0
powrót
 

diskuze k tématu: Velké dilema: Passat nebo Superb?

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, technické dotazy, německá vozidla, česká vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 18.02.2009 17:36, rada
Tedy "lepší" vtípek, než doporučovat V6 2.5 TDi .... mne nějak NEnapadá ,-)
PS: BEZ legrace - a dá se to všude najít/dočíst - tento motor neee
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 18.02.2009 18:26, rada
nevim co všichni máte proti V6 tdi, mam tento motor v A6(150 koní), nechal sem ho načipovat na 185koní a je to pecka, 410nm při 1450ot/min to fakt za to stojí, mam najeto 250000km a při pravidelných údržbách(hlavně v menším intervalu výměna oleje) s ním není problém. Jinak 1,9 TDI patří do Golfa III a ne to takovýho auta
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 18.02.2009 18:38, rada
Cau, ja jezdim Passsatem B5 rok 2003, 4x4 2.5TDi 110kw automat. Predtim jsem mel verzi 1.9tdi r.v. 2003 automat. Vse limuzina.
1.] u verze 1.9 a roku 2001 az 2003 jak shanis kazdopadne odchazela vaha vzduchu. a to celkem casto. oprava stala u autorizovaneho prodejce 13.000 proste nesmysl, dil stoji max 2500 kc a servisak ho ma vymeneny za 20 minut i s kafem :]
mel jsem auto od 10tkm takze skoro nove. Dale hodne problemu bylo s bixenony, neco skousli i po zaruce na kulanci a to byli nejake volne veci na motoru ze mi takla nafta na vyfuk pri vyssi rychlosti a tlaku a desne to smrdelo :)
prumerna spotreba byla 8-9 litru max kdyz jsem to nesetril...
2.) u verze 2.5 110kw a 4x4 jsem taky celkem spokojeny. spotreba je tedy vyssi nekde kolem 10litru v prumeru, jezdim hlavne mesto.
Motor je studeny hlucny, je citit jak se zvysi otacky tak je to ok, po chvili to vypne sitic asi a auto pomaleji radi, az ve vyssich otackach, ale je to asi kvuli promazani motoru. nevim nejsem odbornik..
auticko na silnici drz skvele, oproti 1.9 tdi ktery melo 96kw necitim mega rozdil ve vykonu, asi bych skocil do verze 1.9..
Taky jsem se rozhodoval drive jestli superba nebo passata.. passat mi prijde hezci a lip spracovany uvnitr ( muj pocit ! asi namitnete ze to je stejny, ale kolega superba ma ). Za stejny prachy bych volil opet passata.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 18.02.2009 23:28, rada
TAKY přidám nějaký slovo do pranice. Kup si auto takové které ssplní to co od něho čekáš . Passat je dle mého hezčí reprezentativnější asi možná lépe spracován .
Zase v něm schází trochu místa hlavně v zádu záleží jestli máš vlekou rodinu.
Motorvě je to asi jedno základ je stejný TDI jako TDI . Borcům kteří tu píšou že ze 120kW dieselem do kopce narvou kterýkoliv BMW bych chtěl vzkázat , že moje BMW M3 320PS si z kopcem ani táhlým hlavu neláme . Takže bych rád potkal ten skvělý chipnutý diesel na 120 KW to musí být dělo , ale jinak proti TDI motorům nic nemám ,ale asi bych šel s klidem do 1,9 TDI bude nespíš lehčí nebude tolik likvidovat uložení kol atd. pojistka je asi taky jinde nejakých 96kW stačí na provoz na našich silnicích víc než dostatečně a spotřeba je asi taky lepší
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 19.02.2009 00:44, rada
>>> Kylie, nerozumnel jsem presne v cem spocival dotaz, kdyztak prosim do emailu...
