0
powrót
 

diskuze k tématu: Koupit Audi A4 nebo Volvo S40?

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, technické dotazy, ostatní, německá vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 23.10.2007 12:52, RE: Jedině Ocfáfka
anonym napisał:
příspěvek byl vymazán
ty seš normální magor kterej se nauči jednu větu a furt s tim vopruzuje
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 23.10.2007 15:23, RE: Volvo vs Audi
anonym napisał:
S přihlédnutím k faktu by asi bylo pro rodiče lepší chodit v důchodu raději pěšky, aby nás už přestali ohrožovat na silnici.
Nevim, kolikrat te muj otec ohrozil na silnici, ze tu pises takove doporuceni ale troufam si tvrdit, ze tebe ani nikoho jineho za bezmala 40let za volantem jeste neohrozil.
Mikrospanek ho prepadl po tydnu tezke prace, na lesni silnici po ktere jel uz tisickrat v zivote. Stejne tak se to muze stat tobe, me, ci komukoli jinemu. Ve veku 58let jeste udrzi moc i stolici a myslim, ze i do drzky by ti dal..
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 23.10.2007 15:23, RE: Volvo vs Audi
anonym napisał:
mám zkušenosti s audi a4 1,9 tdi a s volvem s40 1,9 td a musím říct že volvo nikdy a to bylo o 2 roky novější. To myslím co se týče jízdních vlastností , řazení, řízení a celkově konfortu a zpracování na mě působí audi o 2 třídy vejš než to volvo ( a to volvo v supr stavu ceněné majitelem na 138000 r.v. 97 naj. 130000 a moje audi r.v. 95 naj 300000 po dvou těžkých bouračkách )
zalezi na prioritach... pravda jiste je, ze ten renaultovskej turbodiesel ktery jste si vyzkousel ve volvu je neco jineho nez tdi od vw ktery jste vyzkousel v audi. tento renaultovky motor bych taky nechtel, slysel jsem o nem jen spatne... ale kdyz vezmu v uvahu ze volvo s40 melo v roce 1996 4 ncap hvezdicky a bylo tim v te dobe nejbezpecnejsi auto ve sve tride (napriklad trojka od bmw mela chabe 2 hvezdicky, audi a4 mimochodem take...), tak bych bral zcela urcite volvo, ovsem za ty penize radeji jen v benzinu. preferoval bych beznou 1.8 se 116hp.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 23.10.2007 15:32, RE: Volvo vs Audi
anonym napisał:
Nevim, kolikrat te muj otec ohrozil na silnici, ze tu pises takove doporuceni ale troufam si tvrdit, ze tebe ani nikoho jineho za bezmala 40let za volantem jeste neohrozil.
Mikrospanek ho prepadl po tydnu tezke prace, na lesni silnici po ktere jel uz tisickrat v zivote. Stejne tak se to muze stat tobe, me, ci komukoli jinemu. Ve veku 58let jeste udrzi moc i stolici a myslim, ze i do drzky by ti dal..
dobrřéééééé
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 23.10.2007 18:55, RE: Volvo vs Audi
Krkovicka napisał:
Pred ctvrt rokem jsem mel podobne dilema, kdyz jsem shanel rodicum ojetinu "na duchod", ovsem tim rozdilem, ze Audi jsem vubec nebral v potaz. S prihlednutim k faktu ze otec obratil v mikrospanku dosavadni auto 2x pres strechu jsem zvolil S40 kvuli bezpecnosti, ktera, ac to vazne neni zadny tank, je na dobu sveho vzniku na urovni prevysujici kokurenty.
Dovezl jsem 1.8 r.v.98 v plne vybave z Drazdan od starsiho chlapka, ktery byl prvnim a svedomitym majitelem, protoze neuveritelne peclive vedl ...
