0
powrót
 

diskuze k tématu: Koupit Volkswagen Touareg s osmiválcem nebo dvanáctiválcem?

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, německá vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 06.08.2012 08:46, rada
já vím že to asi tazatel slyšet nechce, ale když už bych si chtěl kompenzovat nějaký nedostatek takovou obludou kde užitná hodnota je rovna 0, tak bych se mrknul po Escalade či něčem podobným čemu Touareg z hodně velké dálky kouká na záda.
Jinak připomínat zde otřepané heslo kdo chce opici musí mít na banány snad ani nemá cenu, ale přece jen opakování je matka moudrosti
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 06.08.2012 10:16, rada
Doporučuji přečíst si Svět motorů č. 47/10 kde se ojetému Touaregu věnují podrobně (nejde o reklamu, jen radu). Je to hodně veselé počtení, v cynickém slova smyslu - někdo se u něj škodolibě pobaví a jiný zhrozí, ale dost to souvisí s Valnohovými banány. Každopádně Vás chválím, že u takového auta neřešíte spotřebu. V tom případě doporučuji benzín, který by měl sloužit s daleko nižšími servisními náklady. Ještě bych si dovolil navrhnou stylovější alternativu - Range Rover. S benzínem na tom nespolehlivostí a servisní péčí nebude hůř než Touareg, Q7, Cayenne a lidi se na Vás nebudou tolik dívat jako na **** ale člověka s dobrým vkusem který nechce jít s davem ;o)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 06.08.2012 12:43, rada
V12 bude asi trochu moc, když už Touareg, tak určitě bych volil 4.2 V8 bez FSI. Byly to staré, dobré a spolehlivé motory...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 06.08.2012 16:55, rada
za sebe bych raději doporučil Infiniti FX45, poctivý japonec dělaný pro debilní američany, takže blbuvzdorný, motor nezničitelný, servisní náklady velmi nízké, jízdní vlastnosti (porovnával jsem s Q7) 10x lepší, oproti 4.2 FSi odpadá nutnost benzínu 98+, není tam vzduchový podvozek-sice se dá koupit Touareg i bez vzduchu ale to je žebřiňák. kolem půl mega bude 07 v maximální výbavě.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 06.08.2012 21:05, rada
čas na menší slovní průjem. Touarega jsem měl ve verzi 3.0 TDI a zlé jazyky tvrdí, že je to jediná použitelná verze Tři největší lži v dějinách jsou - za prvé: "peníze už jsem poslal poštou", za druhé: "Vaši ženu jsem nikdy neviděl", za třetí: "na spotřebě mi nezáleží". Dvanáctiválec v Phaetonu žere okolo 18-20 a v Touaregu ho jezdí známý známého (s převahou couraček po městě) za 27. A ta dynamika není zase tak ohromující... Každopádně osmiválec je provozně rozhodně méně náročnější a nemluvím jenom o palivu, dvanáctiválec chce speciální svíčky, olej atd. Ale to jsem odbočil, reálná spotřeba okolo 20-25 na sto prostě odradí úplně každého, a koho ne, ten má na Touarega nového a ne na ojetinu... A pokud je to skutečně tak, tak bych doporučil Cayenna Turbo, dá se pořídit za podobné peníze a dynamika bude daleko lepší. Krom toho, jsou to blízcí příbuzní... Mojeho "Turka" jsem koupil na zimu za 500 tisíc, pořídil jsem sadu gum, nové zadní brzdy a kotouče, vyměnil olej a za to vše utratil 90 tisíc - jen tak, aby to jezdilo. Bylo to auto z roku 2006 s najetýma ověřenýma 117 tkm. Problémy se vzduchem se mi vyhnuly, na to jsem měl auto příliš krátce. Ale převodovka byla po nějakém repasu mechanitroniky. Po zimě jsem byl rád, že si ho někdo vzal za 380 tisíc. No nebyla to moc dobrá investice. Letošní zimu jsem pořídil jenom zimní pneumatiky a stačilo to úplně stejně Verze V12 a V8 jsou obě celkem spolehlivé, V8 bych doporučil spíš, ale nemyslím si, že by se daly sehnat bez vzduchu, na to jsou příliš HOCH. A vzduchový podvozek, to je potenciální kasička. Mhm asi budu končit protože jak to tak čtu tak neudržím myšlenku každopádně bych zvážil X5 4,8i - po všech stránkách to bude lepší svezení, a spotřeba bude do 15 litrů, a přitom si dá i Touarega ve dvanáctiválci k večeři...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 07.08.2012 10:35, rada
Tady souhlas s Renem. V12 je primárně produkována pro země blízkého a středního Východu, a pro Rusko. Páč šejkům a oligarchům OPRAVDU na spotřebě nesejde.
