0
powrót
 

diskuze k tématu: 1.2 TSI 77 kW - vše o konstrukci rozvodů

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, servisní náklady, vše o spotřebě, technické dotazy, německá vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 08.01.2012 22:25, rada
Mám VW Golf 1.2 tsi a můžu tento motor doporučit. Nízká spotřeba phm (dlouhodobý průměr 5,5l) a docela slušné jízdní vlastnosti. Určitě bude spokojená.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 09.01.2012 08:51, rada
Mám TSI 66kw ve Fábii, zatím najeto 40.000 bez jediného problému.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 09.01.2012 09:18, rada
TSI motory mají řetěz a 77 kW verze nemá problém s Octavií. Navíc v Polu má 77 kW verze oproti Fabii 6 kvalt, takže i spotřeba by měla být rozumná. Octavie jezdí průměrně za 6,5 l/100 km, ale dá se jet i za 5,5 l/100 km.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 09.01.2012 10:07, rada
Při 140km spotřeba letí kolem 8L za 6.5L to musíte jezdit tak 100Km
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 09.01.2012 12:01, rada
zdraviiim!predpokladam ze pritelkine vi jak se zachazi s turbem.V opacnem pripade doporucuji punto2generace s1,2a44kw.Ale je to auto spis na klidnou jizdu a nenarocny servis.Spotreba bude vzdy kolem 6l.Na dalnici se da jet 140bez nejakych problemu a ve meste se neztrati!Osobne bych auto s turbem nechtel.A ze jsem jich mel spousty!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 09.01.2012 12:03, rada
ach jo ten pravopis.Tak pardooon.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 09.01.2012 14:04, rada
Nevím, zda to již vyřešili, ale u 1,2TSI selhává rozvodový řetěz stejně jako u 1,2HTP. Nevím přesnou diagnózu, to bych musel hledat, ale rozvody u 1,2TSI nahodile selhávají. Zní to sice neuvěřitelně, že po ostudě s rozvody HTP se podaří vyrobit motor s opětovně selhávajícím řetězem, ale je to tak...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 09.01.2012 16:28, rada
Strýc má Yetiho s tímto motorem a průměrná spotřeba 11,5 l/100 km. Sice s neustále zapnutou klimou a s automatem, ale na druhou stranu on jezdí velice rozvážně a dodržuje rychlosti. Kdybych s ním nejezdil týden a nebyli jsme každý den u čerpací stanice, tak tomu nebudu věřit, nicméně je to tak.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 09.01.2012 17:34, rada
66kw se neděla :D...máme Ibizu TSi 77KW a není problém spotřeba do 6l.Zatím bez poruchy za 12tis.km
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 09.01.2012 19:13, rada
Dobrý den, kupte si radši japonce VW dělal dobré motory na začátku 90let. Ted je to na velké H*vno
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 09.01.2012 19:18, rada
Re: Oggi Tohle bych řešil s prodejcem auta pokud je nové, nebo zajel do servisu, někde bude chyba. Možná bude stačit přehrát software ŘJ... Normálně by si měl vzít Yetti a automatem a 1.2TSI tak 8l. Záleží taky kde jezdíte. Pokud jde o čisté město, nebo dálnice plný plyn tak si 11l papne i dvanáctistovka...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 09.01.2012 19:20, rada
Mám Golfa VI s 1.2 TSI 77kW a jedinej problém, který se objevil je již zmiňovaný rozvodový řetěz, ale v pohodě vyměněno na záruku, jinak bez problému. Spotřeba kolem 6,5 l, a když jedu eco-rally po okreskach, tak se da dostat kolem 5l. Jinak najeto za 8 měsíců cca 25000 km.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 09.01.2012 20:53, rada
Ano, spletl jsem se, je to 63kW, musel jsem se mrknout do TP.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 10.01.2012 09:55, rada
