0
powrót
 

diskuze k tématu: Volkswagen Tuareg ojetina

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké auto koupit, automobilky, německá vozidla, typ vozidla, osobní
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 14.06.2013 09:01, Volkswagen Tuareg ojetina
Dobrý den,
uvažuji o koupi ojetého automobilu Volkswagen Tuareg. Jsem zastáncem nafty, rozhoduji se mezi variantou 3,0TDI a 5,0TDI. Který byste doporučili a proč?
reagować
smazaný uživatel
ilość wystąpień
data registracji
Cztwartek 01.08.2013 20:54, Re:
Dobrý den. Pokud volíte z těchto dvou motorizací, jednoznačně doporučuji šestiválec 3.0 TDI. Ten má poměrně klidný chod, relativně nízkou spotřebu, a hlavně je daleko spolehlivější. Desetiválec 5.0 TDI vznikl spojením dvou pětiválců 2.5 TDI, které spolehlivostí příliš nevynikaly, tudíž výsledek ani dobrý být nemůže. Motor trápí problémy s často selhávající vodní pumpou, prasklými výfukovými svody či ucpanými filtry pevných částic.
reagować
Roman AX
ilość wystąpień134
data registracji09.12.2011
Piątek 22.11.2013 13:26, RE: Re:
Karel - TipCars.com napisał:
Dobrý den. Pokud volíte z těchto dvou motorizací, jednoznačně doporučuji šestiválec 3.0 TDI. Ten má poměrně klidný chod, relativně nízkou spotřebu, a hlavně je daleko spolehlivější. Desetiválec 5.0 TDI vznikl spojením dvou pětiválců 2.5 TDI, které spolehlivostí příliš nevynikaly, tudíž výsledek ani dobrý být nemůže. Motor trápí problémy s často selhávající vodní pumpou, prasklými výfukovými svody či ucpanými filtry pevných částic.


hledání na netu snad zvládne každý a zde jsou i informace o motoru:

http://www.tipcars.com/magazin-vw-phaeton-je-koupe-desetilete-ojetiny-dobry-napad-6526.html

reagować
Karel IV.
ilość wystąpień1
data registracji22.11.2013
Piątek 22.11.2013 19:50, Pan Kostroun si Touareg nevybral
Pan Kostroun si Touareg nevybral!!! Pouze přeposlal jeden inzerát svému známému. A jeho jméno bylo zneužito pro fake článek. Jelikož vzniká otázka, jakým způsobem se server TIPCARS chová k osobním údajům, co dělá s emailovými adresami a co se může stát, pokud sdělíte svou emailovou adresu při registraci, podá pan Kostroun podnět k Úřadu pro ochranu osobních údajů a rozšíří tuto informaci svým přátelům a známým. S pozdravem
reagować
Reno
ilość wystąpień1352
data registracji30.03.2010
Niedziela 24.11.2013 10:47, V10
Tak drobný update. Kolega, který zadřel motor V10 ve Phaetonu a pořídil nový, přičemž oprava vyšla více než na sto tisíc korun, jezdil s novým motorem dva dny a zadřel ho opět. V této chvíli nemohu říci,
zda-li šlo o chybu při výměně motoru, nebo vadný motor. Každopádně, do další opravy bych už asi nešel a shodil to auto ze skály...
reagować
Abík
ilość wystąpień93
data registracji20.01.2009
Niedziela 24.11.2013 20:25, RE: V10
Reno napisał:
Tak drobný update. Kolega, který zadřel motor V10 ve Phaetonu a pořídil nový, přičemž oprava vyšla více než na sto tisíc korun, jezdil s novým motorem dva dny a zadřel ho opět. V této chvíli nemohu říci,zda-li šlo o chybu při výměně motoru, nebo vadný motor. Každopádně, do další opravy bych už asi nešel a shodil to auto ze skály...


