0
powrót
 

diskuze k tématu: Volkswagen Transporter 1.9 TDI a negativní zkušenosti majitele

kategorie zaszeregowania tematu: německá vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 11.07.2012 14:20,
Dobrý den, před koupí se pán měl trochu informovat o tom co chce koupit a nevěřit radám typu jedna babka atd.. Informací které za něco stojí je dost a pán by koupil T4 pokud trvá na značce a chce jezdit. Nicméně jednu výhodu to má, dobře se to prodá protože podobně neznalých je fakt hafo.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 12.07.2012 12:20, absence pozinku
nevím, ale s absencí pozinku se mi to dost nezdá. Tedy otázkou je, jak na tom jsou dodávky obecně a myslím, že komplet pozink nemá nikdo. Reznou Vita, Sprintery, Tranzity (i relativně nové a hezky udržované!), Peugeoty i Citroeny... PSA na tom ale vždy bývoalo docela slušně co do reznutí. Koneckonců ani staré Transportery nehnily a jejich stav byl obvykle horší než koroze...
Ale pochybuji, že by třeba Multivan neměl pozink. Přitom se snad vyrábí na stejných linkách (nebo se pletu?).
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 12.07.2012 13:38,
VW T5 má samozřejmě pozink s12ti letou záruku na prorezivění. Za 15 let co dělám v autech vím, že je to velmi kvalitní vůz, zvláště s porovnáním s konkurencí. Prošlo mi jich rukama dost, některé měly najeto přes 300tis km a bez problému. Vždy závisí na majiteli jak se k autu chová. VW T5 nemá problémy ani s výskytem většího počtu závad ložisek nebo odcházejících turb. Nakonec ve škodovkách jich jezdí tísíce bez problémů. Pokud dodržujete servisní intervaly a jezdíte do kvalitního servisu nebývá s vozidlem problém. VW T5 s klidem doporučím každému.
M.K.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 12.07.2012 14:54, RE:
anonym napisał:
VW T5 má samozřejmě pozink s12ti letou záruku na prorezivění. Za 15 let co dělám v autech vím, že je to velmi kvalitní vůz, zvláště s porovnáním s konkurencí. Prošlo mi jich rukama dost, některé měly najeto přes 300tis km a bez problému. Vždy závisí na majiteli jak se k autu chová. VW T5 nemá problémy ani s výskytem většího počtu závad ložisek nebo odcházejících turb. Nakonec ve škodovkách jich jezdí tísíce bez problémů. Pokud dodržujete servisní intervaly a jezdíte do kvalitního servisu nebývá...
Nechci se tě dotknout, ale T5 zrovna doporučení hodné auto není. Zdaleka nedosahuje kvalit T4. Majitelé zejména 2,5TDi by mohli psát romány. Co se recenzované T5 týče, tak bych si troufnul tipnout že se jedná o těžce havarovaný vůz slepený dohromady nějakým garážníkem.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 12.07.2012 16:03, RE:
Renda28 napisał:
Nechci se tě dotknout, ale T5 zrovna doporučení hodné auto není. Zdaleka nedosahuje kvalit T4. Majitelé zejména 2,5TDi by mohli psát romány. Co se recenzované T5 týče, tak bych si troufnul tipnout že se jedná o těžce havarovaný vůz slepený dohromady nějakým garážníkem.
...a s kilometrovým stavem x2 minimálně
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 12.07.2012 16:14, D1
Po dlouhé době jsem se vracel po D1 a za 170km strávených na této dálnici jedna odtahovka nakládal T5 Multivan a další Touarega. Samozřejmě je to náhoda, ale hodí se to sem.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 12.07.2012 16:44, RE: absence pozinku
rohYpnol napisał:
nevím, ale s absencí pozinku se mi to dost nezdá. Tedy otázkou je, jak na tom jsou dodávky obecně a myslím, že komplet pozink nemá nikdo. Reznou Vita, Sprintery, Tranzity (i relativně nové a hezky udržované!), Peugeoty i Citroeny... PSA na tom ale vždy bývoalo docela slušně co do reznutí. Koneckonců ani staré Transportery nehnily a jejich stav byl obvykle horší než koroze...
Ale pochybuji, že by třeba Multivan neměl pozink. Přitom se snad vyrábí na stejných linkách (nebo se pletu?).
Mám VW Caddy a ten pozink má! Dokonce už starší model měl! Rok výroby mezi prvními 2004-dodnes, dovoz A a podvozek jako nový včetně karoserie. Měl jsem i T4 1,9 bez turba snad 50kw. To auto vůbec nejelo, ale bylo totálně nesmrtelné a kromě žhaviček jsem na tom nic neměnil. Kastle mu začala rezivět, ale byla poctivě silná a když jsem jej prodával, ještě jsem novému kupci zaplatil renovaci laku a nic nebylo durch, jen povrchově a auto vypadalo po 300tkm jak nové a jezdí dodnes.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 12.07.2012 17:01, RE: D1
anonym napisał:
Po dlouhé době jsem se vracel po D1 a za 170km strávených na této dálnici jedna odtahovka nakládal T5 Multivan a další Touarega. Samozřejmě je to náhoda, ale hodí se to sem.
