0
powrót
 

diskuze k tématu: Škoda Superb 1.9TDI nebo VW Passat 1.9TDI?

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké auto koupit, servisní náklady, technické dotazy, německá vozidla, česká vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 07.03.2007 00:22, Špatné označení
Passat B6 je podle označení Vokswagenu aktuální model. Označení pro Passat z roku 1996-2000 měl označení 3B, nebo B5 a Passat z roku 2000-2005 je 3BG, nebo B5 facelift.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 07.03.2007 00:55, Cougar
O suberbu vyšlo zde již mnoho článků a o passatech to samé.
Poradna o Cougaru měla být po novém roce a stále nic. Tak opravdu nevím co si mám myslet.
Listovat archivem by mělo umět i malé dítě a vy stále píšete dokola stejné poradny o stejných autech. :o(
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 07.03.2007 07:43, RE: Cougar
Petr napisał:
O suberbu vyšlo zde již mnoho článků a o passatech to samé.
Poradna o Cougaru měla být po novém roce a stále nic. Tak opravdu nevím co si mám myslet.
Listovat archivem by mělo umět i malé dítě a vy stále píšete dokola stejné poradny o stejných autech. :o(
Přesně tak, ani o puntu tu toho moc není, když už ho mám, můžete o něm taky víc psát!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 07.03.2007 07:44, RE: Cougar
mufik.martin napisał:
Přesně tak, ani o puntu tu toho moc není, když už ho mám, můžete o něm taky víc psát!
Nejlepší auto je stejně Astra G, pište jen o ní, na ostatní auta serte, lidi, kupujte jen Astru!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 07.03.2007 07:50, RE: Cougar
zigi napisał:
Nejlepší auto je stejně Astra G, pište jen o ní, na ostatní auta serte, lidi, kupujte jen Astru!
Blbe, kdyby ses podíval na starší články, něco o Astře se tady najde, tak mluv za sebe a ne za mě.Díky
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 07.03.2007 08:17, RE: Cougar
zigi napisał:
Blbe, kdyby ses podíval na starší články, něco o Astře se tady najde, tak mluv za sebe a ne za mě.Díky
ten blbec by nasel i neco o puntu kdyby umel s pocitamcem vic, nez jen naspat cizy nick. Jinak me docela zarazi, ze superb nema sestikvalt u 1,9 TDI 96 kw, vzdyt ho mela i octavia a fabia, tak proc u superbu takovy krok zpet? A V6 tdi maji na hovno a ty dobry V6 TDI jsou az ty 132 kw nebo ta o trochu slabsi od 2004. Takze priznivcum nafty nic moc, hodne lidi chce 96kw v TDI prave kvuli sestikvaltu. I toledo a leon dostali 6tku. Je to ostuda, ze se skodovka necha takle zahanbovat a VW porad ukazuje kdo j tady panem
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 07.03.2007 08:29, RE: Cougar
mufik.martin napisał:
ten blbec by nasel i neco o puntu kdyby umel s pocitamcem vic, nez jen naspat cizy nick. Jinak me docela zarazi, ze superb nema sestikvalt u 1,9 TDI 96 kw, vzdyt ho mela i octavia a fabia, tak proc u superbu takovy krok zpet? A V6 tdi maji na hovno a ty dobry V6 TDI jsou az ty 132 kw nebo ta o trochu slabsi od 2004. Takze priznivcum nafty nic moc, hodne lidi chce 96kw v TDI prave kvuli sestikvaltu. I toledo a leon dostali 6tku. Je to ostuda, ze se skodovka necha takle zahanbovat a VW porad ukazuje kdo j tady panem
Passat přeci nemůže být ohrožen Superbem, jelikož je to auto stejné třídy a proto mu nedali 6ti kvalt!Octavia, Fabia a Seaty nemůžou ve střední třídě Passat ohrozit, tak jim dali 6° převodovku.
jsou to prostě parchanti, Superb by s 6ti kvaltem byl mnohem úspěšnější!
Navíc 2.5TDI 110 a 114kw (nevím přesně jaké výkony do Superbu dávaly) nejsou moc dobré motory, na 2.5 litr nic moc a výborný 132kw motor do něj nikdy nedali, proč asi?!!!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 07.03.2007 08:54, RE: Cougar
zigi napisał:
Passat přeci nemůže být ohrožen Superbem, jelikož je to auto stejné třídy a proto mu nedali 6ti kvalt!Octavia, Fabia a Seaty nemůžou ve střední třídě Passat ohrozit, tak jim dali 6° převodovku.
jsou to prostě parchanti, Superb by s 6ti kvaltem byl mnohem úspěšnější!