Tak to teda pořídil opravdu levně. Já jenom vím, že mému známému se rozhasil v Německu naftový motor u BMW (4. válec) do takové míry, že musel pořídit nový. Stálo ho to přes 11.000,- EUR. To není překlep. Slovy jedenáct tisíc. Račte přepočítat.
reagować
Paul
ilość wystąpień773
data registracji07.11.2008
Poniedziałek 25.11.2013 08:44, opět "aktuální" dotaz
Dívám se, kdy byl dotaz vložen, a vidím, že to bylo někdy v létě. Nešlo by to vkládat tak, aby to tazateli k něčemu bylo? Za druhé, nedávno se tu řešil obdobný problém, jen s Phaetonem, takže nevím co nového se zde vyřeší. Jinak v kostce proč jít do V10 TDI - schopnost utáhnout cokoliv menšího nebo stejně velkého, jako je dopravní letadlo. Proč nejít - strašidelné servisní náklady (nejen motor drtící převodové ústrojí, kardany a poloosy), spotřeba na úrovni velkoobjemového benzínu, většinou max. el. výbava vše s vlastními řídícími jednotkami - velmi složitá elektrika.

Doporučuji jen fandovi značky, který si to chce nechat jako budoucího veterána a raritu - kupovat ale pouze co nejzachovalejší kusy s jasnou historií.

Pokud to chcete jen jako auto, tak jedině 3,0 TDI - není dokonalý, ale je uživitelný a na Touareg stačí.
reagować
Reno
ilość wystąpień1352
data registracji30.03.2010
Poniedziałek 25.11.2013 08:51, RE: V10
Abík napisał:
Reno napisał:
Tak drobný update. Kolega, který zadřel motor V10 ve Phaetonu a pořídil nový, přičemž oprava vyšla více než na sto tisíc korun, jezdil s novým motorem dva dny a zadřel ho opět. V této chvíli nemohu říci,zda-li šlo o chybu při výměně motoru, nebo vadný motor. Každopádně, do další opravy bych už asi nešel a shodil to auto ze skály...
Tak to teda pořídil opravdu levně. Já jenom vím, že mému známému se rozhasil v Německu naftový motor u BMW (4. válec) do takové míry, že musel pořídit nový. Stálo ho to přes 11.000,- EUR. To není překlep. Slovy jedenáct tisíc. Račte přepočítat.


Psal jsem nový, myslel jsem "nový" - tzn. z jiného vozu.
Na druhou stranu, za takovou rachotinu je i padesát moc, nejhorší motor všech dob u VW...

reagować
scooter_x
ilość wystąpień1
data registracji21.08.2011
Poniedziałek 25.11.2013 11:32, Není 2.5TDI jako 2.5TDI
No, podle mě se tady v diskuzi pletou dva motory. V10 TDI je opravdu jen spojení dvou 2.5TDI, ovšem ne těch V6, nýbrž R5, který se v Touaregu objevil taky.
2.5V6 TDI je opravdu nepovedený a poruchový motor, který se nedá doporučit do ničeho a nikdy.
2.5R5 TDI je motor dost jiný, není to příklad výkonnosti ani nějaké úspornosti či kultivovanosti, ale mechanicky nejde o špatný motor. To dokládá i fakt, že běžně pracuje v minulé generaci VW Multivan a jeho odvozených verzích, kde musí snášet opravdu vysoké zatížení a velké nájezdy a daří se mu to myslím velmi dobře...
Problém V10 TDI je tedy ve spojení těchto motorů, ne v základu, jako takovém. Jsou to dva motory, takže se dá s nadsázkou říct, že tam je všechno dvakrát, včetně toho, co se může pokazit.
Plus obrovský točivý moment, který má neblahý vliv na převodovky, poloosy atd.
Plus veliká váha motoru, která se podepisuje na rychlejším odcházení podvozku.
reagować
smazaný uživatel
ilość wystąpień
data registracji
Poniedziałek 25.11.2013 12:37, RE: opět "aktuální" dotaz
Paul napisał:
Dívám se, kdy byl dotaz vložen, a vidím, že to bylo někdy v létě. Nešlo by to vkládat tak, aby to tazateli k něčemu bylo? Za druhé, nedávno se tu řešil obdobný problém, jen s Phaetonem, takže nevím co nového se zde vyřeší. Jinak v kostce proč jít do V10 TDI - schopnost utáhnout cokoliv menšího nebo stejně velkého, jako je dopravní letadlo. Proč nejít - strašidelné servisní náklady (nejen motor drtící převodové ústrojí, kardany a poloosy), spotřeba na úrovni velkoobjemového benzínu, většinou max. el. výbava vše s vlastními řídícími jednotkami - velmi složitá elektrika. Doporučuji jen fandovi značky, který si to chce nechat jako budoucího veterána a raritu - kupovat ale pouze co nejzachovalejší kusy s jasnou historií. Pokud to chcete jen jako auto, tak jedině 3,0 TDI - není dokonalý, ale je uživitelný a na Touareg stačí.


