0
powrót
 

diskuze k tématu: Volkswagen Passat CC - uhrane

kategorie zaszeregowania tematu: německá vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 20.01.2009 13:50, RE: For Drago5! nudný Passat
typek napisał:
Máš recht, od koncernu mě nepřekvapí nic. Scouty předokolky, HTP sport, čtyřdvéřové kupé, RS kadle kadle a mnoho dalšího. Cílem je přece posouvat cítění zákazníka v duchu auto emoción, ukázat na nedostupných modelech náskok díky technice a pak prodávat zbytky simply clever aby si člověk myslel, že má das auto
ach jo.. tady je zase snůška chytráků.. každej má 5korun v kapse ale hodnotí auto za milion jak kdyby jej kupovali..
Hoši kupte si svoje odlítaný hondy citrouše já nevím co za 20tisíc a to si pak hodnoťte..
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 20.01.2009 16:00, RE: For Drago5! nudný Passat
karlos napisał:
ach jo.. tady je zase snůška chytráků.. každej má 5korun v kapse ale hodnotí auto za milion jak kdyby jej kupovali..
Hoši kupte si svoje odlítaný hondy citrouše já nevím co za 20tisíc a to si pak hodnoťte..
Ulevil sis ze své frustrace? Nebo že by potrefená husa?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 20.01.2009 16:24, RE: For Drago5! nudný Passat_skvělý marketing
typek napisał:
Máš recht, od koncernu mě nepřekvapí nic. Scouty předokolky, HTP sport, čtyřdvéřové kupé, RS kadle kadle a mnoho dalšího. Cílem je přece posouvat cítění zákazníka v duchu auto emoción, ukázat na nedostupných modelech náskok díky technice a pak prodávat zbytky simply clever aby si člověk myslel, že má das auto
Týpku, ty jsi modelový příklad úspěchu marketingového oddělení koncernu VW, tak jak se mu tady neustále diví Kylie. Ačkoliv velmi vehementně deklaruješ svou nechuť ke koncernovým vozům, znáš detailně všechny jejich deriváty, včetně všech možných reklamních sloganů a hesel:)) Jejich reklamní manažeři odvedli skvělou práci!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 20.01.2009 16:53, RE: For Drago5! nudný Passat_skvělý marketing
uhu2511 napisał:
Týpku, ty jsi modelový příklad úspěchu marketingového oddělení koncernu VW, tak jak se mu tady neustále diví Kylie. Ačkoliv velmi vehementně deklaruješ svou nechuť ke koncernovým vozům, znáš detailně všechny jejich deriváty, včetně všech možných reklamních sloganů a hesel:)) Jejich reklamní manažeři odvedli skvělou práci!
Taky taková úleva od absence hodnotného argumentu, což? A zase úplně vedle, musíš se víc snažit O tom, že PR VW odvádí skvělou mediální masáž není třeba vůbec pochybovat a z logiky věci je jasné, že masy potřebují hesla k zapamatování produktu (v mnoha ohledech ovlivňuje i rozhodování). Tohle ovšem platí pro ovce a dav, normální myslící člověk si auto nekoupí podle sloganu. Nebo že by ty ano?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 20.01.2009 17:26, RE: For Drago5! nudný Passat_skvělý marketing
typek napisał:
Taky taková úleva od absence hodnotného argumentu, což? A zase úplně vedle, musíš se víc snažit O tom, že PR VW odvádí skvělou mediální masáž není třeba vůbec pochybovat a z logiky věci je jasné, že masy potřebují hesla k zapamatování produktu (v mnoha ohledech ovlivňuje i rozhodování). Tohle ovšem platí pro ovce a dav, normální myslící člověk si auto nekoupí podle sloganu. Nebo že by ty ano?
Aha, takže masy potřebují hesla k zapamatování a ovce si pak podle toho koupí auto. Ty jsi je tady zopakoval vlastně čirou náhodou...
