0
powrót
 

diskuze k tématu: Volkswagen Golf 1.6 i

kategorie zaszeregowania tematu: německá vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 23.07.2007 11:37, RE: Nechapu proc to koupil
anonym napisał:
Na jeho miste bych tomu bazarnikovi hezky podekoval a odkracel...
Přesně tak.....jen bych neděkoval, ale volal ČOI, živnostejnský úřad, popř. 158 - ne kladenskou........
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 23.07.2007 12:25, 1.6SR
Pro případné zájemce o tento vůz s motorizací 1.6SR varuji před zmetkovou převodovkou, která praská. Je to největší neduh který golf s tímhle motorem má. Na vrakovištích je jich jak šafránu proto tato porucha může být celkem fatální. 1.6 16V už tímhle problémem netrpí.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 23.07.2007 12:45, RE: Starý šunty
anonym napisał:
Nevím,já bych od takového golfa dal ruce pryč-bouraný na třech místech.ještě by měl zajímala cena auta.asi bych dal přednost něčemu s jasným původem.
souhlas, dokud se nedozvime za kolik ten klenot byl, tak to nepochopime...jina vec bude, az nam autor sdeli, ze byl za EUR 2000.00 a ze nekomu uz za par dni udela v Cesku radost peknym golfem, od prvniho majitele...atd atd ;))) s vyvarem +/- EUR 1500.00
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 23.07.2007 12:58, RE: golf
anonym napisał:
tohle auto sem měl také, kupoval jsem ho ale nové a můžu říci, že po 120 tis jsem ho prodával a nemám jedinou špatnou zkušenost. A to najezdím 50 tis za rok. Jen si uvědomte, že jste si koupil 10 let staré auto s nejistým počtem km, a to co uvádíte za chyby, jsou normální provozní věci...majitelé francouzkých by vám záviděli...
Jsem majitelem jiz nekolikateho francouzskeho vozu a nevim co bych mel zavidet. To ze mam na pridi VW nebo uskakany podvozek nebo drsne ceny aut i servisu nebo co?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 23.07.2007 13:29, Nová auta
Problém mezi ojetinami a novými auty je ten, že většina lidí prostě na nové nemá. Dvě třetiny lidí v ČR neberou ani průměrný plat (20.500,-), dost jich je zadlužených (hypotéka - někde bydlet musí), a proto si nechtějí brát ani auto na leasing. Tak že jim nezbývá nic, než koupit ojetinu. To, že nepočítají s tím, že do ojetiny budou muset dát 1/5 - 1/3 kupní ceny po koupi, aby to aspoň trochu jezdilo, je jiná věc.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 23.07.2007 14:06, RE: golf
Radek napisał:
Jsem majitelem jiz nekolikateho francouzskeho vozu a nevim co bych mel zavidet. To ze mam na pridi VW nebo uskakany podvozek nebo drsne ceny aut i servisu nebo co?
Pro začátek absenci zadní nápravy s torznímy tyčemi )
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 23.07.2007 14:37, Nevidím to tak černě... Autor recenze.
Díky za Vaše příspěvky a chtěl bych dodat následující: majitelem golfa byl Holanďan žijící v Německu, auto koupil a servisoval u holandského dealera sídlícího pár kilometrů od německých hranic. Rokem 2003 končí záznamy v servisce, majitel zřejmě boural a auto pak prodal nějakému germánovi. To již ale je pouze moje domněnka. Auto jsem prolezl doslova skrz naskrz, na cokoliv se uvnitř nebo vně auta podíváte, má vyražené datum výroby konec r. 1997, včetně všech skel, rezervy, sedadel, bezpeč. pásů, litých kol apod. , z montážního pásu pak sjelo v lednu 1998. Nezávisle na sobě mi dva automechanici potvrdili, že auto nebylo vážněji bourané. Dostalo pouze lehčí ránu na zadek a následně bylo zřejmě odraženo na svodidla nebo něco podobného, kdy byl poškozen pravý blatník a nárazník. Přemýšlel jsem o kompletní lustraci u CEBIA, ale částka 4.500,-- Kč se mi momentálně zdá vysoká. Na dovozce, který auto dovezl jsem měl dobré reference ze svého okolí, proto jsem auto nakonec koupil, i přes prvotní pochybnosti.