Já co si všimám tak nejvíc Mercedes Sprinter ten nový model, to musí být snad totální šrot...Minulý týden hned při vjezdu na D1 prasklý chladič u jednoho a sám jsem měl jednoho půjčeného a byl jsem rád, přešťastný, že jsem ho vrátil...Po 300km tolik závad, že jsem myslel, že ani nedojedu. Auto mělo najeto 30tkm skutečných a převodovka hučela jak při 300tkm, strašná ostuda pro Mercedes. Rezaví to jak liška a při zpáteční cestě se mi rozsvítila kontrolka motoru, auto spadlo do nouzáku a když jsem se doplazil, tak se ve firmě křižovali, co s tím zas je, že nejsem první a protože auto mělo operativní leasing, tak jim raději ani závady neříkali a jen co týden opravovali...a z osobáků absolutně vedou novější a nové typy Audin, jeden odtah za druhým. Můj mechanik je z nich neštastný, přijdete do servisu, a vidíte autosalon Audi:o)) Od vstřiků, po pneu odpružení...A4 allroad, A6 nová, Q7...běs, ještě že nedělají dodávky.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 13.07.2012 14:22, RE: D1
anonym napisał:
Po dlouhé době jsem se vracel po D1 a za 170km strávených na této dálnici jedna odtahovka nakládal T5 Multivan a další Touarega. Samozřejmě je to náhoda, ale hodí se to sem.
Já jsem zase viděl, jak nakládali A6ku a pak taky Touarega, co se loudal asi tak 50km/h v odstavném pruhu a se zabnutýma blikačema. To určitě náhoda nebude, protože třeba Oktávek vidívám na dálnici víc, ale vždy v levém pruhu, nikdy ne v odstavném
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 13.07.2012 16:36, RE:
anonym napisał:
VW T5 má samozřejmě pozink s12ti letou záruku na prorezivění. Za 15 let co dělám v autech vím, že je to velmi kvalitní vůz, zvláště s porovnáním s konkurencí. Prošlo mi jich rukama dost, některé měly najeto přes 300tis km a bez problému. Vždy závisí na majiteli jak se k autu chová. VW T5 nemá problémy ani s výskytem většího počtu závad ložisek nebo odcházejících turb. Nakonec ve škodovkách jich jezdí tísíce bez problémů. Pokud dodržujete servisní intervaly a jezdíte do kvalitního servisu nebývá...
Mam služebního T5 od novoty r.v. 2010 a je to děs a hrůza, ze startu prasklá hadice turba, pak auto začalo samo brzdit - vadná řj ESP, žere olej, samy se zapínaly stěrače - vadná páčka. Firma nevím z jakého důvodu koupila 1,9TDI 62kw - ten motor je tragédie na dálnici to žere 11l, nejede a do kopce už vůbec ne a předjíždění si musíte rozmyslet týden dopředu. hluk v kabině při 130km/h jak ve favoritu, sedačky tvrdé nepohodlné, na dálnici to je taková tvrdá koza, začaly rezivět boční dveře, špatně se řadí 4ka- nikdo v autorizovaném servise nezjistil proč, v kabině pořád něco drnčí. Pozitiva jsem našel super brzdy- jinak to je navoněná bída. Už se těším až se toho zázraku za rok zbavím. Užitná hodnota neodpovídá pořizovací ceně.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 13.07.2012 17:08, RE:
cooon napisał:
Mam služebního T5 od novoty r.v. 2010 a je to děs a hrůza, ze startu prasklá hadice turba, pak auto začalo samo brzdit - vadná řj ESP, žere olej, samy se zapínaly stěrače - vadná páčka. Firma nevím z jakého důvodu koupila 1,9TDI 62kw - ten motor je tragédie na dálnici to žere 11l, nejede a do kopce už vůbec ne a předjíždění si musíte rozmyslet týden dopředu. hluk v kabině při 130km/h jak ve favoritu, sedačky tvrdé nepohodlné, na dálnici to je taková tvrdá koza, začaly rezivět boční dveře, špatně...
