0
powrót
 

diskuze k tématu: Octavia Scout 2,0FSI nebo 2,0TDI?

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, německá vozidla, česká vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 12.11.2009 07:30, rada
Líbila se mi poznámka o tom, že mám zajít do servisu, kde někoho znám a optat se, co se kazí a co ne. Kdybych někoho takového znal (komu prošlo takových aut rukama desítky), tak se neptám anonymně na internetu.
Ale protože neznám, tak sháním "osobní" zkušenosti, kde se dá. Protože jít do autosalonu je jako číst si v prospektech
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 12.11.2009 10:00, rada
boha jeho co to je za kecy 2.0TDI nejhorší motor.. kerej jouda z vás ho tady má v autě asi nikdo každej tady pět korun na sváču v kapse a už je chytrej jak radio.. a raděj a raděj
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 12.11.2009 11:19, rada
Proč když tomu jak sám píšeš moc nerozumíš, nechceš ani v koutku popřemejšlet o jiných variantách než je scout?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 12.11.2009 13:24, rada
Já si myslím že když tazatel požaduje objektivní hodnocení, neměl by se ptát majitelů těchto vozů.
Tak to prostě u nás čecháčků chodí. Promiňte, ale neznám nikoho kdo vyndal přes 600 za novej střep aby ho následně hanil a poukazoval na jeho nedostatky.
Spíš to chodí naopak. Buď radost z nového vozu malinko zaslepí a nedostatky se jednoduše přehlžejí, nebo jsou vidět a víme o nich, ale přesto to co mám doma já je nejlepší přece.
Tudíž si myslím že výpovědní hodnota této diskuze je téměř rovná nule.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 12.11.2009 14:32, rada
souhlas s René: a v druhé řadě jsou tady lidi,kteří v tom nikdy nejeli,ale svůj názor tady napíší. Což je ještě horší.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 12.11.2009 15:37, rada
Jestlize je ve Scoutu PD motor tak to nekupujte.Je to zastarala technologie stara skoro 10 let.Mozna jako ojetinu za adekvatni cenu!!!!!Jinak se do tohoto typu vozu hodi spise nafta.Zvazte nabidky BMW,AUDI,SUBARU.STOJI TO ZA TO!!!!!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 12.11.2009 15:52, rada
Jeste k motoru PD 103 kw.Mam na nem ujeto 97 000 Km od noveho.Spotreba je 6,5-7,5 l.Je velmi hlucny.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 12.11.2009 19:56, rada
nesetkal jsem se s tím že by mi někdy okáva nešla nastartovat..
po 3 výměně řídící jednotky u sousedky je to asi ve větvích...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 12.11.2009 19:57, rada
kupte si audi a ste za vodou
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 12.11.2009 20:01, rada
kupte si každý kdo co chcete - výběr je na každém osobně - ani nezáleží zdaje dražší či ne, jakou má spotřebu, ale taky o designu - někomu se hold líbí tak to ostatní zkuste zkousnout
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 12.11.2009 20:02, rada
Zdeny60:
poruchové hlavně software či řídící jednotka...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 12.11.2009 20:15, rada
Asi bude nejlepší sednout někde v bazaru do obou motorizací a přesvědčit se na vlastní kůži,co vám sedne. My tady můžeme kecat,majitelé svých motorů mohou chválit,ale ve vašem autě jezdit nebudem. Každý motor má své pro i proti.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 12.11.2009 21:08, rada
Přesně tak, nejlepší je osobní zkušenost. Prostě se obou kouscích projet. Vím, že to neodhalí všechno, ale nějaký pocit z toho mít budete. Redakce vám napíše něco ve smyslu - záleží kolik ujedete kilometrů ročně a na jaké vzdálenosti budete se scoutíkem jezdit, pak info typu TDI PD je hrozně hlučný a podobné odrbané fráze. Sám si zvažte, čím jste jezdil - pokud dieslem, bude se vám na benzínové auto zvykat těžko to mi věřte. Myslím, že vůbec není špatné, co tu píší majitelé a přímí vlastníci. Po tom vlastně autor dotazu pátrá. Lidí jako je on, kteří si kupují auto rok nebo dva staré je spousta a cena nového je úplně někde jinde. Pokud mi přítomní zastánci subaru dohodí forestra dva roky starého v max výbavě ( nebudu to vypisovat, i když se hned najdou rýpalové, co to jako je....) s dieslem, najeto do 40tis. za 450000,- tak si ho rád koupím, ale to asi nedohodí, takže ty kecy o cenově výhodném Subaru jsou jaksi mimo. Škodovka, ať se vám to líbí nebo ne je auto, které dobře zná každá opravna -jasně, teď se určitě smějete, že se škoda tak strašně kazí. Časem se totiž musí každé auto udržovat- brzdy, tlumiče, výfuky,... kdejaká blbost a tady má domácí značka nepřekonatelnou výhodu. Jeden příklad za všechny. Když jsem chtěl jen seřídit geometrii na Subaru poslali mě s tím do Subaru servisu , protože si na to autoservis netroufal a já jako idiot nebudu s každou kravinou jezdit 100km do autorizivaného servisu. říkejte si co chcete. Škodovku vám v případě problému opraví všude, ale Subaru ne a už vůbec nemluvím o cenách dílů - škodovek je prostě moc a Subaru žalostně málo. V konečných číslech průměrného auta musí vyjít Škoda lépe. Jistě je Subaru spolehlivější, ale až příjde jeho čas, tak se majitelé budou jenom divit anebo nebudou protože je jim to buřt - prostě na to mají a neřeší to. Ale jen málokdo může měnit auto každé tři roky a pořídit si nové. Ten potom neřeší tyhle běžné prkotinky a může napsat, jak je Subaru levná a výhodná značka.