Byli jsme domluveni, že auto si určitě vezmu, pokud ho sežene. Byla to holt moje blbost, ale zase tak černě bych to opravdu neviděl...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 23.07.2007 14:41, RE: Nová auta
jodevaio napisał:
Problém mezi ojetinami a novými auty je ten, že většina lidí prostě na nové nemá. Dvě třetiny lidí v ČR neberou ani průměrný plat (20.500,-), dost jich je zadlužených (hypotéka - někde bydlet musí), a proto si nechtějí brát ani auto na leasing. Tak že jim nezbývá nic, než koupit ojetinu. To, že nepočítají s tím, že do ojetiny budou muset dát 1/5 - 1/3 kupní ceny po koupi, aby to aspoň trochu jezdilo, je jiná věc.
Já bych neřekl že na to nemají ale prostě se jim nechce platit třeba 6let leasing-tak jako mě a raději šáhnu po pár let "starém" autě za 1/2 z ceny nového,často akorát zajetý motor a lepší výbava.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 23.07.2007 15:59, RE: Nová auta
anonym napisał:
Já bych neřekl že na to nemají ale prostě se jim nechce platit třeba 6let leasing-tak jako mě a raději šáhnu po pár let "starém" autě za 1/2 z ceny nového,často akorát zajetý motor a lepší výbava.
Ono hodne zalezi jaka ojetina a v jakem stavu. Jak nekdo psal, ze kupuje auto jako nove a za 5 let dalsi, tak pokud se o nej dobre stara tech 5 let, tak ho pak koupim za mene jak pulku ceny, dam do nej cca 20 tis do servisu a muzu dalsich 5 let jezdit v aute, ktere je v dobrem stavu. Treba takove Ford mondeo. Nekdo to koupil v Roce 2004 za cca 800 tis s vybavou Ghia a dneska po 3 letech je to auto za 300 tis, souhlasim, ze do te ojetiny Mondea dam nco do servisu, ale sleva proti novemu po 4 letech je temer pul milionu a tolik do servisu nedam ani kdybych nechal vse vymenit original servisem FORD. Jinak ted tady v Anglii jezdim hodne Golfem 4 a prave s timto motorem 1.6, rodina ho koupila jako novy a ma najeto original 100 tis. Takze postrehy : sedacky vyborne, misto vzadu me subjektivne prijde vetsi jak v octavii, predni sedacky Golfa proti octavii me prijdou mnohem tenci a vzadu mnohem vice vykuchane, takze me prijde pro zadni cestujici vice mista mate stejny pocit? Motor me mile prekvalil, vcelku slusne jede na 1.6, byl jsem mile prekvapen, samozrejmne zadny zavodni, ale na beznou jizdu idealni motor. Ale co me zklamalo byl aerodynamicky hluk a hluk od podvozku a od kol, cekal jsem trosku vice, Prijde me to hluk uvnitr na stejne urovni jako muj vlastni Fita Punto II. generace, ale od VW jsem cekal vice. Nevite nekdo, jestli Passat 2001 po faceliftu je tissi nez Golf?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 23.07.2007 16:09, RE: Starý šunty
anonym napisał:
No já to říkám od jakživa. Prostě nové auto je nové auto, v rodině to tak provozujem, vždy jsme kupovali nový a bezproblémů vydrží pěkných pár let. Tyhle starý kurvy bych nekupoval ani za nic, je to sázka do loterie.
Moje řeč. Raději si koupím nové auto o třídu menší, než za ty samé peníze ojetý rádoby bourák.
Doby kdy jsem musel měsíc co měsíc ležet pod autem a něco měnit tím už (doufám) nadobro skončily.............
