0
powrót
 

diskuze k tématu: Golf 1.9 TDi nebo Focus II 1.8 TDCi?

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, německá vozidla, americká vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 12.11.2008 19:31, RE: Tedy Guru!
Kylie napisał:
Vy se při čtení moc nesoustředíte, že ,-)
PS: S těmi diesly a "omezenými" náměty máte pravdu, být tu já (šéf)redaktorka více o "osvětu" se snažím a možná i do diskuzí trochu zasahuji (když se "zaseknou") - problémek však určitě ještě chvíli trvat bude, neb ty statisíce vozů (pár modelů) v bazarech se prostě "probrat" musí - osobně jsem zvědavá na budoucí bazarové ceny - dle mne by "pořádný" propad ještě měly zaznamenat (alespoň vzhledem k nabídkám nových vozů nižší stř. třídy dnes již od cca ...
bmw, mercedes a bez citrónu bych prosil
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 12.11.2008 19:33, RE: To Guru!
Guru napisał:
Fiat Panda 4x4, rozsekalo to v terénu i Range Rovera
Proč ne? Klidně věřím? A z toho plyne?
PS: Ale až se bude vybírat v kterém sedět při vzájemné srážce, já si v RR místo zamlouvám. A až bude potřeba cokoliv nad 100 km ujet, já si místo v RR ..
PPS: A já bych v terénu proti té pandě spíše Defender postavila ,-)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 12.11.2008 19:35, RE: To Guru!
Kylie napisał:
Proč ne? Klidně věřím? A z toho plyne?
PS: Ale až se bude vybírat v kterém sedět při vzájemné srážce, já si v RR místo zamlouvám. A až bude potřeba cokoliv nad 100 km ujet, já si místo v RR ..
PPS: A já bych v terénu proti té pandě spíše Defender postavila ,-)
Fiat nejspolehlivější značka všech dob
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 12.11.2008 20:05, RE: To Guru!
Guru napisał:
Fiat nejspolehlivější značka všech dob
Opravdu? A já (bubka) m.j. proto tak ráda Bristol měla ..
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 12.11.2008 20:16, Geneze dvouturbových motorů
Pokud si pamatuji, první s dvěma turbyu naftového motoru přišlo (u šestiválce) bmw, poté se s šestiválce CENZURA, následoval CENZURA, bmw dvě turba aplikovalo též u benzínového motoru R6 3.0, později do svého skvělého čtyřválce 2.0d a pojmenovalo 23d (můj "favorit"), pak CENZURA svůj velmi chválený a dvakrát za nej- světový motor roku oceněný CENZURA také osadio dvěma turby a nazvalo CENZURA. Momentálně se čeká na nový čtyřválec mercedes objemu 2.2 který ve třech výkonových variantách také bude "dopován" dvěma turby. Nemýlím-li se totéž na svůj 1.9 JTD aplikuje též fiat.
Tedy kniha 1984 od pana Orwella se mi líbila (no, zaujala), něco do sebe měl i film, ale takhle v reálu - opravdu TAKHLE jste si to představoval?
PS: Mně se to prostě NElíbí, ten CENZURA tam prostě PATŘÍ!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 12.11.2008 20:17, RE: Tedy Guru!
Guru napisał:
bmw, mercedes a bez citrónu bych prosil
Jak jsem z toho "cenzurování" celá "rozrušená" byla - písmenka mi až "dolů" pod ostatní příspěvky "utekla"
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 12.11.2008 21:18, RE: Geneze dvouturbových motorů
Kylie napisał:
Pokud si pamatuji, první s dvěma turbyu naftového motoru přišlo (u šestiválce) bmw, poté se s šestiválce CENZURA, následoval CENZURA, bmw dvě turba aplikovalo též u benzínového motoru R6 3.0, později do svého skvělého čtyřválce 2.0d a pojmenovalo 23d (můj "favorit"), pak CENZURA svůj velmi chválený a dvakrát za nej- světový motor roku oceněný CENZURA také osadio dvěma turby a nazvalo CENZURA. Momentálně se čeká na nový čtyřválec mercedes objemu 2.2 který ve třech výkonových variantách také bu...
CENZURA = Citroën
Někomu to slovo, ten název, to jméno sice vadí - ale to se nedá nic dělat, prostě tam patří (v naftových motorech má vcelku výrazné postavení - ať se to někomu líbí, nebo ne).
