cruise napisał:
too Zigi... ty se fakt běž už léčit....ať je O1 jaká chce, ty už konečně pochop, že s Astrou G se jí rovnat nemůžeš...argumentuješ tu tím, že čím víc elektroniky, tím se víc sere.. a máš pravdu, ale u Opla hochu, ne u O1... Co máš v tom svém zázraku za motor hm? Až na 1,7 Dti to jsou nespolehlivý, nebo olej chlastající mašiny(ještě by se dalo uvažovat o starym osmiventilu 1,6, ten spolehlivý je) ......Astry G jsem měl dvě najednou, 5 dvéř 1,7 Dti a kombi 2,0 Di...benzíny jsem měl zase ve vectrác...
Cruisi, O1 není špatné auto, ale když někdo chce koupit rozumnou ojetinu (max stáří 2-4 roky) v benzínu, protože najezdí třeba jen 10-15tis/rok, tak nejlepší cesta jak vyhodit prachy je právě O1. Škodovky jsou u nás předražené, to ví kdekdo, snad když se ti povede dovézt z ciziny zachovalý kousek, nemusí to být taková darda.. K technice: benzíny v O1 jsou dost tragické (zastaralé, poruchové, slabý výkon) s výjimkou výborného 20v Turbo (z osobní zkušenosti - jede skvěle) - ten je ale zase moc drahý a u ojetiny nevíš, jak s tím někdo jezdil, oprava turba je pořádně drahý průser.. Kupovat Astru G v naftě - to od tebe nebylo to nejchytřejší, ale to už asi víš sám..
Tak jako měla Škoda slušné VW TDI (před PD), tak měl Opel špatné diesly a určitě lepší benzíňáky (novější 1,6 16V ZE a 1,8 od roku 2002). Ohledně spolehlivosti - TüV i ADC, jsou na tom obě auta skoro stejně, někdy trochu líp Astra, někdy Škoda. Jízdní vlastnosti - o chlup lepší Astra, ale pro běžného uživatele tam není velký rozdíl. Místo vzadu - lepší Astra. Když si všechno srovnám a chci benzíňák, tak mi vyjde, že Astra nabízí víc muziky za míň peněz (a nekrade se tolik). Sorry, ale nemám tolik prachů, abych vyhazoval za O1 (r.v. 2002-04), když za stejné peníze můžu mít stejně nebo líp vybaveného a technicky určitě pokročilejšího Focuse nebo Toyotu Avensis . Tak a teď se do mě pusťte škodovkáři.. :)