0
powrót
 

diskuze k tématu: Jakou vybrat ojetinu do 100 tis. Kč?

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, německá vozidla, česká vozidla, japonská vozidla, americká vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 09.04.2012 23:40, rada
Ten peugeot by bol s prvych rokov vyroby, nezobral by som ho ani za nic. Pred par dnami skoro jeden moj znamy v jednom peugeote z roku 2004 uhorel. Bola to sice 407, ale chyba bola vraj v elektrike. Ked to opisoval, mal som celkom dost. Za dazda sa mu napriklad stiahli okna, co po dialnici nebolo prijemne. Tiez mal problem s kurenim.Nevravim ze je to smejd, ale je ovela vacsia sanca na to, ze to smejd bude. S fordom mam len malo skusenosti. Par krat som sa s nim viezol, a zda sa to byt dobre auto, aj podla for (tiez som si kedysi vyberal podobne auto). Treba vraj davat pozor na hrdzu, na to sa ale da dozriet. Viac ma hneval jeho \'sportovy\' podvozok, ktory je na dobrej ceste fakt vyborny, no do mesta na rozbite cesty sa vobec nehodil. A este ma hneval hluk v aute (motor 1.6), ktory nebol moc utlmeny, a znelo to skoro ako moje terajsie auto (citroen xsara 2.0 hdi, samozrejme po zahriati). Rozsiril by som vas vyber prave o toto auto, ale 1.6 benzin, ktory ma vacsi vykon ako ten vo forde, a autu bohate staci. Dobre ide aj 1.4, ale skor do mesta. Toto auto nehrdzavie vobec(zaruka na kasnu je 12 rokov), za tu cenu by ste mali aj slusnu vybavu, a jeho jedina velka chyba je asi zadna naprava, ktora sa repasuje cela. Repas celej napravy ale stoji 270 eur, kde vam vymenia vsetky loziska, a je pokoj na 150-200t km (podla povrchu). Je to pohodlne a dostatocne velke auto a break toho aj vela odvezie.Zvysok sa dozviete na fore venovanom xsaram (google, neviem ci to tu mozem davat). To iste, ale s levom na kapote je peugeot 306, ale xsara break sa myslim vyrabala az do roku 2006..Prajem stastnu ruku pri vybere.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 10.04.2012 11:24, rada
Focus není špatný. A co třeba mazdu 323 F 1,6? Povedené auto, ještě poctivý japonec a rezavět nebude o moc víc než Focus. A třeba tady na serveru jsem našel jednu moc pěknou r. 2003 se serviskou za 80 000 a nějaké drobné. Za ušetřených 20 tis můžete udělat případný základní servis motoru nebo i repas nápravy, pokud by byl nutný. V podstatě neuděláte úplnou chybu když se podíváte v cenové kategorii po čemkoliv v benzínu, servisně nešizeným a v celkově dobrém stavu. Na diesel raději zapoměňte. Myslím, že 6 l nafty nebo 7 benzínu je celkem jedno a za klidné spaní těch pár korun na palivu navíc stojí.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 10.04.2012 13:08, rada
Ten Focus je rozumná volba - určitě bych se vykašlal na naftu. Alternativa Opel Astra H, případně něco z Japonska (Almera, 323, Corolla). V této ceně bych spíše hleděl na stav konkrétního kusu a nekoukal přísně na stav km a rok výroby. Nejlépe vozy v kategorii vyzkoušet a pak se zaměřit na 2 kandidáty a hledat co nejlepší kousek
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 10.04.2012 16:17, rada
Jednoznačně JAPONEC, Nissana Almeru nebo Mazdu 323. Jezdím každý týden do Saského pohraničí a spořiví Hunové kupují malá, úsporná a kvalitní auta. Tzn. Subaru, Mazda, Daihatsu /jezdí jich tam hrozně moc/, Toyota a pak Fordi a Korejci /konkrétně Chevrolet/. Sám jsem měl několik korejských aut, než mi brácha dostal s Mazdou 323 F. Dají se najít krásné kousky ca 10 let staré, které začínají na 50 tis Kč. Spotřeba max. 7l benzínu, a pokud jde o leštěnku nejetou v zimě, stačí vyměnit všechny náplně, řemeny, seřídit brzdy a už jen užívat jízdu jak ve sporťáku. Při tomto ročním nájezdu už doporučuji zvážit i přestavbu na LPG, ceny klesly pod 25 tis Kč, osobně mám už ve druhém autě systém STACK /italská licence vyráběná v Polsku/ . Jinak Mazda, Toyota - instalovat též tzv. přimazávání hlavy - jedna náplň za 500 kč stačí cca na 15 tis km a nemůže provoz na plyn poškodit hlavu motoru. Sám mám Mazdu 323F z roku 2001, spotř.plynu při lehké noze cca 8,3 -8,5 l /100 km. Hodně šťastných kilometrů s pozdravem " Korejec a Japonec, krade se až NAKONEC" !!!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 10.04.2012 19:34, rada
Focus hnije, proto bych dal přednost 306
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 10.04.2012 20:36, rada
Je to trochu mimo dotaz, ale co se týče LPG, tak se šušká něco o tom, že v nedaleké budoucnosti na něj zaměří pozornost Kalousek. Pak bude rentabilita otázkou.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 10.04.2012 21:35, rada
Nevěřil bych, že to řeknu, ale co bych já v takovém případě hledal, by byla octavia I po faceliftu, s motorem 2.0 benzin a pohonem 4x4.