Buďte rád, že nemáte VW Craftra...podle vyprávění dodavatelů, snad nejhorší auto, co kdy se komu podařilo u dodávek vyrobit. Kdo s ním jezdí moc, jako autodoprava, tak se podaří nějaké mouchy vychytat v záruce, ale to auto má spoustu konstrukčních vad, co se budou opakovat pořád dokola. Není vyjímkou servisní náklad 250000,-/rok-převodovka, řízení motor, katastrofa, která vás potká a jde jen o to kdy. A u T5 a 2,5TDi když vás nepotká turbo, poloosy atd. tak vás rovnou potká celý motor, kdy známému začala unikat chladička z motoru a nikdo nemohl přijít kudy až musely vyměnit celý motor. Údajně nakonec přes nějaký porézní materiál, špatná hlava z výroby atd... Já si nechal starého Boxera a mám klid. Ty nové se taky pěkně se..u!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 13.07.2012 17:35, RE: D1
Tycoon napisał:
Já jsem zase viděl, jak nakládali A6ku a pak taky Touarega, co se loudal asi tak 50km/h v odstavném pruhu a se zabnutýma blikačema. To určitě náhoda nebude, protože třeba Oktávek vidívám na dálnici víc, ale vždy v levém pruhu, nikdy ne v odstavném
Za všechno může šizení a ekologie. Ty nové auta jsou totální šroty a je jen otázka času, kdo na to z normálních smrtelníků bude mít. Euro 4 a výš. Z toho co se dovídám z vyprávění autodopravců, dodavatelů momentálně není snad jedinná pořádná dodávka na trhu a jen si vybíráte tu ne úplně nejhorší. Žebříček je u mne asi takhle..naprostá tragedie popořadě, novější dodávky: VW crafter komplet, Mercedes Sprinter komplet, Jumper-Boxer motor Puma 2,2 HDi, VW T5 2,5Tdi,....nejlepší super: VW Caddy SDi nebo 1,9Tdi 77kw, IVeco Daily+Fiat Ducato motor 2,3 Jtd. Já si nechal starého Boxera 2,5 TD a dokud se úplně nerozpadne nedám na něj dopustit. Sice to nevypadá u zákazníků nejlíp, ale rozhoduje u mne servisní cena. S Euro 4 a výš mi nic nesmí do baráku....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 13.07.2012 17:52, RE: D1
kamil321 napisał:
Za všechno může šizení a ekologie. Ty nové auta jsou totální šroty a je jen otázka času, kdo na to z normálních smrtelníků bude mít. Euro 4 a výš. Z toho co se dovídám z vyprávění autodopravců, dodavatelů momentálně není snad jedinná pořádná dodávka na trhu a jen si vybíráte tu ne úplně nejhorší. Žebříček je u mne asi takhle..naprostá tragedie popořadě, novější dodávky: VW crafter komplet, Mercedes Sprinter komplet, Jumper-Boxer motor Puma 2,2 HDi, VW T5 2,5Tdi,....nejlepší super: VW Caddy SDi n...
Řeknu to zjednodušeně: Dodávkové auto musí jezdit, ne stát v servisu. Mercedes s Volkswagenem si moc zahrávají se svou pověstí. Paradoxně nejlépe jsou na tom teď asi Italové.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 14.07.2012 10:04, T5
Na T5 lidi hodně nadávají, ale ani ak ne v porovnání s konkurencí jako když ji porovnávají s T4. Ono to hodně bude tím že kvalit T4 nedosahovala nikdy žádná dodávka co kdy kdo vyrobil. Kombinace transporteru T4 a motoru 2,5 TDI je legenda a dovolím si tvrdit že už ji nikdy nikdo nepřekoná.
Ale i T5 s motorem 1,9/77kw je bezproblémové auto, aspon dle zkušeností co mám já. Mám jich ve firmě 5, všechny koupené jako nové. Ta nejstarší má najeto 313t a to zejména po Praze. Bez problémů, jen běžná udržba. ( pro rýpavé - olej, rozvody, čepy, brzdy ). Motor 62kw je hrůza, ten rozdíl je strašný.
Motor 2,5 TDI 96 a 128Kw jsem měl ve dvou multivanech T5 a při doporučeném zkrácení výměny oleje na 10000Km problém s motorem žádný, jen 2x protočená poloosa a něco na alternátoru. Vždy kolem 80t km u každého. Jeden jsem prodal zaměstnanci a jezdí s ním pořád. Má v současnosti najeto cca. 250t a nic.
Ted mám rok 2,0TDI biturbo, tak uvidíme. Zatím oproti 2,5 nic moc, zejména spotřeba 11l. Za to pohodlí co multivan nabízí to ale stojí, neřeším to.
Kamarád co má instalatérskou firmu koupil před 2 lety kvuli téměř poloviční ceně 2x renault trafic a to je teprve katastrofa. Auto vypadá po dvou letech jak VW po šesti a přístup servisu je arogance sama typu - co chcete za ty prachy.
Ukecám ho at sem hodí recenzi.
