Volvo.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 31.08.2009 15:47, rada
Nechápu proč neustále mnoho lidí argumetuje při otázce výkonu, že nejsou závodníci. Ten výkon neni na závodění, ale na plynulost provozu nebo předjetí čadící příšery, vožení nákladu a rodiny ... Kolik projede na jednu změnu světel na křižovatce Š120 a kolik "normálních" vozů? A k výběru? S60 je předpotopní příšera, která pro nedostatek zájemců a peněz nemá nástupce a už se nedělá. SuperB? To samý, hodně plechu, technika, bezpečnost a výbava začátek, max. polovina 90. let. Je to sice asi mimo, ale téměř za ty prach je v akci O1 a neriskujete Superba olítanýho po taxikáři .o) Sorry, ale oboje, je dneska jen naleštěná bída. Resp. tomu ani u obou vozů nikdy jinak nebylo .o)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 31.08.2009 16:02, rada
jsme v Čechách, naše servisy neumí pořádně opravit ani Škodu, zahraniční auto svěřovat někomu, kdo prošel nějakým zaškolením, to bych se opravdu bál. Je nutné si uvědomit, že díky totalitnímu režimu náš vývoj zaostal a na nových Oktávkách a Superbech se učíme, tak že z tohoto pohledu je nejlepší české auto, protože tam udělá servis nejméně škod. Vím o čem mluvím, v servisu mě dojebali Audi i BMW, vemte český autíčko, ono Vás odveze kam potřebujete
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 31.08.2009 16:44, rada
A to je zase nahrávka na smeč
Jak se někde objeví zmínka o tom, že by si někdo chtěl koupit Superba, je to v*l a idiot.
Věc se má asi takto: nyní napíši OSOBNÍ zkušenost s oběma vozy, neb jedno jsem donedávna vlastnil /Superb 2,5V6 tiptronic) a s jedním jsem jezdil ve firmě coby se služebákem.
SUperb: pokud jezdí člověk sám (nebo max. 2 vpředu), tak je to sice pohoda, ale trochu nevyužité, protože vzadu vozíte jen luft. Pokud jde ale o cestování ve 3 a více, tak z uvažovaných aut volba č. 1. A to díky prosotru v podélném směru, klidu a celkově komfortně naladěném podvozku. Z motorů bych volil 1,9TDI , případně 1,8T. Pokud bych chtěl automat, klidně bych vzal opovrhovanou 2,5V6. Nebral bych naopak 2,0 103kW (ale ta stejně nění zatím v dané ceně).
Servis: 1,9 opraví každej Honza z Horní Dolní, protože je to profláklý motro z Okty a je na něj nejvíce dílů, taktéž když jde o podvozek. U něj bych si dával bacha (jako u ostatních koncernůú na přední nápravu (hliníkové díly, které se ale dají sehnat v druhovýrobě, jen ne bohužel na 2,5V6 Tiptr,). Jinak hodinová sazba ve značkovém servisu je cca 600 bez DPH (nevím, kdo a kde napsal ten blábol 1200!). Že se kradou, no budiž, sousedovi ho ukradli na SLovači, ale před 4 lety, dnes budou v kurzu jiné vozy.
Co se týká spotřeby, tak 1,9 TDI je jasně nejlepší - do 6/100, 1,8T dle stylu (jako každý turbobenzín) - 7 - 15/100, 2,5V6 v automatu -jen pro úplnost - jsem jezdil 7,2-8/100.
Vzhled je konzervativní, nicméně proti Superbu II jde o krasavce, protože II je hnus.
Bezpečnost nekomentuji, neb jsem neměl tu čest. Spolehlivost komentovat mohu, neb tu čest jsem měl po dobu 3 let a asi 70tkm - nic, mimo preventivně vyměněné hadice serva, která rosila ve spoji (8.000CZK - ranec). Jinak obecně - Superb s vysvícenými čočkami na xenonech blbě svítí, horší auto na toto snad neníé, ale dálková vstěla to vyrovnávají a zde je Superb hodně dobrý. V zimě - díky dlouhému rozvotu - relativně bezpečná jízda, na rozdíl např. od krátké Okty - měl jsem tudíž jsem mohl porovnávat.
