cytat:
reakce na: Vaaclaf, 26.08.2020 20:06 (Motory 1.0 tsi vypadají, že fu ...)
Ahoj, redakce chválí litrový T-GDI, protože nějaký ten pátek jezdí bez problémů. Jenže je to stále málo na konečný verdikt. To platí i pro 1.0 TSI, ikdyž rozborka tohoto motoru po 100tis.km dopadla na výbornou.
Hyundai obecně hůře odhlučňujě zadní nápravu a pak bych si rozhodně ověřil cenu pravidelného servisu. Dávat pět za výměnu oleje přes 4000kč je moc. Ale říkám ověřit jak se věci mají.
T-Cross by pro mě byla volba číslo jedna z důvodu fortelné techniky koncernu. Pořád platí, že podvozkové díly, ale nejenom ty jsou na vysoké úrovni. Mě vadí ale tvrdé plasty v interiéru, za tu cenu prostě nevím no
Proto bych překvapivě volil nový Renault Captur 1.0 Tce, který má měkčené plasty, má stále ovládání klimatizace tlačítky, motor je nepřímovstřikový....Neni mu co vyčítat dle mého...