Środa 03.04.2013 19:48,
RE: 2.0TDI
asi takhle, mam udajne nejhorsi motor 2,0tdi 16v s dsg, setrvacnik rachta pri chcipnuti uz od 240 000 za jizdy neni problem, vsichni tvrdi ze se musi vymenit, nemusi !!!
jinak normalni udrzba, repas starteru i alternatoru po 400 000
vse original po 497 000 a bez problemu jezdi
tankuju pouze u jedne pumpy, stale stejny olej sice ne 5w30 ale 5w40
u 30 byla spotreba 2,5 u 40 1l od vymeny k vymene, olej v dsg po 60 poctive za me pritomnosti, palivovy filtr po 30 ostatni pri kazde vymene oleje, zadny longlife !!! standartni olej a po 12 - 15 000 ven
vetsina problemu je mezi sedadlem a volantem
jo casto praskaji zarovky, asi se jim light modul nepovedl, stejna zkusenost u vice touranu
reagować