0
powrót
 

diskuze k tématu: Volkswagen Passat B5 - dojmy majitele

kategorie zaszeregowania tematu: německá vozidla
Gagarin_CCCP
ilość wystąpień66
data registracji02.01.2012
Wtorek 02.02.2016 06:18, :-)
Autor se mohl více rozepsat, přeci jen jsem čekal trochu víc čtení Po 7 letech odježděných v rudém praseti bych z toho na dnešní dobu takové super auto nedělal,ale upřít fakt, že je to dobrej a spolehlivej(dle údržby) dělník se mu nemůže.
reagować
HoNZA
ilość wystąpień248
data registracji28.04.2008
Wtorek 02.02.2016 12:53, passat
B 5 je ve srovnání s generací B2 nespolehlivej krám Na Bdvojce jsem nejel spoustu kilometrů a když jsem jí prodával měl cca 600 000 km /motor 1.6 D 40 kW /. Komfort a výbava pravda odpovídaly roku 1988, ale jinak nádherné auto , které skoro neznalo servis
Před 5ti lety kolega ale B5tkou naboural a při pohledu na ten vrak jsem nechápal a nechápu dodneška jak to že přežil. takže celkově palec nahoru
reagować
Gagarin_CCCP
ilość wystąpień66
data registracji02.01.2012
Wtorek 02.02.2016 16:08, RE: passat
HoNZA napisał:
B 5 je ve srovnání s generací B2 nespolehlivej krám Na Bdvojce jsem nejel spoustu kilometrů a když jsem jí prodával měl cca 600 000 km /motor 1.6 D 40 kW /. Komfort a výbava pravda odpovídaly roku 1988, ale jinak nádherné auto , které skoro neznalo servis Před 5ti lety kolega ale B5tkou naboural a při pohledu na ten vrak jsem nechápal a nechápu dodneška jak to že přežil. takže celkově palec nahoru


V mém případě si na prase a jeho spolehlivost nemohu stěžovat, musím uznat, že za těch 7 let a cenu 80 000,- za kterou jsem to koupil to bylo zlaté auto a ještě teď slouží bratrovi
Viz má recenze:
http://www.tipcars.com/magazin-volkswagen-passat-b5-19-tdi-variant-recenze-majitele-bez-servitek-5242.html





reagować
HoNZA
ilość wystąpień248
data registracji28.04.2008
Wtorek 02.02.2016 19:56, RE: passat
Gagarin_CCCP napisał:
V mém případě si na prase a jeho spolehlivost nemohu stěžovat, musím uznat, že za těch 7 let a cenu 80 000,- za kterou jsem to koupil to bylo zlaté auto a ještě teď slouží bratroviViz má recenze:http://www.tipcars.com/magazin-volkswagen-passat-b5-19-tdi-variant-recenze-majitele-bez-servitek-5242.html
HoNZA napisał:
B 5 je ve srovnání s generací B2 nespolehlivej krám Na Bdvojce jsem nejel spoustu kilometrů a když jsem jí prodával měl cca 600 000 km /motor 1.6 D 40 kW /. Komfort a výbava pravda odpovídaly roku 1988, ale jinak nádherné auto , které skoro neznalo servis Před 5ti lety kolega ale B5tkou naboural a při pohledu na ten vrak jsem nechápal a nechápu dodneška jak to že přežil. takže celkově palec nahoru


Máš pravdu, že B5 je zvlášť ve srovnání s následníkem fajnové auto. Přesto je to už složitá mrcha, kde například každý motor není trefou do černého. V B5tce jsem jezdil asi 14 dní před lety v Německu /zrovna s tou největší pastí 2.5 V6 tdi / auto bylo skoro nové a byl jsem z toho tehdy unešený. Je jasné, že porovnat B2 a B5 komfortem a dynamikou nejde. Servis byl ale u staré 1.6 D naprosto geniální - všechno si člověk mohl udělat sám. Toho passata /Variant 1.6 D syncro GL/ koupil táta za 100 000,- v roce 1995. Měl najeto 200 000 km. Vzhledem k tomu, že byl pátým majitelem /prvním v ČR/ tak kdoví kolik kilometrů to ve skutečnosti mělo. Po dalších 250 000 km ho pak nechal mě a koupil první Octavii 4x4. Já na něm najel zbytek do tachometrových 640 000 a za 22 000,- jsem ho prodal dalšímu nadšenci /tou dobou ale už blikala kontrolka mazání, bylo potřeba dát motoru generálku/ . Co si pamatuju tak se na tom dělalo vstřikovací čerpadlo, přetěsňovala se převodovka a měnil synchron na jedničce a dvojce, já dělal tlumiče a silentbloky, žhavicí svíčky a 2x filtr paliva. Když se dělalo vtřikovací čerpadlo tak se tehdy mechanik divil, protože plášť to mělo z 1.6tky a střeva z 1.9 D, ale jek to bylo udělaný už si nepamatuju /takhle už jsme to koupili/. Auto jelo velice slušně, nebyl problém jezdit v 5ti lidech 120 km/h po dálnici kopec nekopec. Zrychlení samozřejmě žádná sláva, ale jakmile to jelo byl to naprosto pohodový stroj se spotřebou do 6ti litrů. Syncro bylo super /v terénu možná lepší než ta první oktávka/ jen při ostrém rejdu se bránila zatáčení. Karoserie byla měkká a kroutila se to byla asi největší slabina auta. Do auta navíc zatékalo okolo čelního skla. kola to mělo 13" a gumy jsem kupoval Vraníky se vzorkem jak na traktor do dneška na něj vzpomínám
reagować
5702h
ilość wystąpień3
data registracji20.10.2015
Środa 03.02.2016 20:21, Passat
Podle mě poslední "kvalitní a spolehlivý "passat byl B4 s motory 90 a 110PS! Samozřejmě TDI.Pak už je spolehlivost díky"přetechnizovanosti"motorů jen horší a to nejenom u VW-bohužel.
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.