0
powrót
 

diskuze k tématu: Octavia, Passat B5, Alfa 156 - složitý výběr

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké auto koupit, jaké palivo vybrat, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, německá vozidla, česká vozidla, italská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 15.12.2008 15:27, rada
Milý Rudlíku! Já tě tak ráda zase "slyším/vidím/čtu" - už mi to "autotlachání" trochu chybělo. Já ohledně cen bazarových aut do křišťálové koule hledím a HLE za cenu 200 t. tam vůz typu mého Brumly (tedy C5 V6 3.0 ročník 2005, jasný původ, něco přes 100.000 km, perfektní stav, servisní knížka) krátce po novém roce vidím. Já bych s koupí vozu ještě maličko počkala, v únoru fin.kr. do česka naplno dorazí a ceny dolů jak listí na podzim padati budou (a čím "luxusnější" vůz střední třídy s "lepším" motorem, tím "atraktivnější" cena) - to praví křišťálová koule (a také má soukromá analýza trhu) - tak schválně jestli mají holky pravdu ..
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 15.12.2008 15:35, rada
Kylie, to je těžká hádanka - jestli to mají být dva brumlomotory - tedy V12, pak se musí jednat o diesel, protože se mi nevybavuje zážehový 12tihrnek, který by byl ve stejném koncernu jako moje Polo. A to se dává jen do S8 a Q7, šéfové se vozí spíš v Q7. Můj tip tedy zní Audi Q7 V12 TDi.
Do diskusí musíš přispívat přímo na TipCars.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 15.12.2008 15:37, rada
V drážďanech se montuje jen Phaeton a do něj se šestilitorvý V12 dáva(l). Ale ten se netváří britsky...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 15.12.2008 15:40, rada
Přímo na TipCars? To jsou ale novinky! Kudy tam cestička?
Tipuješ ne špatně, jsi "v oblasti", ale těsně vedle!
Já "proháněla" cupku Bentley Continental GT - 12 válečků pro "zlepšení" výkonu trochu "naturbovaných" - nu NEbylo to špatné, ale i když si "comfort" režim nastavíš, na C6 to věru nemá, i když předpisových 130 dálnicí pluješ na vrstvená skla Brumly to nemá, ale abych jen nekritizovala, zavazadelník na tlačítko a "dovírání" dveří - BOMBA a i když nebylo kde to na této cestě pořádně vyzkoušet, když si to těch "pomateně" zkompletovaných 12 válečků (není to V, ale "do sebe" vsazené dva V6) s turbem "přebere" ... "docela" to jede ,-) spotřebu raději nekomentovat, pod 20 litrů na 100 km jsem se nedostala ani v "economy run"
Snad možná doufám mi s tím ještě někdy vyjde cesta do německa, abych ho mohla trošičku "vyzkoušet" (navíc teď je "limitován" zimními pneu - zatím tedy věru "nepůsobí", že umí/umožňuje vstup do klubu 300 - km/h)
PS: Jinak Audi Q7 neee ... já vím že je docela "oblíbené", ale já bych (když už) volila bmw X6 v připravované verzi M - TO působí docela zajímavě (500 koníků, 700 Nm a dvakrát přeplňovaný - ty já "ráda", takové motory se mi "líbí" - třeba 2.2 HDi, že? - V8)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 15.12.2008 15:42, rada
S Dresden si vlastně nejsem úplně jistá, vím že tam plánovali přesunou výrobu (Phaeton se neprodává a neprodává - to se mohli blondýnky zeptat - to jsem opravdu "očekávala"), továrna je docela dost NEvyužita.
Ale takové informace, že Bentley se v Dresden vyrábí - to se (asi) moc "nezveřejňuje" ..
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 15.12.2008 15:45, rada
Bentley Continental má jenom šéf Sazky a onehdá mu zastřelili řidiče, protože ho (právě kvůli tomu autu), považovali za zakavkazského mafiána. Ty pracuješ v Sazce? Auto s takovou spotřebou bych neuživil, zůstanu raději u Pola.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 15.12.2008 15:51, rada
přes tipcars.cz nebo tipcars.com, pak vstup a jsi tam
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 15.12.2008 15:54, rada
Nee .. pana Hušáka nemusím a v sazce bych nepracovala. I v česku tohle auto občas vidím (o víkundu jsme šli pěšky z Palladia do Pařížské a po cestě jsme tam zahlédli 3.