Petr
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 23.07.2007 16:23, RE: Golf
anonym napisał:
Díky autorovi za objektivní a střízlivý pohled na jeho auto. Ono to chce i kousek odvahy kritizovat sám sebe. Takových tu člověk moc nenajde, často jsou tu kecy typu "Je to supr kára, rok výroby 199..., ale přísahám, že vypadá jako nová, najeto 100tis, zaručeně pravá serviska, mám ji celé 3 měsíce a už jsem ujel tisíc km" - někdo přesvědčuje a chválí sám sebe, jak "dobře" koupil - z takových onanií bohužel nic kloudného nevyčtu.. Tento autor ale věcně popisuje svoje zkušenosti s koupí i provozem...
Čau Pavle...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 23.07.2007 16:28, RE: Nová auta
mufik.martin napisał:
Ono hodne zalezi jaka ojetina a v jakem stavu. Jak nekdo psal, ze kupuje auto jako nove a za 5 let dalsi, tak pokud se o nej dobre stara tech 5 let, tak ho pak koupim za mene jak pulku ceny, dam do nej cca 20 tis do servisu a muzu dalsich 5 let jezdit v aute, ktere je v dobrem stavu. Treba takove Ford mondeo. Nekdo to koupil v Roce 2004 za cca 800 tis s vybavou Ghia a dneska po 3 letech je to auto za 300 tis, souhlasim, ze do te ojetiny Mondea dam nco do servisu, ale sleva proti novemu po 4 lete...
Přesně tak, když si koupíte pár let starou ojetinu, pokud možno nebouranou, udržovanou, od jediného (a slušného) majitele, např. za 180 tis., oproti novému modelu za 400 tis., nikdy neproinvestujete těch rozdílných 220 tis. Kč. Nemusíte navštěvovat drahý (a mnohdy i nekvalitní) značkový servis kvůli zárukám, pokud vám auto někdo odře, určitě vás to nebolí tak jako u novotou provoněného auta... Je to samozřejmě hodně o štěstí a pečlivém výběru....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 23.07.2007 18:32, RE: Starý šunty
anonym napisał:
Moje řeč. Raději si koupím nové auto o třídu menší, než za ty samé peníze ojetý rádoby bourák.
Doby kdy jsem musel měsíc co měsíc ležet pod autem a něco měnit tím už (doufám) nadobro skončily.............
Petr
O tridu mensi nez ojety ctyrkovy Golf uz je tak maximalne velociped.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 23.07.2007 19:11, RE: Starý šunty
anonym napisał:
Moje řeč. Raději si koupím nové auto o třídu menší, než za ty samé peníze ojetý rádoby bourák.
Doby kdy jsem musel měsíc co měsíc ležet pod autem a něco měnit tím už (doufám) nadobro skončily.............
Petr
Tak to ne..Ne že bych na nové auto neměl ale pro mě jsou to vyhozené peníze..Přesně souhlasím s mufíkem..Koupím auto 3roky starý je min. levnější o 300Kč a do servisu dám cca 20-30tis a to stejně ne, protože se snažím najít dobrého Japonce a ty prostě drží...Auto má najeto dejme tomu 150tis. já na něm nalítám min. dalších 100tis km a jde domu...Ted třeba šetřím na lexuse 220d nový stojí 870tis.kč a snad za pět let na něj budu mít a vím, že to auto je naprosto spolehlivý tak se nebojím koupit ho i tak staré...Já bych si prostě zase nekoupil 1.4MPI nebo 1.2HTP to jsou už pro mne totálně vyhozené peníze. Jednak to auto nesplnuje moje požadavky a ta cena za nové a tak mizerný autak my nějak nesedí..A nejde mi o to abych koupil co největší bourák..Jinak je to každého věc...Jo a dobrá recenze a podle všeho bych do takového golfa nešel. Libor
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 23.07.2007 20:28, Jak koupit a neprohloupit?
anonym napisał:
Tak to ne..Ne že bych na nové auto neměl ale pro mě jsou to vyhozené peníze..Přesně souhlasím s mufíkem..Koupím auto 3roky starý je min. levnější o 300Kč a do servisu dám cca 20-30tis a to stejně ne, protože se snažím najít dobrého Japonce a ty prostě drží...Auto má najeto dejme tomu 150tis. já na něm nalítám min. dalších 100tis km a jde domu...Ted třeba šetřím na lexuse 220d nový stojí 870tis.kč a snad za pět let na něj budu mít a vím, že to auto je naprosto spolehlivý tak se nebojím koupit ho ...