PS: Ale nejlepší je stejně Bristol ,-)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 12.11.2008 21:42, RE: Geneze dvouturbových motorů
Kylie napisał:
CENZURA = Citroën
Někomu to slovo, ten název, to jméno sice vadí - ale to se nedá nic dělat, prostě tam patří (v naftových motorech má vcelku výrazné postavení - ať se to někomu líbí, nebo ne).
PS: Ale nejlepší je stejně Bristol ,-)
To je sice pekny, ale:
Zatimco BMW slape i po mnoha a MNOHA letech a na silnicich kolem sebe vidime stale zachovale kousky z brzky let 2000 a dokonce i z let 1990-tych,
tak CENZURA slape tak 3 roky, kdy prvni majitel vydreny CENZURA proda do bazaru a stava se dale nepovedenou kasickou kazdeho nestastnika. Proc kolem nas nejezdi zachovale CENZURA z let 1990?
Protoze to jsou kramy a tim to hasne.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 12.11.2008 21:54, RE: Geneze dvouturbových motorů
Kylie napisał:
CENZURA = Citroën
Někomu to slovo, ten název, to jméno sice vadí - ale to se nedá nic dělat, prostě tam patří (v naftových motorech má vcelku výrazné postavení - ať se to někomu líbí, nebo ne).
PS: Ale nejlepší je stejně Bristol ,-)
Ty vado to je stejně paradox jak sviňa! Nejlepší raper je běloch, slováci jsou "rasisti" a němka vychvaluje HDI !

Berte to tak nějak s rezervou a vtipem. ) Já docela beru, že už se dneska nikdo nerozplývá nad archaickým TDI, protože do 21 .století v tom svém surovém stavu fakt nepatří. Až se jednou Citroen, Fiat, Ford, Peugeot ......... zbaví té mýtické nespolehlivosti, tak bude asi líp.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 12.11.2008 21:57, RE: Geneze dvouturbových motorů
brachy napisał:
To je sice pekny, ale:
Zatimco BMW slape i po mnoha a MNOHA letech a na silnicich kolem sebe vidime stale zachovale kousky z brzky let 2000 a dokonce i z let 1990-tych,
tak CENZURA slape tak 3 roky, kdy prvni majitel vydreny CENZURA proda do bazaru a stava se dale nepovedenou kasickou kazdeho nestastnika. Proc kolem nas nejezdi zachovale CENZURA z let 1990?
Protoze to jsou kramy a tim to hasne.
Brachy tomu evidentě "rozumí" ..
Jakpak se to stane, že "mozeček" takovou bubost "vytvoří"?
Já NEříkám, že CENZURA je lepší nežli bmw, ale na druhou stranu když v německém AutoTip dělali poslední test dieslových šestiválcových sedanů do testu zařadili audi A4 3.0 TDi, bmw 330d, mercedes-benz C 320 CDi a citroën 2.7 V6 HDi - Hlupci! Kdyby se s "brachym" poradili ..
PS: Ptám se "vážně", jak se stalo že je v česku citroën TAK "špatně" vnímán? Kde jste to "slyšel"? Tam co se vozu Passat říká "etalon"? Ono totiž ani jedno z toho není pravda - TO je pravda (skutečnost). Opravdu mne to zajímá. Prostím - napište/vysvětlete ..
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 12.11.2008 22:04, RE: Geneze dvouturbových motorů
mastercar napisał:
Ty vado to je stejně paradox jak sviňa! Nejlepší raper je běloch, slováci jsou "rasisti" a němka vychvaluje HDI !

Berte to tak nějak s rezervou a vtipem. ) Já docela beru, že už se dneska nikdo nerozplývá nad archaickým TDI, protože do 21 .století v tom svém surovém stavu fakt nepatří. Až se jednou Citroen, Fiat, Ford, Peugeot ......... zbaví té mýtické nespolehlivosti, tak bude asi líp.
Když už - němka "vychvaluje" (britský!) Bristol! Ale Porsche mám také ráda. A už se těším, až příjde ta (správná) chvíle a pro jakou automobilku jsem pracovala vám prozradím ,-)
Já audi tak nějak cca do "pádu železné opony" ráda měla, ale pak už méně a TDi PD ... nejméně. S tou spolehlivostí je to právě to ono - funguje to "ve vlnách" a srovnám-li za posledních 10 - 15 let spolehlivost střední třídy (tam mám asi nej-lepší přehled) vw a třeba ten citroën - nejsou to takové rozdíly (jak si zde mnozí představují) - je to málem "nastejno"!