Kazdopadne v prvnim passatu jsem odvozil malou dcerku a je pravda ze tam clovek malinko musi sem tam stelovat sedacku spolujezdce, ale nemyslim ze by to bylo nejak spatne.. kazdopadne kufr je krasne obrovsky. nemam jedinou vaznou zavadu :], jo a malem bych zapomnel, vim ze se mi z passata nikdy nic neztratilo, ovsem superby, oktavky atd jsou na tom hur i s vykradanim.. :]
proste hlasuju pro passaty :] mam asi 12te auto a z toho 6 let passaty
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 19.02.2009 11:47, rada
Dobry den,
mila pani KYLIE, nejste tak trochu afektivanaM On i projev se ZVYRAZNOVANIM urcitych pasazi je sam o osobe projevem abnormality.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 19.02.2009 13:11, rada
Ahoj,každopádně je to jedno jestli Passat nebo Superb,ale bez ESP si ani jedno nekupuj.Také musí mít servisní knížku,všechny klíče a štítky.Nejlépe si vem nějakého mechanika až nenaletíš.Já jezdím i v Superbu i v Passatu,ale hlavně záleží opravdu jestli byl pravidelně servisován a kdo sním jezdil.Pak bude záležet jen na tobě co si zvolíš a jakoů si vybereš výbavu.Přeji ti dobroů volbu.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 19.02.2009 13:17, rada
Já nevím, co furt máte. Pokud mi něco vadí, tak to nečtu, pokud to náhodou přečtu, tak to nekomentuju a pokud to okomentuju, musím počítat s reakcí. Kylie má svůj styl psaní příspěvků, je obtížněji čitelný a zvýrazňuje věci, které pokládá za podstatné. Obsahově jsou možná příspěvky rozvleklejší, ale většinou mají hlavu a patu. Pokud na ně neumíte adekvátně reagovat, nereagujte na ně vůbec, abyste tady o sobě nevytvářeli špatný obraz. A těch abnormalit z příspěvků reagujících na Kylie by se tu našlo povícero.
Co se týká samotného tématu, tak koncernová auta mi nic neříkají, ale citem bych volil Passata, protože si nehraje na české auto a bez ohledu na rozvleklou diskuzi bych volil 1.9, protože jsem zachytil neblahou pověst o špatné nafové 2.5 TDi. Se Superbem 1.9 nás na služebky vozil firemní řidič a v 1500 otáčkách v autě něco naprosto příšerně rezonovalo - to bych brzo vyletěl z kůže.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 19.02.2009 13:25, rada
Ani jedno. Doporucuji Mercedes-Benz.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 19.02.2009 15:08, rada
Milý Nahodny ctenar! Jsem-li "afektinavaM" věru NEtuším (neb CO to značí NEvím/NEznám/NErozumím), ale "abnormalní" tedy NE-"běžná" - to možná ANO - být "tuctová" - to asi NIKDY NEbyl můj "sen" ,-)
PS: O autíčkách: Z více důvodů se domnívám, že MUSí-li to být JEN passat/superb a MUSí-li to být JEN 1.9/2.5 TDi - tak (s přivřením očí) ten passat (věřte ,že JSOU lepší vozy! BEZ doporučení konkrétní značky/modelu, ale passat ZDALEKA NEní až TAK "výjímečný" vůz, jak "obecná" představa panuje!) a s motorem 1.8 T (no DOBŘE, já vím/já vím), tak i druhé oko přivírám (už nic NEvidím!) a 1.9 TDi říkám ...
Pěkný den (a zvaže "cokoliv" třeba accord 2.2 i-DTEC nebo jak tomu - docela POVEDENÉMU dieslu říkají - MUSí-li to opravdu nafta být .... nebo i JiNÉ alternativy jsou ... já doporučuji nějaký německý Gebrauchtwagen katalog koupit a PŘEČíST, NEjsem si jista, že pak ještě po vámi preferovaných tak "toužit" budete. Nebo česky, v češtině je katalog OJETiNY - ten "postačí").
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 19.02.2009 15:13, rada
Milý LuCaS! Jen mne CENA vámi nabízeného passat "v plné" zajímala, neb náhodou jeden "podobně" vybavený C5 si Buřtíkův kamarád koupil (ale rok 2005, s docela "excelentní -ně" hodnocenou motorizací a ten momentálně něco málo přes 200 t. stojí ..)
PS: Já tu před pár měsíci DOPORUČOVALA s nákupy vozů "posečkat" na konec února/začátek března, tak "snad" jsem to "trefila" (i když to zrovna včera/dnes NEvypadá, ona koruna asi ještě maličko "dolů" půjde a DÁLší zlevňování asi už se čekat NEdá - si tedy myslím já).
