0
powrót
 

diskuze k tématu: Volkswagen Passat B4

kategorie zaszeregowania tematu: německá vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 18.12.2007 14:00, RE: bože můj
anonym napisał:
prej vystřelí, všude ticho a klima topí. Fakt bomba
No jo, světe div se, ale automatická klima i topí. Chtělo by to neplést si klimatizaci a chlazení. Je to poněkud rozdíl. Divné, ale jak se vrazí do auta chlazení, tak je to hned klimatizace )
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 18.12.2007 14:32, RE: bože můj
anonym napisał:
No jo, světe div se, ale automatická klima i topí. Chtělo by to neplést si klimatizaci a chlazení. Je to poněkud rozdíl. Divné, ale jak se vrazí do auta chlazení, tak je to hned klimatizace )
Je to o pojmech, ale klimatizace netopí, ale chladí, to že je automatická, pouze říká, že je vůz schopen udržet nastavenou teplotu a míchat studený vzduch z klimatizační jednotky s odpadním teplem z motoru. V autě se topí převážně odpadním teplem z motoru, ale nikdy ne klimatizační jednotkou. Je naprosto běžné a řekl bych i termínově správné, že se jednotce, která je schopna ochladit vzduch přicházející do kabiny vozu, říká klimatizace. Klimatizace a topení ve voze jsou 2 naprosto nezávislé skupiny, které spojují pouze regulační prvky teploty podle potřeby ve vozu.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 18.12.2007 14:49, RE: bože můj
David V napisał:
Je to o pojmech, ale klimatizace netopí, ale chladí, to že je automatická, pouze říká, že je vůz schopen udržet nastavenou teplotu a míchat studený vzduch z klimatizační jednotky s odpadním teplem z motoru. V autě se topí převážně odpadním teplem z motoru, ale nikdy ne klimatizační jednotkou. Je naprosto běžné a řekl bych i termínově správné, že se jednotce, která je schopna ochladit vzduch přicházející do kabiny vozu, říká klimatizace. Klimatizace a topení ve voze jsou 2 naprosto nezávislé skup...
Slyšel jsem že neni uplně nejlepší pouštět klimatizaci v zime a ještě s ní "topit" :))
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 18.12.2007 14:53, RE: bez předmětu
anonym napisał:
Co dodat? Snad až se vlastnictvím svého nového auta opojený "recenzent" naučí nevyřazovat při sjíždění kopců, tak se mu jeho spotřeba při jízdě bez plynu pravděpodobně ještě sníží...
A jako bonus k nově osvojené dovednosti získá zdarma vyšší bezpečnost, menší opotřebení brzdných destiček a kotoučů, lepší mazání motoru (hlavně tedy turba), ...zapoměl jsem snad na něco?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 18.12.2007 16:45, RE: bože můj
anonym napisał:
Slyšel jsem že neni uplně nejlepší pouštět klimatizaci v zime a ještě s ní "topit" :))
Jak to?Dneska jsem si pustil klima v mínus 4 a rázem jsem měl odmlžená okna!takže i v zimě klima na něco je...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 18.12.2007 16:47, RE: bože můj
anonym napisał:
Slyšel jsem že neni uplně nejlepší pouštět klimatizaci v zime a ještě s ní "topit" :))
Klimatizace se v zime jednou za cas na chvili pustit ma, kvuli cerpadlu, aby se protocilo.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 18.12.2007 17:47, RE: bože můj
David V napisał:
Je to o pojmech, ale klimatizace netopí, ale chladí, to že je automatická, pouze říká, že je vůz schopen udržet nastavenou teplotu a míchat studený vzduch z klimatizační jednotky s odpadním teplem z motoru. V autě se topí převážně odpadním teplem z motoru, ale nikdy ne klimatizační jednotkou. Je naprosto běžné a řekl bych i termínově správné, že se jednotce, která je schopna ochladit vzduch přicházející do kabiny vozu, říká klimatizace. Klimatizace a topení ve voze jsou 2 naprosto nezávislé skup...
S tím, co napsal David V nelze než jen souhalsit. Klima netopí, ale chladí a to i když je automatická)) Jinak, pokud si pustíš foukání na okna a tu klimu "i v zimě" zapneš, tak zjistíš, že suchý vzduch klimatizace, Ti perfektně všechno odmlží. Jo a ať ti to šlape a nadšení vydrží))
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 18.12.2007 18:52, RE: bože můj
Šakal napisał:
S tím, co napsal David V nelze než jen souhalsit. Klima netopí, ale chladí a to i když je automatická)) Jinak, pokud si pustíš foukání na okna a tu klimu "i v zimě" zapneš, tak zjistíš, že suchý vzduch klimatizace, Ti perfektně všechno odmlží. Jo a ať ti to šlape a nadšení vydrží))
Rcenze nic moc, ale musim podotknout, ze tento passat byl vynikajici auto, se strejcem zvladlo neuveritelných 470.000km a v roce 2004 slo do sveta za 75.000.- Dosud jezdi a má pul mega za sebou, bez koroze s funkcni klimatizaci:) chtel bych videt soudobëho japonce....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 18.12.2007 18:55, RE: bože můj
anonym napisał:
Rcenze nic moc, ale musim podotknout, ze tento passat byl vynikajici auto, se strejcem zvladlo neuveritelných 470.000km a v roce 2004 slo do sveta za 75.000.- Dosud jezdi a má pul mega za sebou, bez koroze s funkcni klimatizaci:) chtel bych videt soudobëho japonce....
