0
powrót
 

diskuze k tématu: Hyundai i20 a zkušenosti majitele po 55 tis. km.

kategorie zaszeregowania tematu: německá vozidla, česká vozidla, korejská vozidla
Superbjan
ilość wystąpień3
data registracji19.02.2017
Poniedziałek 20.02.2017 22:24, Zdeny60
Zdeny 60: tak nějak nechápu to stěma psama. Dnes to není o tom co je levné a nebo drahé . Je to nové a má to fungovat- argumentovat tím, že je něco levné, a tím pádem to stojí za prd je dost ubohé. Každej ňouma si dneska může koupit auta za mega a může ho potkat totéž. Můj příspěvek nebyl o tom, že když jsem koupil levné auto, že se můžu jít zahrabat, ale poukázat, že i vcelku nové věci se mohou pokazit ihned v zárodku života. Toť vše
reagować
yorg
ilość wystąpień4
data registracji28.11.2017
Środa 29.11.2017 21:35, RE: Kia RIo 1.25 - to samé, 7 let záruky jen reklama
capslock napisał:
BobanHTP napisał:
... jakási komise rozhodla, že záruka nebude uznána, protože při jedné z pravidelných servisních prohlíděk se majitel zpozdil o jeden měsíc...
Když nedodržíš pravidelné prohlídky nebo přestřelíš kilometry, vytřou si s tebou zadek všude, ale proč si nekopnout ...

To u Hyundai ale neplatilo. Jezdil jsem s i20 1,4 CVVT (2009) do servisu pravidelně (nájezd do 7000 km ročně) a platil u garanček docela zajímavé částky 1. garanční prohlídka 3641,00, 2. garanční prohlídka 5403,00, 3. garanční prohlídka 3633,00, 4. garanční prohlídka 4559,00 a byl jsem rád, že záruka skončila a 5. jsem už u Hyundai neabsolvoval. Taky mi nechtěli uznat záruční opravy a vždy to dlouho komunikovali s centrálou. A já jezdil furt tam a zpět několik desítek km. V jednom případě pak pomohla až výhrůžka předání věci právníkovi.
U každé garančky jsem reklamoval, že odněkud slyším nadměrný hluk od kol, který se s rychlostí jízdy mění. Bylo vždy zamítnuto a k tomu naznačeno, že si vymýšlím (snažím se být slušný) a o tom, vyjít zákazníkovi vstříc a případně najít řešení, které by bylo vyhovující pro obě strany, se už mluvit vůbec nedá. To, že něco někde drnčí už ani nemělo smysl pokaždé reklamovat. Jak to na garančku dorazilo, tak to z garančky odjelo. Jezdit na opravy mimo pravidelné garančky několik desítek km a pak tak někde několik hodin sedět, než bude hotovo, se mi nechtělo. Vzdal jsem to. Poslední "garančku" jsem už dělal v malé místní autoopravně a mechanikovi trvalo přesně 5 minut, než přišel na to, v čem je závada. Zvedl auto na zvedáku, zatočil koly a sdělil, že je vadné ložisko. A bylo.
Navíc jsem ke konci chytil revoltu v Hyundai, kdy autorizované servisy postupně zanikaly a prodejna, kde jsem auto kupoval už dnes prodává japonce.
Takže má zkušenost byla, "Hyundai nikdy více". A jak občas sleduji diskuze, tak se to dodnes příliš nezměnilo. Když k tomu přidám ještě jejich agresivní reklamu, tak to spolu se svými zkušenostmi funguje jako dobrá antikoncepce.




reagować
BobanHTP
ilość wystąpień2404
data registracji19.08.2015
Niedziela 03.12.2017 00:55, Není to tak černobílé
Na druhé straně, hned několik přátel má H ix20 nebo Kiu Venga, shodně 1.4, a vozy jsou nadstandardně spolehlivé, a pak má člověk něco rozhodnout
reagować
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.