Pěkný den ,-)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 19.02.2009 16:25, rada
>>>Kylie...
jasnacka, mam dojem ze dnes ty auta spadli uplne neuveritelne, kazdopadne s padem ceny dal je to jiz asi nerealne, a osobne si myslim ze to niz o moc uz nepujde, samozreme s pribyvajicimi mesici ubyva na cene, ale jiz standartni cestou :]
Ja jsem toto auto kupoval pred rokem presne v prosinci za nejakych 400.000 , dnes je prodejny pocitam tak 265.000 max a to jen fakt libovky, normalni 1.9 atd bych tipnul nekde lehce pres 200.000
Jde o servis a vybavu a protoze ja jsem na vybavu ujetej, tak ma penezenka take trpi bohuzel.. ale kdo si jednou sahnul na 4x4 treba u audi jako ja, pak jsem zvolil i 4x4 u passatu a musim rict ze to auto si nehrabne jak je rok dlouhy a do jine verze bych uz nesel.. kazdopadne ctyrkolka. ona se prave verze 4x4 nedela v 1.9 a proto jsem skoncil u 2.5 nicmene jsem spokojeny. jen kazdy rok maximalne rok a pul kupuju nove auto abych mel z neceho v zivote radost :] problem je ze me auta jsou vzdy po pilnem servisu a nejradsi bych si kupoval auto sam od sebe hehe...
pro informaci pojistka havarijni vychazi na 13.000 allrisk, a povinne nejakych 8.200, ale porovnaval jsem i verze 1.9 a povinne ruceni je nekde na 7.500
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 19.02.2009 16:38, rada
Viděl jsem A6 2,5tdi 132KW se skoro 400.000Km s pravidelným servisem v Audi,pravda neježděné v ČR a hlavně dálnice ne D1 a bylo ve skvělé kondici,žádné cvakání nadzvihátek bylo prostě v kondici,stejně skončí se 160.000Km v bazaru,protože u nás by ho s těma Km nikdo nekoupil ani za 50.000,-kč,takže jsem tím chtěl říct,že je to o údržbě a asi taky jak se k autu kdo chová!!!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 19.02.2009 18:49, rada
Lucasi, nevím jestli ti to pomůže,ale nejsi sám,já jsem na auta stejně ujetej asi jako ty.Možná, že bychom si je měli kupovat navzájem od sebe.Někdo to prochlastá, někdo to nechá v bordelu, další v automatech, my ty prachy máme v plechách.Jinak měl jsem tři Passaty a ani jeden mě až na drobnosti nezklamal,ale první byl nový a další byly z Německa od prodejců VW.( nikdy bych nekoupil z privatu nebo z louky).Při výběru bych dal na momentální nabídku a stav auta.Určitě dám přednost pěknému poctivému Superbu než nečitelnému Passatu.Kdyby teoreticky stály auta vedle sebe se stejnými parametry historií a výbavou,dal bych přednost Pašikovi.Hodně štěsti.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 19.02.2009 19:25, rada
Ahoj,
mám zhruba 3 roky Passat variant 1,9TDi 4x4 r.v. 2003. Najeto 280 tis. km. Sám jsem najel 150tis. km což znamená, že mám po výměně přední nápravy, tlumičů, rozvodů a jiné. Musím přiznat, že je to velice prostorný a pohodlný vůz. Má, ale jednu velkou slabinu a tou je podvozek. Zadní tlumiče se musí měnit každých 80tis. km, náprava po cca 100tis. km.... (25OOO kč)není to bohužel vůz stavěný na rozbité silnice v ČR. Motor běhá bez problémů, převodovka je stále přesná. Myslím, že pokud se podaří sehnat vůz s poctivým km a servisem tak je celkem jedno co to je za značku. Jenom na závěr se určitě vyhni motoru 2,5TDi a blábolům o jeho spolehlivosti. Znám několik případů z mého okolí, kdy tento motor nevydržel ani 200tis. km bez opravy. Snad jsem aspoň trochu pomohl........