Ještě bych rád doplnil, že koupil opět passata 2.5TDiV6, za 3,5 roku najeto 200.000km. Pouze běžný servis a něco v motoru (3.500.-). Přední náprava ted po prohlidce 90% puvodního stavu........
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 18.12.2007 19:46, RE: Opět zábava
David V napisał:
Klima topí )))))
Auto 2 tuny )))))
3-4 roky pokoj )))))
Představ si, že se dá říst, že klima "topí", myslím, že autor tím myslel odmlžování skel, na to je v zimě klima super
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 18.12.2007 19:51, RE: bože můj
anonym napisał:
Rcenze nic moc, ale musim podotknout, ze tento passat byl vynikajici auto, se strejcem zvladlo neuveritelných 470.000km a v roce 2004 slo do sveta za 75.000.- Dosud jezdi a má pul mega za sebou, bez koroze s funkcni klimatizaci:) chtel bych videt soudobëho japonce....
mám vectru s motorem isuzu 1,7 td najeto 470 000km spotřeba 5-6l i s vozíkem max 6,3l.takže i japonskej motor to dokázal.a jede mi to jako nový akorát je to trochu hlučnější.turbo stále bez poruchy,
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 18.12.2007 21:23, RE: bože můj
anonym napisał:
mám vectru s motorem isuzu 1,7 td najeto 470 000km spotřeba 5-6l i s vozíkem max 6,3l.takže i japonskej motor to dokázal.a jede mi to jako nový akorát je to trochu hlučnější.turbo stále bez poruchy,
No ono se není nad čím divit, znám taky spoustu Carin od Toyoty, co to v pohodě zvládnou, jenže se o tom tolik nemluví, protože tam je to samozřejmost.

Myslím, že nemá smysl takhle se tady přebíjet, kdo zná jaké auto a jak moc toho najelo. Já jsem zase viděl spoustu Passatů odjíždět na korbě odtahovky s poruchou a taky netvrdím, že jsou to špatná auta. Soused se svým Passatem dokonce prošvihl dovolenou, poté, co mu přestalo jezdit auto a neměl jak odjet. (nakonec se na to přišlo- špatné čidlo teploty čehosi, ale to už bylo pasé Mám Avensise v naftě D4D a jsem velmi spokojen. Je tišší, než TDI, spotřeba je kolem 5,5 a jede velice pěkně. Jednomu se líbí to, jinému zas ono. Jenom sem pořád musí někdo psát něajké srovnávací historky a nesmysly, jak tohle auto úplně v poho, ale tohle by to nikdy nezvládlo. Prostě si každý kupte co chcete a je to!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 18.12.2007 22:44, RE: bože můj
Šakal napisał:
No ono se není nad čím divit, znám taky spoustu Carin od Toyoty, co to v pohodě zvládnou, jenže se o tom tolik nemluví, protože tam je to samozřejmost.

Myslím, že nemá smysl takhle se tady přebíjet, kdo zná jaké auto a jak moc toho najelo. Já jsem zase viděl spoustu Passatů odjíždět na korbě odtahovky s poruchou a taky netvrdím, že jsou to špatná auta. Soused se svým Passatem dokonce prošvihl dovolenou, poté, co mu přestalo jezdit auto a neměl jak odjet. (nakonec se na to přišlo- špatné čidlo...
Šakale ,máš pravdu co se týká Toyoty,tam se to bere jako samozřejmost...) V září jsem si kupoval taky Avensise v Německu a Germán mě tam ukazoval Carinu E 1,6,která měla naběháno 630kilo. Jinak Avensise mám D-Cat,180k a o té tvojí spotřebě si můžu nechat jen zdát.Díval jsem se i tady na testy asi jsem zatím moc divoký.Nejmenší spotřebu jsem měl,když byla ta sněhová kalamita a to nějakých 6,6l.Jinak úplně běžně jezdím za 8,5l,ale je pravdou,že jezdím hodně po městě.Takže-až se naučím jezdit,tak napíši taky recenzi,at si tady ze mě lidi můžou dělat srandu....)))
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 18.12.2007 23:57, RE: bože můj
David V napisał:
Je to o pojmech, ale klimatizace netopí, ale chladí, to že je automatická, pouze říká, že je vůz schopen udržet nastavenou teplotu a míchat studený vzduch z klimatizační jednotky s odpadním teplem z motoru. V autě se topí převážně odpadním teplem z motoru, ale nikdy ne klimatizační jednotkou. Je naprosto běžné a řekl bych i termínově správné, že se jednotce, která je schopna ochladit vzduch přicházející do kabiny vozu, říká klimatizace. Klimatizace a topení ve voze jsou 2 naprosto nezávislé skup...
