Gagarin_CCCP napisał:
V mém případě si na prase a jeho spolehlivost nemohu stěžovat, musím uznat, že za těch 7 let a cenu 80 000,- za kterou jsem to koupil to bylo zlaté auto a ještě teď slouží bratroviViz má recenze:http://www.tipcars.com/magazin-volkswagen-passat-b5-19-tdi-variant-recenze-majitele-bez-servitek-5242.html
HoNZA napisał:
B 5 je ve srovnání s generací B2 nespolehlivej krám
Na Bdvojce jsem nejel spoustu kilometrů a když jsem jí prodával měl cca 600 000 km /motor 1.6 D 40 kW
/. Komfort a výbava pravda odpovídaly roku 1988, ale jinak nádherné auto , které skoro neznalo servis
Před 5ti lety kolega ale B5tkou naboural a při pohledu na ten vrak jsem nechápal a nechápu dodneška jak to že přežil.
takže celkově palec nahoru
Máš pravdu, že B5 je zvlášť ve srovnání s následníkem fajnové auto. Přesto je to už složitá mrcha, kde například každý motor není trefou do černého. V B5tce jsem jezdil asi 14 dní před lety v Německu /zrovna s tou největší pastí 2.5 V6 tdi / auto bylo skoro nové a byl jsem z toho tehdy unešený. Je jasné, že porovnat B2 a B5 komfortem a dynamikou nejde. Servis byl ale u staré 1.6 D naprosto geniální - všechno si člověk mohl udělat sám. Toho passata /Variant 1.6 D syncro GL/ koupil táta za 100 000,- v roce 1995. Měl najeto 200 000 km. Vzhledem k tomu, že byl pátým majitelem /prvním v ČR/ tak kdoví kolik kilometrů to ve skutečnosti mělo. Po dalších 250 000 km ho pak nechal mě a koupil první Octavii 4x4. Já na něm najel zbytek do tachometrových 640 000 a za 22 000,- jsem ho prodal dalšímu nadšenci /tou dobou ale už blikala kontrolka mazání, bylo potřeba dát motoru generálku/ . Co si pamatuju tak se na tom dělalo vstřikovací čerpadlo, přetěsňovala se převodovka a měnil synchron na jedničce a dvojce, já dělal tlumiče a silentbloky, žhavicí svíčky a 2x filtr paliva. Když se dělalo vtřikovací čerpadlo tak se tehdy mechanik divil, protože plášť to mělo z 1.6tky a střeva z 1.9 D, ale jek to bylo udělaný už si nepamatuju /takhle už jsme to koupili/. Auto jelo velice slušně, nebyl problém jezdit v 5ti lidech 120 km/h po dálnici kopec nekopec. Zrychlení samozřejmě žádná sláva, ale jakmile to jelo byl to naprosto pohodový stroj se spotřebou do 6ti litrů. Syncro bylo super /v terénu možná lepší než ta první oktávka/ jen při ostrém rejdu se bránila zatáčení. Karoserie byla měkká a kroutila se to byla asi největší slabina auta. Do auta navíc zatékalo okolo čelního skla. kola to mělo 13" a gumy jsem kupoval Vraníky se vzorkem jak na traktor
do dneška na něj vzpomínám