0
powrót
 

diskuze k tématu: ZKUŠENOSTI UŽIVATELE po pěti letech: VW Golf 1.6 CL

kategorie zaszeregowania tematu: německá vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 27.06.2007 18:23, RE: radimcarbol@seznam.cz
anonym napisał:
Klapka, klapka, klapka - vyměnit (ne za čínskou) a máte min na 80 tis. po problémech
Většinou nestačí jen vyčistit klapku, musí se taky provést reset ř.j. (ecu) V ecu je totiž nastaven ten darebný režim se špinavou klapkou a proto to jezdí i po vyčištění stejně. Ten se dělá tak, že se zahřeje motor na provoz. teplotu, pak se zcela odpojí akumulátor a oba konce se mezi sebu spojí, tak na cca. 20 min. Tak se odstraní zbytkový proud a dojde k resetu ecu. Poté je dobré najet tak 50 km v klidném režimu a zbytečně motor nevytáčet nad 3000 rpm. Poté se nové hodnoty uloží do ecu a vlastnosti motoru se zlepší (zejména volnoběh a kuckání) Osobně jsem to prováděl na několika různých vozech a funguje to!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 27.06.2007 19:30, RE: radimcarbol@seznam.cz
anonym napisał:
Většinou nestačí jen vyčistit klapku, musí se taky provést reset ř.j. (ecu) V ecu je totiž nastaven ten darebný režim se špinavou klapkou a proto to jezdí i po vyčištění stejně. Ten se dělá tak, že se zahřeje motor na provoz. teplotu, pak se zcela odpojí akumulátor a oba konce se mezi sebu spojí, tak na cca. 20 min. Tak se odstraní zbytkový proud a dojde k resetu ecu. Poté je dobré najet tak 50 km v klidném režimu a zbytečně motor nevytáčet nad 3000 rpm. Poté se nové hodnoty uloží do ecu a...
Nechápu jednu věc. Já mít na autě tolik problémů, tak by mi stejný auto nemohlo do baráku.
reagować
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.