0
powrót
 

diskuze k tématu: jaký výkon vybrat?

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaký typ motoru vybrat, automobilky, německá vozidla, typ vozidla, osobní
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 27.02.2013 17:33, jaký výkon vybrat?
Dobrý den, zvažuji koupě vw touran a nevím zda 2,0 - 103kw (2009) nebo 1,9 - 77kw (2010) u prvního se bojím velké spotřeby a u druhého malého výkonu prosím poraďte děkuji čížek
reagować
smazaný uživatel
ilość wystąpień
data registracji
Piątek 29.03.2013 23:46, Re:
Dobrý den. U verze s výkonem 103kW se nemusíte obávat ani tak spotřeby, jako spíše spolehlivosti motoru. Proto bych Vám spíše doporučil slabší 1.9 TDI, které bude mít prakticky stejnou spotřebu jako 2.0 TDI, ale na rozdíl o něj je velmi spolehlivé.
reagować
Paul
ilość wystąpień773
data registracji07.11.2008
Piątek 03.05.2013 08:16, RE: Re:
Karel - TipCars.com napisał:
Dobrý den. U verze s výkonem 103kW se nemusíte obávat ani tak spotřeby, jako spíše spolehlivosti motoru. Proto bych Vám spíše doporučil slabší 1.9 TDI, které bude mít prakticky stejnou spotřebu jako 2.0 TDI, ale na rozdíl o něj je velmi spolehlivé.


Přesně tak, 2,0 TDI, zvlášť staré PD jede jako drak a spotřebu má stejnou jako 1,9 TDI PD. Spolehlivost novějších 2,0 TDI verzí je už na tom lépe, i když pořád nedosahuje na 1,9. Bohužel 2,0 měly dřív standardně DPF, kterému je třeba se vyvarovat nejlépe u každé ojetiny. 1,9 TDI 2010 ho už může mít také. Záleží, jestli splňovala EURO 4 v konkrétním modelu i bez něj, nejlépe si to zjistit u prodejce, nebo autorizovaného servisu podle VIN. EURO 5 je jisté, že DPF má.
Alternativou Touranu může být i Caddy, který sice není tak fajnový a úplně nezakryje dělnický původ, ale je celkově odolnější a zvládá i přetěžování.
reagować
rojack
ilość wystąpień145
data registracji06.01.2009
Piątek 03.05.2013 10:58, Než začne obvyklá kritika motorů 2,0 TDi 103kW,
tak musím napsat svoji zkušenost. S tímto motorem z roku 2007 jezdím několik let, najeto přes 200tis.km, a nikdy žádný problém. Nežere vůbec žádný olej. Ani decku. A to donedávna šel na opovrhovaný longlife. Mezi výměnami (po 30tis.km) žádné dolévání. Spotřeba 6,5l/100km při kombinaci všech druhů provozů. To se někomu může zdát dost, ale jezdím dost pružně, abych neměl v turbu pavučiny Jo, v souvislosti s motorem - po 200tis. se začalo hlásit turbo trochu vyšším zvukem, ale je stále funkční, asi normální opotřebení. Časem klekne a vymění se. O DPF ani nevím, že tam je. Servis má auto značkový pravidelný.
Taky jsem jezdil 1,9 TDi 66kW a potom 1,9TDi 81kW. Spotřeba u všech skoro stejná, ale ten výkon....... nárůst výkonu u 2,0 103kW je sakra znát.
reagować
Koloss
ilość wystąpień639
data registracji19.09.2008
Piątek 10.05.2013 17:14, RE: Než začne obvyklá kritika motorů 2,0 TDi 103kW,
rojack napisał:
tak musím napsat svoji zkušenost. S tímto motorem z roku 2007 jezdím několik let, najeto přes 200tis.km, a nikdy žádný problém. Nežere vůbec žádný olej. Ani decku. A to donedávna šel na opovrhovaný longlife. Mezi výměnami (po 30tis.km) žádné dolévání. Spotřeba 6,5l/100km při kombinaci všech druhů provozů. To se někomu může zdát dost, ale jezdím dost pružně, abych neměl v turbu pavučiny Jo, v souvislosti s motorem - po 200tis. se začalo hlásit turbo trochu vyšším zvukem, ale je stále funkční, asi normální opotřebení. Časem klekne a vymění se. O DPF ani nevím, že tam je. Servis má auto značkový pravidelný. Taky jsem jezdil 1,9 TDi 66kW a potom 1,9TDi 81kW. Spotřeba u všech skoro stejná, ale ten výkon....... nárůst výkonu u 2,0 103kW je sakra znát.