Jedině, že by to měl jen postavený před barákem, a jezdil s tím machrovat pár metrů na nejbližší vesnickou diskotéku...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 08.08.2012 16:26, rada
bmw 3.0d
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 10.08.2012 09:14, kompresor a měchy
Z článku jasně vyplývá, že u ojetiny je nejlepší volbou V8 bez FSI na normálním podvozku (i tak nejsou podvozkové díly zrovna nejlevnější). Vzduchový podvozek pokud funguje je sice výborný a oproti první generaci těchto podvozků (A6 / Allroad) se zlepšila spolehlivost, hlavně měchů, ale fatální závada kompresoru hrozí stále, zvlášť když musí -nafukovat- takový kolos. Navíc se dost často stává, že při mrazech systém zamrzne a máte tak nedobrovolně low-rider, což při zamrznutí jen jedné půlky auta vypadá dost komicky a jízda se stává nepříjemnou až nebezpečnou. A u ojetiny, která už má systém nakousnutý od solí a provozu, a odvlhčovač taky nefunguje na 100% se s tím člověk bude muset smířit. Prostě a jednoduše, tyhle podvozkové systémy jsou super, když jsou v novém autě. A i kdybych měl na opravy systému, tak bych do toho nešel, jsou to jen zbytečné starosti...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 10.08.2012 17:00, RE: kompresor a měchy
Paul napisał:
Z článku jasně vyplývá, že u ojetiny je nejlepší volbou V8 bez FSI na normálním podvozku (i tak nejsou podvozkové díly zrovna nejlevnější). Vzduchový podvozek pokud funguje je sice výborný a oproti první generaci těchto podvozků (A6 / Allroad) se zlepšila spolehlivost, hlavně měchů, ale fatální závada kompresoru hrozí stále, zvlášť když musí -nafukovat- takový kolos. Navíc se dost často stává, že při mrazech systém zamrzne a máte tak nedobrovolně low-rider, což při zamrznutí jen jedné půlky auta...
Já moc nechápu proč někdo chce takovou přemotorovanou obludu. Ten dvanáctiválec se dával i do A8 a tam už to musí být vzhledem k daleko nižší hmotnosti a příznivější stavbě krásné svezení. Nač mi je tak silný motor v autobusu? Stejně to bude vždycky rychlé akorát rovně - a i to rychle je s otazníkem.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 10.08.2012 21:52, RE: kompresor a měchy
Michal napisał:
Já moc nechápu proč někdo chce takovou přemotorovanou obludu. Ten dvanáctiválec se dával i do A8 a tam už to musí být vzhledem k daleko nižší hmotnosti a příznivější stavbě krásné svezení. Nač mi je tak silný motor v autobusu? Stejně to bude vždycky rychlé akorát rovně - a i to rychle je s otazníkem.
Odpověď je jednoduchá. Touareg je víc vidět než A8 a o to tady jde. Odpověď na druhou otázku je také prostá. Většině majitelů těchto mastodontů jde jen o rychlost v přímce. A čeho se vytlačovaný řidič v levém pruhu D1 lekne víc - A8 nebo Touaregu? Ono tato skupina vozidel je sama o sobě diagnóza. Její uživatelé využijí maximálně pohon všech kol v zimě při cestě na lyže, ale hlavní výhodou pro ně je vysoký posaz (z psychologického hlediska). V A8 by se na ně okolní kolemjdoucí nebo řidiči vyšších aut dívali z patra. Z velkého a vysokého SUV se dívají na ostatní z patra oni a -votom to je- ;o)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 10.08.2012 23:45, RE: kompresor a měchy
Paul napisał:
Odpověď je jednoduchá. Touareg je víc vidět než A8 a o to tady jde. Odpověď na druhou otázku je také prostá. Většině majitelů těchto mastodontů jde jen o rychlost v přímce. A čeho se vytlačovaný řidič v levém pruhu D1 lekne víc - A8 nebo Touaregu? Ono tato skupina vozidel je sama o sobě diagnóza. Její uživatelé využijí maximálně pohon všech kol v zimě při cestě na lyže, ale hlavní výhodou pro ně je vysoký posaz (z psychologického hlediska). V A8 by se na ně okolní kolemjdoucí nebo řidiči vyšších...
