Karel - TipCars.com napisał:
Paul napisał:
Dívám se, kdy byl dotaz vložen, a vidím, že to bylo někdy v létě. Nešlo by to vkládat tak, aby to tazateli k něčemu bylo? Za druhé, nedávno se tu řešil obdobný problém, jen s Phaetonem, takže nevím co nového se zde vyřeší. Jinak v kostce proč jít do V10 TDI - schopnost utáhnout cokoliv menšího nebo stejně velkého, jako je dopravní letadlo. Proč nejít - strašidelné servisní náklady (nejen motor drtící převodové ústrojí, kardany a poloosy), spotřeba na úrovni velkoobjemového benzínu, většinou max. el. výbava vše s vlastními řídícími jednotkami - velmi složitá elektrika. Doporučuji jen fandovi značky, který si to chce nechat jako budoucího veterána a raritu - kupovat ale pouze co nejzachovalejší kusy s jasnou historií. Pokud to chcete jen jako auto, tak jedině 3,0 TDI - není dokonalý, ale je uživitelný a na Touareg stačí.
Co se týká zveřejňování odpovědí v poradnách, tak je zde třeba rozlišit dvě věci. Individuální odpověď někoho z redakce se nejdříve zveřejní v diskusním fóru (v tomto případě v srpnu). Věřte, že i přes cca 10 dotazů za den se snažíme individuálně odpovídat v co nejkratším časovém horizontu na všechny dotazy. Následně si pak další kolegové vybírají a rezervují téma pro článek, který si klade za cíl také informovat ostatní motoristy, kteří budou postaveni před stejnou nebo podobnou volbu. Tak je tomu i v tomto případě.
A proč si kolegové nevyberou něco, co se tady neprobíralo stokrát, o čem se tisíckrát psalo v časopisech i jinde?