0
powrót
 

diskuze k tématu: Ojeté auto do 60 tisíc Kč?

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké auto koupit, servisní náklady, technické dotazy, německá vozidla, francouzská vozidla, americká vozidla, italská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 04.10.2007 00:45, RE: fiat Brava
anonym napisał:
No, to je pravda, sice neviem ako je na tom Brava, ale Escort 1.6 Zetec otácky velmi nemusí, k comu prispievaju aj dlhe prevody. Na druhej strane v dialnicnych tempach zase nizke otacky potesia a da sa snim supat aj 160-170 (myslim trvalejsie) a to bez vacsich problemov. Escorta na blbnutie asi nie, ale ako pracanta urcite ano-jedneho v ghii vlastníme.
Ted sem jel německou dálnici, 300km cca a držel sem auto tacho pořád 180-190 bez větších problémů. Spotřeba teda šla na 9.5 l,ale jelo to parádně . Jinak ono taky záleží na roku výroby, před rokem 99 měly Bravy vstřikovače od firmy Bosch, zatimco po r. 99 mají vstřiky od firmy Magnetti Marelli, které jsou,jak to říct,prostě podle řídící jednotky jsou chytřejší a při úplně stejném výkonu a všech vlastnostech je auto po r.99 schopné jet o cca 1.5l méně, při stejném využívání dynamických vlastností auta než před tímto rokem,kdy Brava vlastně prodělala i facelift
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 04.10.2007 12:44, RE: fiat Brava
anonym napisał:
Ted sem jel německou dálnici, 300km cca a držel sem auto tacho pořád 180-190 bez větších problémů. Spotřeba teda šla na 9.5 l,ale jelo to parádně . Jinak ono taky záleží na roku výroby, před rokem 99 měly Bravy vstřikovače od firmy Bosch, zatimco po r. 99 mají vstřiky od firmy Magnetti Marelli, které jsou,jak to říct,prostě podle řídící jednotky jsou chytřejší a při úplně stejném výkonu a všech vlastnostech je auto po r.99 schopné jet o cca 1.5l méně, při stejném využívání dynamických vlastností...
Já myslím že motor 1.6 16v měl vždycky elektroniku a vstřikování jen italské, tedy Magnetti Marelli, ale přít se nebudu, nemám po ruce EPER.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 04.10.2007 15:01, RE: Escort Ghia
jiriez napisał:
Nechápu úchylku Forda dávat do jinak fajn verze Ghia ty otřesné imitace dřeva (poprvé jsem si toho všimnul u Scorpia, Focus taky nic moc, i když príma sedačky, dokonce i nové Mondeo tu hrůzu na palubce má - už si toho všimli i Němci v Autobildu). Teď se dívám na Escorta Ghia (ještě jsem neměl tu čest v reálu), no být to pravé dřevo, tak si připadám skoro ako v Maybachu. Jinak proti Escortu nic ve zlém, pákrát jsem v tom jel, párkrát i řídil - docela spokojenost. V porovnání s Feldou, která jako ...
V británii je v móde mať na palubke drevo, kto má nejakú tú drevotriesku na palubke je proste cool. Napríklad Honda Civic - autá vyrábané v japonsku mali obyčajný interíér, autá z GB mali pomerne lacnú imitáciu dreva.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 04.10.2007 16:00, RE: hm
anonym napisał:
Za ty penize bych si radsi koupil kolo... Auto za 60 tisic? To bude cerna dira na penize za opravy...
Asi se mi tu mnozí budou smát,ale já nedám dopustit na "korejce". Auta si kupuju vždycky tak kolem 50 tis. - víc nedám dohromady.Za tyhle peníze se dá z Německa přitáhnout solidní 6-7 let stará KIA,odjezdím s tím 2-3 roky a jestě se cca za 30 tis. prodá.Tyhle auta jsou myslím zbytečně opomíjený a vysmávaný.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 04.10.2007 16:20, RE: hm
anonym napisał:
Asi se mi tu mnozí budou smát,ale já nedám dopustit na "korejce". Auta si kupuju vždycky tak kolem 50 tis. - víc nedám dohromady.Za tyhle peníze se dá z Německa přitáhnout solidní 6-7 let stará KIA,odjezdím s tím 2-3 roky a jestě se cca za 30 tis. prodá.Tyhle auta jsou myslím zbytečně opomíjený a vysmávaný.
Od roku 1999 měl opravdu motor 1,6 16V v Bravě vstřikování Magnetti Marelli.Motor se pozná již na pohled,do roku 1998 měl hliníkové sání a potom plastové.Také je jinak zpřevodovaný,takže ve 130 km/hod. točí méně otáček a také proto je ta spotřeba menší.Holt Italové zjistily že všechno co se na jejich autech kazí je německé výroby a tak pana Bosche z auta vyhodily...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 04.10.2007 21:08, RE: fiat Brava
anonym napisał:
nevím jak 1.6, ale bratr měl 1.8 a řekl bych, že motory ve fiatech brava a bravo jsou stavěný na vyšší otačky. Auto sice jede pěkně, ale na úkor spotřeby...