Univerzální rada asi neexistuje. Ale jedna z užitečných může znít: Vyhněte se značkám, o nichž je notoricky známo, že jso předmětem šmeliny na černém trhu a oblíbeným terčem zlodějů. A pokud chcete jít např. do Audi, VW, MB, BMW, měla by být Cebia samozřejmostí...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 23.07.2007 20:31, Golf IV - 1.6
anonym napisał:
My doma máme sice Octavii s timto motorem(1.6i SR) a podle technika se mění po cca 110 000km.
Přispěji i Já : měl jsem výše popsaného Golfa IV, r.v. 2001 s motorem 1.6 16 V (77 kW = 105 k). Byl po první majitelce, koupený v ČR, servisovaný ve VW servisu (někdy je to spíše ke škodě, ale kupující to rádi vidí). Nebyl havarovaný, výbava - standard , man. klima, ABS, dálk. ovl., rádio Beta. Koupil jsem lepší rádio (Blaupunkt s CD changerem) a letní alu "16" - originál VW za zlomek ceny (orig. alu VW "16" - 9500,-/ks !!!!). S autem jsem neměl problém - snad až na "zážitek" z motoru - zoufale nejel, přestože měl mít 105 k a Já jsem ho neustále točil (majitelka s ním jezdila asi jako s dýzlem) tak pocitově měl 80 k. Vysoké otáčky = vysoká spotřeba 8,5 - 9 běžně. Ve stejné době jsem měl i Octavii I (combi, TDi - 66 kW) - přestože byla těžší a větší Golfa prakticky kdykoliv předjela s nesrovnatelně nižší spotřebou (nejen dle PC). Každopádně servis u VW na Golfa - naprosto předražené ceny práce/náhr. dílů. Po zkušenostech s "koncernem VW" jsem loni prodal jak Octávii, tak Golfa a mám nyní Forda Mondeo (TDCi, 96 kW, kombi, r.v. 2004) a nesrovnatelně lepší poježdění jak co do pohodlí a bezpečí, tak co se týče cen náhr. dílů/práce u autorizovaného servisu Ford. To jen pro zaryté zastánce "koncernu". Prémiové značky jsou pro mě jen dvě : Mercedes a BMW, Audi a vůbec VW group si hraje se zákazníky a "tlačí klíny do hlavy" aby nějak obhájily ceny aut/dílů/servisu u "koncernu". To je moje zkušenost, můžete mít samozřejmě i jinou .....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 23.07.2007 22:05, RE: Golf IV - 1.6
anonym napisał:
Přispěji i Já : měl jsem výše popsaného Golfa IV, r.v. 2001 s motorem 1.6 16 V (77 kW = 105 k). Byl po první majitelce, koupený v ČR, servisovaný ve VW servisu (někdy je to spíše ke škodě, ale kupující to rádi vidí). Nebyl havarovaný, výbava - standard , man. klima, ABS, dálk. ovl., rádio Beta. Koupil jsem lepší rádio (Blaupunkt s CD changerem) a letní alu "16" - originál VW za zlomek ceny (orig. alu VW "16" - 9500,-/ks !!!!). S autem jsem neměl problém - snad až na "zážitek" z motoru - zoufale ...
jj tos popsal dobře. Jen ty tvoje prémiové značky vyjdou nastejno. Audi = koncern a BMW,MB mě nějak taky nenadchlo...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 24.07.2007 00:46, opět učebnicový příklad - gratuluji
1) Někdo si nechal dovést auto- pro auto si jedu zádadně sám a nemusím být ani odborník. Primitivní mafiozo CZ autobazar známe (omluva těm 5-6 z celé republiky co jsou fakt slušní)
2) Zásadně se vyhýbám autům od VW Grup, pro golf to platí dvojnásob, ruce pryč -fuj. Je to auto pro ty horší ze 4% menšiny.