Co se týká zveřejňování odpovědí v poradnách, tak je zde třeba rozlišit dvě věci. Individuální odpověď někoho z redakce se nejdříve zveřejní v diskusním fóru (v tomto případě v srpnu). Věřte, že i přes cca 10 dotazů za den se snažíme individuálně odpovídat v co nejkratším časovém horizontu na všechny dotazy. Následně si pak další kolegové vybírají a rezervují téma pro článek, který si klade za cíl také informovat ostatní motoristy, kteří budou postaveni před stejnou nebo podobnou volbu. Tak je tomu i v tomto případě.
reagować
Reno
ilość wystąpień1352
data registracji30.03.2010
Poniedziałek 25.11.2013 19:14, RE: opět "aktuální" dotaz
Karel - TipCars.com napisał:
Paul napisał:
Dívám se, kdy byl dotaz vložen, a vidím, že to bylo někdy v létě. Nešlo by to vkládat tak, aby to tazateli k něčemu bylo? Za druhé, nedávno se tu řešil obdobný problém, jen s Phaetonem, takže nevím co nového se zde vyřeší. Jinak v kostce proč jít do V10 TDI - schopnost utáhnout cokoliv menšího nebo stejně velkého, jako je dopravní letadlo. Proč nejít - strašidelné servisní náklady (nejen motor drtící převodové ústrojí, kardany a poloosy), spotřeba na úrovni velkoobjemového benzínu, většinou max. el. výbava vše s vlastními řídícími jednotkami - velmi složitá elektrika. Doporučuji jen fandovi značky, který si to chce nechat jako budoucího veterána a raritu - kupovat ale pouze co nejzachovalejší kusy s jasnou historií. Pokud to chcete jen jako auto, tak jedině 3,0 TDI - není dokonalý, ale je uživitelný a na Touareg stačí.
Co se týká zveřejňování odpovědí v poradnách, tak je zde třeba rozlišit dvě věci. Individuální odpověď někoho z redakce se nejdříve zveřejní v diskusním fóru (v tomto případě v srpnu). Věřte, že i přes cca 10 dotazů za den se snažíme individuálně odpovídat v co nejkratším časovém horizontu na všechny dotazy. Následně si pak další kolegové vybírají a rezervují téma pro článek, který si klade za cíl také informovat ostatní motoristy, kteří budou postaveni před stejnou nebo podobnou volbu. Tak je tomu i v tomto případě.


A proč si kolegové nevyberou něco, co se tady neprobíralo stokrát, o čem se tisíckrát psalo v časopisech i jinde?

reagować
smazaný uživatel
ilość wystąpień
data registracji
Wtorek 26.11.2013 06:46, RE: opět "aktuální" dotaz
Reno napisał:
Karel - TipCars.com napisał:
Paul napisał:
Dívám se, kdy byl dotaz vložen, a vidím, že to bylo někdy v létě. Nešlo by to vkládat tak, aby to tazateli k něčemu bylo? Za druhé, nedávno se tu řešil obdobný problém, jen s Phaetonem, takže nevím co nového se zde vyřeší. Jinak v kostce proč jít do V10 TDI - schopnost utáhnout cokoliv menšího nebo stejně velkého, jako je dopravní letadlo. Proč nejít - strašidelné servisní náklady (nejen motor drtící převodové ústrojí, kardany a poloosy), spotřeba na úrovni velkoobjemového benzínu, většinou max. el. výbava vše s vlastními řídícími jednotkami - velmi složitá elektrika. Doporučuji jen fandovi značky, který si to chce nechat jako budoucího veterána a raritu - kupovat ale pouze co nejzachovalejší kusy s jasnou historií. Pokud to chcete jen jako auto, tak jedině 3,0 TDI - není dokonalý, ale je uživitelný a na Touareg stačí.
Co se týká zveřejňování odpovědí v poradnách, tak je zde třeba rozlišit dvě věci. Individuální odpověď někoho z redakce se nejdříve zveřejní v diskusním fóru (v tomto případě v srpnu). Věřte, že i přes cca 10 dotazů za den se snažíme individuálně odpovídat v co nejkratším časovém horizontu na všechny dotazy. Následně si pak další kolegové vybírají a rezervují téma pro článek, který si klade za cíl také informovat ostatní motoristy, kteří budou postaveni před stejnou nebo podobnou volbu. Tak je tomu i v tomto případě.
A proč si kolegové nevyberou něco, co se tady neprobíralo stokrát, o čem se tisíckrát psalo v časopisech i jinde?