Navíc 2.5TDI 110 a 114kw (nevím přesně jaké výkony do Superbu dávaly) nejsou moc dobré motory, na 2.5 litr nic moc a výborný 132kw motor do něj nikdy nedali, proč asi?!!!
proč? odpovím si sám... protože nejlepší je Astra G jednašestkou osmiventil
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 07.03.2007 09:16, RE: Cougar
zigi napisał:
Passat přeci nemůže být ohrožen Superbem, jelikož je to auto stejné třídy a proto mu nedali 6ti kvalt!Octavia, Fabia a Seaty nemůžou ve střední třídě Passat ohrozit, tak jim dali 6° převodovku.
jsou to prostě parchanti, Superb by s 6ti kvaltem byl mnohem úspěšnější!
Navíc 2.5TDI 110 a 114kw (nevím přesně jaké výkony do Superbu dávaly) nejsou moc dobré motory, na 2.5 litr nic moc a výborný 132kw motor do něj nikdy nedali, proč asi?!!!
Souhlasím s názorem Zigiho a mufika.martina nad ním. Příbuzný pracuje na vyším postu ve Škodovce a vím od něj, že počáteční projekt Suberb měl v nabídce nejširší škálu motorů (včetně silnějších benzínů od Audi) a výbavy. Po velkém počátečním prodejním úspěchu a následnému propadu prodeje Passatů, byla navržená strategie tvrdě a to velmi tvrdě okleštěna. A ta zmiňovaná šestistupňová převodovka šla na přetřes jako první a jako to nejdůležitější. Tímto tahem si Passat zajistil nekonkurenci na německých (a jiných) dálnicích a Suberba odsoudil pouze k živoření na domácím trhu.
Ale co, už to tady jednou bylo v rámci RVHP. Žigulík měl punc auta "vyšší třídy" než Škodovka, ale aby tomu tak bylo, nesměla (!!!)Škoda vyrábět větší objemy, dodávat novinky a zkrátka vůbec se nesnažit Ladu technicky trumfnout. Vzpomeňme na úspěch staré Oktávky nebo Š 1000 MB. Š 100 byla krokem zpět, ale byl to krok řízený z vyšších míst. O 105 a 120 tvrdím, že v době svého vzniku byla tato auta o 10 až 20 let pozadu za evropským terndem.
Jenomže to je zkrátka koncernová strategie. Zatím vychází velmi dobře a meziroční zisky VW a celková konkurenceschopnost značky je stále velmi dobrá.
Přidám ještě svůj názor k dotazu. U nás ve firmě máme vozový park převážně od VW. V posledních čtyřech letech jsme však dostali volnější ruku při výběr služebních aut a přibylo několik jiných značek. Pravidelně sleduji celkové výdaje na údržbu firemního vozového parku. Už jsem to tady jednou psal, že nejmenší náklady vykazují Oktávky a šéfův Passat z roku 2003. Neříkám tím nic o počtu oprav! Jedná se o skutečné servisní náklady v přepočtu na 1 km. Takže kluci se sice vyblbli v Subaru, Mazdě, Renaultech, Hyundaích (to byla skutečně katastrofa), ale od září loňského roku si celá oddělení kupují Oktávky. Limity na servis a případné sankce za zdevastování služebáka vrátily všechny na zem. Doporučuji proto v plně palbě Oktávku se šestikvaltem a sportovními sedačkami.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 07.03.2007 09:30, RE: Cougar
Ryšár napisał:
Souhlasím s názorem Zigiho a mufika.martina nad ním. Příbuzný pracuje na vyším postu ve Škodovce a vím od něj, že počáteční projekt Suberb měl v nabídce nejširší škálu motorů (včetně silnějších benzínů od Audi) a výbavy. Po velkém počátečním prodejním úspěchu a následnému propadu prodeje Passatů, byla navržená strategie tvrdě a to velmi tvrdě okleštěna. A ta zmiňovaná šestistupňová převodovka šla na přetřes jako první a jako to nejdůležitější. Tímto tahem si Passat zajistil nekonkurenci na němec...
Ano ano, oktávku v plné palbě a stříbrné metle! Protože jiná auta neexistují a mají ošklivé plasty a vůbec...nejsou to škodovky!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 07.03.2007 09:58, RE: Cougar
SY35 napisał:
Ano ano, oktávku v plné palbě a stříbrné metle! Protože jiná auta neexistují a mají ošklivé plasty a vůbec...nejsou to škodovky!
