Vywern napisał:
Pane osle,je smutne ze se jim nazyvate, ale to je vas problem, nekteri lide se umi i do diskuze prihlasit, to se dela po registraci ...jen pro info. Misto haneni se pane osle, prectete si co pisi. z TUV statistiky vychazi spolehlivost, protoze je to opak poruchovosti, nevim proc na to narazite. Napade me jen, ze jste to cele nepochopil a v tom pripade se radsi zeptejte a nepiste hlouposti. Pokud vim, statistika vychazi z toho, ktery model je v kterem roce jak poruchovy (tzn spolehlivy) a tim pa...
Proč se čílíte? Vždyť já Vás nijak neurážel. Jenom si myslím, že TUV není validní pro měření spolehlivosti, nýbrž péče majitelů o auta. Tedy TUV podle mého říká, že některý typ si kupují bordeláři, kteří auto na technickou nepřipraví a jiný pečlivky, kteří jej připraví. Proč se to děje je zajímavá otázka, na kterou neznám odpověd. To co píšete o množství prohlédnutých aut atd. je fakt, který nic nemějí na principu. Kdyby v SRN v 70. a 80. létech jezdilo 100 000 Š100 a Š105 a každý vlastnili kutilové a hračičky jako je můj táta, starý Osel, tak by ta auta, dle jejich metodiky, vyšla jako 100% spolehlivá. A to nejsou a nebyla, přestože nás nikdy nikde tahle auta nenechala. Spolehlivá byla jen za cenu neskutečně rozsáhlé svépomocné servisní péče, kterou majitlé Golfa I a II rozhodně neznali. Takže ještě jednou, jako měřítko spolehlivosti jsou podlé mého statistiky TUV mimo mísu, přestože se za měřítko spolehlivosti v koncernovejch časácích vydávají. To ale neznamená, že nemá cenu jin věnovat pozornost. Jenom je třeba vědět co měří!
Iáááá
Osel