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 20.02.2009 00:17, PĚKNĚ napsané ...
... to (doporučení) je! Já bych snad ještě maličko "pepře" přidala (ale to NEdůležitým se jeví), to PODSTATNÉ pan Jaromír Herna PŘESNĚ/SPRÁVNĚ napsal/řekl - k tomu se už (asi) nic dodat NEdá ...
PS: Takže KDYŽ už (NEmůže být jiná "lepší" varianta?), tak passat tdi (s šesti- ,-) tou (JASNĚ) "lepší" variantou je ...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 20.02.2009 01:53, kyLIe a MaLE vs veLKE pisMO :-(
Kylie napisał:
... to (doporučení) je! Já bych snad ještě maličko "pepře" přidala (ale to NEdůležitým se jeví), to PODSTATNÉ pan Jaromír Herna PŘESNĚ/SPRÁVNĚ napsal/řekl - k tomu se už (asi) nic dodat NEdá ...
PS: Takže KDYŽ už (NEmůže být jiná "lepší" varianta?), tak passat tdi (s šesti- ,-) tou (JASNĚ) "lepší" variantou je ...
Kylie: prosím nepoužívejte pořád kombinaci malého a velkého písma. Používáte to během jednoho řádku několikrát, takže když chcete něco zdůraznit, tak to stejně nevynikne a je to naopak nepřehledné. Se divím že nepíšete jak emo náctky: kyLIe LaWuju tĚ ....bohatě stačí, že se tu řeší opět koncern v ropě. Že je Prasse menší zlo než Supouš je jasné. Ale cílová skupina majitelů to zas stejně někde rozbije. Dokud to má černé okna od A sloupku tak to bude stejně to nejlepší pod sluncem Takže na technické specifikace rezignuji, protože to v daném případě nemá smysl.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 20.02.2009 07:19, RE: kyLIe a MaLE vs veLKE pisMO :-(
Ráďa napisał:
Kylie: prosím nepoužívejte pořád kombinaci malého a velkého písma. Používáte to během jednoho řádku několikrát, takže když chcete něco zdůraznit, tak to stejně nevynikne a je to naopak nepřehledné. Se divím že nepíšete jak emo náctky: kyLIe LaWuju tĚ ....bohatě stačí, že se tu řeší opět koncern v ropě. Že je Prasse menší zlo než Supouš je jasné. Ale cílová skupina majitelů to zas stejně někde rozbije. Dokud to má černé okna od A sloupku tak to bude stejně to nejlepší pod sluncem Takže n...
Máš recht, ještě zbývá dodat, že P(r)assat má výhodu ve variantě kombi, což je supr kára, ta po hospodách budí největší pocity důležitosti...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 20.02.2009 07:55, Jasná volba
Mezi těmato dvěma kandidáty je jasná volba funglovku OII, včilkom je skoro za facku, nebo si od Kylie kupte Brumlíka misím ho nedávno chtěla měnit tak asi stojí ještě v bazaru.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 20.02.2009 08:07, RE: kyLIe a MaLE vs veLKE pisMO :-(
Ráďa napisał:
Kylie: prosím nepoužívejte pořád kombinaci malého a velkého písma. Používáte to během jednoho řádku několikrát, takže když chcete něco zdůraznit, tak to stejně nevynikne a je to naopak nepřehledné. Se divím že nepíšete jak emo náctky: kyLIe LaWuju tĚ ....bohatě stačí, že se tu řeší opět koncern v ropě. Že je Prasse menší zlo než Supouš je jasné. Ale cílová skupina majitelů to zas stejně někde rozbije. Dokud to má černé okna od A sloupku tak to bude stejně to nejlepší pod sluncem Takže n...
Ráďo, ser na to, když se jí to píše, tak to dělá naschvál pořád... a debilní slovosled, který se naučila v německé rodině, kde byla na převýchově, s tím už taky nikdo nic nenadělá...
doporučil bych Superb 1,9 TDI, ovšem netušil jsem, že je to jen pětikvalt.
třeba nejezdí tolik dálnice. každopádně, passat je strašidelně profláklé auto, radši bych si vzal Superba.
reagować
  1 ... 3 4 5 6


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.