Nevím, jestli by se to pískající turbo nedalo připsat právě tomu longlife oleji.
reagować
mibfox_novy
ilość wystąpień8
data registracji24.10.2006
Poniedziałek 13.05.2013 09:42, 1.9-2.0
1.9 tdi a nachipovat na 90-96 kw
hlavne upravovat software na brzde, zalezitost minimalne 1 hodiny, at vam to poradne odladi na moznosti spojky. Zadne "nalevani" na parkovisti u tesca od amatera.
Vlastnil sem 2x 1.9 tdi vuz a oba byl chipnute. Starsi 1.9 tdi zaklad 81 kw se dala na 96kw a 303nm kroutak a octa2 1.9 77kw funguje na 93kw a 280nm. Obe nabehano s chipem pres 120tis km.
Nebal bych se toho.
Spolehlivost jednoznacne na strane 1.9
reagować
rojack
ilość wystąpień145
data registracji06.01.2009
Wtorek 14.05.2013 21:10, RE: Než začne obvyklá kritika motorů 2,0 TDi 103kW,
Koloss napisał:
rojack napisał:
tak musím napsat svoji zkušenost. S tímto motorem z roku 2007 jezdím několik let, najeto přes 200tis.km, a nikdy žádný problém. Nežere vůbec žádný olej. Ani decku. A to donedávna šel na opovrhovaný longlife. Mezi výměnami (po 30tis.km) žádné dolévání. Spotřeba 6,5l/100km při kombinaci všech druhů provozů. To se někomu může zdát dost, ale jezdím dost pružně, abych neměl v turbu pavučiny Jo, v souvislosti s motorem - po 200tis. se začalo hlásit turbo trochu vyšším zvukem, ale je stále funkční, asi normální opotřebení. Časem klekne a vymění se. O DPF ani nevím, že tam je. Servis má auto značkový pravidelný. Taky jsem jezdil 1,9 TDi 66kW a potom 1,9TDi 81kW. Spotřeba u všech skoro stejná, ale ten výkon....... nárůst výkonu u 2,0 103kW je sakra znát.
Nevím, jestli by se to pískající turbo nedalo připsat právě tomu longlife oleji.


Jo, to možná jo. Ale po 200tisících km mi to přijde normální. Příbuzný měnil totálně kleklé turbo u Mazdy5 už po 80tis. km a stálo ho to 70 litříků (těsně po záruce). Nesměji se zlomyslně, jen mi přijde úsměvné všeobecné opovrhování Octaviemi a omílání spolehlivosti japonců.
reagować
rojack
ilość wystąpień145
data registracji06.01.2009
Wtorek 14.05.2013 21:13, RE: 1.9-2.0
mibfox_novy napisał:
1.9 tdi a nachipovat na 90-96 kw hlavne upravovat software na brzde, zalezitost minimalne 1 hodiny, at vam to poradne odladi na moznosti spojky. Zadne "nalevani" na parkovisti u tesca od amatera. Vlastnil sem 2x 1.9 tdi vuz a oba byl chipnute. Starsi 1.9 tdi zaklad 81 kw se dala na 96kw a 303nm kroutak a octa2 1.9 77kw funguje na 93kw a 280nm. Obe nabehano s chipem pres 120tis km. Nebal bych se toho. Spolehlivost jednoznacne na strane 1.9


Souhlas. Ve firmě jsme měli chipnutou 1,9TDi (asi od 100tis. km) a když jsem se loučil, měli na ní hoši naběháno 250tis.km. Zátah měla jako drak.
reagować
hasicarna
ilość wystąpień1
data registracji15.09.2013
Niedziela 15.09.2013 16:54, 1,6 TDI 77KW nebo 2,0 TDI 103KW
Zdravim vsechny, jsem tu prvne a vkladam dotaz do jine motorizace. Bohuzel jsem nenalez forum, kde by se probiral motor 1,6 TDI 77kw v TOURANU. Zvazujeme s manzelkou koupi tohoto vozu, ale nejsem si jisty, zdali tento motor o vykonu 77KW bude doostacujici Motor 2,0 TDI o vykonu 103 KW je jiz zajimavejsi, ale jedna so o navyseni ceny priblizne o 40.000,-Kc. A to neni zrovna malo A dalsi aspket v rozhodovani je to, ze udajne jsou motory 1,6 TDI 77KW nachylne na naftu a dost se pridiraji cerpadla a trysky.

Muzete mi prosim - vy zkusenejsi - poradit abych se mohl korektne rozhodnout??? S autem jezdim denne 160km vesmes po Dalnici. jezdime v 5 a nekdy bych potreboval jet i s prckem v sesti (proto zvazuji Tourana).

Predem dekuji vsem za korektni odpoved - Pavel
reagować
Duval
ilość wystąpień30
data registracji15.05.2013
Piątek 27.09.2013 21:07, ideální volba pro sponsory
Ideální koupit 2,0 TDI v kombinaci s DSG, zaděláno na úspěch. Pozor - v uvozovkách. Zajistíte si, že jezdit téměř nebudete, protože auto bude převážně v servisu. Takže hodně ušetříte na naftě. Mrkněte na Auto Bild testy spolehlivosti na 100 000 km. Horšího výsledku myslím za 6- ještě NIKDY žádné jiné auto nedosáhlo. Hoší než tenhle Touran tedy žádné auto není. A pozor - testy dělají němci. Takže všem sponzorům lidového koncernu přejí krásné drahé adrenalinové servisní zážitky. Komu není rady, tomu není pomoci.
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.