Jo a podobnou SUV demencí postižené dámy se ohánějí bezpečností a pak jezdí jako bezmozku... předjíždět v zatáčce nebo před horizontem může jenom dement, ale oni (všichni majitelé SUV nejen tyto slepice) si asi myslí že v SUV jsou nesmrtelní... škoda slov... a pak svojí bezohledností zabijí někoho kdo jede v normálním autě a má smůlu že ho sestřelí SUV
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 11.08.2012 09:34, RE: kompresor a měchy
petaoldova napisał:
Jo a podobnou SUV demencí postižené dámy se ohánějí bezpečností a pak jezdí jako bezmozku... předjíždět v zatáčce nebo před horizontem může jenom dement, ale oni (všichni majitelé SUV nejen tyto slepice) si asi myslí že v SUV jsou nesmrtelní... škoda slov... a pak svojí bezohledností zabijí někoho kdo jede v normálním autě a má smůlu že ho sestřelí SUV
vy jste jen parta ubohejch zamindrákovanejch a závistivejch dementů.
ad 1) rychlost v přímce-copak třeba američani dělali auta která umí zatáčet? co třeba Mustang-i novej? pevná zadní náprava! a taky 600 koní! ale to není SUV, to není vidět, to se nezávidí, že? SUV s jedna šestkou by vám nevadilo?
ad 2) vyšší posaz=psychologická nadvláda. další píčovina. co třeba lidi kteří mají problém se zády? ti si SUV dopřejí kvůli pohodlí. a nejen oni, je z něj lepší výhled, je v něm pocit větší bezpečnosti, lépe se do něj leze. a naprostá většina majitelů SUV jezdí normálně. ale když někdo z nich jede jako prase tak je to hned vidět. ale daleko nebezpečnější mi přijde mlaďoch v Golfíku nebo trojkovém BMW, s placatým kšiltem a tmavými okny. a co třeba řidiči MPV? ti vám nevadí? to tak neřve, co? ale třeba S-Max 2.5T benzín, to není přemotorovaná bestie? nebo to samé v Galaxy? no a co teprve Grand Espace 3.5V6? 230 koní!!! posaz jako v SUV, velikost zhusta větší, ale co když někdo nechce vozit tři kubíky vzduchu? nebo sedm lidí? ne, skutečně to není o tom dívat se na někoho z výšky. to si jen ti duševně nevyrovnaní myslí. váš problém.
ad 3) pohon všech kol-valná většina SUV jsou předokolky (evropských SUV, americké jsou obvykle nabízené jako RWD/AWD). je to jen obyčejnej kombík, trochu zvýšenej, jinak nic. ale vyčnívá to, to je problém. a některé stojí balík. to vás žere?
ad 4) osobně jsem neměl na silnici problém s řidičem SUV. na horizontu se proti mě vyřítila zatím jen eM trojka, a ze zatáčky obvykle vyletí v protisměru oktávka. totˇ moje statistika. osobní, ne z toho co někde někdo povídal.
jak můžete vědět co si majitelé SUV myslí? vy si to jen vsugerováváte, nemám na to-tak je to hnůj. zbytečnej, hnusnej a nebezpečnej. a kdo tím jezdí je bezmozek a dement. naopak. to jste vy. každej si může jezdit čím chce, na co má, co si může-nebo chce dopřát. v tom je taky rozdíl, spousta lidí sere v síni, mají balík ale bojí se ho utratit, ať už právě kvůli takovým jako jste vy nebo že jsou uzdisráči. co by tomu řeklo okolí??? a potom se příbuzní hádají o dědictví. ba ne, rubáš kapsy nemá. lepší je užít si za života. a nezalykat se zlobou, závistí a nenávistí. a snažit se něco udělat, a ne jen nadávat na systém a okolí.
