0
powrót
 

diskuze k tématu: Pomáháme s výběrem úsporného kombi okolo 100 tisíc

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké auto koupit, jaké palivo vybrat, automobilky, německá vozidla, francouzská vozidla, italská vozidla, německá vozidla, česká vozidla, francouzská vozidla, italská vozidla
tomaskrtek
ilość wystąpień982
data registracji18.03.2008
Piątek 18.01.2013 08:59, RE: to kralici79
Mashur napisał:
tomaskrtek napisał:
Mashur napisał:
Pavlik napisał:
Mashur napisał:
Ne vždy tomu u staršího dieslu tak musí být - můj Xtrail dci rv 2007 má aktuálně cca 75000 kma má Mazda 6 2,0 benzín rv 2010 má jen 27000 km. Prostě jsem ta auta chtěl, tak jsem si je koupil. Ono jezdit s xtrailem v naftě za 7 a v benzínu za 11 je už trochu rozdíl...
To jsi veliká výjimka, x-trail dci mám doma mimo jiné také a po 14 měsících provozu má najeto 34 tisíc. Při tvém nájezdu jsi mohl klidně koupit 3,5 V6 (pro USA).
No vždyť se taky teď poohlížím po muranu 3.5 V6 nebo infinity G37x... spotřebu vůbec neřeším...
Murano nebrat, je tam CVT variátor, nikoli klasickej automat, a do 200k je mrtvej, hlavně ty ze Států co nemají přídavné chlazení transferu . doporučuju FX35 G37x je super, ale zoufale maličký, dokonce menší než trojka BMW, to bych spíš doporučil eMko, ale ne ty okleštěnky co se u nás prodávají, poctivou M45ku nebo M56 pokud je pán gurmán ))
no pán je gurmán jen do výše svého konta nejde o spotřebu, tu opravdu neřeším, a Murano chci s max 80 tis, EU verze, takže s mým nájezdem 7000 km za rok to auto půjde dřív do šrotu, než se přiblíží hranic 200k km... a to g je sice malé, ale to mi nevadí, na stěhování mám M6 II wagon...


jsem rád že ještě existují lidi co nekoukají na spotřebu a ´´mají koule´´ na to si udělat radost thumbs up!
reagować
driver111
ilość wystąpień528
data registracji13.03.2013
Środa 13.03.2013 16:02, RE: to kralici79
Pavlik napisał:
Rád bych někdy potkal desetiletý diesel, který má opravdu najeto jen těch obligátních 120-150 tis km. Najít takové auto je podle mých zkušeností téměř nemožné i s benzínovým motorem, u nafty se pravděpodobnost rovná statistické chybě. Osobně bych se ale nebál ani dieselu s nájezdem okolo 250 tisíc km - při takovém nájezdu auta prodávám já a pohonná soustava byla vždy v dobrém stavu.


Tak zrovna jsem asi před rokem řešil podobnou situaci. Skončil jsem ve firmě, služebák jsem vrátil, druhým autem Octavii I kombi jezdí manželka do práce a co já? Tak jsem si dal úkol sehnat do 100 tis auto - diesela a kombi, protože toho taky dost najedu, jelikoš máme s manželkou firmu. NEchtěl jsem opravdu zatím za auto dávat víc. Protože auto za 100 v dobrém stavu mi udělá stejnou službu jako auto za 200 tis. Abych si honil ego, z toho jsem taky vyrostl. Oct. I co máme doma je držák a měním jen spotřební materiál. Navíc po zkušenostech z firmy s Oct. II jsem ji nechtěl. Takže najít jedničkovou octu do 100 tis je nadlidský úkol. Takže jsem ji vypustil. Pak jsem už začal brouzdat po webu a forech a nakonec se mi podařilo koupit právě stilo v kombiku 85kW, sice 2003ku, ale s poctivýma kilometrama koupenou v česku servisovanou ve fiatu a s celou historií. Sice bylo dražší než mladší ročníky, ale stav auta byl odpovídající a světe div se auto mělo 104 tis najeto. Každopádně jsem udělal velký servis, oleje, tlumiče, rozvody abych měl dobrý pocit a jistotu v auto. A auto - jezdí a jezdí... Už s ním mám 25 tis nalítaných a v poho. Pravda řízení a posilovač tohoto auta je případ sám pro sebe a oproti oktávce je to jako řídit autobus, ale člověk si zvykne na měkčeji naladěný podvozek a nakonec je to i docela příjemná změna po x letech s octávkami. Takže stilo bych neodsuzoval.
reagować
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.