0
powrót
 

diskuze k tématu: Volkswagen Golf VII - vybíráme dva nejlepší motory

kategorie zaszeregowania tematu: německá vozidla
roody
ilość wystąpień48
data registracji14.08.2013
Piątek 09.04.2021 19:36, motory
1.4tsi 92kw nebo 1.4tsi 110kw kód motoru CZDA (nemá ACT - vypínání dvou válců při malé zátěži) nebo jakýkoliv 2.0tdi.
reagować
Verny_2013
ilość wystąpień106
data registracji26.08.2014
Piątek 09.04.2021 19:48, Tsi 1,4 110 Kw
To je absolutně nejlepší motorizace - poctivý kus železa, výkonný a úsporný - 6L, dokonce bez vypínání válců. Výfuk je u této verze čistý - bez sazí. Měl jsem ho 2 roky a naprostá spokojenost. Jsem ale takový přelétavý pták, který pořád zkouší něco nového. S verzí 92 Kw jsem taky jezdil, rozdíly jsou dva - výrazně nižší zátah díky sníženému krouťáku, kvůli slabší převodovce MQ200 a výfuk černý od sazí. Motory se liší nejen softwarem, ale variabilními ventily na výfuku u silnější verze, proto asi ten černý výfuk u té slabší. Úspornost stejná, asi i spolehlivost. I menší čtyřválcové Tsi 1,2 jede slušně a ještě úsporněji - 5,5L. Drobná nevýhoda 1,2 je spojení s vlečkou vzadu. Ale rozdíl v komfortu je minimální. za mě diesely nemají moc smysl - jsou jen o 1L úspornější, ale hlučnější a ten slabší má jen manuální 5-ti kvalt.
reagować
roody
ilość wystąpień48
data registracji14.08.2013
Piątek 09.04.2021 21:25, RE: Tsi 1,4 110 Kw
cytat:
reakce na: Verny_2013, 09.04.2021 19:48 (To je absolutně nejlepší motor ...)


Dovolím si dvě připomínky: 1.4tsi 110kw a 92kw mají stejnou převodovku. A vypínání válců 1.4tsi 110kw v Golfu může mít (dokonce většinou má), je třeba hledat kód motoru CZDA, který je bez.
reagować
Verny_2013
ilość wystąpień106
data registracji26.08.2014
Sobota 10.04.2021 00:32, RE: RE: Tsi 1,4 110 Kw
cytat:
reakce na: roody, 09.04.2021 21:25 (Dovolím si dvě připomínky: 1.4 ...)


Převodovku stejnou nemají. slabší má MQ 200, silnější MQ 250. Jsou dimenzované pro různé krouťáky - 200 a 250 Nm. Kdyby to bylo jak píšeš, každý jouda by si mohl slabší verzi čipnout.
reagować
jiko007
ilość wystąpień6
data registracji07.03.2021
Niedziela 11.04.2021 11:31, RE: RE: RE: Tsi 1,4 110 Kw
cytat:
reakce na: Verny_2013, 10.04.2021 00:32 (Převodovku stejnou nemají. sla ...)
jen doplním že u automatů od VW (DQ) nemusí znamenat číslo například 250, maximální kroutící moment. To znamená že DQ 250 může přenášet i krouták 380 Nm. Ale nevím jak je to konkrétně u manuálu.
reagować
Jiřik
ilość wystąpień1
data registracji21.06.2021
Poniedziałek 21.06.2021 00:24, Motor 1.5 TSI
prosím jaké má kvality tento motor? měl by mít 96kW.. díky za radu.
reagować
PajaC
ilość wystąpień16
data registracji19.05.2021
Poniedziałek 21.06.2021 13:07, RE: Motor 1.5 TSI
Nevím, jaké má kvality, ale po konzultaci s automechanikem-specialistou na koncernové vozy jsem pochopil, že 1,4TSI s výkonem 92 / 94 kW byla živější. Tohle je kvůli emisím uškrcenější, takže se při rozjezdu musí víc točit. A nejsou ještě tak staré, aby se o nich dalo něco zásadního tvrdit. Konzultoval jsem to, protože jsem o této motorizaci uvažoval u VW Golf Variant.
reagować
Ondra 111
ilość wystąpień22
data registracji23.04.2016
Środa 23.06.2021 07:03, 1.0 TSI spolehlivost?
Zdravím vás,
Jak je na tom 1.0 TSI 81 kW se spolehlivostí? Máte někdo osobní zkušenost?
A víte někdo co to je zvuk, když se ten motor nestartuje studený a cca minutu drnčí jak traktor na cca 1400 otáček a po té minutě se uklidní na obvyklé otáčky i běžný tříválcový zvuk? U jiných 1.0 TSI jsem nezaznamenal tento hnusný drnčivý zvuk po studeném startu.
Díky moc za odpověď
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.