3) Když mi někdo doveze hajtru a já to vidím tak ji snad nevezmu!
4) Auto co má najeto zas 130tkm je podvod už samo o sobě a není třeba se na něj jít ani kouknout.

Tímto přeji ostatním majitelům tohoto typu auta mnoho šťastných km. Těším se, až si budete otvírat pusu na zmatené důchodové majitele Š120, jak je Golfistů dobrým zvykem. Na internetu však na všecky ostatní. A když popluje nějaký V8 nebo V12 sedan po městě po tramvajovém pásu na čtverku v klídku 180, tak budete vyblikávat jak musíte předjet. Pokud Vám to bude umožněno (tím že druhé auto zvolní) tak s ohromným kraválem tak učiníte (škoda že tam není odstavný pruh-přes něj se golfům předjíždí nejlépe) a budete brzdit se svými 110 všecky silné auta. Dále doporučuju dát na rezavý výfuk pořádný rezonátor aby všichni věděli že jede pan golf. Na opěrky hlavy efektní masky z filmu Vřískot a na zrcátko korále. Zatmavit okna od A sloupku a dát tam ráfky 19" s 3 cm silnou gumou, opatřenou množstvím plošek a schodů. Nezapomeňte, prosím, přimontovat pořádné defektory. (tj ty radlice na sníh které golfisté nesprávně označují spojlery). Nyní si na burze ve slevě nezapomeňte koupit efektní samolepky jimiž dovybavíte své vozidlo. Rozhašené geometrii náprav pomůžete nejvíc tím, že tam dáte snížené sportovní pružiny. Čepy ani motor oil neměňte, protože bude třeba zafinancovat pořádné hifi. Stejně jako nezapomeňte na pořádný CHIP, který Vám zvýší výkon i sebevědomí o 200%. Nyní budete opravdoví king of the road se spoustou zkušeností a s top autem v top stavu. Proto když budete míjet zastávky MHD tak si budete moct ukroutit krk, aby jste zjistili, zda se lidé po Vás dívají. A když vám na křižovatce zastaví 10-15cm za zadkem auto co má třikrát větší hmnotnost než vy, jehož majitel bude na prázdno lehce tůrovat (do 1000ot). Tak nebudete už házet do zrcátka ustrašené výrazy, ale budete stejní kingové jak to ukazujete majitelům Š120. Na závěr prosím opět nezapomeňte zapózovat se svými vozy obtočenými kolem stromu hasičům a zdravotníkům. VW zdar )))))))
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 24.07.2007 10:06, RE: golf
anonym napisał:
Pro začátek absenci zadní nápravy s torznímy tyčemi )
Nevim ktere auto ma torzni tyce a ktere ne. To mne celkem nezajima. Zajima mne pohodli, takze doporucuji svezt se s C5 prip. s xantii. Pravdepodobne potom zapomenes na torzni tyce.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 24.07.2007 10:48, RE: Nevidím to tak černě... Autor recenze.
anonym napisał:
Díky za Vaše příspěvky a chtěl bych dodat následující: majitelem golfa byl Holanďan žijící v Německu, auto koupil a servisoval u holandského dealera sídlícího pár kilometrů od německých hranic. Rokem 2003 končí záznamy v servisce, majitel zřejmě boural a auto pak prodal nějakému germánovi. To již ale je pouze moje domněnka. Auto jsem prolezl doslova skrz naskrz, na cokoliv se uvnitř nebo vně auta podíváte, má vyražené datum výroby konec r. 1997, včetně všech skel, rezervy, sedadel, bezpeč. pásů,...
slabo kuri, problem s teplomerom na pristrojovke a vysoka spotreba ako pisete- termostat je v proriadku?
reagować
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.