Focus opravdu hnije, časem se mu sbírají i poruchy na elektroinstalaci, no a o 307 tu nejen zde bylo napsáno nespočet článků.

Octavia není kdo ví co, ale zase to není ani špatné auto. A má-li to i za pár peněz dělat nějaký dojem, tak na tohle je nejlepší.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 11.04.2012 08:38, rada
Můj typ by byla Lancia Lybra, motor 1,8i 16v, 96 kW.
Auto, čistě subjetkivně, je to nádherné, jízdní vlastnosti skvělé, spotřeba kolem 8 l a atmosférá uvnitř lepší než v obýváku. Námitky, že je to Ital, že hnije a rozpadá se už v autosalonu měly opodstatnění možná v 80-tých letech, možná na začáttku 90-tých, teď je ale řeč o r.v. 2001 a novější..
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 11.04.2012 08:48, rada
Když lybru, tak taky v dvoulitru. Známí mají 1.8 přehozenou na plyn, mi osobně to výkonově při asi 100km cestě stačilo, ale podle jejich dlouhodobých zkušeností by už brali jedině dvoulitr. Jinak auto je to porádní, luxus za pár peněz. Někomu může vadit ten "exotický" design, přece jen to není pro každého - tohle auto majitele odlišuje od masy.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 11.04.2012 09:51, rada
to Giorgio:
dvoulitr je samozřejmě výkonově lepší, cca 110 kW, navíc je to pětiválec, takže má krásný zvuk i kulturu běhu, jenže se s ním jen těžko dostaneš pod 10 l/100km.
Při nájezdu necelých 20 tkm bych asi hodně přemýšlel o přstavbě na plyn a její návratnosti.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 11.04.2012 12:56, rada
Kvalita, spolehlivost, za směšné peníze opravitelný podvozek stavěný na naše díry látané hrboly kterým řikáme silnice + antikorozní úprava.

Jistota spolehlivost je Toyota Corolla.
Stará Octavia od 2001 také stačí, ale 99% inzerátů je podvod.

Pokud Vám nevadí starší ročník, zato extrémě spolehlivý... Tak je to první Audi A6 do cca 10/1997 2,5TDi 103kw s nesmrtelným pětiválcem a ocelovým podvozkem - toto auto by měli pojmenovat jako nejspolehlivější evropské auto století, jelikož statisíce kilometrů pro něj nic neznamenají se spotřebou 6,5L a za dalších dvacet let sním objedete evropu. (v CZ lze koupit 3x přetočené kolem 50-70t v DE se skutečnými 150.000km od 3.300euro, ale budete 2-3měsíce hledat a čekat)

