0
powrót
 

diskuze k tématu: Které auto je vyhovující pro starší pár s vnoučaty?

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, německá vozidla, japonská vozidla, americká vozidla, italská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 21.08.2008 18:11, RE: Není důchodce jako důchodce
anonym napisał:
Toyota je vynikající typ, ale přece jenom evropské auto má své výhody. Třeba, že většina náhradních dílů je v dublu a podobně. To je můj názor já sám mám japonce, ale už si ho nekoupím i když zavad bylo za 150tis. minimum tedy dvě jednou chladič jednou pal čerpadlo to ale mojí vinou jenže pálka. Je to můj názor nikomu jej nevnucuji.
Japonce nemám,takže nevím a seriozně se ptám - na japonské vozy se tady nedají sehnat náhradní díly z druhovýroby?
To mě dost překvapuje a byl by to pádný důvod proč staršího japonce nekupovat.
Alespoň moje zkušenost říká,že na evropské vozy jsou díly z druhovýroby řádově za polovičku než originální.
Zas na druhou stranu - za 150tis km jen dvě závady - to je dobrá vizitka.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 21.08.2008 18:20, RE: Vynikající TDi
anonym napisał:
Spíš se mu vyplatí nějaký téměř nový benzín v autě typu C4. Za málo peněz, docela dost muziky a nemusí kupovat 5 - 6 let starý vůz (stáří vozu je hodně důležitý faktor, raději 2 roky starý citroen, než 6 let starou toyotu)
C4 jako takovou uznávám jako dobrý auto ( motor 1,4 je od Toyoty, 1,6 HDi je super), navíc slušně vybavený. I ten nejzákladnější model má tempomat,pal. počítač a další u jiných příplatkový věci.
Jenže do 180 000Kč se mu zachovalý a nebouraný bude těžko hledat. Dvouletý už vůbec ne.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 21.08.2008 18:32, RE: Vynikající TDi
anonym napisał:
C4 jako takovou uznávám jako dobrý auto ( motor 1,4 je od Toyoty, 1,6 HDi je super), navíc slušně vybavený. I ten nejzákladnější model má tempomat,pal. počítač a další u jiných příplatkový věci.
Jenže do 180 000Kč se mu zachovalý a nebouraný bude těžko hledat. Dvouletý už vůbec ne.
1.6 HDi 80 kW se opravdu povedl. 1.4 není od Toyoty, to jste si popletl. V mini toyotě aygo z kolína se používá naopak nafta 1.4 HDi od Citroenu.
S cenou stačí počkat tak na listopad, pokud koruna zůstane alespoň na 24-25/euro, tak v německých bazarech něco zajímavého bude. Vždyť novou C4 teď inzerují od 255 t.!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 21.08.2008 18:42, RE: Není důchodce jako důchodce
anonym napisał:
Japonce nemám,takže nevím a seriozně se ptám - na japonské vozy se tady nedají sehnat náhradní díly z druhovýroby?
To mě dost překvapuje a byl by to pádný důvod proč staršího japonce nekupovat.
Alespoň moje zkušenost říká,že na evropské vozy jsou díly z druhovýroby řádově za polovičku než originální.
Zas na druhou stranu - za 150tis km jen dvě závady - to je dobrá vizitka.
Jde asi všechno, ale s díly evropských výrobců to budete mít snazší a možná i levnější. Japonec je stále o něco spolehlivější, ale evropan levnější a nabídka modelů i motorů je přece jen o něco širší.
Při troše štěstí nějaká ta 2-3 roky stará C4 s benzínem 1.6 16v vyjde možná nejvýhodněji a děti se dozadu vejdou i když trochu povyrostou.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 21.08.2008 18:45, RE: Vynikající TDi
anonym napisał:
1.6 HDi 80 kW se opravdu povedl. 1.4 není od Toyoty, to jste si popletl. V mini toyotě aygo z kolína se používá naopak nafta 1.4 HDi od Citroenu.
S cenou stačí počkat tak na listopad, pokud koruna zůstane alespoň na 24-25/euro, tak v německých bazarech něco zajímavého bude. Vždyť novou C4 teď inzerují od 255 t.!
Ale pozor - 255tis je cena při využití Citroen bonus leasingu.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 21.08.2008 18:54, RE: Vynikající TDi
anonym napisał:
Ale pozor - 255tis je cena při využití Citroen bonus leasingu.
Jo jasně že při leasingu, ale stejně je to výborná cena. Zrovna jsem četl test na Fabii Green Line s docela na houby motorem za 419 900 kč, takže ceny Citroënu C4 mi příjdou prostě skvělý.