Reakce na jednu poznámku -- Nesrovnával jsem Subaru z 90- let se novým Scoutem, ale s Passatem z 90- let do kterého jsem po štastném prodeji Legacy přesedl a byl jako v ráji. Každému sedí něco jiného a Subaru rozhodně nejsou jediná dobrá auta, ani Škodovky ne, ale o tom tahle diskuze není.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 12.11.2009 21:49, rada
Taková debata co se tady odehráva se dala čekat, když je otázka na koncern tak je o zábavu postaráno. O 2.0 TDI toho bylo napsáno docela dost, většina kritiky se vztahuje na auta z prvních dvou let výroby OII. Potom ve Scoutíku bude filtr pevných částic a ten byl kombinovany s verzí motoru s osmiventilovou hlavou válců, která by měla být odolnější než 16V varianta. Nejlepší určitě bude si každou motorizaci projet a potom se rozhodnout. Kždopádně ale doporučuji dobré pojištění proti krádeži.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 13.11.2009 09:33, nic
Takže přesně jako v celotýdenní diskuzi jsme se od autora rady nedozvěděli nic.
Jaká je výrobcem udavaná spotřeba, kdy se měněj rozvody a po kolika km by se měl měnit olej a že je scout oplastovanej se dozvíme v každé brožuře.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 13.11.2009 09:43, RE: nic
Valnoha napisał:
Takže přesně jako v celotýdenní diskuzi jsme se od autora rady nedozvěděli nic.
Jaká je výrobcem udavaná spotřeba, kdy se měněj rozvody a po kolika km by se měl měnit olej a že je scout oplastovanej se dozvíme v každé brožuře.
Zdravím při pátku a najivně doufám, že se diskuze pod článkem opět nezvrhne v módní kamenování dieslů. Určitě bych vyzkoušel obě motorizace, zvážil své nároky, potřeby a očekávání od vozu a podle toho se - svobodně - rozhodl.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 13.11.2009 09:55, RE: nic
Joska napisał:
Zdravím při pátku a najivně doufám, že se diskuze pod článkem opět nezvrhne v módní kamenování dieslů. Určitě bych vyzkoušel obě motorizace, zvážil své nároky, potřeby a očekávání od vozu a podle toho se - svobodně - rozhodl.
přesně tak, jak říkáš.
je těžké jak už bylo napsáno v diskuzi si nechat poradit od někoho anonymě po netu.
Bud jsou tu lidé kteří scout vlastní a ti ho určitě hanit nebudou, nebo jsou lidé kteří o něm sní, tak ti také ne.
A druhá strana je těch kteří si myslí že 4x4 je pro jeden víkend za rok na horách zbytečnost, tak ti od něj budou zrazovat, nebo naopak ti kteří vědí že když 4x4 tak úplně jiné než s haldexem a ti budou zrazovat také.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 13.11.2009 10:25, Je smutné, že autor nic neví
Kdyby si autor přečetl Autodiesel a hodnocení motoru 2.0 TDI PD Martina Vaculíka, věděl by, že tento motor je největším konstrukčním omylem slavného koncernu VW a nemohl by ho doporučit.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 13.11.2009 11:09, 2.0 TDI
Tento motor má kamarád v Octávii, kterou velmi výhodně koupil z firmy svého otce. Z motoru je nešťastný jen kvůli jeho špatné pověsti, ale zatím se mu po 50-ti tisících (sám najel 6) nic konkrétního nestalo a ani spotřebu oleje nemá nijak závratnou. Jeho dlouhodobá spotřeba se ustálila na 6,8 s větším podílem krátkých tras. Má verzi 4x4 a při výjezdu na mokré trávě si to celkem pochvaloval. Co vím, tak si stěžuje na polokožená sedadla černé barvy, která v létě hodně hřejí. Dále mu vadí u automatické klimatizace nastavení nejnižší teploty 16 °C (já mám v Mondeu 19°C a je to opravdu problém topit buď na 19 nebo foukat zvenčí studený). Nicméně podle mé zkušenosti tohle je problém krátkých tras. Co mě párkrát vezl, tak uvnitř motor prostě bručí, i odlehčený, i když méně.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 13.11.2009 13:51, Autor
Já bych autora článku tak nehaněl. Podle mne dal dostačující informace, aby si případný kupec vybral mezi benzínem a naftou. Ostatní je již na něm, nemá cenu se rozepisovat o nějakých např. závadách, které se někdy vyskytly u toho či onoho motoru . Možná se ještě mohl zmínit o dynamice a kultivovanosti motoru popř. o grafickém průběhu křivek točivého momentu a výkonu.
reagować
  1 ... 4 5 6


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.