Tak octávie f plné palbě a TDI!!!protože je to nejlepčí auto na světě a basta!!!zvláště hipermoderní a suprtichý PD!!! Teď si kamarád taky vybíral nové auto,měl samozřejmě octávii 1,super spolehlivá najel za 3.roky 60.000km a neměl závadu??to je fakt pecka,zato u jiných aut by byl určitě stále v servise!!tak si přes můj odpor zakoipil opět octávii 2!!!Když mondeo TDCI teď v akci stojí ty stejné penize a možná i míň!!!Prostě Simply Never!!!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 07.03.2007 11:49, Sám nebo i pro rodinu?
petr napisał:
Tak octávie f plné palbě a TDI!!!protože je to nejlepčí auto na světě a basta!!!zvláště hipermoderní a suprtichý PD!!! Teď si kamarád taky vybíral nové auto,měl samozřejmě octávii 1,super spolehlivá najel za 3.roky 60.000km a neměl závadu??to je fakt pecka,zato u jiných aut by byl určitě stále v servise!!tak si přes můj odpor zakoipil opět octávii 2!!!Když mondeo TDCI teď v akci stojí ty stejné penize a možná i míň!!!Prostě Simply Never!!!
Autor neuvedl priority ani zamýšlený počet km ani nic bližšího. Já jsem si s dovolením odhadl menšího až středního podnikatele, který bude většinu času v autě trávit sám a bude absolvovat středně velké vzdálenosti v tuzemsku. Na nové zřejmě nemá a vzhledem k choulostivé přední nápravě u Passata a stavem našich tankodromů a agresivním solením v zimě a dalším věcem doporučuji tu Oktávku z koncernu VW.
Pánové SYS35 a petr reagují na Škodovku nebo na koncern VW vůbec jako dva bejčci na červený hadr. Ať si dobře přečtou znění dotazu poradny, který se zabývá modely koncernu VW. Pokud k tomuto nemáte co říct, běžte diskutovat a urážet jinam.
S láskou vzpomínám na své první pořádné auto Subaru Legacy. Skutečně je to někde jinde než Oktávka či dokonce zmíněný Passat. Ale při drobném "polibku" na křižovatce jsem za plechařinu a obnovení čidel pro airbagy, okruh klimy dal hříšné peníze. To jsem byl ještě bezdětný, vydělával jsem jen sám na sebe. Teď mám jako zasloužený taťka zcela jiné priority a nehodlám rodinný rozpočet zatěžovat náklady na údržbu svého miláčka. Ano, toto auto bylo koupené srdcem. Stejnou srdeční záležitostí je pro mě Renault Safraine pro jeho neskutečný nádech komfortu a šarmu vycházejícího z vnitřku vozu.
Takže, prosím podobně nenávistně smýšlející diskutéry jako SY35+petr, aby se drželi tématu a nebo aby nezaplňovali diskuzi svými vulgarismy a šli se vyřádit jinde.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 07.03.2007 13:35, PUNTO
Ryšár napisał:
Autor neuvedl priority ani zamýšlený počet km ani nic bližšího. Já jsem si s dovolením odhadl menšího až středního podnikatele, který bude většinu času v autě trávit sám a bude absolvovat středně velké vzdálenosti v tuzemsku. Na nové zřejmě nemá a vzhledem k choulostivé přední nápravě u Passata a stavem našich tankodromů a agresivním solením v zimě a dalším věcem doporučuji tu Oktávku z koncernu VW.
Pánové SYS35 a petr reagují na Škodovku nebo na koncern VW vůbec jako dva bejčci na červený hadr....
Řeknu vám, taková krásná projíždka před obědem, v mém supersportu Punto, to je něco! Natřel jsem uplně každýho na semaforu! I druhý nejlepší auto, Astru G, jsem nechal o dvě konský délky za mnou!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 07.03.2007 14:08, RE: PUNTO
mufik.martin napisał:
Řeknu vám, taková krásná projíždka před obědem, v mém supersportu Punto, to je něco! Natřel jsem uplně každýho na semaforu! I druhý nejlepší auto, Astru G, jsem nechal o dvě konský délky za mnou!