Trošku překvapivé je, že v onom testu sedanů dieslových šestiválců hlukem nejvíce "obtěžuje" stále audi, a to i v nové verzi s common rail! Jinak už je to motor zcela ok, "ujede" mu jen bmw - ale "chod" motoru stále není "to ono". No - zatím není nad benzín (v Bristolu ,-)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 12.11.2008 22:33, RE: Kylie a Muroň
Kylie napisał:
Nebudu vás napínat. My sice oba šťastně zadáni, ale plod našeho vztahu by byl setsakra povedený velmi úsporný pětiválec se sexy zvukem, skělým poměrem křivek výkonu a točivého momentu se solidním zátahem ve vyšších otáčkách a servisní knížkou minimálně do půl milionu kilometrů (a karoserie v níž by sídlil by získala ocenění za mistrovství světa v economy run a byla by současně královnou všech crash testů) - spokojeni? ,-)
PS: Rudlíka já "ráda", ale své(ho) V8 "mibluju" ..
... a to jsem ještě zapomněla, že by pěkně zabíral "vocpodu"!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 12.11.2008 22:45, RE: Geneze dvouturbových motorů
Kylie napisał:
Když už - němka "vychvaluje" (britský!) Bristol! Ale Porsche mám také ráda. A už se těším, až příjde ta (správná) chvíle a pro jakou automobilku jsem pracovala vám prozradím ,-)
Já audi tak nějak cca do "pádu železné opony" ráda měla, ale pak už méně a TDi PD ... nejméně. S tou spolehlivostí je to právě to ono - funguje to "ve vlnách" a srovnám-li za posledních 10 - 15 let spolehlivost střední třídy (tam mám asi nej-lepší přehled) vw a třeba ten citroën - nejsou to takové rozdíly (jak si zde m...
tož už som přisel pro jaku automobilku jste pracovala, Rover a kvůli vám krachla, a je to venku.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 12.11.2008 23:30, RE: Geneze dvouturbových motorů
Guru napisał:
tož už som přisel pro jaku automobilku jste pracovala, Rover a kvůli vám krachla, a je to venku.
Dobrá, já to tedy řeknu a popravdě a opravdu to pravda je: Rover to NEbyl ,-)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 12.11.2008 23:41, RE: Geneze dvouturbových motorů
Kylie napisał:
Dobrá, já to tedy řeknu a popravdě a opravdu to pravda je: Rover to NEbyl ,-)
Ja nediskutuju o kvalite noveho auta. Ale mozna jsi si draha nevsimla, ale toto je rubrika ojetin. A proste srovnej ceny (v nemecku, v cesku, kdekoliv) bmw, vw a citrona.
A ted mi rekni proc jsou nemci drazsi? Ze by nikdo necetl Autobild? Nebo proste vetsina lidi zamerne sebemrskacsky nekupuje nejlepsi a nejdokonalejsi citroeny?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 12.11.2008 23:59, RE: Geneze dvouturbových motorů
Brachy napisał:
Ja nediskutuju o kvalite noveho auta. Ale mozna jsi si draha nevsimla, ale toto je rubrika ojetin. A proste srovnej ceny (v nemecku, v cesku, kdekoliv) bmw, vw a citrona.
A ted mi rekni proc jsou nemci drazsi? Ze by nikdo necetl Autobild? Nebo proste vetsina lidi zamerne sebemrskacsky nekupuje nejlepsi a nejdokonalejsi citroeny?
To je (opět) ono - já přeci NEříkám, že citroën je nejdokonalejší atd. (byť jsem to tu poslední dobou četla hodněkrát ,-)
BMW je trošičku "jinde" a vw má skvělý marketing (to si NEdělám legraci). Čtěte německé časopisy (test passat tdi nedávno vyšel i v české mutaci AutoTip) a budete "mrkat".
Já jen upozorňuji, že REÁLNÝ rozdíl mezi např. passat a C5/Xantia NENí takový jak si mnozí představují (opravdu - i po letech - jsou na tom víceméně stejně - chcete-li být šokován, občas je na tom francouzská hydraulika i lépe = v reálu v průměru - STEJNĚ!). ŽE si to lidé NEuvědomují - já vím.