Volvo S60 sedan r.v. 2002: D5 120kW či kolik. Rozměrově pro dva lidi výborný, vzadu utrpení (mám 187cm). Kufr ještě méně praktický než u S - malá díra. Podvozek celkem komfortní, motor výborný jak výkonem, tak hlavně spotřebou - při prasácké služební jízdě po polských tankodromech ve 2 lidech trvale kolem 6/100, tedy žádnách 8 nebo 9. při úsporné dokonce 5,4-5,5.
Poruchy: koroze výfuku (měně ve značkovém servisu - 30.000CZK - to je tedy pecka!!), jinak jen brzdy. Hodinová sazba Volvo Olomouc (u nás) 900,- bez DPH. Díly jak které, některé jsou pálky, jino naopka nepochopitelně levné. Druhovýroba v omezené míře.
KOncepce asi jako u Supa = stará a dnes zastaralá. Vzhled zvláštní, ale např. R60 snížená mi vždy rozbuší srdíčko.
Pokud bych volil já - nevolil bach ani jedno, ani druhé, potažmo třetí (VW). VW je trvdá koza (mohu dnes již srovnávat, mám tu čest vozit si zadek v Legacy - to je ted jiný komfortek a co se týká techniky, tak je to asi jako Sup. Staré a zastaralé. Jak benzíny ( i když 1,8T je celkem dobrá volba), tak TDI staré koncepčně - motory s předkomůrkou, jako za cara klacka.
Zvolil bych Mondeo 2,0TDCi a byl bych vysmátý - levný provoz, držáky, nehnijí víc než je nutné a hlavně - motor má kultivovný chod a pkud tam lejete slušné palivo, vydrží věčnost (už slyším zase ty kydy o vstřicích a 100tisícových opravách - ach njo). Podvozkově se Mondeu nevyrovná žádné z uvedených, tedy Sup, VW ani S60, o tom neních pochyb, a mimo supa poskytně Mondei výtečný prosotr vzadu, vpředu ale hlavně i v kufru. (Sup není na prosotr v kufru nejhorší, dokázal jsem do něj naložit vše ny zimní dovolenou pro 3 ldi včetně přileb do kufru, měl jsem skivak). To jaksi u Volva nepřipadá v úvahu.
Obecně pro předpokládanou kilometráž bych šel dnes dobenzínu ( 15 let jsem jezdil s naftou, ale te´d jsem opravdu musel uznat, že benzín je benzín, i když dražší na provozu, tak levnější v teoreticky možných závadách - hlavně u koncernových 1,9 - turba což je běžný problém díky chování majitelů, váze (2000 výměna, ale je to )a eventuleně čerpadlům. V zimě je nutné mít dobrý akumulátor, jinak je potíž se zmrzlým motorem - vyplatí se taky kolem 100-120tkm vyměnit preventivně žhaviče). Jo a ještě jedna věc - TDI by měly dostávat kvalitní olej a žádné LL !!!
K možné kilometráži: jak SUpy, tak VW mají většinou u nás více k, než na tachu. Jsme hovada. U Volva nevím, ale nedělám si iluze.To samé budou ostatní vozy.
U SUpa pozor na jedno choulostivé místo na korozi - to je kolem světel SPZ - tam i můj chytl jarní květ (2004).
Howgh.

reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 31.08.2009 19:39, rada
Nevim co je to za nesmysl ze superb je vzadu prostornejsi nez S 80,v S80 je mista na rozdavani a o bezpecnosti ani nemluvim
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 01.09.2009 08:19, rada
SUP 1 je prodloužený Passat, vzadu má místa na rozdávání, pokud ho nevyužijete, je skoro zbytečné o něm uvažovat. Co se motorizací týče, 1.8T mu sice dodala slušnou dynamiku, ale v dnešní době se už tenhle motor u ojetiny s nájezdem odpovídajícím stáří neobejde bez velké počáteční investice. 2.0 MPI /85 kW je na toto docela těžké auto beznadějně slabý, stejně jako 1.9 TDI. Na 2.5 TDI bych si dal obzvlášť pozor, tenhle motor je snad nejhorší koncernový diesel s vážnými konstrukčními průšvihy, které vás finančně zruinují, pokud je neřešil předešlý majitel a některé z nich (ucpané mazací kanálky ve vačkách) ani řešit nejdou. Při vašem nájezdu bych naftu rovnou škrtl. Pokud se pohybujete hlavně po dálnicích, zkuste uvažovat o šestiválci 2.8 V6/142 kW, ten je z benzínů do SUPa nejspolehlivější, v bazarech i nejlevnější a s výjimkou městského provozu i relativně hospodárný. Jediné jeho minus je vysoké povinné ručení...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 01.09.2009 12:44, rada
projedte se v superbu 96kw a v passatu 96kw s manualni sestikvaltovou prevodovkoü a sam si udelate posudek.v pripade vaseho najezdu bych volil naftovou verzi.Preji stastnou ruku pri koupi.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 01.09.2009 16:25, rada
A je to tu zase: zase někdo vykutal problém s mazáním motorů V6, aniž by napsal B,když už napíše A. U tohoto motoru je tak: první verze s výkonem 114kW MĚLY občas potíže s přidíráním vačkových hřídelí, protože měly konstrukční chybu v rozvodu oleje k ložiskům. Od roku 2003 byla provedena změna a rovněž výkon byl zvýšen na 120kW. U těchto motorů JE PROBLÉM odstraněn, týká se to i motorů Audi 132kW.
Takže,vážený pane Michale, piště věci až do konce. jestli mohu dodat jen zase svou osobní zkušenost, jeden vůz V6/120kW jsem vlastnil ještě před nedávnem, druhý, resp. třetí má můj soused z vedlejšího domu a nezdá se, že bych měl já, ani on potíže. Pravda je, že tyhle motory vydží klidně 250.000km, pokud do nich člověk leje olej a naftu a ne sračky, sodpuštěním. Jinak zkustě na silnici chytit nějakého taxikáře s V6 a zeptat se, jsou tací, co mají přes 350.000km a mění jen rozvody. Takže asi tak.
Je to jako s každým autem, když se k němu chovám, jak mám a respektuji jeho kosntrukci, tak se mi odmění dlouhodbým provozem. Osobně u mého auta byl motor tím posledním, co mě znepokojovalo. Spíše mi vadily kmitajícíc zvlněné kotouče a to klidně po 5-8.000km. Jenže já byl šetrný a dával jsem šmejdy typu ATE, Zimmermann a podobně. Kdybych dal možná originály Škoda, bylo by to lepší, i když vice než 3x dražší.
Výkon 1,9/96, pane Igore65, je plně dostačující pro provoz Superba, on se totiž nezdá, ale není to příliš těžké vozidlo a docela svižně se 96kW povozíte. Navíc ušetříte pár stovek na POV.
Ale komfort šetiválce tedy nedosáhnete ani zdaleka, potažmo v kombinaci s automatem a tempomatem, kdy si fakt jen užíváte jízdu.
Rád bych věděl, co je potřeba u 1,8T dělat tak zásadního a v kolika tisících kilomtrů to zájemce o tento motor potká? Nějak jsem mimo mísu. Že by se rovnou měnil celý motor??
Když se porozhlédnu zase jen v místě mého bydliště, mám zde kolegu, co má OI z r. 2001 s motorem 1,8T 110kW. Pravděpoodbně o tomhle je řeč. Je zajímavé, že má najte nevím přesně kolik přes 200.000km a když jsem s ním onehdá mluvil na letisti, kde se potkáváme, mi říkal, že snad jeden jediný důvod, proč NECHCE tuhle 8 let starou koktu prodat,, je právě motor - úsporný, relativně svižný a ahlavnmě bezporuchový. pokud mě pamět neklame, měnil jen rozvody a svíčky s filtry, oleje. Ba naopka, když tenhle motor nehoníte za studena a po jízdě ho necháte dochladit, dovolím si tvrdit, že je opravdu téměř nesmrtelný, rozhodně lepší varianta jak 77/81/96/120kW TDI.O benzínech 74/75kW nebo dokonce 85 2,0 nemluvě.
reagować
1 2 3 4


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.