nikdy jsem SUV nechtěl. nikdy jsem si nedokázal představit že ho budu mít. vždyť je to jen pro peroxidové bloncky a vyšeptalé padesátníky. ale houby, to je jen klišé. vyzkoušejte si ho. ale nějaké pořádné, Cayenne třeba. pak pochopíte. a hlavně, až vám nebude 20, až budete mít rodinu. v čem uvidíte raději manželku s dětma? v plastové konzervičce nebo v SUV? pořád je dost kreténů kteří vám je můžou sejmout, a z 99% nejezdí v SUV, to vás ujišťuju. a až vás budou bolívat záda, až budete rádi že vydržíte v autě 500km v kuse a vylezete po svých, nevypadnete ztuhlý a rozlámaný, to potom ten vysokej posez oceníte. a hlavně-přestaňte se užírat, zkracuje to život a nestojí to za to. dopřejte každému co chce, je to jeho problém, né váš. a nezáviďte, to je velikej hnus.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 11.08.2012 10:11, RE: kompresor a měchy
tomaskrtek napisał:
vy jste jen parta ubohejch zamindrákovanejch a závistivejch dementů.
ad 1) rychlost v přímce-copak třeba američani dělali auta která umí zatáčet? co třeba Mustang-i novej? pevná zadní náprava! a taky 600 koní! ale to není SUV, to není vidět, to se nezávidí, že? SUV s jedna šestkou by vám nevadilo?
ad 2) vyšší posaz=psychologická nadvláda. další píčovina. co třeba lidi kteří mají problém se zády? ti si SUV dopřejí kvůli pohodlí. a nejen oni, je z něj lepší výhled, je v něm pocit větší bezpečn...
Napsal jsem, že nechápu potřebu dvanáctiválce v SUV. Naprosto dostatečný je tam třílitrový turbodiesel. Nikomu nezávidím a samozřejmě si každý může koupit co chce.
Pár SUV jsem měl, s pohodlím moc nesouhlasím, v autě se mi sedí pohodlnějc než na křesle v autobuse. Jinak můj favorit je G500 po faceliftu, to je parádní kára. Naprosto nesmyslná samozřejmě.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 11.08.2012 10:22, RE: kompresor a měchy
Michal napisał:
Napsal jsem, že nechápu potřebu dvanáctiválce v SUV. Naprosto dostatečný je tam třílitrový turbodiesel. Nikomu nezávidím a samozřejmě si každý může koupit co chce.
Pár SUV jsem měl, s pohodlím moc nesouhlasím, v autě se mi sedí pohodlnějc než na křesle v autobuse. Jinak můj favorit je G500 po faceliftu, to je parádní kára. Naprosto nesmyslná samozřejmě.
taky to nebyla reakce na tebe ale na ty dva příspěvky po tobě. Géčko je nádherná krabice, a navíc má jednu obrovskou výhodu-kdo ´´nejede´´ v autech tak netuší že by za ní byly dvě Eskalády kdyby jsme občas neudělali nesmyslnou věc a jeli jen podle klišé a jakýchsi linek tak by život stál za prd.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 11.08.2012 10:42, RE: kompresor a měchy
tomaskrtek napisał:
vy jste jen parta ubohejch zamindrákovanejch a závistivejch dementů.
ad 1) rychlost v přímce-copak třeba američani dělali auta která umí zatáčet? co třeba Mustang-i novej? pevná zadní náprava! a taky 600 koní! ale to není SUV, to není vidět, to se nezávidí, že? SUV s jedna šestkou by vám nevadilo?
ad 2) vyšší posaz=psychologická nadvláda. další píčovina. co třeba lidi kteří mají problém se zády? ti si SUV dopřejí kvůli pohodlí. a nejen oni, je z něj lepší výhled, je v něm pocit větší bezpečn...
Nech se vyšetřit !!!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 11.08.2012 11:01, RE: kompresor a měchy
tomaskrtek napisał:
vy jste jen parta ubohejch zamindrákovanejch a závistivejch dementů.
ad 1) rychlost v přímce-copak třeba američani dělali auta která umí zatáčet? co třeba Mustang-i novej? pevná zadní náprava! a taky 600 koní! ale to není SUV, to není vidět, to se nezávidí, že? SUV s jedna šestkou by vám nevadilo?
ad 2) vyšší posaz=psychologická nadvláda. další píčovina. co třeba lidi kteří mají problém se zády? ti si SUV dopřejí kvůli pohodlí. a nejen oni, je z něj lepší výhled, je v něm pocit větší bezpečn...