Ale nějak jste NEodpověděl. JAK jste na to "přišel" vy? Odkud čerpáte? S tím si nevím rady (NEžertuji!). Vy (a nejen vy) to říkáte naprosto "samozřejmě", jako "fakt", ale to ... jste se učili ve škole? Dělám si legraci, ale opravdu NEvím! Já se reálně 2 desítky let aktivně pohybuji v oboru a mám "obecný" přehled o testech německý britských atd, stejně jako o tabulkách spolehlivosti, ať se jmenují TÜV, J.D.Power, GÜV ADAC, celkem sleduji i EuroNCAP - to vše tak nějak vždy protřepu promíchám a výsledek je - rozdíl mezi 10 let starým passat a xantia je ... není = jsou víceméně stejné (ALE - to byly "ofic. data"; v "představách" - passat je /snad až výýýýýýýrazně/ lepší) - takže: KDE se to "bere"? Odkud to "víte" vy?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 13.11.2008 02:25, http://www.flickr.com/photos/30642098@N08/
Brachy napisał:
Ja nediskutuju o kvalite noveho auta. Ale mozna jsi si draha nevsimla, ale toto je rubrika ojetin. A proste srovnej ceny (v nemecku, v cesku, kdekoliv) bmw, vw a citrona.
A ted mi rekni proc jsou nemci drazsi? Ze by nikdo necetl Autobild? Nebo proste vetsina lidi zamerne sebemrskacsky nekupuje nejlepsi a nejdokonalejsi citroeny?
Milý Brachy! Jsem sice blond, nikoliv "bubka" - takže k vámi zmíněnému tématu "ojetiny" a "poruchovost"
Doporučuji k pořízení např. tabulky GÜV, kde jsou auta hodnocena podobně jako TÜV ale "navíc" rozdělena do jednotlivých kategorií. Takže např. vozy střední třídy (to je "má" kategorie) - přesně v prostřed tabulky - průměrný - Peugeot 406 o dvě příčky POD ním VW Passat (letos vydané tabulky, vozy 9 a více let)!
Věřte, že často (snad málem "většinou") lidé žijí "v bludu". Peugeot NENí žádný premiant, ale zrovna stejně dopadá v kategorii 8-9 let stáří (406 - 10. místo; Passat - 11. místo).
Že je to "v hlavách" spoluobčanů trochu "jinak" vím - PROTO se vás ptám PROČ? Odkud ty informace beru já je JASNÉ, odkud vy - velmi "tajuplné" až "záhadné" ..
PS: Mimochodem s "novostí" vozu se to příliš NEzlepšuje, kategorie 4-5 let Peugeot 406/407 - 17. místo; Passat - 16. místo. Kategorie do 3 let stáří Peugeot 407 - 11. místo; Passat - 17. místo.
PPS: Když tak rok co rok mrknete/projdete na VŠECHNY obdobné "statistiky" atp. OPRAVDU dojdete k tomu, že (jak jsem výše řekla) rozdíly jsou "minimální" - dá se říci, vozy jsou STEJNĚ poruchové (PROČ tomu nevěříte, resp. PROČ si dokonce málem opak statistik a přehledů "myslíte" "vysníte" (či co to je) - TO bych ráda věděla, TOMU bych ráda rozumněla, TO bych pochopit chtěla
Ach, kdyby jste se ptal na Citroën, většinou o "fous" lépe než Peugeot ve spolehlivosti dopadá (ale nebojte, nedělám z něj "cosi" ultraspolehlivého - v praxi je to víceméně "bezproblémový" průměr - TO je pravda - i po deseti letech ,-)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 13.11.2008 02:38, Golf a Focus dle GÜV
V kategorii 4-5 let starých vozů dopadá Golf V trochu lépe - je 6tý, focus stále ok ale 11tý, ale Golf IV až 16! U novějších do 3 let stáří golf dokonce 4. a focus 5. (nejlepší nejspolehlivější je bmw 1 za ním mazda 3 a prius a o pár let později si pořadí jen prohodí prius-M3-bmw1).
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 13.11.2008 07:30, RE: http://www.flickr.com/photos/30642098@N08/
Kylie napisał:
Milý Brachy! Jsem sice blond, nikoliv "bubka" - takže k vámi zmíněnému tématu "ojetiny" a "poruchovost"
Doporučuji k pořízení např. tabulky GÜV, kde jsou auta hodnocena podobně jako TÜV ale "navíc" rozdělena do jednotlivých kategorií. Takže např. vozy střední třídy (to je "má" kategorie) - přesně v prostřed tabulky - průměrný - Peugeot 406 o dvě příčky POD ním VW Passat (letos vydané tabulky, vozy 9 a více let)!
Věřte, že často (snad málem "většinou") lidé žijí "v bludu". Peugeot NENí žádn...
tož Mařena, vrať sa za sporák a nech tady pracovat chlapy
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 13.11.2008 07:35, RE: http://www.flickr.com/photos/30642098@N08/
Guru napisał:
tož Mařena, vrať sa za sporák a nech tady pracovat chlapy
na těch fotkách vypadáte jak prutek, jak to děláte?
reagować
1 2 3 4


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.