0
powrót
 

diskuze k tématu: Spolehlivý a levný vůz do 60 tis. Kč.

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, technické dotazy, německá vozidla, japonská vozidla, japonská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 11.03.2010 19:07, rada
Záleží na tom, co kdo upřednostňuje. Jednak motorově (benzin, nafta) a taky prostorově - malý auto, kombi atd. Já osobně mám Golf III kombi TDi ročník 1994 - tedy auto za řádově 25 000Kč. Mám ho 2,5 roku, aktuálně má najeto 190tisíc (podle tachometru, reálně bych tipl tak o 100tis.víc). Já jsem s ním najel zatím 45tisíc a servisně to tak náročný nebylo - destičky, stočení kotoučů, rozvody, výfuk a výměna řemene od serva. Teď teda ještě výměna předních tlumičů. Mám na to známého, který VW opravuje, ale i tak obecně to nebyly náročný opravy (finančně). Jsou to vlasně spotřební věci. Nechal mě stát jen jednou a to se posrala elektronika. Jinak je maximálně spolehlivej, startuje i při -24 stupních a spotřeba se drží v poho mezi 5-5,5 litru. Z Prostějova do jižních Čech na dovču jsem s tím jel za 4,8l/100km. Kecy, že auto nad 10 let je šrot, jsou blbost. Vždycky záleží na aktuálním stavu. Moje auto má 16 let a jsem spokojenej. Kromě trochu větší hlučnosti můžu vřele doporučit. Za těch 60 tisíc (resp.i o něco míň) bych ale hledal spíš Passat B4 ročníku 1996 v naftě. Pěkné, spolehlivé, prostorné a úsporné auto. Jinak samozřejmě nemám nic proti jiným značkám...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 11.03.2010 19:27, rada
Lukas_já bych v tom případě doporučil Volgu m21,je veliká a robustní,jednoduchý kartburátor a po sklopení opěradel se v ní dá spát a tak klidně prodejte byt a ještě ušetříte. Tedy je fajn,že vám Golf starej 16 let lsouží,ale opravdu nechápu,proč nabízíte takový veterány.Přepis bude stát skoro jako cena auta.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 11.03.2010 22:07, rada
Mercedes Benz 124. Nejlepe 200D. Sice to moc nejede, ale motor neznicite a bude s tim jezdit jeste vas vnuk. Treba davat pozor na korozi a zavcas opravit. Jinak to chce stesti,koupit tenhle vuz za vami danou sumu, ale da se. Znam lidi, co maji najeto 700tis a lejou jen olej a motory toci a toci....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 12.03.2010 08:03, oprava TDI
Myslím, že oprava vstřiků na starých TDI se pohybuje v řádu stokorun a oprava čerpadla v řádu několika málo tisícikorun. To je právě ta výhoda starých naftáků oproti těm novým moderním drahým.
Takže tady bylo trochu zbytečné strašit.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 12.03.2010 08:48, RE: oprava TDI
TOM napisał:
Myslím, že oprava vstřiků na starých TDI se pohybuje v řádu stokorun a oprava čerpadla v řádu několika málo tisícikorun. To je právě ta výhoda starých naftáků oproti těm novým moderním drahým.
Takže tady bylo trochu zbytečné strašit.
Vstřiky vyjdou okolo 5000 Kč včetně práce, čerpadel je hrozně moc, takže to bych neviděl jako problém. Ale pozor na rozvody! Jinak za 60 000 Kč koupí golfa/vento, z roku 1997, v perfektním stavu. stačí se kouknout na mobile.de, jaký je výběr.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 12.03.2010 08:58, Opravy Honda
Dovolili bych si oponovat, že opravy hond jsou složité. Je to jedna z mála značek, na které jsou dostupné veškeré servisní manuály. Výměna svodů je otázka chvilky, už jsem to dělal.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 12.03.2010 09:10, RE: Opravy Honda
Riccardo napisał:
Dovolili bych si oponovat, že opravy hond jsou složité. Je to jedna z mála značek, na které jsou dostupné veškeré servisní manuály. Výměna svodů je otázka chvilky, už jsem to dělal.
Honda je OK, rozhlédnul bych se i mezi Mazdami 323...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 12.03.2010 09:35, Prostě Felda
Ať se na to dívám jakkoli v tomto případě nááádhernou feliicii. Auta prodávám, jak nová tak ojetá a pro zákazníky, kteří chtějí levné a na údržbu ještě jevnější auto je toto nejlepší volba. Ano, co se týká bezpečnosti, výbavy atd...je to už pravěk. Ale auta, která tazatel vypsal budou mít statisíce kilometrů "v těle" a tou výbavou si vůbec nepomůže viz. golf, ano bude mít posilovač řízení. Z praxe nevím kdy jsem nějaké podobné auto v dobrém stavu viděl. Kupující s 60.000,- na ruce asi nebude mít doslova na renovaci takového auta. Kdyby koupil za cenový strop felicii po prvním majiteli v top stavu najeto do 100.000 km ideál. Pár jsem takových na protiúčtu měl. V těchto cenách nejrozumější volba. Sežeňte něco takového z víše uvedených aut - nemožné. Navíc vidím nadšeného bazarníka, který bude lítat s nejlevnějším autem v bazaru s někým po místních STK a čekat až na ně přijde řada
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 12.03.2010 09:45, RE: oprava TDI
david_b napisał:
Vstřiky vyjdou okolo 5000 Kč včetně práce, čerpadel je hrozně moc, takže to bych neviděl jako problém. Ale pozor na rozvody! Jinak za 60 000 Kč koupí golfa/vento, z roku 1997, v perfektním stavu. stačí se kouknout na mobile.de, jaký je výběr.