90% dotazů se stále opakuje, mění se samozřejmě motorizace a roky výroby ve srovnání, ale zájem o značky a modely ze strany motoristů je neměnný. Pokud máte konkrétní tipy na modely o kterých byste si rád na tipcars přečetl, napište je prosím do této diskuse. Díky
reagować
Reno
ilość wystąpień1352
data registracji30.03.2010
Wtorek 26.11.2013 08:14, RE: opět "aktuální" dotaz
Karel - TipCars.com napisał:
Reno napisał:
Karel - TipCars.com napisał:
Paul napisał:
Dívám se, kdy byl dotaz vložen, a vidím, že to bylo někdy v létě. Nešlo by to vkládat tak, aby to tazateli k něčemu bylo? Za druhé, nedávno se tu řešil obdobný problém, jen s Phaetonem, takže nevím co nového se zde vyřeší. Jinak v kostce proč jít do V10 TDI - schopnost utáhnout cokoliv menšího nebo stejně velkého, jako je dopravní letadlo. Proč nejít - strašidelné servisní náklady (nejen motor drtící převodové ústrojí, kardany a poloosy), spotřeba na úrovni velkoobjemového benzínu, většinou max. el. výbava vše s vlastními řídícími jednotkami - velmi složitá elektrika. Doporučuji jen fandovi značky, který si to chce nechat jako budoucího veterána a raritu - kupovat ale pouze co nejzachovalejší kusy s jasnou historií. Pokud to chcete jen jako auto, tak jedině 3,0 TDI - není dokonalý, ale je uživitelný a na Touareg stačí.
Co se týká zveřejňování odpovědí v poradnách, tak je zde třeba rozlišit dvě věci. Individuální odpověď někoho z redakce se nejdříve zveřejní v diskusním fóru (v tomto případě v srpnu). Věřte, že i přes cca 10 dotazů za den se snažíme individuálně odpovídat v co nejkratším časovém horizontu na všechny dotazy. Následně si pak další kolegové vybírají a rezervují téma pro článek, který si klade za cíl také informovat ostatní motoristy, kteří budou postaveni před stejnou nebo podobnou volbu. Tak je tomu i v tomto případě.
A proč si kolegové nevyberou něco, co se tady neprobíralo stokrát, o čem se tisíckrát psalo v časopisech i jinde?
90% dotazů se stále opakuje, mění se samozřejmě motorizace a roky výroby ve srovnání, ale zájem o značky a modely ze strany motoristů je neměnný. Pokud máte konkrétní tipy na modely o kterých byste si rád na tipcars přečetl, napište je prosím do této diskuse. Díky


Skoro nic tu není napsáno o Jaguárech. XK, i XJ.