Nejsem závistivý a zamindrákovaný dement, ale podobnou rekci jsem trochu čekal. Naopak fandím každému kdo chce vystoupit z automobilové konfekce a je jedno jestli za to dá 100 tisíc nebo 2 mega, to je jeho věc a každému, kdo si ty peníze tvrdě a poctivě vydělal přeju aby si za ně plnil sny. Bohužel mé zkušenosti s majiteli prémiových SUV jsou až na výjimky negativní. Ať už se chovají bezohledně jako řidiči nebo lidé. Ano, je spousta dalších bezohledných kreténů, ale v této kategorii je dle mých zkušeností koncentrace opravdu vysoká. A věř, že o závisti to není. Kdyby si chtěl místo přemotorovaného Touaregu koupit se stejným motorem A8 nebo Phaeton tak mu držím palce, stejně kdyby vybíral Ferrari, Porsche atd., ale další mega SUV na cestě mě fakt netěší. Pár těch co nevybrali zatáčku a málem mě v protisměru zmasili jsem už potkal. Nedávno to byla holka v Q7 na E55 kdesi u Votic. Jela jak hovado a fyziku pomocníčky neobelstíš. Nebýt kde uhnout, tak jsem na mraky. Třeba SUV typu Tiguan nebo Santa Fe mi nevadí. Většinou je mají rozumní lidé bez závodních ambicí využívající jejich praktické schopnosti (vyšší posaz, schopnost projet lesní cestu, vyšší pocit bezpečí).
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 11.08.2012 12:23, Převodovka atd.
Paul napisał:
Z článku jasně vyplývá, že u ojetiny je nejlepší volbou V8 bez FSI na normálním podvozku (i tak nejsou podvozkové díly zrovna nejlevnější). Vzduchový podvozek pokud funguje je sice výborný a oproti první generaci těchto podvozků (A6 / Allroad) se zlepšila spolehlivost, hlavně měchů, ale fatální závada kompresoru hrozí stále, zvlášť když musí -nafukovat- takový kolos. Navíc se dost často stává, že při mrazech systém zamrzne a máte tak nedobrovolně low-rider, což při zamrznutí jen jedné půlky auta...
Jen si dovolím k profesionální odpovědi pár poznámek. Něco co mě vyloženě praštilo do očí je 5ti stupňová převodovka ????? Proboha to byl jen doufám překlep. Je tam buď 6ti stupňový automat Tiptronic se sekvenčním řazením. (nikdy jsem nic lepšího nezažil - brát do max 160000 najeto pak odchází hydroměnič a šoupátková skříň) - tedy pořádně vyzkoušet. zdali neškube a to hlavně do kopce a pomalu měnit rychlost jestli nebude zmateně přehazovat) a 6ti stupňový manuál.. bezproblémový, ale ktomuhle autu ? U těžkých aut je vždy manuál za trest řadíte pak jak veverky. Navíc automat lze samozřejmě přepnout do sekvenčního režimu kde řadíte sami. Prostě u auta nad 2 tuny manuál nebrat.

Vzduchové měchy. Já bych se toho nebál. Musí se o to holt člověk trochu starat. Tohle auto je dobrý pro někoho kdo je trochu kutil a nebo má kutila známého. Vyčistit vysoušeč, vyměnit ventilky měchů, rozdělat a namazat kompresor. Je to vše za pár korun a pak je vystaráno.
To co umožňuje vzduch neumožní nic na světě. Jedete klikatý silnice a dálnici. Nastavíte si sport podvozek sjede na 18 cm a auto je jak přilepený nenaklání se, necuká, nekvílí. Nehoupe se při brždění. Nehrozí převrácení při ostré jízdě. Popravdě tenhle režim bych používal všude kromě terénu. Na prašných cestách a jinde standard (22 cm) a vterénu 25 cm. nastavení max. je dobré do vody a nebo když vím že bych dřel břícho. zase nadruhou stranu, je menší křížení náprav (může se stát že budete jezdit po dvou kolech do kříže :) a taky při náklonu hrozí převrácení. což je další výhoda, snížíte podvozek na min 160 mm utřete pot s čela a snažíte se dostat ven. Tohle vživotě z pružin nedostanete.