Pracuji pro zahraniční firmu (tedy v pražském zastoupení) a má "ůroveň" je ten "brumla", ale "šéf" (není čech) je trošičku "jinde" (základní cena toho bentleye je 169.000 euro).
A ten bentley od sazky, to je myslím jiný model - tohle je cupka - tedy dvoudveřové kupé, abych "nekomolila" - a úplně vážně - asi bych si (i s těmi penězi) - pořídila jiný vůz (i když "úroveň" dobře vybavené, slušným motorem osazené C5 je pro mne plně "dostačující", já s Brumlou sice poslední dobou skoro nejezdím, ale jsem s ním NADmíru spokojena! Je to mnohem lepší vůz, než by kdo věřil - vážně.)
A Petrovi Š. opravdu doporučuji tak do února (to by snad mělo/mohlo stačit) posečkat, myslím že ceny by měly klesnout, možná až propadnout
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 15.12.2008 17:23, rada
to Muroň: Bentleyho GTcek jezdi hafo, v centru Prahy na ne clovek narazi denne ... Q7 se vyrabi tusim na Slovensku, neni-li pravda? ... Jinak bile Q7 je snad nejodpornejsi velky SUV ... to snad i toho Cayenna jeste clovek jakz takz snese
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 15.12.2008 17:27, rada
Kylie+Muroň, nechcete jít cukrovat někam na chat? Tady mají padat rady pro čtenáře, toho asi nezajímá kde kdo byl na dovolené nebo na služebce a čím.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 15.12.2008 17:46, rada
Momentálně řeším podobný problém, jen už mám vybráno(alfa romeo 156) teď jen nevím s jakým motorem.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 15.12.2008 18:07, rada
Milý Mikeši! Jak pozorné (že zrovna vy?) upozorňujete na "držení se tématu" ... mám mrknout maličko "zpět" na některé vaše výroky?
Milý Juro! K doporučení motoru by to chtělo trošičku více informací, ale mám příbuzného zcela závislého na alfách a lanciích a ten říká, že on by preferoval (v "rozumné" verzi) 1.9 JTD 85 kW - což je taková LEPŠÍ MÉNĚPORUCHOVĚJŠÍ varianta 1.9 TDi - které všichni znají .. Fenomenální je pětiválec 2.4 JTD, ten ale přeci jen dává "zabrat" přední nápravě .. (verze 2.4 JTD 20 V z roku 03 je ale prý ještě lepší a dle něj pro něj ta nej- lepší vůbec) ... samozřejmě krom benzínového šestiválce - co jiného také do alfy patří, že?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 15.12.2008 18:31, rada
tak ja taky neco pridam mela jsem alfy 2 a to 1,9 jtd ve 156 a druha 2,4 jtd 166 a hruza 2,4 trapi setrvak vymena me prisla na 20000 v servise mi rekli ze jeto normalni a u 1,9 zase vstriky 1 vyjde na 6000 atd ale porad lepsi nez ty uhrkane 1,9tdi od skopcaku ted mam 159 2,2jts a je to nejlepsi auto co znam kdyz alfu tak benzin opravdu spicka
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 15.12.2008 18:49, rada
mám 156 sw 2.4 navíc s čipem(01), jede to neuvěřitelně a spotřeba mě samotnýho překvapila, kdyyž jsem to letos měřil při cestě na dovču.Na dálnici při 140 km/h byla 6 litrů!Jediný co mi tam chybí je 6. kvalt. při vyších rychlostech maká zbytečně ve vysokých otáčkách.Jinak ten pětiválec má brutální zvuk.Trochu mě trápí elektoinstalace.Nejdou mi zadní okna a stěrač, ale zatím jsem to neřešil.Přední náprava trpí, to je jasný.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 15.12.2008 19:08, rada
Takže jsme si přečetli rady paní chytré spojené s kapkou maštění trika, ale Petr Š se ptal na auto, ne na něco tak zbytečného jako je Bentley, ani na jejího šéfa. Souhlasím snad jen s tím, že ceny aut ještě půjdou kapku dolů. Co se týká rad jako 6ti, 12ti válce apod.: ne každý vymění nějaké pofiderní pohodlí od motoru za nutnost dát se sežrat těmito ekonomicky a ekologicky neúspornými vozy. Ano, už tady xkrát Kylie propočítala spotřebu na kw apod., přesto tomu málokdo uvěří.