reagować
smazaný uživatel
ilość wystąpień
data registracji
Wtorek 26.11.2013 09:42, RE: opět "aktuální" dotaz
Reno napisał:
Karel - TipCars.com napisał:
Reno napisał:
Karel - TipCars.com napisał:
Paul napisał:
Dívám se, kdy byl dotaz vložen, a vidím, že to bylo někdy v létě. Nešlo by to vkládat tak, aby to tazateli k něčemu bylo? Za druhé, nedávno se tu řešil obdobný problém, jen s Phaetonem, takže nevím co nového se zde vyřeší. Jinak v kostce proč jít do V10 TDI - schopnost utáhnout cokoliv menšího nebo stejně velkého, jako je dopravní letadlo. Proč nejít - strašidelné servisní náklady (nejen motor drtící převodové ústrojí, kardany a poloosy), spotřeba na úrovni velkoobjemového benzínu, většinou max. el. výbava vše s vlastními řídícími jednotkami - velmi složitá elektrika. Doporučuji jen fandovi značky, který si to chce nechat jako budoucího veterána a raritu - kupovat ale pouze co nejzachovalejší kusy s jasnou historií. Pokud to chcete jen jako auto, tak jedině 3,0 TDI - není dokonalý, ale je uživitelný a na Touareg stačí.
Co se týká zveřejňování odpovědí v poradnách, tak je zde třeba rozlišit dvě věci. Individuální odpověď někoho z redakce se nejdříve zveřejní v diskusním fóru (v tomto případě v srpnu). Věřte, že i přes cca 10 dotazů za den se snažíme individuálně odpovídat v co nejkratším časovém horizontu na všechny dotazy. Následně si pak další kolegové vybírají a rezervují téma pro článek, který si klade za cíl také informovat ostatní motoristy, kteří budou postaveni před stejnou nebo podobnou volbu. Tak je tomu i v tomto případě.
A proč si kolegové nevyberou něco, co se tady neprobíralo stokrát, o čem se tisíckrát psalo v časopisech i jinde?
90% dotazů se stále opakuje, mění se samozřejmě motorizace a roky výroby ve srovnání, ale zájem o značky a modely ze strany motoristů je neměnný. Pokud máte konkrétní tipy na modely o kterých byste si rád na tipcars přečetl, napište je prosím do této diskuse. Díky
Skoro nic tu není napsáno o Jaguárech. XK, i XJ.

Mrkneme se na to, díky za tip
reagować
smazaný uživatel
ilość wystąpień
data registracji
Wtorek 26.11.2013 09:51, RE: Pan Kostroun si Touareg nevybral
Karel IV. napisał:
Pan Kostroun si Touareg nevybral!!! Pouze přeposlal jeden inzerát svému známému. A jeho jméno bylo zneužito pro fake článek. Jelikož vzniká otázka, jakým způsobem se server TIPCARS chová k osobním údajům, co dělá s emailovými adresami a co se může stát, pokud sdělíte svou emailovou adresu při registraci, podá pan Kostroun podnět k Úřadu pro ochranu osobních údajů a rozšíří tuto informaci svým přátelům a známým. S pozdravem


Odesílatel tohoto dotazu poslal svou otázku do naší poradny 14.6.2013 s prosbou o odpověď. E-mailová adresa nebyla zveřejněna. Nejedná se o "fake článek" ale o konkrétní odpověď na dotaz čtenáře z praxe o kterou nás požádal. Tímto způsobem se zde na TipCars com již dlouhou dobu snažíme pomáhat ostatním motoristům řešícím podobné dilema před výběrem vhodného automobilu.
reagować
smazaný uživatel
ilość wystąpień
data registracji
Wtorek 26.11.2013 12:42, RE: opět "aktuální" dotaz
Já bych si třeba vždy v pátek, tak na odlehčení rád přečetl zajímavé články o vozech z nedávné minulosti, které ještě můžeme na silnicích potkat a to třeba: Mercedes W115, 116, 126 atd, BMW E23, 28, E32 atd, Již zmíněný Jaguar XJ6, 8 atd., Opel Senator, Omega A atd..Mazda RX7, 8, Celica "oturbené" verze 5. a 6. generace. Subaru Impreza GT, nebo WRX. VW Corrado, Scirocco atd., Porsche 928..Nebo i auta, která brázdila naše cesty v dobách před rokem 1989 a byla "made in východ" - Warburg W353, Warszawa, Moskvič...Třeba by si i jiní čtenáři "fandové" rádi o takových autech přečetli.

reagować
smazaný uživatel
ilość wystąpień
data registracji
Wtorek 26.11.2013 12:51, RE: opět "aktuální" dotaz
Lerry napisał:
Já bych si třeba vždy v pátek, tak na odlehčení rád přečetl zajímavé články o vozech z nedávné minulosti, které ještě můžeme na silnicích potkat a to třeba: Mercedes W115, 116, 126 atd, BMW E23, 28, E32 atd, Již zmíněný Jaguar XJ6, 8 atd., Opel Senator, Omega A atd..Mazda RX7, 8, Celica "oturbené" verze 5. a 6. generace. Subaru Impreza GT, nebo WRX. VW Corrado, Scirocco atd., Porsche 928..Nebo i auta, která brázdila naše cesty v dobách před rokem 1989 a byla "made in východ" - Warburg W353, Warszawa, Moskvič...Třeba by si i jiní čtenáři "fandové" rádi o takových autech přečetli.