Jo to jsem taky zažil, Volvo 40 je strašně hlučné na dálnici v kontrastu jak tiché na okreskách. Osobně bych volil Audi. Už i starší audi 80 mi přišla lépe spracovaná a na dálnici klidnější. Vzhledově je A4 taky trošku jinde, interiér obzvláště po faceliftu je dokonalost sama. Pokud by stála volba mezi Volvem 40 a BMW E36 - zvolil bych v tomto případě Volvo. E 36 je to nejhorší co v Deutchlandu kdy udělali.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 23.10.2007 19:13, RE: motory
anonym napisał:
asi pred rokem jsem se rozhodoval mezi stejnou volbou jako pisatel,projel jsem se skoro ve vsech motorizacich a jasne to u me vyhrala 1.8 T 20v.spotreba skoro stejna jako u volva ne-li lepsi a ten motor je vyborny jak pro klidnou jizdu tak ho trochu 'projet'.nakonec taky rozhodlo ze jsem sehnal vuz s timto motorem (passat b5) od znameho s jasnou historii.osobne si myslim ,ze si spousta lidi stezuje na predni napravu protoze tam maji ten litinovy ingot zvany TDi ktery je proti benzinu o moc tezsi...
audi a4 sedan pohotovostní hmotnost vozu

motor 1,8T benzín 1380 kg
motor 1,9TDI nafta 1375 kg
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 23.10.2007 20:15, RE: motory
anonym napisał:
audi a4 sedan pohotovostní hmotnost vozu

motor 1,8T benzín 1380 kg
motor 1,9TDI nafta 1375 kg
Osobně se mi víc líbí ta Audina, ale měl jsem asi smůlu, ale v mém okolí byly asi 3 A4ky a potvrdilo se mi, že je s nimi problém. Odcházela čerpadla, váha vzduchu (diesel) elektronika u všech a u jednoho komplet elektroinstalace. Známý se dokonce z Alp vrátil na podvalu. Elektrika si postavila hlavu a auto nešlo nastartovat (A4 Avant TDI r.v. 2002) Samozřejmě, že mohou být výjimky, ale já bych do něj nešel, mám strach. Naproti tomu Volvo S40 r.2000 má známý a řeší jen prkotiny na podvozku (celkem drahé, ale to je u každého auta)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 23.10.2007 20:23, Volvo S40
anonym napisał:
asi bych šel radši do volva, za stejný peníze koupíš auto v lepším stavu, novější a líp vybavený, většina majitelů aut zn. volvo jsou konzervativci co rozhodně nelítají dvě kilča po D1 a dbají na servis, na rozdíl od většiny majitelů audi, kteří spolu s majiteli BMW vynikají agresivitou-toto je můj osobní a ryze subjektivní názor a zkušenost. dalším plusem pro volvo je obliba mezi zloději, na rozdíl od audi téměř nulová. Tom
Volvo S40 jsem měl, bylo z roku 1999 a benzin 1.6, s autem jsem byl spokojen, ale s motorem 1.6 jsem spokojen nebyl. A to měl motor najeto 80 000 km (kilometům bych věřil, pravidělně vedená knížka, stav auta, potvrzení v Brně u Volva). Měl jsem silnější verzi s 80 kW a papírově to je dost ale vůbec to nějelo a navíc šílená spotřeba po městě 11,5 litrů!. Sice je v techničáku 11 ale i tak je to dost. Volvo jsem výhodně prodal, a koupil BMW 316 s 1995 s 200 tis. km, motor se nedá u BMW s Volvem srovnat, mnohem lepší zátah a pružnost a spotřeba po městě 9 litrů. Sice už je podvozek vymlácenej ale s auta mám radost, ale autor článku má pravdu ve Volvu je taková příjemná atmosféra.
Pokud bych mohl doporučit tak 1.6 určitě ne, nevím jak jezdí 1.8 ale pravděpodobně to bude lepší volba.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 23.10.2007 20:23, RE: Volvo vs Audi
anonym napisał:
S přihlédnutím k faktu by asi bylo pro rodiče lepší chodit v důchodu raději pěšky, aby nás už přestali ohrožovat na silnici.
nevymlouvej se,ty se přece ohrožuješ sám,prý už máš u silnice předplacený pomníček
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 23.10.2007 20:24, RE: S/V40 - motor 2.0
anonym napisał:
Mam Volvo V40 s motorem 2.0 a opravdu nepozoruji, ze by v nizkych otackach tento byl mdly. Verze 100 kW (oznaceni B4204S2) jiz ma variabilni casovani ventilu a urcite to jde poznat. Od 1500 otacek jde tocivy moment pres 160 Nm z celkovych 190.
