Jak špatně dopadl pokus o motor jménem HTP, doporučuji prostudovat na stránkách klubu HTP.
Nejde vůbec o výkon, ten byl na obsah až nadprůměrný, jde o spolehlivost. Mimo jiné už HTP není podle škody rozebíratelným motorem a místo GO vám škoda nabídne tzv, polomotor za úžasných 50 tis.kč. Za to lze pořídit celkem funkční auto v bazaru
Motor 1.0 MPI u mě vyvolává stejné sympatie jako kdysi HTP, ale už si dávám pozor, jak vidím motor, kde se nepočítá s možností GO, je to špatná volba. Přitom nevím co je tak špatného na malých osvedčených 4-válcích od Fordu Fiesta 1.25, od Kia Rio 1.25 nebo od Renaultu Clio 1.2 ? Motory jezdí taky dobře ve městě, dají se opravit i při závažných poruchách a ještě nabízí daleko větší výkon než 1.0 MPI. Slyším často, že motorům držákům už odzvonilo, ale co vidím, je že automobilky co chtějí i těm méně bohatým nabídnout něco co bude dobře slouži, si stále ponechávájí malé 4-válce v nabídce...