Nové čerpadlo od boše sice stojí 30tis., ale do 15 let starého auta si ho nikdo nedá, nabídka funkčních použitých je široká. Slušný GIII se u nás těžko bude shánět, v Německu budou k nalezení spíš. Švárův známý se přijel pochlubit s GII s TD, který vypadal jako by vyjel z fabriky. Ale to je od fanouše.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 12.03.2010 09:57, RE: Prostě Felda
Lerry napisał:
Ať se na to dívám jakkoli v tomto případě nááádhernou feliicii. Auta prodávám, jak nová tak ojetá a pro zákazníky, kteří chtějí levné a na údržbu ještě jevnější auto je toto nejlepší volba. Ano, co se týká bezpečnosti, výbavy atd...je to už pravěk. Ale auta, která tazatel vypsal budou mít statisíce kilometrů "v těle" a tou výbavou si vůbec nepomůže viz. golf, ano bude mít posilovač řízení. Z praxe nevím kdy jsem nějaké podobné auto v dobrém stavu viděl. Kupující s 60.000,- na ruce asi nebude mí...
Tak tak, take bylch volil Felicii, dostupný servis a v této ceně bude i hezky vypadat. Mazda 323 dobrá, ale koroze se ji nevyhne, především řada BA na ni trpí.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 12.03.2010 10:32, RE: Prostě Felda
Lerry napisał:
Ať se na to dívám jakkoli v tomto případě nááádhernou feliicii. Auta prodávám, jak nová tak ojetá a pro zákazníky, kteří chtějí levné a na údržbu ještě jevnější auto je toto nejlepší volba. Ano, co se týká bezpečnosti, výbavy atd...je to už pravěk. Ale auta, která tazatel vypsal budou mít statisíce kilometrů "v těle" a tou výbavou si vůbec nepomůže viz. golf, ano bude mít posilovač řízení. Z praxe nevím kdy jsem nějaké podobné auto v dobrém stavu viděl. Kupující s 60.000,- na ruce asi nebude mí...
Asi máš pravdu. Tazatel si sice vybral výborně, ale z vybraných sežene ve slušném stavu maximálně tu Almeru, když bude mít velké štěstí. Pokud nechce výběrem strávit měsíce a nemá mechanika, který s ním bude bazary a inzeráty objíždět, ať vezme feldu nebo cokoli ve slušném stavu bey ohledu na značku (Peugeot 206 či 307, Punto, Astru G atd.)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 12.03.2010 13:29, Staré Toledo 1,9TDi 66, nebo 81kw
Pětidveřová verze, první model, ale po faceliftu s klimatizací. Vybíral bych z posledních let výroby, před kulatým modelem, který se vyráběl pouze jen jako sedan. Pokud sedan nevadí, výborný je VW Vento.
U Toleda, Golfu III, Vento jsou motory shodné s VW Golf, auto opraví každý mechanik za pár korun. Taxikáři v tom najezdili spolehlivě miliony kilometrů, atkže funguje.
VW Golf III
VW Vento
Seat Toledo
Škoda Octavia
Audi A6 2,5TDi 103kw do r.v. 1997 pětiválec + šestirychlostní převodovka. Bral bych poslední kusy před ukončením výroby (spolehlivé byli všechny) a nástupem nové generace. Motor naprosto spolehlivý šestirychlostní držák. Za pár korun vydrží věky.
Bohužel všechny vozy budete velmi těžko shánět, ale pak to stojí za to.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 13.03.2010 13:31, RE: Staré Toledo 1,9TDi 66, nebo 81kw
MG-RR napisał:
Pětidveřová verze, první model, ale po faceliftu s klimatizací. Vybíral bych z posledních let výroby, před kulatým modelem, který se vyráběl pouze jen jako sedan. Pokud sedan nevadí, výborný je VW Vento.
U Toleda, Golfu III, Vento jsou motory shodné s VW Golf, auto opraví každý mechanik za pár korun. Taxikáři v tom najezdili spolehlivě miliony kilometrů, atkže funguje.
VW Golf III
VW Vento
Seat Toledo
Škoda Octavia
Audi A6 2,5TDi 103kw do r.v. 1997 pětiválec + šestirychlostní převodovka. Bral by...
Toledo není vůbec špatná volba, párkrát jsem ho projížděl ale ta A6 je úplně jiná třída než o kterou se tazatel zajímá, Golf nebo civic jsou malá auta oprati takové lodi jako A6 pokud už audi, tak A4 v 1.9 TDi otázkou je jak bude za 60 000 vypadat, stejně jako ta oktávka...klidně bych navrhl ještě fokuce, sice mám radši nafťáky ale tady bych se nebál 1.6
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 15.03.2010 15:25, No to snad ne
Doporučit N15 1,4 55 kw - to snad nemyslíte p. Dvorský vážně !?!? Jednak je rozdíl výkonu velmi znát, jednak 64 kW jsou dostupnější. O ostatních vašich "znalostech" N15 snad raději pomlčet ...
reagować
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.