Jsem si dobře vědom toho, že posouzení pružnosti motoru je ryze subjektivní záležitost. Nepíšu, že by na tom bylo dvoulitrové Volvo vyloženě nepružné, to rozhodně ne, jen prostě znám v nízkých otáčkách mnohem pružnější dvoulitrové motory (paradoxně jedny z nejlepších v této věci byly staré dvouventily používané koncerenem VW 2.0 85 kW, ale také třeba Ford 2.0 88 kW pro Sierru a Scorpio ). Od středních otáček pak zmiňovaný motor volva jede velmi dobře, to je bez debaty. Důležitá je ale jiná věc: Řidič by měl porozumět charakteristice svého motoru, a v případě požadavku silnější reakce tomu i dopomoci vhodným řazením. Stejně jako od dieselu nikdo neočekává závratnou dynamiku při vytáčení k omezovači, tak i od benzínového atmosférického motoru se čtyřventilovým rozvodem nemůžeme čekat nějaké závratné reakce od nízkých otáček. Má to prostě své zákonitosti, takže Vaši poznámku beru, protože je to skutečně o tom subjektivním vjemu. Znám člověka, který má původní předfaceliftovou verzi Peugeotu 406 2.0 16v 97 kW (XU10J4R), o které říká, že má fantasticky pružný motor. Naopak já si o tom samém motoru myslím, že je to jeden z nejméně pružných dvoulitrů, které kdo kdy vyprodukoval. Motor totiž ukazuje svou dynamiku až v nejvyšších otáčkách, ve středních je sotva průměrný, a v nízkých totálně udušený a akceleraci se bránící. No, a pak se v tom vyznejte... Dva lidé, dva názory...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 23.10.2007 20:28, RE: Volvo vs Audi
anonym napisał:
mám zkušenosti s audi a4 1,9 tdi a s volvem s40 1,9 td a musím říct že volvo nikdy a to bylo o 2 roky novější. To myslím co se týče jízdních vlastností , řazení, řízení a celkově konfortu a zpracování na mě působí audi o 2 třídy vejš než to volvo ( a to volvo v supr stavu ceněné majitelem na 138000 r.v. 97 naj. 130000 a moje audi r.v. 95 naj 300000 po dvou těžkých bouračkách )
Ten tvůj názor na BMW E36 odpovídá tvý inteligenci. Chápu že nemá BMW každej rád ale tvůj názor je ubohej, nevíš o čem můuvíš, osle
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 23.10.2007 20:42, RE: Volvo S40
anonym napisał:
Volvo S40 jsem měl, bylo z roku 1999 a benzin 1.6, s autem jsem byl spokojen, ale s motorem 1.6 jsem spokojen nebyl. A to měl motor najeto 80 000 km (kilometům bych věřil, pravidělně vedená knížka, stav auta, potvrzení v Brně u Volva). Měl jsem silnější verzi s 80 kW a papírově to je dost ale vůbec to nějelo a navíc šílená spotřeba po městě 11,5 litrů!. Sice je v techničáku 11 ale i tak je to dost. Volvo jsem výhodně prodal, a koupil BMW 316 s 1995 s 200 tis. km, motor se nedá u BMW s Volvem sr...
