Cztwartek 12.11.2009 21:08,
rada
Přesně tak, nejlepší je osobní zkušenost. Prostě se obou kouscích projet. Vím, že to neodhalí všechno, ale nějaký pocit z toho mít budete. Redakce vám napíše něco ve smyslu - záleží kolik ujedete kilometrů ročně a na jaké vzdálenosti budete se scoutíkem jezdit, pak info typu TDI PD je hrozně hlučný a podobné odrbané fráze. Sám si zvažte, čím jste jezdil - pokud dieslem, bude se vám na benzínové auto zvykat těžko to mi věřte. Myslím, že vůbec není špatné, co tu píší majitelé a přímí vlastníci. Po tom vlastně autor dotazu pátrá. Lidí jako je on, kteří si kupují auto rok nebo dva staré je spousta a cena nového je úplně někde jinde. Pokud mi přítomní zastánci subaru dohodí forestra dva roky starého v max výbavě ( nebudu to vypisovat, i když se hned najdou rýpalové, co to jako je....) s dieslem, najeto do 40tis. za 450000,- tak si ho rád koupím, ale to asi nedohodí, takže ty kecy o cenově výhodném Subaru jsou jaksi mimo. Škodovka, ať se vám to líbí nebo ne je auto, které dobře zná každá opravna -jasně, teď se určitě smějete, že se škoda tak strašně kazí. Časem se totiž musí každé auto udržovat- brzdy, tlumiče, výfuky,... kdejaká blbost a tady má domácí značka nepřekonatelnou výhodu. Jeden příklad za všechny. Když jsem chtěl jen seřídit geometrii na Subaru poslali mě s tím do Subaru servisu , protože si na to autoservis netroufal a já jako idiot nebudu s každou kravinou jezdit 100km do autorizivaného servisu. říkejte si co chcete. Škodovku vám v případě problému opraví všude, ale Subaru ne a už vůbec nemluvím o cenách dílů - škodovek je prostě moc a Subaru žalostně málo. V konečných číslech průměrného auta musí vyjít Škoda lépe. Jistě je Subaru spolehlivější, ale až příjde jeho čas, tak se majitelé budou jenom divit anebo nebudou protože je jim to buřt - prostě na to mají a neřeší to. Ale jen málokdo může měnit auto každé tři roky a pořídit si nové. Ten potom neřeší tyhle běžné prkotinky a může napsat, jak je Subaru levná a výhodná značka.
Reakce na jednu poznámku -- Nesrovnával jsem Subaru z 90- let se novým Scoutem, ale s Passatem z 90- let do kterého jsem po štastném prodeji Legacy přesedl a byl jako v ráji. Každému sedí něco jiného a Subaru rozhodně nejsou jediná dobrá auta, ani Škodovky ne, ale o tom tahle diskuze není.
reagować