Mám služební Fabku s tímhle motorem. Vcelku mě mile překvapila svou pružností, je to civilisovaná verze turba pro každodenní použití - žádné žihadlo ale líná ta fabka taky není. Co mě ale napadlo jsou emoce. Já mám ke koncernu VW výhrady stran "studeného interiéru" bez emocí. Vše je u těch aut od VW tak vyvážené až jsou fádní (např. v kontrasu k Alfám nebo Mitsubischi) (čest vyjímkám jako Scirocco). Vím že holky jsou na tyhle "šedá auta" citlivější než chlapi. Tak jen řečnický dotaz. Nezevšední jí to Polo po krátké době? Mluvím z vlastní zkušenosti. Má kočka měla Polo 3 roky, pak ho z "láskou" prodala a šla do Forda. Má Fiestu 2009. Z tohodle auta má dobrý pocit jen když si do něj sedá nebo na něj kouká z okna. To u Pola to takhle neměla. Je to jen můj názor a postřech. Sám fordista nejsem.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 10.01.2012 11:31, rada
Mel jsem sluzebniho Yetyho 1.2 TSI, predni nahon, 77 kw s manualem a byl uplne novy nezajety a bral si mezi 6.5 - 9. Takze spotreba okolo 11 je opravdu na povazenou. Bud technicky problem nebo na to moc slape majitel. Jinak mel jsem nahradni vozidlo zapujcenou octavii kombi 1.2 TSI 77 kw, mela najeto 30 tis km a motor opravdu jel velice krasne i v tezke octavii a nebyl problem jezdit okolo mezi zhruba 6 - 7 litry. Jinak zasady jezdeni s turbomotorem jsou spise pro lidi, co to honi na maximum a hned pak vypnou motor. Pri beznem jizdnim stylu neni potreba turbo vubec dochlazovat na volnobeh. Pokud tedy nebydlite na vrcholu dlouheho kopce :) I to dochlazovani se zbytecne precenuje. Staci i kdyz auto honim po dalnici abych posledni 3 minuty jel s lehkou nohou a a nemusim nechat na parkovisti nastartovany auto. A kdo zene auto do posledniho metru az k parkovisti na plny plyn tak to v hlave nema v poradku a brzo znici jakekoli auto. Ono jestli pojedu pojedu posledni 3 kilometry klidnou jizdou a prijedu o 3 minuty pozdeji nebo jestli prijedu s rozpalenym turbem a pak musim 3 minut cekat na parkovisti s nastartovanym autem vyjde skoro nastejno.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 12.01.2012 09:16, rada
Silně nedoporučuji motor 1.2TSi, má dobrou spotřebu, pružnost i výkon. Je to parametrově i jízdně nadějný nízkoobsahový motor, ALE TY ROZVODY!!! Ono je sice moc pěkné, že Vám vadné rozvody originál servis po 25t km vymění, ale počkete až vám skončí záruka, budete tu brečet nad částkami za opravy, které půjdou do tisíců!
Počkejte až se konstrukčně tento motor vychytá, do té doby NE!!!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 12.01.2012 15:32, rada
zigi, mám najeto 40tkm s původními rozvody, znamená to že jsem zanedbal údržbu ?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 12.01.2012 15:33, rada
Souhlas s tim, ze tohle 1.2 TSI nebrat!!! Rozvody reseny o tridu hure nez v 1.2 HTP, tady to odchazi klidne po 25tkm, v 1.2 HTP vydrzi i pres 200tkm. Je to smejd, vyrobce u 1.2 HTP uvadi predpokladanou zivotnost 350 tkm pro motor, u 1.2TSI uvadi 300 tkm, ale jsem zvedav na realitu....Ve skutecnosti neni problem najet s 1.2 HTP 450tkm, tak uvidime co 1.2 TSI. Kazdopadne nez se vychytaji mouchy tak rozhodne nebrat!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 12.01.2012 21:28, rada
zigi, mám známého vedoucího origo servisu VW a po výměně řetězu na rozvodech už vydrží standartní dobu kolem 300t km. Problém je v poskládání ok na řetězu, je špatně vyřešené a řetěz se "vytahá" a je zaděláno na průšvih, kdy se nejpravděpodobněji při startu potká motor vinou přeskočení řetězu o jeden zub. Nové řetězy jsou lépe poskládané, doufejme
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 12.01.2012 22:49, rada
To Honza: snad máš pravdu s tím řetězem. Takto hluboko do toho nevidím. Už se 1.2TSi vyrábí s tím novým typem řetězu? Pokud ano, pak by nové auto s tímto motorem mohlo být zajímavé. Ojetina nikoliv...

To Aleš: kdybys nakonec nehodil toho přiblblýho smailíka, možná bych ti i něco odpověděl...
reagować
  1 2 3 ... 5


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.