0
powrót
 

diskuze k tématu: Koupit VW Sharan II v benzínu?

kategorie zaszeregowania tematu: německá vozidla
dutin
ilość wystąpień5
data registracji02.03.2018
Niedziela 04.03.2018 12:11, sharan
oprava - doteď NEBYL jeden jediný problém
reagować
dutin
ilość wystąpień5
data registracji02.03.2018
Niedziela 04.03.2018 12:21, sharan
samozřejmě že nová verze se šoupačkami je delší než ta stará...,a to tuším o 20cm. Nejvíc je to vidět v těch třetích sedačkách pokud se jedná o 7mi místnou verzi... Narozdíl od starého modelu, tak v tom novém se na těch třetích sedačkách dá normálně cestovat i s dospělou osobou. U toho starého modelu to byla spíš taková nouzovka...
Srovnávat starý a nový model samozřejmě nelze. Nevím v čem je lepší ten starý....,mě osobně nic nenapadá. Systém emisí? nevím...
reagować
daniel.987
ilość wystąpień10
data registracji26.02.2018
Wtorek 06.03.2018 14:49, RE: sharan
dutin napisał:
samozřejmě že nová verze se šoupačkami je delší než ta stará...,a to tuším o 20cm. Nejvíc je to vidět v těch třetích sedačkách pokud se jedná o 7mi místnou verzi... Narozdíl od starého modelu, tak v tom novém se na těch třetích sedačkách dá normálně cestovat i s dospělou osobou. U toho starého modelu to byla spíš taková nouzovka...Srovnávat starý a nový model samozřejmě nelze. Nevím v čem je lepší ten starý....,mě osobně nic nenapadá. Systém emisí? nevím...


Je to tak, zajímavé je, že zavazadlový prostor od předních sedaček po páté dveře je stejně dlouhý, na výšku má nový znatelně méně. Měřil jsem, když jsem o něm uvažoval. Ale to záleží na každém, jak využívá. Vadí mi obecně, že za posledních dvacet let je v autech jednou tolik emisních nesmyslů než bylo. Za sebe říkám jen, že nepotřebuji závady, které mít nemusím. Jsem zvědav, jestli se někdo jednou vydá na cestu kolem světa třeba s třicetiletou Fábií Euro 6 (jako žlutým Trabantem) a co s ní bude dělat, až mu v Bankoku odejde EGR nebo se mu ucpe FAP.
reagować
JNavratil
ilość wystąpień1
data registracji30.08.2019
Piątek 30.08.2019 08:59, Sharan benzin
Se sharanem 2011 1.4TSi DSG jsem najel asi 50.000km od 170 do 220tis km. Karbonizací netrpěl. Rozvody je potřeba sledovat, jak začnou rachotit, neotálet s výměnou. Podle mě je to právě pro čtenářku skvělá volba, na rozdíl od naftové motorizace.
reagować
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.