0
powrót
 

diskuze k tématu: Golf IV vs. Focus - který koupit?

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, německá vozidla, americká vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 09.09.2008 07:06, Proč zase Golf vs. Focus?
Páni redaktoři asi opravdu neznají jiná auta, než Golf/Octavia/Focus, protože znám spoustu lidí, co mělo jiné dotazy, které tady určitě nebyly. A jak vidím, ani nebudou. Na co ty články tady archivujete, když na tu samou věc odpovíte i po desáté... Opravdu nechápu. Dříve to byla docela dobrá poradna, ale v poslední době to je pořád dokola.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 09.09.2008 07:59, RE: Proč zase Golf vs. Focus?
anonym napisał:
Páni redaktoři asi opravdu neznají jiná auta, než Golf/Octavia/Focus, protože znám spoustu lidí, co mělo jiné dotazy, které tady určitě nebyly. A jak vidím, ani nebudou. Na co ty články tady archivujete, když na tu samou věc odpovíte i po desáté... Opravdu nechápu. Dříve to byla docela dobrá poradna, ale v poslední době to je pořád dokola.
já sem zvědav, kdy tady bude něco napsáno o motorech D5, o které jsem psal už mnohokrát...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 09.09.2008 08:13, RE: Proč zase Golf vs. Focus?
anonym napisał:
já sem zvědav, kdy tady bude něco napsáno o motorech D5, o které jsem psal už mnohokrát...
to je fakt, pořád dokola a nic novýho se člověk nedozví.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 09.09.2008 08:13, RE: Proč zase Golf vs. Focus?
anonym napisał:
Páni redaktoři asi opravdu neznají jiná auta, než Golf/Octavia/Focus, protože znám spoustu lidí, co mělo jiné dotazy, které tady určitě nebyly. A jak vidím, ani nebudou. Na co ty články tady archivujete, když na tu samou věc odpovíte i po desáté... Opravdu nechápu. Dříve to byla docela dobrá poradna, ale v poslední době to je pořád dokola.
Prostože by se jinak redakce mlamojů v Tipcarsu mohla rozpustit a pánové by museli pracovat, jako každej jinej.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 09.09.2008 08:22, RE: Proč zase Golf vs. Focus?
anonym napisał:
Prostože by se jinak redakce mlamojů v Tipcarsu mohla rozpustit a pánové by museli pracovat, jako každej jinej.
treba by me zajimalo, proč nenanpišou nic o opel astra bertone na ktery jsem se také ptal
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 09.09.2008 08:36,
Tak asi pisou o tom, ceho maji plne sklady ne? Nejak se toho zbavit musi.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 09.09.2008 08:48, RE: bez předmětu
anonym napisał:
Tak asi pisou o tom, ceho maji plne sklady ne? Nejak se toho zbavit musi.
Já vůbec nechápu, jak se někdo může živit psaním takovýchto úchyláckých rad typu támhle může odejít krokový motorek.

Novinařino, jdeš těžce do prdele...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 09.09.2008 08:55, tato poradna už mi připadá následovně:
Nevíte mi někdo poradit, jestli si mám koupit zelenou, nebo modrou oktávku, najezdím tak 10 tis. km ročně a moc se v tom nevyznám. Finanční limit 180tis Kč, nevímtaké, jestli naftu nebo benzín. Děkuji.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 09.09.2008 09:08, RE: tato poradna už mi připadá následovně:
anonym napisał:
Nevíte mi někdo poradit, jestli si mám koupit zelenou, nebo modrou oktávku, najezdím tak 10 tis. km ročně a moc se v tom nevyznám. Finanční limit 180tis Kč, nevímtaké, jestli naftu nebo benzín. Děkuji.
Kupte zelenou, protože je o 0,00001 % lepší, než modrá.

