David V napisał:
Tak jasně, něco je potřeba si nechat na počáteční nutné výdaje, jako jsou kapaliny (všechny snad kromě klimy), filtry a rozvodový řemen. Ale 30 tisíc považuju za dost vysokou cifru, za to je u některých ojetin, zejména ve věku 11 let, půl auta. Spojku, homoklouby, ložiska, kotouče, obložení, tlumiče, silentbloky atp nepředpokládám, že budu hned měnit. To je lepší si pak na vrakárně koupit kalstli, motor s převodovkou a všechny tyhle věci tam namontovat nové. Navíc se zrovna ty věci dají "ošéfova...
No, moje zkušenost je taková, že pokud koupím ojeté auto s tím, že si jej dva roky nechám a ujedu cca 60t, všechny tyhle věci, pokud nebyly před prodejem už vyměněny předchozím majitelem, mi stejně postupně odejdou - takže je to jen otázka, zda to vyměnit najednou, nebo postupně. A ani pokud už jsou vyměněny, není vyhráno, většina lidí, aby ušetřila, tam pere spojky a homokineťáky z Polska a podobně, o jejichž "výdrži" by se toho mohlo popsat hodně...