Mám volvo V70 a taky se mi shoduje dosažená spotřeba s údajem v techničáku, zřejmě uvádí pravdivé hodnoty
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 23.10.2007 20:44, řeším peníze na jídlo a uhlí
řeším peníze na jídlo a uhlí, takže nemohu s lehkostí říci, že je Audi lepší, přestože jsem kdysi dělal i průvodce cca měsíc po Audi v Ingolstadtu. Dopadl jsem díky nemoci tak, že mě stát posílá 3126,- Kč měsíčně a úředníci se jen hloupě vysmívají, když tam s berlemi přijdu požádat o příspěvek na uhlí. V HK se staví pro úřednický zadky za 1-2 miliardy Kč nový "pivovar", ale pro lidi ani 1 kč !!!!! hledám pomoc, ale nikdo nechce poslat peníze ani charity ani bohaté firmy - jak je tomu u Vás ? - ujkoinf@tiscali.cz
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 23.10.2007 21:19, RE: motory
Šakal napisał:
Osobně se mi víc líbí ta Audina, ale měl jsem asi smůlu, ale v mém okolí byly asi 3 A4ky a potvrdilo se mi, že je s nimi problém. Odcházela čerpadla, váha vzduchu (diesel) elektronika u všech a u jednoho komplet elektroinstalace. Známý se dokonce z Alp vrátil na podvalu. Elektrika si postavila hlavu a auto nešlo nastartovat (A4 Avant TDI r.v. 2002) Samozřejmě, že mohou být výjimky, ale já bych do něj nešel, mám strach. Naproti tomu Volvo S40 r.2000 má známý a řeší jen prkotiny na podvozku (c...
SAKALE, opet jsi proti svemu tvrzeni reagoval na anonyma, zda se ze to s temi anonymy zase tak zle nebude vid?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 23.10.2007 21:26, RE: řeším peníze na jídlo a uhlí
anonym napisał:
řeším peníze na jídlo a uhlí, takže nemohu s lehkostí říci, že je Audi lepší, přestože jsem kdysi dělal i průvodce cca měsíc po Audi v Ingolstadtu. Dopadl jsem díky nemoci tak, že mě stát posílá 3126,- Kč měsíčně a úředníci se jen hloupě vysmívají, když tam s berlemi přijdu požádat o příspěvek na uhlí. V HK se staví pro úřednický zadky za 1-2 miliardy Kč nový "pivovar", ale pro lidi ani 1 kč !!!!! hledám pomoc, ale nikdo nechce poslat peníze ani charity ani bohaté firmy - jak je tomu u Vás ? - ujkoinf@tiscali.cz
to je recese! nenechte se napalit, lidi, at zije magistrat v HK
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 23.10.2007 22:04, RE: motory
anonym napisał:
SAKALE, opet jsi proti svemu tvrzeni reagoval na anonyma, zda se ze to s temi anonymy zase tak zle nebude vid?
Přijde mi, že máš trochu chorobné sklony k tomu mě sledovat, ale to zvládnu. Pokud je někde 35 diskutujících a a diskuse k něčemu vede, proč ne. Jediná diskuse, která nevede k ničemu, je ta s Tebou. Promiň
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 23.10.2007 22:05, RE: motory
Šakal napisał:
Přijde mi, že máš trochu chorobné sklony k tomu mě sledovat, ale to zvládnu. Pokud je někde 35 diskutujících a a diskuse k něčemu vede, proč ne. Jediná diskuse, která nevede k ničemu, je ta s Tebou. Promiň
Jo a na CNG jsem taky reagoval na anonyma, ta ať máš z toho taky vánoce
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 23.10.2007 22:34, Šakal
Umým ale zatraceně dobře parkovat jako nikdo z vás a na anonimi nereaguji.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 23.10.2007 23:09, RE: Volvo vs Audi
anonym napisał:
nevymlouvej se,ty se přece ohrožuješ sám,prý už máš u silnice předplacený pomníček
Tak leda tvoja babka ma pomnicek..
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 23.10.2007 23:37, RE: motory
anonym napisał:
audi a4 sedan pohotovostní hmotnost vozu

motor 1,8T benzín 1380 kg
motor 1,9TDI nafta 1375 kg
to mas asi nekde chybu.ted sem se dival do TP a 1.8T ( b5 ) a pohotovostni hmotnost je 1290 kg.auto v plne palbe.r.v 98
reagować
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.