0
powrót
 

diskuze k tématu: Bomba pro Passat – motor V6 3,6 l!

kategorie zaszeregowania tematu: německá vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 04.08.2005 10:37, V-motor?
Hmm, jestli je sklon řad válců vůči sobě jen okolo deseti stupňů, tak se podle mě sousedící válce nevejdou tak blízko vedle sebe, aby ojnice jejich pístů byly připojeny na stejnou kliku. A tím pádem už (podle mě) nejde o V-motor, ale o jakýsi podivný řadový šestiválec (ale můžu se mýlit, ten motor jsem neviděl). V-motory se vyznačují tím, že vždy dva válce (ty, které jsou sobě naproti, každý v jiné řadě) mají ojnice svých pístů připojeny ke společné klice na klikové hřídeli. Proto je obvykle úhel, který svírají řady válců, alespoň 50 stupňů, přičemž optimum z hlediska výkonu, točivého momentu a vyvážení motoru je 90 stupňů.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 04.08.2005 11:16, RE: V-motor?
Kybergreg napisał:
Hmm, jestli je sklon řad válců vůči sobě jen okolo deseti stupňů, tak se podle mě sousedící válce nevejdou tak blízko vedle sebe, aby ojnice jejich pístů byly připojeny na stejnou kliku. A tím pádem už (podle mě) nejde o V-motor, ale o jakýsi podivný řadový šestiválec (ale můžu se mýlit, ten motor jsem neviděl). V-motory se vyznačují tím, že vždy dva válce (ty, které jsou sobě naproti, každý v jiné řadě) mají ojnice svých pístů připojeny ke společné klice na klikové hřídeli. Proto je obvykle úhe...
Podle mne je to obdoba VR6 2,8 ze starsích modelů, tam byl taky úhel mezi válci malý - takže něco mezi V a R(L) :)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 04.08.2005 14:27, RE: V-motor?
Flesh napisał:
Podle mne je to obdoba VR6 2,8 ze starsích modelů, tam byl taky úhel mezi válci malý - takže něco mezi V a R(L) :)
Automobilka sama uvádí že je to obdoba starší VR6 2,8, tam byl úhel myslím okolo 15-ti stupňů mezi válci. Jak píše Kybergreg, asi by se měl spíše označovat VR6 než V6...
reagować




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.