Bohužel jedna velká nevýhoda tu je.. a to je hmotnost 2,4 tuny je fakt extrém. Není moc aut co váží tolik. Jen pro info, menší teréní auta, třeba co jsem měl já (Frontera 2003) vážila 1,8 tuny. Tedy pro srovnání (mám naftu) je hybnost auta stejná s 3l naftou V6 v Touaregu kde žere 11 litrů jako u Frontery kde ale žrala pod 8 litrů Standard 4 válec (sic poslední generace s novějším turbem a vtř. čerpadlem (88KW). Zrychlení je stejné. Tedy bohužel tohle auto vzhledem ke hmotnosti - koupit s motory slabšími (2,5 TDI R5, nebo 3,2V6) znamená být za trapáka, kterého předjede Fábie. Navíc spotřeba těchto motorů půjde poměrně nahoru, protože jim věčně šlapete na krk (R5 12 litrů, 3,2 15 litrů)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 11.08.2012 14:54, RE: kompresor a měchy
tomaskrtek napisał:
vy jste jen parta ubohejch zamindrákovanejch a závistivejch dementů.
ad 1) rychlost v přímce-copak třeba američani dělali auta která umí zatáčet? co třeba Mustang-i novej? pevná zadní náprava! a taky 600 koní! ale to není SUV, to není vidět, to se nezávidí, že? SUV s jedna šestkou by vám nevadilo?
ad 2) vyšší posaz=psychologická nadvláda. další píčovina. co třeba lidi kteří mají problém se zády? ti si SUV dopřejí kvůli pohodlí. a nejen oni, je z něj lepší výhled, je v něm pocit větší bezpečn...
Hele, zamindrákovanej dement jsem i já? když mě před dvěma měsíci odbočila "paninka" v Yeti do leva na polní cestu a nedala mi přednost (jel jsem proti ní) a celé to skončilo čelním nárazem mého vozidla do jejího? Jo a potom co jsem vylezl, tak mě s naprostou sebejistotou oznámila, že jsem jí chtěl zabít. To je zase moje osobní zkušenost, která bohužel přesně odpovídá názoru který popisuje "petaoldova". Je pravda, že kdyby jela v něčem menším, tak by mohla dopadnout hůř než jen s pochroumanou nožičkou. moje malé auto sice bylo na odpis, ale zraněný jsem nebyl, Yeti dopadl taky hrozně, nevím jestli to nebyla také totálka. Ať si každej jezdí klidně v tatře, ty auta opravdu za nic nemohou, ale ať neubližuje ostatním svou pitomostí, která se podle mé zkušenosti kumuluje právě v těchto vozidlech.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 11.08.2012 14:55, RE: kompresor a měchy
Paul napisał:
Nejsem závistivý a zamindrákovaný dement, ale podobnou rekci jsem trochu čekal. Naopak fandím každému kdo chce vystoupit z automobilové konfekce a je jedno jestli za to dá 100 tisíc nebo 2 mega, to je jeho věc a každému, kdo si ty peníze tvrdě a poctivě vydělal přeju aby si za ně plnil sny. Bohužel mé zkušenosti s majiteli prémiových SUV jsou až na výjimky negativní. Ať už se chovají bezohledně jako řidiči nebo lidé. Ano, je spousta dalších bezohledných kreténů, ale v této kategorii je dle mých ...
Já naopak souhlasím s tomaskrtek. S dementem v SUV jsem se potkal jen několikrát, zato idiotů v octaviích, golfech, fabiích a passatech je na silnicích nepočítaně. Proto jsem také pro transport rodiny koupil x-trail (nový) - je bezpečnější než "běžné" auto a přitom je stále ještě poměrně lehký a agilní, s 2,0 Dci za dané peníze nemá chybu.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 11.08.2012 16:07, RE: Převodovka atd.
Tomáš Singer napisał:
Jen si dovolím k profesionální odpovědi pár poznámek. Něco co mě vyloženě praštilo do očí je 5ti stupňová převodovka ????? Proboha to byl jen doufám překlep. Je tam buď 6ti stupňový automat Tiptronic se sekvenčním řazením. (nikdy jsem nic lepšího nezažil - brát do max 160000 najeto pak odchází hydroměnič a šoupátková skříň) - tedy pořádně vyzkoušet. zdali neškube a to hlavně do kopce a pomalu měnit rychlost jestli nebude zmateně přehazovat) a 6ti stupňový manuál.. bezproblémový, ale ktomuhl...
Dvanáctiválec má pětikvalt pane kolego. Nemůžete vědět všechno.
reagować
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.