Takže zpátky na zem. Za ty peníze by snad šel z Vašich tipů použít jen ten Peugeot 2.2HDi, nebo snad ta C5 v této motorizaci. Tomu, kdo nesdílí Vaše nadšení z francouzských vozů bych tu Oktávku tak nehanil, min. je z čeho vybírat, takže se do lepšího kousku snáze trefí i zákazník amatér. Pak tady někdo zmiňoval Focuse, k tomu by šlo i Mondeo, to bych si vybral já, ale asi by mělo být trochu mladší, tedy i dražší.
Petrovi bych ještě připoměl, že čím větší auto, tím větší náklady a pokud tedy nevozí ty 3 dospívající děti, nebo není obchodní zástupce "žijící" ve voze, stačí mu i auto trochu menší než C5. Při tomto nájezdu ho stejně do 3 let vymění. Nebo si ještě jednou přepočítá, kolik toho vlastně opravdu najede?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 15.12.2008 19:36, rada
Děkuji "mastnému triku", že mne považuje za "chytřejší" než je on sám, ale to snad ani zdůrazňovat nemusel ... ,-)
Počkejte, teď mne to "praštilo" do nosu ... co to může být? Ach ano ... ZÁVIST ... už jsem to identifikovala ... (nesmím zapomenout nějaké to foto vytvořit a na stránku přidat - jednak pro ty které to zajímá, a HLAVNĚ pro "kamarády mastného trika", ať si to "užijí" ... není zač ,-)
Vaši větičku o spotřebě a kw (a že málokdo tomu věří) trochu NEchápu, co já řekla to jsem důkazem (fotografií) prokázala (ano třílitr s automatem bez problémů může mít spotřebu 8,4 litru, při pohybu po městě a vyšší rychlostí se samozřejmě zvyšuje, už v úvodním testíku jsem uvedla, že já včetně jíst naddvěstěkilometrovými rychlostmi mám dlouhodobou průměrnou spotřebu po mnohatisicích kilometrech 10.9 litru ... jestli tomu nevěříte, je to vaše věc - já si narozdíl od mnoha jiných NEvymýšlím (a Bentley W12 Continental GT má průměrnou spotřebu 21.1 litru - při "klidné" jízdě - zdůrazňuji)
BEZ ohledu na značku jsem pro tak obrovský nájezd km doporučovala nějaký vůz střední třídy, neb je to jezdnoznačně ROZUMNĚJŠÍ varianta pro desítky hodin za volantem, než vůz nižší střední třídy ... já právě PROTO si před lety vybrala C5 2.2 HDi (a nyní C5 V6 3.0), neb sice auto kde "procítím" každou zatáčku (dnes jsem zmiňovala třeba Wiesmann GT, moc se mi líbí Porsche Cayman S - verze co příjde od února je "boží"), ale to jsou vozy pro "zábavu" pokud MUSÍM ujet stovky km denně, raději vůz co "jezdí sám" - třeba C5 (právě v TOM je největší/nejzásadnější rozdíl mezi C5 a Mondeo a ... a třeba ta Octavia)
PS: A trošičku se "ohrazuji" výroku "nadšení pro francouzská auta" - já doporučuji vozy s hydropneumatickým odpružením a vůbec tuto "koncepci" vozu (tedy C5 a C6 a kdysi GS a SM apod.) - to jsou "ideální" vozy na dálniční trasy, ideální "polykači" kilometrů - v TOMTO jsou výrazně NADprůměrné. Jinak mým prvním vozem byl japonský vůz (malá honda) a na Subaru nedám dopustit a ..
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 15.12.2008 19:44, rada
Alfy mám rád, ale na tenhle roční proběh se vyloženě nehodí. Možná tak kdyby byla nová a ani to bych raději neriskoval. Jak už jsem tu mnohokrát psal, Oktávku můžu doporučit, rád na ní vzpomínám. Zvlášť s 1.9 TDI s 81 kw který se opravdu povedl (nevím kde Kylie přišla na to že 1.9 JTD je méněporuchová než 1.9 TDI, to mi příjde vycucané z prstu). Další předností oktávky je odolný podvozek a celková robustnost. Jasně, má i mouchy, ale nic zásadního. Passata nebo Superba I. bych doporučil se stejnou motorizací. Souhlas s Kylie ohledně 2.5 TDI V6. 180 koňová verze jede sice skvěle (což se o 150 nedá vůbec tvrdit) ale problémy s ní (i s ostatními verzemi) jsou časté a velmi drahé. Zlatý 2.5 pětiválec. Pokud nehledíte na spotřebu tak doporučuji 2.8 V6. Auta s ním jsou velmi levná ale zároveň to je co do spolehlivosti a kultivovanosti (i výkonem) skvělá motorizace. Spotřeba se dá udržet na 9 litrech a třeba s tiptronicem jde o moc pěkné svezení. Jako alternativu bych viděl BMW 528 (530) které bych volil já. Bude sice dražší ale vyplatí se. U Passata nebo Superbu pozor na přední nápravu. Je dobré koupit kousek po modernizaci v roce 2002 kde je náprava odolnější. (to samé platí i pro BMW, když to bude vpředu klepat tak požadujte slevu).
