0
powrót
 

diskuze k tématu: Volkswagen Passat B5

kategorie zaszeregowania tematu: německá vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 16.05.2006 10:52, roomster
Ked som zbadal prve obrazky tohto technologickeho skvostu, naplo ma a utekal som na hajzl. Design asi robili decka nejakych velkych zvierat v skodovke, neviem si inak vysvetlit taky humus. Do pekla s roomsterom, zasluzil by si "vojet s klickama" alebo aspon zo sustruznickym nozom.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 16.05.2006 11:44, RE: Design
anonym napisał:
Tak proč ji ty shitový Japonci stále nemaj,když už byla podle tebe v r. 83????Jinak fakt nechápu,proč někdo neustále u článků o Škodě prudí..je taky nesnáším třeba Hondu,ale necpu se do diskuzí,abyc tam prudil...Místo abyste byli hrdý na domácí automobilku,která konečně po Felíciích a Fávech vyrábí auto srovnatelné se světovou třídou,tak akorát držkujete a propagujete nějaké čongovské shity...
Japonci už maj daleko lepší techniku i podvozky a eletroniku, co se furt nekazí. A Škoda není už česká značka. 2/3 VW Mně Škodovka nevadí, ale proč dávat přes třičtvtrě mega za trochu vybavenější auto nižšží třídy?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 16.05.2006 12:27, Pre anonyma
anonym napisał:
Tak proč ji ty shitový Japonci stále nemaj,když už byla podle tebe v r. 83????Jinak fakt nechápu,proč někdo neustále u článků o Škodě prudí..je taky nesnáším třeba Hondu,ale necpu se do diskuzí,abyc tam prudil...Místo abyste byli hrdý na domácí automobilku,která konečně po Felíciích a Fávech vyrábí auto srovnatelné se světovou třídou,tak akorát držkujete a propagujete nějaké čongovské shity...
Kámo zobuť sa.. Japonci nemajú viacprvkovú nápravu? Vstávaj! Oni ju majú a už dááávno viz Primera 1990...čo má? Víceprvek a samozrejme mnoho ďalších. Over si fakty kým napíšeš také nezmysli jo.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 16.05.2006 12:29, RE: Pre anonyma
Kolega zo Slovenska napisał:
Kámo zobuť sa.. Japonci nemajú viacprvkovú nápravu? Vstávaj! Oni ju majú a už dááávno viz Primera 1990...čo má? Víceprvek a samozrejme mnoho ďalších. Over si fakty kým napíšeš také nezmysli jo.
Samozrejme pre toho ANONYMA čo sa pýta že: "Tak proč ji ty shitový Japonci stále nemaj,když už byla podle tebe v r. 83????
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 16.05.2006 22:10, RE: Jack Herrer
vyhřívání napisał:
Jestli jsem tomu dobře porozuměl, tak autor upustil od 406 z důvodu absence vyhřívání zadních sedaček? Passat to snad má? Myslím, že vyhřívání zadních sedadel je otázka aut o 2 třídy výš.
nie on to nechal preto lebo boli kozene sedacky a neboli vyhrievane sedadla a v zime to chladi a na passate predpokladam ze ma klasicky platnene.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 17.05.2006 11:31, RE: Dobrý auto,ale za jakou cenu
anonym napisał:
haha,Mazda 6 a nějakej Hnissan hezčí než oktávka...To těžko,Honda Accord je hezké auto,to uznávám,ale naproti tomu Civic je teď megahnus...Jinak myslí,že odborný časopis(a ne jeden) těžko podlehne reklamě..proč teda podlehli třebai v Německu nebo ve VB?Když jste tak chytrý...
Stačí se zamyslet, než něco napíšeš. Té reklamě redaktoři v časopisech nepodlehli, ta reklama je živí - nebo myslíš, že nemají na papír co tisknout? Jo koho chleba jíš... Seber údaje v MaM (Marketing a Media) a podívej se, kolik Škoda nacpala do reklamy, PR a pod. Já to beru jako vyznamenání jejich práce, nic víc. Dělaj to dobře.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 17.05.2006 18:43, RE: Design
anonym napisał:
Aha, a kde berete,že přední náprava z Fabie je shitová?Tak jaktože Fabie pravidelně vyhrává losí testy a každý říká,že její podvozek je extrémně vydařený?A většina z vás nikdy Roomstera neviděla..je to parádní auto a já mu přeji úspěch,konkurenci má tak v nissanu Note,který se mi mimochodem také líbí,ale je dražší...Když jsme u podvozků:Oktavia má moderní víceprvkovou zadní nápravu a hnusný civic pouze vlečená ramena..ble.A v Oktávce je v zadu parádně místa,jel jsem tam v kuse asi 600 km a poho...
