anonym napisał:
To asi těžko, koukněte se na přední nápravu a pak něco pište. Mazda6 II má opět lichoběžníkovou jako ta první, ikdyž poněkud zjednodušenou. No a Mondeo III má pseudo McPherson, velmi podbný tomu v mondeu II. Opět auta mají velmi dobré jízdní vlastnosti, avšak oproti předchozím generacím už nejsou tak hravé. (Je otázka, jestli to vůbec někomu, lromě mě vadí). Jinak podvozek Passatu B5 (recenzovaný) je naladěn zcela odlišně a to na velmi bezpečnou nötu. Pořád to říkám, velký moment setrvačnosti ko...
mno, dívám se s nadhledem, a dle mých poznatků je M6 ve stabilitě a bezkonkurenční. Jistě, jedním dechem dodávám, že dnes už to nejsou takové ohromné rozdíly, výrobci už vědí jak a co, ale zárověň, budu-li brát v úvahu samozřejmě dobrý stav podvozku, tak M6 mi vždycky vyjde z této trojice (Mondeo, Passat, M6) nejlíp - stabilitou, jede kam má, kam chcete, nečeká vás žádné překvapení, auto drží stopu jako když ho přilepíte (samozřejmě do určité meze, to dá rozum, ale tu má dle mě tohle auto posazenou o mnoho výš) Uznávám, že M6 není tolik komfortní jak VWP, je spíše skutečně hravá, byla navržena pro s,,portovnější" styl jízdy a trochu pro nějaký ten komfort, zatímco Passat naopak - je tedy pouze na každém, co od vozu vyžaduje, jste-li hračička, volte M6, máte-li raději komfortní a klidné cestování, volte VWP. Nedá se říci, že by některý z těchto vozů byl špatný, to ne.
Já osobně volil M6, právě pro tu hravost, její styl, podvozek, intuitivní řízení, ovládání, předvídatelné a suveréní chování na silnici, a pro ten pocit a radost z řízení. a navíc je to kočanda