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 15.12.2008 19:45, rada
Mastnému triku II:
...a mým prvním "super" vozem byla Honda Legend Coupé a motory bmw považuji za nej- na světě (abychom zaskočili i do německa) a konkrétně 23d jsem zde opakovaně doporučovala (hlavně jeho verzi v alpina D3) a "miluji" biturbo motory a bmw jich má v nabídce nejvíce (zrovna dnes jsem tu někde zmiňovala nové X6 M a biturbo V8 a od Ježíška bych chtěla (novou verzi co se bude od února/března prodávat) Porsche Cayman S a abych nezapomněli na to nejlepší .. v británii se mi také moc "líbí", můj "absolutní" automobilový sen se jmenuje Bristol (Fighter).
Takže prosím NEpřisuzovat mi něco co NEní pravda (už jsem to psala - v dnešní době kdy se díly i celá auta vyrábějí napříč zeměmi a konstruují napříč kontinenty mi "rozdělování" vozů dle států příjde trošičku "nesmyslné" - ostatně v evropě je ZCELA běžné, že jeden výrobce autodílů (mající závody v několika zemích, třeba i v česku) dodává do švédska, česka, německa či francie "stejný" díl - tady se pak diskutuje kterak (naprosto stejná) součástka funguje v kterém voze a většinou se dozvídám že ve vozech jednoho koncernu si vede VÝRAZNĚ lépe, než třeba ve francouzských či italských (to byl trochu "vtípek", ale ne až takový ,-)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 15.12.2008 19:55, rada
Cucám cucám z prstíku (dávala jsem tady na stránkách i odkaz) a už to mám! Německý testovací auto časopis Auto Tip (např.) - před měsícem dvěma vyšlo ve dvou českých číslech pár stránek konkrétností (to TDi je můj "oblíbený" motor - neexistuje snad nic jiného co by mělo TAK znamenitou "pověst" a realita TAK kulhala - ale stále lepší než 2.5 TDi - TEN se opravdu NEpovedl, ten kulhá na obě nožičky).
Alfa byla se svou 1.9 prvním motorem s common railem vůbec a je to docela povedený motůrek (ale mým favoritem v této kategorii je 2.2 HDi - opakovaně hodnocený jako nej- motor do 2.5 litru na světě vůbec!), docela mne mrzí, že nemohu přispět pod (nesmysly) pod článkem pana Hankeho zde na stránkách v "duelu" Accord/C5 ohledně motoru 2.2 HDi biturbo (biturbo motory považuji za budoucnost a nejlépe je umí a nejvíce jich dělá bmw a hned poté citroën - na 2.7 HDi V6 Biturbo mám "zálusk" (ach ta "mucha" finanční krize) já - znám ho z C6 a skvěle slouží i v Jaguarech a Land Roverech a ... prostě biturbo je to "ono"
Alfu bych já osobně brala s šestiválcem - TO je ta "pravá" alfa - také jsem kdysi jednu "zvažovala" (Alfu 147 GTA), naštěstí/naNEštěstí "rozum" zvítězil ..
PS: BMW 528? Dobrý vkus! To býval (tedy jistě stále je) skvělý motor!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 15.12.2008 20:48, rada
kylie seš chytrá jak nádraží v dráždanech :) ale rad ctu tva slova - je videt ze si vele zkušena fandim ti a sklanim se...delam do aut sest let a cely zivot sem tak trochu fanda - mame to v rodině :) tak nak musim proste souhlasit a chci jen napsat dik za tve prispevky mam z nich radost a rad si je ctu...jen mi prijde ze si tak nejak dálniční specialistka...:) co takle radost z jizdy po okreskach, zatacky kopce atd nez nudne dalnice...jaka je tva "rada" pro auto do 200 000 kc ...na bezne jezdeni, rocni najezd normalnich 15000 a tedy zrejme benzinovy motor...?
reagować
  1 2 3 ... 10


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.