tak to je blbost, protože Astru GÉÉÉÉ nic nepředjede ty lháři jeden prlohanej...lžeš a fšichni vjedí, že GÉÉÉČKO jede líp než punto ...smradlavý...italský...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 07.03.2007 14:14, RE: Cougar
Ryšár napisał:
Souhlasím s názorem Zigiho a mufika.martina nad ním. Příbuzný pracuje na vyším postu ve Škodovce a vím od něj, že počáteční projekt Suberb měl v nabídce nejširší škálu motorů (včetně silnějších benzínů od Audi) a výbavy. Po velkém počátečním prodejním úspěchu a následnému propadu prodeje Passatů, byla navržená strategie tvrdě a to velmi tvrdě okleštěna. A ta zmiňovaná šestistupňová převodovka šla na přetřes jako první a jako to nejdůležitější. Tímto tahem si Passat zajistil nekonkurenci na němec...
ad Ryšár:

Já nevím jak to bylo v Boleslavi a vážně pochybuju, že prodeje Superba ovlinila zrovna neexistence šestikvatu u 1,9TDiPD.

Nicméně to že soudruzi ze SSSR něco Škodovce zakazovali je hojně rozšířený nesmysl. Nedává to ani logiku, oni nestačili vyrábět Žigulíky. Hlavní důvod proč se nedělala třeba Š720 bylo prostě to, že nebyly prachy.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 07.03.2007 14:56, RE: Cougar
zigi napisał:
proč? odpovím si sám... protože nejlepší je Astra G jednašestkou osmiventil
2.0 DTI Rulez !
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 07.03.2007 16:35, RE: Cougar
zigi napisał:
Passat přeci nemůže být ohrožen Superbem, jelikož je to auto stejné třídy a proto mu nedali 6ti kvalt!Octavia, Fabia a Seaty nemůžou ve střední třídě Passat ohrozit, tak jim dali 6° převodovku.
jsou to prostě parchanti, Superb by s 6ti kvaltem byl mnohem úspěšnější!
Navíc 2.5TDI 110 a 114kw (nevím přesně jaké výkony do Superbu dávaly) nejsou moc dobré motory, na 2.5 litr nic moc a výborný 132kw motor do něj nikdy nedali, proč asi?!!!
Já měl dojem, že Superb je auto vyšší střední třídy (jakožto i Audi A6), kdežto Passat "jen" střední. Rozvor Passatu B5 2703mm spadá do střední. Logicky jsou to auta různých tříd, i když hodně lidí to míchá dohromady. Pokud tomu tak není, tak mě opravte.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 07.03.2007 17:14, Šade
Pro boha přední náprava za 60000 to je pěkná blbost, to si přidám a je za to astra G. Náprava se dá pořídit o hodně levněji !!!!! Strašíte lidi ! S turbem to také nebude tak horké .
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 07.03.2007 17:33, RE: Šade
Pepa napisał:
Pro boha přední náprava za 60000 to je pěkná blbost, to si přidám a je za to astra G. Náprava se dá pořídit o hodně levněji !!!!! Strašíte lidi ! S turbem to také nebude tak horké .
turbo výměnou za repasované 9 000
náprava orig. díly ale výměna v neznačkovém servisu max 20000
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 07.03.2007 18:36, RE: Sám nebo i pro rodinu?
Ryšár napisał:
Autor neuvedl priority ani zamýšlený počet km ani nic bližšího. Já jsem si s dovolením odhadl menšího až středního podnikatele, který bude většinu času v autě trávit sám a bude absolvovat středně velké vzdálenosti v tuzemsku. Na nové zřejmě nemá a vzhledem k choulostivé přední nápravě u Passata a stavem našich tankodromů a agresivním solením v zimě a dalším věcem doporučuji tu Oktávku z koncernu VW.
Pánové SYS35 a petr reagují na Škodovku nebo na koncern VW vůbec jako dva bejčci na červený hadr....
ryšár má pravdu...a debilci co umí akorát blbě tlápat at radeji drží hubu...
jinak nevim,jak ostatní uživatelé těchto vozů,ale doma superb tdi,96kw,r.v. 2002,250000 najeto,zatím původní vše od spojky,tlumičů,výfuku až po váhu vzduchu,turbo a nápravu.prostor vzadu je opravdu úžasný a deklasuje i některé vozy vyšších tříd.oproti passat ale absence 6ti kvalitu,což je opravdu podstatná věc a rozdíl je nebe a dudy,dále není kombi a větší délka se projevuje zhoršnými jízdními vlastnostmi a horším parkováním....jinak olej ll po 50t....
reagować
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.