Díky za náměty
reagować
Martin Kostroun
ilość wystąpień1
data registracji26.11.2013
Wtorek 26.11.2013 14:36, RE: Pan Kostroun si Touareg nevybral
Karel - TipCars.com napisał:
Karel IV. napisał:
Pan Kostroun si Touareg nevybral!!! Pouze přeposlal jeden inzerát svému známému. A jeho jméno bylo zneužito pro fake článek. Jelikož vzniká otázka, jakým způsobem se server TIPCARS chová k osobním údajům, co dělá s emailovými adresami a co se může stát, pokud sdělíte svou emailovou adresu při registraci, podá pan Kostroun podnět k Úřadu pro ochranu osobních údajů a rozšíří tuto informaci svým přátelům a známým. S pozdravem
Odesílatel tohoto dotazu poslal svou otázku do naší poradny 14.6.2013 s prosbou o odpověď. E-mailová adresa nebyla zveřejněna. Nejedná se o "fake článek" ale o konkrétní odpověď na dotaz čtenáře z praxe o kterou nás požádal. Tímto způsobem se zde na TipCars com již dlouhou dobu snažíme pomáhat ostatním motoristům řešícím podobné dilema před výběrem vhodného automobilu.


Pan Kostroun, tedy já, si Touareg vybral! Žádal jsem touto cestou o radu, respektive potvrzení mého názoru, že V6 je tou správnou volbou... Odpověď jsem na svůj dotaz dostal již dříve, trochu mě nyní překvapil ještě následující článek. Nevím, odkud má "zaručené" informace pan Karel IV., ale v tomto případě tak úplně zaručené nebudou...
reagować
smazaný uživatel
ilość wystąpień
data registracji
Środa 27.11.2013 07:36, RE: Pan Kostroun si Touareg nevybral
Martin Kostroun napisał:
Karel - TipCars.com napisał:
Karel IV. napisał:
Pan Kostroun si Touareg nevybral!!! Pouze přeposlal jeden inzerát svému známému. A jeho jméno bylo zneužito pro fake článek. Jelikož vzniká otázka, jakým způsobem se server TIPCARS chová k osobním údajům, co dělá s emailovými adresami a co se může stát, pokud sdělíte svou emailovou adresu při registraci, podá pan Kostroun podnět k Úřadu pro ochranu osobních údajů a rozšíří tuto informaci svým přátelům a známým. S pozdravem
Odesílatel tohoto dotazu poslal svou otázku do naší poradny 14.6.2013 s prosbou o odpověď. E-mailová adresa nebyla zveřejněna. Nejedná se o "fake článek" ale o konkrétní odpověď na dotaz čtenáře z praxe o kterou nás požádal. Tímto způsobem se zde na TipCars com již dlouhou dobu snažíme pomáhat ostatním motoristům řešícím podobné dilema před výběrem vhodného automobilu.
Pan Kostroun, tedy já, si Touareg vybral! Žádal jsem touto cestou o radu, respektive potvrzení mého názoru, že V6 je tou správnou volbou... Odpověď jsem na svůj dotaz dostal již dříve, trochu mě nyní překvapil ještě následující článek. Nevím, odkud má "zaručené" informace pan Karel IV., ale v tomto případě tak úplně zaručené nebudou...


Ano, jak píšete, odpověď vám na e-mail dorazila již dříve kvůli aktuálnosti, nicméně velice stručná. Detailněji se Vaším dotazem (pro ostatní stejně uvažující) zabýval kolega, jehož článek bude publikován v pátek.
reagować
Reno
ilość wystąpień1352
data registracji30.03.2010
Piątek 29.11.2013 07:50, autor článku je v pubertě?
podle psaného projevu bych to tak tipoval.
btw. Touareg umí v terénu hodně, na SUV.
reagować
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.