Je to auto o třídu větší, o kategorii bezpečnější ...... a levnější!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 21.08.2008 19:27, RE: Není důchodce jako důchodce
anonym napisał:
Japonce nemám,takže nevím a seriozně se ptám - na japonské vozy se tady nedají sehnat náhradní díly z druhovýroby?
To mě dost překvapuje a byl by to pádný důvod proč staršího japonce nekupovat.
Alespoň moje zkušenost říká,že na evropské vozy jsou díly z druhovýroby řádově za polovičku než originální.
Zas na druhou stranu - za 150tis km jen dvě závady - to je dobrá vizitka.
Jsou podstatně dražší, ale moc jich nespotřebujete. Ovšem jsou situace, které neovlivníte třeba vandal, nehoda a podobně.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 21.08.2008 19:39, RE: Není důchodce jako důchodce
anonym napisał:
Jsou podstatně dražší, ale moc jich nespotřebujete. Ovšem jsou situace, které neovlivníte třeba vandal, nehoda a podobně.
jo japonec je spolehlivější, jde o to jestli se ten cenovej rozdíl vyplatí. Takovej Auris už dávno není 5x spolehlivější než třeba ten citron, a ten je opravdu levnej. Navíc má docela slušný motory, nafty výborný a i když v bazaru hned tak nebude, novej 1.6 společnej vývoj s BMW je dokonce fantastickej, možná nejlepší 1.6ka vůbec.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 21.08.2008 20:09, RE: Vynikající TDi
anonym napisał:
jen ještě dodám - Ad čerpadlo tryska a emise - ono emisní normy EURO5 dosáhnout jde, což prákázalo VOLVO u tahače ( truck ) kde jsou použity sdružené vstřikovače a EURO5 to má. ALe obecně regulace před a povsřiků jde o dost lépe u common railu, kde mám téměř konstantní tlak nafty.
pozor nezapomente ze se do výfuku vstrikuje ad blue (SCR) takze nevim solo bez ad blue plni jen E 3, e4 to samí, scania pouziva na e4 recirkulaci a e5 taky selektivní katalitickou redukci ( SCR) nakladaky sou o necem jinym
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 21.08.2008 20:10, RE: Vynikající TDi
anonym napisał:
jen ještě dodám - Ad čerpadlo tryska a emise - ono emisní normy EURO5 dosáhnout jde, což prákázalo VOLVO u tahače ( truck ) kde jsou použity sdružené vstřikovače a EURO5 to má. ALe obecně regulace před a povsřiků jde o dost lépe u common railu, kde mám téměř konstantní tlak nafty.
pozor nezapomente ze se do výfuku vstrikuje ad blue (SCR) takze nevim solo bez ad blue plni jen E 3, e4 to samí, scania pouziva na e4 recirkulaci a e5 taky selektivní katalitickou redukci ( SCR) nakladaky sou o necem jinym
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 22.08.2008 09:30, RE: Kdo to viděl
anonym napisał:
prý vynikající agregáty tdi.Pane Fuxo kupte si 1.6 benzín a jelikož si určitě chcete užít důchodu a pohodlí, tak bych koupil jedno auto z těchto značek zmíněný Fiat, Mazdu 3, Renault Megane rok 2005 nebo Citroen C4.Hlavně nejezděte v klobouku a v obci 40km/h.Přeji šťastnou volbu.
Díky za radu,mám najeto celkem asi 1600 000 km bez zaviněné nehody,klobouk nikdy jsem neměl,ale myslím si že ten kdo najezdí tolik km a má Evropu kompletně křížem krážem
projetou,tak by to zvládl i v klobouku. Ještě jednou děkuji všem kteří skutečně poradili a necintali si zde své rozumy jako někteří co tu píší.Však Vy snad taky jednou budete v důchodu.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 22.08.2008 10:07, RE: Nafta
anonym napisał:
I při dnešních cenách nafty se nafta vyplatí,když bere o dva litry míň. A právě díky tomu,že by člověk jezdil málo km ročně,nehrozí tolik riziko drahé opravy.Když bude jezdit třeba 8tis ročně,tak by to byl spíš pech ( a vina špatného výběru při koupi) než pravidlo aby se mu během čtyř let ( 32 ti km) něco pokazilo.