Ta přední náprava z fabie je určitě řešená k max bezpečí a pohodě z jízdy, ale na ůkor nadměrnýho opotřebení silentbloků a o geometrii nemluvě-o tohle mi jde.Jakmile má Fabka diesel tak je to katastrofa kvůli nadměrný zátěži.Zeptej se kohokoli kdo něco najel s fabií a dá ti za pravdu.
Tu zadní nápravu má Roomster z octavie první generace, tudíš jakš takš vlečná ramena.Víceprvková zadní náprava sice dobrý, ale a ž se to na našich skvělejch silnicích vybije, tak to bude za balík...Jinak Roomster se mi taky líbí...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 20.05.2006 01:12, RE: Dobrý auto,ale za jakou cenu
Mazda 6 napisał:
No tak to brzdi. Mazda 6 je hodnocena i odborníky jako jedno z nejkrásnějších aut a zdrcující většina lidí ti to také potvrdí. Design dokonce srovnávali s Alfou Romeo. Je to designový skvost, který přinesl automobilce řadu ocenění (nejen za vzhled), ale tento vůz byl s nadšením přijat v ohromném množství zemí. Jako první vůbec skončil v testech Autobildu bez jediného trestného bodu po ujetí 100.000km. Hlavně že si škodováci a další mění zadní světlomety za tuningové s čirým sklem a kolečky uvni...
Jsem taky fanda do japonců, ale musim se ohradit proti tomu, že zadni světla s čirou optikou měla první Mazda 6. S tímhle designerským prvkem přišla jako první konkurence - Toyota resp. Lexus na modelu IS 200, v Japonsku prodávaný jako Toyota Altezza - odtud název Altezza Lights pro čiré zadní lampy.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 28.05.2006 18:28, RE: Design
k napisał:
jen taková blbá poznámka že už v roce 2005 má Ochcávka víceprvkovou nápravu to měl BX v 83 roce tak si s toho ted cvrkněte všishni Škodováci do textilu jak je to pokrokový a moderní auto.
To je naprosto normální, pamatuji jak Citroen dělal humbuk s pasivně řiditelnou nápravou. Horch jí měl už v roce 1937. Oprašují se jen staré osvědčené věci
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 25.01.2007 22:01, RE: martin
spotreba napisał:
Uff ta spotřeba mne doost překvapuje. S motorem 1.8T je to nesmysl, leda že na ten plyn nešlápneš ani v nejmenším. Běžná spotřeba tohto motoru při normální a trochu svižnější jízdě je 10-11l. Pokud to člověk žene, tak není problém se dostat na 13-14.
turbomotor benzin praveze ma tu vyhodu, ze mu mozes stupat na krk a ta spotreba az tak hore nejde, pretoze ma vyssiu ucinnost. ja mam na B5 1.8T 200 000 km, spotreba benzinu 8l pri jazde mesto 40%, mimo mesto 30%, dialnica 30%. spotreba oleja nulova. predtym som mal octaviu 1.8T a po 13 000 km a tretej prevodovke isla z domu. Octaviu nevidim ako vyslovene zle auto, ale pravdepodobne sa jej vyhnem. PEACE
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 27.01.2007 18:40, RE: Oktávka či Passat
Tomáš napisał:
Zažil jsem na chlup stejné dilema, kdy jsem již byl rozhodnutý pro Oktávku a najednou vedle Passat. Sednul jsem si, projel jsem se a musím konstatovat, že je to uvnitř o třídu výše než Oktávka. Zviklalo mě to natolik, že zmiňovanou O 4x4 jsem "pustil" a zaměřil se na jejího většího bratra P. Opatrnosti není nazbyt a mnou zaplacený mechanik se něj další den přijel podívat. Problémy se daly tušit, když majitel autobazaru tvrdil, že zvedák je teď obsazený a přece, že jsem v autě jel a chválil a pod...
Mám už tři roky Passat Variant 2.0 85kW r.v.1996, najezdil jsem s ním cca 40tis. Srovnávat tohle auto se stejně starou Škodovkou je ... absolutí nesmysl )))))) tomu se úpřímně směju. Jo a leju do toho akorát benzín a 2x ročně vodu.
reagować
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.