1.8 si brala 8.5-12l kolik to bude u 1.6 netuším.
Ale kámoš ji má a říkal , že to taky docela žere :o)
Holt to jsou italsky auta...
Prominte, 1.8 mam v Barchette a jezdim v pohode pod 8 litru (a to nejezdim pomalu), holt se to asi musi umet, ze? Italska auta jsou naprosto ok, moje prvni auto bylo Fiat (dodnes s nim jezdi svagr, ted bude kupovat nove auto a rikal ze jedine Fiata), pak jsem udelal odbocku k jinym znackam, ale nakonec jsem se k italum stejne vratil. Tak dobry pocit z rizeni jsem proste v zadnem jinem, nez italskem aute, nemel!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 04.10.2007 21:11, RE: hm
anonym napisał:
Za ty penize bych si radsi koupil kolo... Auto za 60 tisic? To bude cerna dira na penize za opravy...
Proc? Chce to jen hodne stesti! Ale tady v CR je prakticky kazde auto bourane a ve vetsine pripadu dost spatne opravene. Znama pohadka, bazar rika nikdy nebourane, majitel rika tukanecek, kdyz se na auto podivate tak bylo shrnute do pulky a mnohdy ani nejede rovne
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 04.10.2007 23:45,
uvedeny vyber. hruza. podival bych se po poradnym japonci..toyotu carinu sezenete za 60tis a kdyz priplatite na 80tis tak i po faceliftu a to nebudete litovat...nahradnich dilu je dost, drahe nejsou ale hlavne ty auta jsou max. spolehliava..ja ted prodavam primeru za 70tis r.v.96 je to sice 2.0i 16V s klimou ale naprosto bez problemu.A spotrebu mam 7-8l a jezdim svizne.takze kdyz clovek neboura tak ma i nizke povinne ruceni...pokud by nekdo mel zajem tak 777299176 :)))
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 09.10.2007 11:10, RE: volvo 440-460
anonym napisał:
co takhle kouknout po volvu 440 nebo 460 po faceliftu?
no nevim... volva ctyrkove rady jsou vlastne prevlecene renaulty 19, a to uz asi rika vse. problemy s rezi (hlavne zadni blatniky), netesnost motoru a hlavne prevodovky (taky se se mnou jednou rozloucila prevodovka)... ale zato docela nizka spotreba, pohodli, dost mista, bezpecnost, nizka porizovaci cena. mel jsem 440 z 1991, 440 z 1995 a 480 z 1991. mozna bych si nejakou tu ctyrku koupil zase, ale clovek proste musi pocitat s tim ze to neni zrovna to prave volvo...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 09.10.2007 13:13, Steve
Me tam chybi jedno, sice neznámé, ale velmi spolehlivé auto. Tim je Mitsubishi Lancer, v ČR téměř neznámé a těžko k sehnání, ale například v Německu se dají sehnat hodně pěkné kousky do 60tis. Já vlastním 1,6i 83kW, spolehlivé a spotřeba mezi 6 - 7 l při normální jízdě, při klidné jízdě se nechá stlačiť i pod 6.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 09.10.2007 21:07, RE: hm
anonym napisał:
Za ty penize bych si radsi koupil kolo... Auto za 60 tisic? To bude cerna dira na penize za opravy...
to je fakt, za 55t jsem koupil MTB Specializet, je to dobrý svezení, celkem spolehlivý, provozní náklady skoro žádný akorát z toho bolej hnáty
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 10.10.2007 09:40, Nove danove zakony prijdou.
Na nakladaky uz budou od noveho roku pusobit nove danove predpisy cim auto novejsi tim mensi dane, cim auto starsi tim vetsi dane pro motorova vozidla. To se i pripravuje na osobni auta "kvuli cistote ovzdusi". Takze je dobre si to rozmyslet jake auto kupovat. Proc asi AAA Auto se premenilo na akciovou spolecnost kotovanou na burze? Protoze podle novych zakonu bude cim dal tezsi prodat starou ojetou sunku. neboli auto.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 15.10.2007 13:44, japonec
jestli chceš ojetinu do 60ti kolíků tak jedině japonec, Civic, Corolla nebo Primera, naštěstí je u nás dost blbců kteří tyhle držáky opomíjej takže cena bude příznivá, výbava slušná a hlavně funkční a údržba minimální. jestli se nebojíš vyššího obsahu tak skoč do Nissanu Maxima QX, za ty prachy dostaneš 97 třílitra v plný palbě, měl jsem ho pět let a nemusel jsem do něj vrazit na opravách ani korunu, a s lehkou nohou jezdí za 9.
reagować
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.