anonym napisał:
Recenze a nazory pana Vaculika jsou mi vice nez blizke. Jde videt, ze autor ma technicke mysleni, a auta jsou pro nej vic nez dopravni prostredek. Bohuzel tyto dve vlastnosti bezny ridic nema, a proto se pan Vaculik nesetkava s porozumenim ctenaru. Ted par mych postrehu. VW investovalo do vyvoje technologie PD nemale financni prostredky. Proinvestovane penizky se samozrejme musi vratit. Proto si dnes kupujeme TDi, na ktere jeho konstrukteri nejsou zrovna hrdi. Podvozek z golfu 4 generace je po j...
Souhlasím, někteří majitelé VW si často myslí že nad jejich Golfy a Passaty prostě není. Neříkám že to jsou špatná auta, ale co se týče mnoha prvků, ať už v konstrukci podvozku či motoru, jsou mnohdy mimo a ačkoli se tyto věci zdají jako moderní a dokonalé, není tomu tak. Je skutečně pravda, že staré dobré motory TDI lze považvat za jakýsi hit mezi diesely, ale v dnešní době skrátka opravdu nedosahují kvalit jiných a jsou poněkud zastaralé. Což dokazuje i fakt, že VW přejde k systému CR. Benzinové motory jsou rovněž z dnešního hlediska zastaralé a pokud se nějaký zarputilý "fanda" VW nesvezl ve voze jiné, např.japonské značky, těžko někdy svůj názor změní. Motory FSI totiž nejsou technicky zrovna povedené, ač nám stále tvrdí že ano.
Co třeba zkusit na nějaký čas například vůz Mazda, Toyota a pod. (bezín samozřejmě, oni Japonci diesely nikdy neuměly, krom nových motorů Hondy) a poznat kvality jiných vozů než z koncernu VW. Možná by se vwčkáři divili jak daleko jsou tyto vozy co se týče jejich kvality, spolehlivosti motorů, jízdních vlastností atd. JEN PŘÍKLAD: co třeba okusit namísto Passata, Mazdu 6. Udivuje mě že se často nejen na tato auta zapomíná a přitom jde o přímého konkurenta Pašíků a co se týče jízdních vlastností o mnohem lepší, spolehlivý, oku lahodící vůz.
Motory koncernu VW již opravdu nejsou na špici a nikdy nebyly, ale ten marketing opravdu dokázal zafungovat a krásně všechny oblbnout.
Berte tohle třeba jen jako další "názor někoho kdo občas pokecá v hospodě"