0
powrót
 

diskuze k tématu: Jezdíme příliš starými auty?

kategorie zaszeregowania tematu: německá vozidla, česká vozidla, německá vozidla, německá vozidla
mic362
ilość wystąpień13
data registracji02.04.2013
Cztwartek 11.07.2013 12:10, :)
No i já jezdním 13 let starou Škodou Fabii.
Klidně si koupím nové mladší auto, když mi na něj někdo dá peníze :)
reagować
gablenz
ilość wystąpień137
data registracji12.01.2009
Cztwartek 11.07.2013 13:55, Děti,
děti, znáze Google Earth? Ano. Výborně. I ty retardovaný tam úplně vzadu? Ano? Okey. Tak si zazoomujte třeba nad Sofii a klikněte na street view. A poznáte, kdo opravdu jezdí starýma plechovkama. To, co je vidět v bulharsku na sídlištích před paneláky, tak to my tu nemáme. Stejné platí pro ukrajinu, moldávii...atd. Rumunsko je relativně v klidu. Ono i v takovém tyrolsku je každé druhé auto Fábii, i na Felice tam člověk narazí. Československo je na tom dost srovnatelně jako jiné vyspělejší země. Takže se zase ozvala koncernová lobby, která by teď v té krizi ráda zvětšila objem prodejů.

Naschvál jsem si v hlavě prošel stav naší ulice ve vilové čtvrti jedné chudé severomoravské díry: ulice dlouhá asi 800 metru, asi 30 vil. Současný extrémně přestárly vozový park je: zánovní Fabia, skoro nový Superb, nová Octavia, starší Golf Plus, Yaris, nový Hyundai Santa Fe, zánovní Kia Sportage, Escort z roku 98, Mercedes "piano" jednoho fanatika, starší Octavia II kombi, obří zánovní amerika Ford pickup (nevím model), starší BMW 7 (s Bangleho škaredou zádí), Fiat Bravo...., úplně nová mazda 6 (vyměnená na protiúčet za předchozí 6)
Tak rychle všechno prodat a jít koupit nějakou vw krásu na leasing! A nechat si to dodat za tři měsíce.
reagować
klacek
ilość wystąpień1
data registracji15.03.2012
Cztwartek 11.07.2013 14:43, aaaaaaaa
A bere vubec nekdo v uvahu ekologicke znecisteni, ktere vznikne pri vyrobe noveho auta? Desitky kilogramu plastu a elektroniky?
reagować
typek
ilość wystąpień7
data registracji07.10.2008
Cztwartek 11.07.2013 16:23, Tunkl a SDA
SDA dělá jen to co se od ní očekává: vytváří úrodnou půdu a poptávku pro vydávání různě úchylných a pokřivených nařízení a zákonů, které mají za úkol jediné: aby lidi kupovali co nejvíc ekologických a hlavně nových plechovek bez ohledu na jejich skutečné potřeby a priority.
Úkol SDA tedy zní jasně, co zbraně tohoto zájmového spolku?
S ekologií už je to trochu nahnutý a blbý a jako nosné téma k nátlaku už moc nefunguje. Lidi už tady štve víc pohrobků ekologického fanatismu než by ještě snesli takže ekologie se z prvního místa tlachů o světlých zítřcích se zelenou energií přesunula v seznamu strašáků na třetí místo - dokonce až za zaměstnanost. Hledal se lepší a hlavně funkční strašák - lidský život. Zadal se do Píár agentury požadavek na parametry nového strašáka a Píár agentura si tak dlouho hrála se statistikami až to nakonec vyšlo (tak jako se vždycky najde úhel pohledu ze kterého je i nejšerednější auto na světě docela k světu). Úplně nový ultrastrašidelný strašák s porcí krve a nebezpečí navíc se jmenuje "Nejezděte v krámech nad 10 let, jsou o 20%-40% nebezpečnější ke zrakvení než zcela nový vozík". A je to. Co přijde je jasný - k ekologickému poplatku, povinné pojistce nepojízdných aut bez motoru s presumpcí viny a dalším výplodům šílence připíchneme něco dalšího, ještě šťavnatějšího, třeba nějakou komisi, která bude majitelům prohledávat soukromý majetek (auto) pod různými záminkami (zákonými samozřejmě) bude požadovat další výpalné, pokutu (doplň další formy krádeže) i kdyby to auto vozilo 5 plat vajec dvakrát za měsíc 5 km daleko. Svět se tak stane ještě sluníčkovějším a rozvinutějším. Zkrátka mít auto do 5 let stáří není jen in, ale i životu prospěšné. I kdyby to mělo zachránit jedinný život tak se ta buzerace vyplatí.......
reagować
kralici79
ilość wystąpień43
data registracji16.01.2013
Cztwartek 11.07.2013 18:02, Bezpečnost až na prvním místě?
Bezpečnost nových vozů byla prokazována mnohokrát a je neoddiskutovatelné, že třeba crashtest Volva 940 (jako starého robustního vozu) proti Renaultu Modus (zástupce podstatně menších,ale nových vozů), dopadl jednoznačně ve prospěch Modusu.
Já na nový vůz přesto peníze nemám.
reagować
stanikk
ilość wystąpień61
data registracji06.05.2013
Piątek 12.07.2013 15:36, Názor.
Neviděl bych to tak černě. Myslím si, že 10-15 let staré auto, pokud je o něj náležitě pečováno svému majiteli bude v mnoha ohledech lépe sloužit jak mnohem novější vůz.
Navíc pro spoustu lidí nemá smysl si kupovat novější auto už jen z důvodu větší spotřeby či menší spolehlivosti.
reagować
figo
ilość wystąpień37
data registracji28.05.2007
Środa 17.07.2013 10:48, popelnice
Zrovna jsem se vrátil z Řecka a tolik popelnic co tam jezdí jsem v životě neviděl. Myslím si, že my češi, se prostě o auta lépe staráme. velice zřídka vídám na silnici zrezlé vraky, většinou i letité vozy bývají udržované a kdo není ochoten utrácet velké peníze za nový vůz, pak, je-li dobře udržováno, nevidím nic špatného na 15 let starém autě.
reagować
David V
ilość wystąpień2067
data registracji16.05.2007
Cztwartek 18.07.2013 14:51, RE: Bezpečnost až na prvním místě?
kralici79 napisał:
Bezpečnost nových vozů byla prokazována mnohokrát a je neoddiskutovatelné, že třeba crashtest Volva 940 (jako starého robustního vozu) proti Renaultu Modus (zástupce podstatně menších,ale nových vozů), dopadl jednoznačně ve prospěch Modusu. Já na nový vůz přesto peníze nemám.


Což o to, já bych i ty peníze měl, ale rozhodně je pro svoje soukromé potřeby za nové auto nedám, tedy ne za takové, které by se mi líbilo. A abych si kupoval auto tak, že si vytýčím částku a jdu hledat, do čeho nového se ta částka vejde, to se na mě nezlobte, raději si vyberu ojetou popelnici 6-8 let starou střední třídy a za zbytek s rodinou trávím čas někde po výletech.
Apropos mně přece nemusí zajímat, jak starými auty se zde paušálně jezdí, podstatné je to konkrétní auto, které vlastním. A pokud někdo chce, abych měl novější auto, klidně mu pošlu číslo účtu a podle výše příspěvku upravím věk následující koupené ojetiny
U aut, které kupuji se rok rovná 20-30 tisíc. S klesajícím věkem začne částka růst strmněji.
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.