Jenze ono se da predpokladat, ze pri malem najezdu bude velka cast ujetych km na kratke vzdalenosti. A protoze maji vznetove motory vyssi ucinnost nez zazehove, daleko pomaleji se zahrivaji. No a pri provozu studeneho motoru dochazi k nejvetsimu opotrebeni, ze?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 22.08.2008 10:07, RE: Vynikající TDi
anonym napisał:
jen ještě dodám - Ad čerpadlo tryska a emise - ono emisní normy EURO5 dosáhnout jde, což prákázalo VOLVO u tahače ( truck ) kde jsou použity sdružené vstřikovače a EURO5 to má. ALe obecně regulace před a povsřiků jde o dost lépe u common railu, kde mám téměř konstantní tlak nafty.
pozor u nákladních aut je to trochu jinak na E4 a E5 pouzivavolvo scr coz je pridavani roztoku mocoviny (ad blue) do výfukového traktu, scania, MAN např pouziva pro e4 recirkulaci ale e5 dosahuji jen s cinidlem ad blue
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 22.08.2008 10:32, RE: Pohádka o vstrikovacích systeméch
Muroň napisał:
A taky je pravda, že TDi s rotačkou mě bude ještě dlouho vozit, v průměru za 5 a bude o sobě dávat vědět vibracemi i zvukovou kulisou.
Tak tak! Viva TDi s rotačkou, mám teda průměr 5,1, ale pořád super . Počkám 10let, než se oktík rozpadne a půjdu si do AAA pro CR třetí generace )
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 22.08.2008 11:18, RE: Kdo to viděl
anonym napisał:
Díky za radu,mám najeto celkem asi 1600 000 km bez zaviněné nehody,klobouk nikdy jsem neměl,ale myslím si že ten kdo najezdí tolik km a má Evropu kompletně křížem krážem
projetou,tak by to zvládl i v klobouku. Ještě jednou děkuji všem kteří skutečně poradili a necintali si zde své rozumy jako někteří co tu píší.Však Vy snad taky jednou budete v důchodu.
Až my budem starý, tak důchod bude tak od 75-80 a to už nás nic zajímat nebude
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 22.08.2008 11:19, RE: Pohádka o vstrikovacích systeméch
anonym napisał:
Tak tak! Viva TDi s rotačkou, mám teda průměr 5,1, ale pořád super . Počkám 10let, než se oktík rozpadne a půjdu si do AAA pro CR třetí generace )
není lepší si CR třetí generace koupit třeba spíš hned, než za deset let?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 22.08.2008 11:25, Kam posadí ta vnoučata?
Vnoučata jsou minimálně 2. Posuzujte vozy v pořadí:
1. velikost vozu (místo na sedačky, zadní dveře pro manipulaci)
2. bezpečnost (hvězdičky)
3. spolehlivost
4. výbava (rychloupínače, klimatizace)
5. spotřeba (mimo město - jezdí na chaloupku a na výlety)
Včíl bádéte, experti!
PS - Vozím 3 děcka v sedačkách ve Felici Combi 1300 MPi. V klobouku!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 22.08.2008 11:46, RE: Nafta
anonym napisał:
Jenze ono se da predpokladat, ze pri malem najezdu bude velka cast ujetych km na kratke vzdalenosti. A protoze maji vznetove motory vyssi ucinnost nez zazehove, daleko pomaleji se zahrivaji. No a pri provozu studeneho motoru dochazi k nejvetsimu opotrebeni, ze?
Kde se bere předpoklad,že při malém ročním nájezdu jsou jízdy většinou na malé vzdálenosti?Proč jako?
Stejně tak to můžu říct přesně obráceně - jsou to ne každodenní( právě třeba jednou za týden nebo dva) delší rodinné výlety.
Důchodce jistě nebude denně dojíždět 8 - 10 km někam do práce ( od toho je to důchodce) a jezdit přes město 2 km do supermarketu autem je tak nebo tak blbost.
Takže jakýpak provoz studeného motoru ??
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 22.08.2008 12:56, RE: Kam posadí ta vnoučata?
anonym napisał:
Vnoučata jsou minimálně 2. Posuzujte vozy v pořadí:
1. velikost vozu (místo na sedačky, zadní dveře pro manipulaci)
2. bezpečnost (hvězdičky)
3. spolehlivost
4. výbava (rychloupínače, klimatizace)
5. spotřeba (mimo město - jezdí na chaloupku a na výlety)
Včíl bádéte, experti!
PS - Vozím 3 děcka v sedačkách ve Felici Combi 1300 MPi. V klobouku!
Vnoučata má dvě, vo smečce by se zmínil a chtěl autobus.
Velikost = něco se slušným rozvorem v nižší střední třídě, takže NE Golf a jeho klony, třeba Citroen C4
Bezpečnost = Citroen C4 (5*****)
Spolehlivost = 911ku si asi nekoupí, ta C4 vzhledem k pořizovací ceně lze
Výbava = C4 za málo peněz, hodně muziky
Spotřeba = nafta 1.6 HDi naftu jako Tdi nevyrábí, ale motor je to skvělej
Včíl dobádáno, a to nejsme experti!
PS: Jestli ve feldě jezdíš v kloubouku, nejsi ty liliput?
V
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 22.08.2008 15:58,
re
reagować
  1 ... 9 10 11


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.