Když si budem povídat o pojmech, tak jsem klimatizaci bral jako celek, to znamená jeden kompresor s výměníkem co chladí a pak teplo z chlazení motoru do výměníku, kterým se topí. Řídící jednotka klimatizace si s tím dělá co potřebuje dle teplot, čili topí nebo chladí. A pak je tu chlazení, blbě nazývané manuální klimatizece, které pochopitelně chladí. Je to podobná pitomost, jak když někdo napíše na hospodu - klimatizováno a pak je u stropu jeden split, který má ke klimatizaci daleko V důsledku ani ta automatická klimatizace není přesně klimatizace. Chápu, že pokud by auto mělo topit odpadním teplem kompresoru, tak už máme v podstatě tepelné čerpadlo ...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 19.12.2007 07:31, Odmlžení
Jakube, to co píšeš o odmlžování je nějaké divné. U auta s klimatizací stačí totiž pustit klimu a ofuk čelního skla naplno a odmlžuje to několikrát rychleji než u auta bez klimy. Zkus si to! Funguje to bezvadně. I v zimě. Klima totiž vzduch vysuší, což auto bez klimy nedokáže. Moje minulé auto byl favorit a teď mám auto s automatickou klimou, takže to mám odzkoušené.
PetrZ
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 19.12.2007 08:22, RE: bože můj
anonym napisał:
Když si budem povídat o pojmech, tak jsem klimatizaci bral jako celek, to znamená jeden kompresor s výměníkem co chladí a pak teplo z chlazení motoru do výměníku, kterým se topí. Řídící jednotka klimatizace si s tím dělá co potřebuje dle teplot, čili topí nebo chladí. A pak je tu chlazení, blbě nazývané manuální klimatizece, které pochopitelně chladí. Je to podobná pitomost, jak když někdo napíše na hospodu - klimatizováno a pak je u stropu jeden split, který má ke klimatizaci daleko V důsle...
No myslím, že oba víme, která bije, ale stejně mi přijde úsměvné, když někdo napíše: "klima pěkně topí". Pěkně mi topil Kadett bez klimy.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 19.12.2007 10:11, RE: Odmlžení
anonym napisał:
Jakube, to co píšeš o odmlžování je nějaké divné. U auta s klimatizací stačí totiž pustit klimu a ofuk čelního skla naplno a odmlžuje to několikrát rychleji než u auta bez klimy. Zkus si to! Funguje to bezvadně. I v zimě. Klima totiž vzduch vysuší, což auto bez klimy nedokáže. Moje minulé auto byl favorit a teď mám auto s automatickou klimou, takže to mám odzkoušené.
PetrZ
Jo, to by mohlo fungovat. Ale ten chlapík si jednak pochvaluje to topení, ale na druhou stranu píše, že zamlžené zadní sklo musí utírat hadrem, takže na tohle nejspíš ještě nepřišel...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 19.12.2007 11:08, RE: Opět zábava
anonym napisał:
Představ si, že se dá říst, že klima "topí", myslím, že autor tím myslel odmlžování skel, na to je v zimě klima super
Už je to tady zase: v chladném období je klimatizace jenom větrání! A to mají úplně všechna auta!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 19.12.2007 11:17, RE: Odmlžení
anonym napisał:
Jakube, to co píšeš o odmlžování je nějaké divné. U auta s klimatizací stačí totiž pustit klimu a ofuk čelního skla naplno a odmlžuje to několikrát rychleji než u auta bez klimy. Zkus si to! Funguje to bezvadně. I v zimě. Klima totiž vzduch vysuší, což auto bez klimy nedokáže. Moje minulé auto byl favorit a teď mám auto s automatickou klimou, takže to mám odzkoušené.
PetrZ
Vzduch se vysušuje ochlazováním což je nemožné v zimě protože princip klimatizace neumožnuje chladit v chladu. Sklo se odmlžuje díky výkonějšímu větrání.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 19.12.2007 11:48, RE: bože můj
anonym napisał:
Když si budem povídat o pojmech, tak jsem klimatizaci bral jako celek, to znamená jeden kompresor s výměníkem co chladí a pak teplo z chlazení motoru do výměníku, kterým se topí. Řídící jednotka klimatizace si s tím dělá co potřebuje dle teplot, čili topí nebo chladí. A pak je tu chlazení, blbě nazývané manuální klimatizece, které pochopitelně chladí. Je to podobná pitomost, jak když někdo napíše na hospodu - klimatizováno a pak je u stropu jeden split, který má ke klimatizaci daleko V důsle...
A co jiného, než tepelné čerpadlo, klimatizace je? Světe div se, ale klimou se dá i topit, samozřejmě do teploty cca + 5 st., kdy rapidně klesá účinnost. Teplo dodá do minuty, což se od motoru ( a zvláště naftového) nedá čekat. A o vysoušení řeč byla - základní poučka z techniky prostředí zní, že snížím-li vlhkost, teplota vzroste. Ne nadarmo se aut. klima při vyšším rozdílu (dle výrobce) teplot (aktuální a požadovaná) sepne do modu auto (klima) a ne eco (kamna). Jinak souhlas, článek je o h....
reagować
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.