Doporučuji až na vyjimečné případy nekupovat auto v CZ a přivézt jej z venku. Lze zadávat do vyhledávačů v CZ slovo čistopis, ale nezapomínejte, že jsme zemí podvodníků se servisem rozvojové země a k tomu naše cesty.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 11.04.2012 15:49, rada
A6 2,5 TDI do 97 je jedno z nejlepších aut, co kdy (nejen) Audi vyrobilo. Jenže sehnat ho v dobrém stavu je nadlidský výkon a většinou nemá najeto pod 300 000 km, což by od prvního majitele nevadilo, ale od přičmouda v bazaru v Dresden už to je problém. Taky kdo je s ním spokojený ho většinou uchovává jako rodinné stříbro a pokud mění majitele, tak většinou v rámci rodiny. Sháněl jsem ho před pár lety (avant s quattro) a nesehnal. Hlavně že když jsem ho před tím měl možnost od známého koupit, tak jsem tak otálel, až bylo fuč... Ta robustnost, kvalita materiálů, pozinkovaná kastle, silný spolehlivý a výkonný motor s na diesel příjemným zvukem, stálý pohon všech kol, šestikvalt, prostornost a nádrž na 80 litrů nafty. Proč už se to sakra nevyrábí?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 11.04.2012 16:06, rada
Viktore, LPG Stack snad ani neexistuje,ale je to STAG, polská ŘJ, která je opravdu velmi kvalitní mezi LPG a nastavit a servisovat to umí každý LPG servis v ČR. A o spotřební daňi na LPG se nic nešušká (kromě asi 10let přenášení tohoto strašáka na všech diskuzích) a nic se jen tak měnit nebude, takže přestavba stále přichází v úvahu.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 11.04.2012 18:50, rada
možná by nebylo od věci podívat se po Xsaře od Citroenu, narozdíl od 307 nemá problémy s elektronikou ale nehnije jako ten focus.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 11.04.2012 21:12, rada
Ahoj, rozhodně kupte LPG nebo si jej nechte přestavět. Je to dobrá investice s rychlou návratností. Ročně najetu něco mezi 50 až 80tis km. Měl jsem všelijaké benzíny a dieselové motory a bez nic se nevyrovná LPG. Já si teď budu kupovat Mercedes CLK z roku 2001. Doporučuji to samé auto pokud nemáte rodinu a nepotřebujete kombíka. V takovém případě Mercedes třídy C. Vše seženete do 65.000kč předělání na plyn v kvalitním servisu je cca 20.000Kč Eko daň max 3.000Kč přihlášení 800Kč. Spousta pokritců nebude souhlasit právě s mercedesem které doporučuji, ale smysl mají a velký jsou kvalitně zpracovány vyhlášená spolehlivost je všem známá, zloději jdou raději po fabii než po mercedesu, budete mít velkou radost s jízdních vlastností vozu a reprezentativní jsou všechny vozy od tohoto výrobce. Držím palce při koupi Vašeho nového vozu. (PS pokud skutečně chcete mít záruku spolehlivého vozu podívejte se na stránky v neměcku. Jejich vozy mají nestočené km technicky jsou v lepším stavu a dovoz plus přihlašení není o moc dražší než koupit vůz tady. )
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 12.04.2012 08:55, rada
Jak je na tom CLK se rzí nevím. Jinak to je designově opravdu nestárnoucí a elegantní auto. Ale náhr. díly, které se nějaké určitě budou u auta s průměrným nájezdem 200 000+ měnit, rozhodně nebudou na úrovni Focusu. A případná závada na elektronice může klidně člověka zruinovat. Mercedes C ano ale DO roku 2001, kdy byl hranatý model nahrazen novým kulatým. Ten bohužel kvete jak šeřík z jara a celková výdrž není nic moc. Taky do něj občas někudy zateče a pak blbne elektrika. V podstatě taková Masařka v menším.

Jako vhodné a dostupné auta pro ježdění na plyn bych doporučil Mazdu 626 2,0 (bohužel trochu rezne) nebo Oktávku 1 2,0, (tu už tady někdo doporučoval). O1 s dvoulitrem se dá sehnat za rozumné peníze v dobrém stavu. A tenhle motor obvykle přežije všechno. Navíc nerezne a o dostupnosti servisu a náhradních dílech i z vrakáče ani nemusím mluvit. Navíc bude mít na 99% klimu a je možné ji mít i jako kombíka.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 12.04.2012 12:11, rada
Myslím že s Focusem v benzínu pokud si vyberete pěkný kousek neuděláte chybu. Focus je praktické auto a navíc má i velmi dobré jízdní vlastnosti. Motor 1.6 benzín je pro Focuse výkonově dostačující a auto s ním jezdí pěkně. U tohoto motoru by neměly hrozit ani nepředvídané horentní náklady na údržbu nebo případné opravy. Peugeotem bych si nebyl tak jist. Focus rozhodně jezdí líp a navíc by měl být i spolehlivější. Pokud hledáte praktické auto myslím, že Focus 1.6 je rozhodně velmi dobrá volba.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 12.04.2012 12:14, rada
Rady o některých "chytráků" jsou víc než k smíchu. Pán zjevně hledá praktické auto za rozumnou cenu a s rozumnými náklady na údržbu. Proto nechápu proč jsou mu tady doporučovány auta jako A6 nebo Lancia Lybra. O totálním nesmyslu jako je doporučení Mercedesu CLK s předěláním na plyn ani nemluvě....................
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 12.04.2012 12:20, rada
ještě doplnění: Rady o tom jak si máte auto sehnat v Německu berte taky s rezervou. U auta této cenové kategorie se to vzhledem k nákladům na dovoz a přihlášení auta už moc nevyplatí. Raději si pečlivě vyberte v Česku. Nejlépe auto, které bylo jako nové uvedeno do provozu v ČR.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 12.04.2012 12:42, rada
A ten plyn si taky nenechte nutit. U auta typu o kterém uvažujete se to zas až tak nevyplatí a navíc hrozí zbytečné problémy navíc.
reagować
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.