capslock napisał:
BobanHTP napisał:
... jakási komise rozhodla, že záruka nebude uznána, protože při jedné z pravidelných servisních prohlíděk se majitel zpozdil o jeden měsíc...
Když nedodržíš pravidelné prohlídky nebo přestřelíš kilometry, vytřou si s tebou zadek všude, ale proč si nekopnout ...
To u Hyundai ale neplatilo. Jezdil jsem s i20 1,4 CVVT (2009) do servisu pravidelně (nájezd do 7000 km ročně) a platil u garanček docela zajímavé částky 1. garanční prohlídka 3641,00, 2. garanční prohlídka 5403,00, 3. garanční prohlídka 3633,00, 4. garanční prohlídka 4559,00 a byl jsem rád, že záruka skončila a 5. jsem už u Hyundai neabsolvoval. Taky mi nechtěli uznat záruční opravy a vždy to dlouho komunikovali s centrálou. A já jezdil furt tam a zpět několik desítek km. V jednom případě pak pomohla až výhrůžka předání věci právníkovi.
U každé garančky jsem reklamoval, že odněkud slyším nadměrný hluk od kol, který se s rychlostí jízdy mění. Bylo vždy zamítnuto a k tomu naznačeno, že si vymýšlím (snažím se být slušný) a o tom, vyjít zákazníkovi vstříc a případně najít řešení, které by bylo vyhovující pro obě strany, se už mluvit vůbec nedá. To, že něco někde drnčí už ani nemělo smysl pokaždé reklamovat. Jak to na garančku dorazilo, tak to z garančky odjelo. Jezdit na opravy mimo pravidelné garančky několik desítek km a pak tak někde několik hodin sedět, než bude hotovo, se mi nechtělo. Vzdal jsem to. Poslední "garančku" jsem už dělal v malé místní autoopravně a mechanikovi trvalo přesně 5 minut, než přišel na to, v čem je závada. Zvedl auto na zvedáku, zatočil koly a sdělil, že je vadné ložisko. A bylo.
Navíc jsem ke konci chytil revoltu v Hyundai, kdy autorizované servisy postupně zanikaly a prodejna, kde jsem auto kupoval už dnes prodává japonce.
Takže má zkušenost byla, "Hyundai nikdy více". A jak občas sleduji diskuze, tak se to dodnes příliš nezměnilo. Když k tomu přidám ještě jejich agresivní reklamu, tak to spolu se svými zkušenostmi funguje jako dobrá antikoncepce.