SupermanXXX napisał:
z toho záznamu stejně nepoznáš jeatli tam tu vteřinu máš započítat nebo ne, máme doma ještě OI 1.8T a ta má myslim sériově zrychlení za 8,5 vteřiny, já jí passatem udělám, takže to zrychlení musí být 8s, nicméně stejně mám teď o 15 koní a 50nm víc jak tady na tom videu. a zu 320d v serii bych utahal jak kočku, neřikám že mám nejrychlší auto na světě ale reaguju jen na to že nechipujou jen lidi který nemaj na pořádný auto, potom taky na to že i třeba z OI TDI se dá udělat raketa která má 200 koní...
Tak když na ty 320d udělá taky chip, aby to bylo fér, tak bude zase to bmw o dost rychlejší... A jestli si myslíš, že passat B5,5 kterej máš, je nějaký drahý auto, tak je to dnes již druhořadá vyjetina, kterou jezdí mladí frajeři, většinou ještě na splátky nebo za rodičovské peníze, a myslí si, že řídí kdo ví co, a to bmw má alespoň nějakou úroveň a jízdní vlastnosti se nedají absolutně srovnat (vlastnil sem oboje) a až dojedeš do prvních zatáček, tak to bmw už ani neuvidíš... Ten kdo si koupí bmw 320d třeba e46, tak má 150 koní v základu a málo kdy si to chipuje, protože to nemá zapotřebí, zatímco každý druhý majitel mrdky typu passat TDi tam hned rve nějakej chip, aby mu to aspoň trochu jelo a pak s tím dělá machra, že to je nejrychlejší auto na světě, stejně jako ty... Sorry, ale prostě tomu, o čem nás tu přesvědčuješ nevěřím. Sám sem měl BMW 320d Sport Edition 110kW 0-100 za cca 8,1 a mohu ti říct, že ani Octavia II RS se 125kW neměla šanci a to jak na dálnici, tak v zatáčkách (tam ten rozdíl byl o třídu), protože to auto je o třídu jinde prostě... Bohužel toto auto již nevlastním, jinak bych rád dojel a přesvědčil tě o tom, co říkám... Teď jezdím se Seatem Arosa 1.7SDi se zrychlením 0-100 za 19s a mám všechny blbce v natuněných TDi, kterým to hulí jak stará tatrovka, a kteří mě předjíždí hned jak to jen de a s plným kotlem, aby ukázali jak jim to frčí, naprosto u prdele...