Zdraví Martin Vaculík, tč. PS Bohnice, automobilní pacient.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 09.09.2008 09:31, Diskuze
Vážení diskutující, recenze na Octavie, Golfy a Focusy se zde budou objevovat často právě proto že těchto vozů jezdí na našich silnicích nejvíce a ať se Vám to líbí nebo ne jsou to stále nejprodávanější vozy na trhu.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 09.09.2008 09:45, RE: Proč zase Golf vs. Focus?
anonym napisał:
treba by me zajimalo, proč nenanpišou nic o opel astra bertone na ktery jsem se také ptal
Opel Astra Bertone je nejaka masovka?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 09.09.2008 09:59, RE: Diskuze
Rubal napisał:
Vážení diskutující, recenze na Octavie, Golfy a Focusy se zde budou objevovat často právě proto že těchto vozů jezdí na našich silnicích nejvíce a ať se Vám to líbí nebo ne jsou to stále nejprodávanější vozy na trhu.
Recenze by stačila na každé auto dvě - před faceliftem a po něm + zkušenost se všemi motorizacemi. Pak by si každý udělal jasný obrázek a nemusel tady dokola omílat stejné dotazy a odkazovat na staré recenze, ke kterým mají stejně lidé výhrady a TipCars se je stále nenamáhá napravit/zodpovědět.Např. dodnes v recenzi Ford Focus - Velké překvapení dodnes nevysvětlili pozn. Martina Vaculíka v předposledním odstavci ("doporučený model") zda-li měla verze Trend skutečně kratší převody než verze ostatní.
Pokud někdo redakci vznese dotaz na takové srovnání tak ať jej odbydou a odkážou v odpovědním mailu na bezpočet již publikovaných srovnávaček a dají tady něco co tu ještě nebylo.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 09.09.2008 10:34, RE: tato poradna už mi připadá následovně:
anonym napisał:
Nevíte mi někdo poradit, jestli si mám koupit zelenou, nebo modrou oktávku, najezdím tak 10 tis. km ročně a moc se v tom nevyznám. Finanční limit 180tis Kč, nevímtaké, jestli naftu nebo benzín. Děkuji.
Modra je dobra, ale zelena je samozrejme mnohem ekologictejsi. Mezi benzinem a naftou se rozhodujte podle toho, ktera pohonna hmota vam vice voni. V zadnem pripade nepodcenujte stav tachometru. Automobily s malym poctem ujetych km jso vlastne neodzkousene a nikdy nevite, co se vam pokazi.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 09.09.2008 10:36, RE: Diskuze
watchtower napisał:
Recenze by stačila na každé auto dvě - před faceliftem a po něm + zkušenost se všemi motorizacemi. Pak by si každý udělal jasný obrázek a nemusel tady dokola omílat stejné dotazy a odkazovat na staré recenze, ke kterým mají stejně lidé výhrady a TipCars se je stále nenamáhá napravit/zodpovědět.Např. dodnes v recenzi Ford Focus - Velké překvapení dodnes nevysvětlili pozn. Martina Vaculíka v předposledním odstavci ("doporučený model") zda-li měla verze Trend skutečně kratší převody než verze osta...
Verze Trend se vyznačuje tužším odpružením, anatomičtějšími předními sedadly a kratšími převody. Převody u verze Trend se rovnají verzím ST RS.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 09.09.2008 12:26, RE: Diskuze
Rubal napisał:
Vážení diskutující, recenze na Octavie, Golfy a Focusy se zde budou objevovat často právě proto že těchto vozů jezdí na našich silnicích nejvíce a ať se Vám to líbí nebo ne jsou to stále nejprodávanější vozy na trhu.
jenže Vážený pane,to že těch aut tady jezdí nejvíc není snad důvod,že je budeme probírat každý týden celý rok?To jste snad nemohl myslet vážně.
Tom
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 09.09.2008 12:51, RE: Diskuze
anonym napisał:
jenže Vážený pane,to že těch aut tady jezdí nejvíc není snad důvod,že je budeme probírat každý týden celý rok?To jste snad nemohl myslet vážně.
Tom
Mám takový pocit že minulý týden tady nic takového nebylo. Ne ne máte pravdu je toho tady strašně moc, ale dokud to bude lidi zajímat asi to autoři nepromlčí. Fakt je ten že se tu málo objevují třeba japonské vozy. Velká škoda.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 09.09.2008 13:29, Tato recenze je zajíměvější než ta výše uvedená
Dobrý den, mám doma vůz značky Trabant 601S sedan, je to opravdu dokonalý vůz s perfektními jízdními vlastnostmi. Jeho obutí 145/80/13 sedí jak přibyté. A volant má vůli pouhé čtvrt otáčky. Má perfektní akceleraci a z nuly na 100 zrychlí už za 24 sekund. Maximální rychlost kulminuje nad hranicí 105 km/h. Jeho dokonalý kroutící moment 51 N.m. při 2750 ot./min. udává výkon plných 26 koní. Spotřeba se pohybuje od 5 do 10 litrů na 100 km (záleží na stylu jízdy). Jezdím na technický benzín, který mám zadarmo, takže mi je u pr..le kolik žere. Nyní s ním mám najeto 125 tisíc kilometrů a bez větších problémů a závad, když nepočítám dvakrát měněný motor, jednou měněné nápravy, které upadly, dvakrát dávaná nová převodovka i se spojkou. Asi pěktrát děláné brzdy, které stejně nebrzdí. Myslím že i elektrika mi už asi dvakrát vyhořela. Jinak vše o.k. Nyní je absolutně bez koroze, jelikož plechové části jsou rovněž jednou měněny (co není z papundeklu tak schnije). Je to dobrý vůz který bych doporučil každému.. a proč? No protože náklady na jeho provoz a opravy jsou velmi nízké. Takže ať žije Plyskyřník Pádivý.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 09.09.2008 13:43, RE: Tato recenze je zajíměvější než ta výše uvedená
anonym napisał:
Dobrý den, mám doma vůz značky Trabant 601S sedan, je to opravdu dokonalý vůz s perfektními jízdními vlastnostmi. Jeho obutí 145/80/13 sedí jak přibyté. A volant má vůli pouhé čtvrt otáčky. Má perfektní akceleraci a z nuly na 100 zrychlí už za 24 sekund. Maximální rychlost kulminuje nad hranicí 105 km/h. Jeho dokonalý kroutící moment 51 N.m. při 2750 ot./min. udává výkon plných 26 koní. Spotřeba se pohybuje od 5 do 10 litrů na 100 km (záleží na stylu jízdy). Jezdím na technický benzín, který mám...
To je bomba málem jsem se uřechtal k smrti.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 09.09.2008 13:56, RE: tato poradna už mi připadá následovně:
anonym napisał:
Modra je dobra, ale zelena je samozrejme mnohem ekologictejsi. Mezi benzinem a naftou se rozhodujte podle toho, ktera pohonna hmota vam vice voni. V zadnem pripade nepodcenujte stav tachometru. Automobily s malym poctem ujetych km jso vlastne neodzkousene a nikdy nevite, co se vam pokazi.
hlavně bych vybíral podle toho, jestli má nebo nemá křídlo - zelená bez křídla je sice ekologičtější, zato modrá s křídlem jede o 1.258488Km/hod rychleji a přitom má spotřebu vyšší jenom o 0,0005842 litru.

no a úplně nejlepší je (copyright Osel) stříbrná f tédéíčku na hlínách a s křídlem
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 09.09.2008 14:51, RE: Tato recenze je zajíměvější než ta výše uvedená
anonym napisał:
To je bomba málem jsem se uřechtal k smrti.
:o)))
reagować
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.