anonym napisał:
No, to je pravda, sice neviem ako je na tom Brava, ale Escort 1.6 Zetec otácky velmi nemusí, k comu prispievaju aj dlhe prevody. Na druhej strane v dialnicnych tempach zase nizke otacky potesia a da sa snim supat aj 160-170 (myslim trvalejsie) a to bez vacsich problemov. Escorta na blbnutie asi nie, ale ako pracanta urcite ano-jedneho v ghii vlastníme.
Ted sem jel německou dálnici, 300km cca a držel sem auto tacho pořád 180-190 bez větších problémů. Spotřeba teda šla na 9.5 l,ale jelo to parádně . Jinak ono taky záleží na roku výroby, před rokem 99 měly Bravy vstřikovače od firmy Bosch, zatimco po r. 99 mají vstřiky od firmy Magnetti Marelli, které jsou,jak to říct,prostě podle řídící jednotky jsou chytřejší a při úplně stejném výkonu a všech vlastnostech je auto po r.99 schopné jet o cca 1.5l méně, při stejném využívání dynamických vlastností auta než před tímto rokem,kdy Brava vlastně prodělala i facelift