Jinak souhlasím s tím že tohle konkrétní auto je nějaký vrak prodaný chudákovi co si to ted užívá. S nájezdem 150t km nemá T5 problém ani omylem.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 15.07.2012 12:13, Master
kamil321 napisał:
Za všechno může šizení a ekologie. Ty nové auta jsou totální šroty a je jen otázka času, kdo na to z normálních smrtelníků bude mít. Euro 4 a výš. Z toho co se dovídám z vyprávění autodopravců, dodavatelů momentálně není snad jedinná pořádná dodávka na trhu a jen si vybíráte tu ne úplně nejhorší. Žebříček je u mne asi takhle..naprostá tragedie popořadě, novější dodávky: VW crafter komplet, Mercedes Sprinter komplet, Jumper-Boxer motor Puma 2,2 HDi, VW T5 2,5Tdi,....nejlepší super: VW Caddy SDi n...
jezdim Mastery a Sprintery. Novej master 2,3 dci - meli sme jeden z prvnich vubec jeste nebyly videt na silnicich. ted ma najeto za necely dva roky pres 200.000km a slape jak hodinky. je to nejdelsi verze s pohonem na zadek a dvoumontazkou. je to liny(slabsi motor myslim 130k), dost zere aby trochu jelo, ale to sprinter taky. jedinej rozdil ze master jede a jede i na TankOno naftu a Mercedes jen na OMV stale v nouzaku nebo v servisu. A to nemluvim o lepsim odhlucneni, podvozku, brzdach atd. Jediny co je lepsi u Sprintera je kabina a mozna razeni, ale to zavisi na kusu. Co renault nevychytal je konzola razeni co tlaci do nohy a upadavajici kliky pri castem pouzivani (50x za den zasobovani). Servisujem v neautorizovanym, olej dle intervalu po 40tis. km a neni problem. Za ty prachy bomba.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 16.07.2012 11:28, T5 1,9/77KW
Dobry den, chci napsat své skušenosti s T5, jezdím jej 6let od novoty, jezdíme spíše střední vzdálenosti, momentálně má najeto 330tis KM, Už u zánovní vozu, asi od 50tis KM se objevily problémy se startováním studeného motoru, motor dlouho točil než naskočil, což bylo způsobeno netěsností v přívodu vzduchu do motoru, nějaká plastová příruba u filtru, zjištění a odstranění této vady trvalo několika autorizovaným servisům asi 100tis KM. Při 70tis KM se rozsypalo ložisko v převodovce, výměna převodovky vrámci záruky. Při 150tis KM ložisek uložení náprav, při otáčení volantu na místě lupalo od nápravy.Při 250tis KM krátce po výměně rozvodů jsem se svezl odtahovkou vyběhla hadice od turba, podle vyjádření mechanika špatně složená při předchozí opravě. Při 300tis KM opět výměna ložisek nápav a přední poloosa hrozilo její protočení, poloosa je typický problém tohoto modelu auta je poddymenzovaná v kombinaci s 1,9 motorem má životnost asi 250tis KM, ale s motorerm 2,5 málo kdy vydrží 100tis KM.
Při servisu se na diagnostice objevily závady čídel množství oleje, tepoty...
Jinak na autě byl prováděn jen běžný servis vždy v různých autorizovaných servisech. rozvody brzdy, čepy, ložiska kol...
Plastové díly v interiéru nejsou moc odolné,máme polámaně madla dveří, vyměněná hlavice řadící páky....
Koroze se prozatím vyskytuje jen na mýstech, které byly poškozeny používáním, tdobné oděrky tˇukance od kamínků.
Mezi výměnama oleje doléváme asi 1l oleje na 7500KM, dlouhodobá spotřeba je 8,6l, z autem se dá při úsporné jízdě po prázdnu jet za 7,2l.
Při 330tis KM je spojka i turbo stále původní bez oprav.


reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 17.07.2012 13:53, RE: D1
anonym napisał:
Po dlouhé době jsem se vracel po D1 a za 170km strávených na této dálnici jedna odtahovka nakládal T5 Multivan a další Touarega. Samozřejmě je to náhoda, ale hodí se to sem.
Souhlasím, vozy tohoto koncernu jsou kvalitativně čím dál horší a nesouhlasím s pánem výše, který píše, že záleží na majiteli. Jestli po třech měsících provozu nového auta sjedete pneumatiku na látku, tak to nebude majitelem........ Jestli se to po záruční opravě opakuje znovu, tak je něco špatně..... To nemluvím o závadách na el..... Tuto značku už nikomu nedoporučuji.............
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 27.07.2012 12:48,
Další zářný příklad toho, že koncern VW sklouznul do tuctové výroby beze změny drahosti. Kvalita vozů šla rapidně dolů a zatvrzelost českých majitelů výrobků tohoto německého společenstcví je bez hranic. Už dávno neplatí Vw = kvalita.
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.