Omyl kamráde, většina lidí si je podle těch hesel koupí. Jistě, že ne jako auto emocion nebo simply clever, ale podvědomě jako auta o kterých se prostě mluví. Nic na tom nemění, že si to nikdo nepřizná. Každý přece vybírá racionálně, jinak než ty hloupé ovce a tupý dav.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 20.01.2009 17:40, RE: For Drago5! nudný Passat_skvělý marketing
uhu2511 napisał:
Aha, takže masy potřebují hesla k zapamatování a ovce si pak podle toho koupí auto. Ty jsi je tady zopakoval vlastně čirou náhodou...
Omyl kamráde, většina lidí si je podle těch hesel koupí. Jistě, že ne jako auto emocion nebo simply clever, ale podvědomě jako auta o kterých se prostě mluví. Nic na tom nemění, že si to nikdo nepřizná. Každý přece vybírá racionálně, jinak než ty hloupé ovce a tupý dav.
Ne, já ty slogany spojil, protože mi to přišlo trefné. Jak vidím, zjevnou nadsázku někdo nemusí pochopit... No, racionálně. Emoce mohou klidně nahlodat racionální základ. Když si někdo kupuje auto, může jedna z jeho vlastností učarovat tak, že přehlídne ostaní nectnosti (většinou to není tragédie, protože vyloženě špatné auto neexistuje, existují jen špatná rozhodnutí). Ale že bych se nepodivil nad tím, že někdo kupuje auto podle sloganu? To už je takové SM, ne?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 20.01.2009 19:59, RE: For Drago5! nudný Passat_skvělý marketing
typek napisał:
Ne, já ty slogany spojil, protože mi to přišlo trefné. Jak vidím, zjevnou nadsázku někdo nemusí pochopit... No, racionálně. Emoce mohou klidně nahlodat racionální základ. Když si někdo kupuje auto, může jedna z jeho vlastností učarovat tak, že přehlídne ostaní nectnosti (většinou to není tragédie, protože vyloženě špatné auto neexistuje, existují jen špatná rozhodnutí). Ale že bych se nepodivil nad tím, že někdo kupuje auto podle sloganu? To už je takové SM, ne?
A která z emocí nahlodá racionální základ při koupi po všech směrech průměrného Passata?:)
Ale vážně: to, že se o autu diskutuje, způsobuje jeho prodej. Autům u nás (a asi ve většině severských zemí), totiž rozumí každý. Podívej, co se děje okolo tzv. "silničního" zákona v parlamentu¨. A specifický je u nás zasvěcený hodnocení koncernu VW. Kolik lidí ví, který Peugeot je poslední? 406, 407 nebo už 408? A jaký BMW to vlastně je nějaý eXY? A má ještě vůbec ten Citroen to hydroaktivní (nebo jaký?) pérování? Ani "poučení" motoristi (jiný u nás nejsou), to neví. Ale všichni si pamatujou výsledky reklamních snažení marketingových oddělení: francouzský auta mají pořád nějaký slevy - asi je nikdo nechce, o italských se raděj nemluví, ty vyklidily krám sami po ostudě s Unem a Tipem, Japonec nakonec, i když teda i opice jezdily v Toyotě a okolo Korejců je zase tolik keců, že to nemůže fungovat. Do toho přijde nějaká Kylie se zásadně se lišícími žebříčky spolehlivosti dvou německých motoristických sdružení a diskuze na tipcars. Můžu teda věřit jiným zkušenostem než vlastním?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 21.01.2009 19:28, Uhrane možná Papuánce
To je nadpis jako na raketoplán Columbia a přitom je to jen VW.Kdyby se psalo o Astonu či Cadillacu,ale VW mě zanechává těžce chladným.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 28.02.2009 16:43, A že ne ..
...a NEuhrane a NEUHRane a NE a ne Ne nE a NE!
Je to prostě takový faceliftovaný (trochu vylepšený) passat (na podvozku golf) - tak TATO informace možná trochu "uhrane" - TO je tedy pravda ,-)
reagować
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.