Ma007 napisał:
To je tá štatistika "pripravenosti" auta na STK, ktorá nič nehovorí o spoľahlivosti, ale hodnotí vypálené žiarovky, zle nastavené svetlá, zašpinený výpustný otvor na olejovej vani a podobné nebezpečné veci, ktoré "vážne" ovplyvňujú spoľahlivosť auta?
S tymto nazorom sa plne stotoznujem. Ake problemy prosim vas mohla mat Panda? Vsak na tom aute sa ani nema co pokazit (v zmysle ze tam nic nie je). A co tam preboha robi to porsche? Auto, urcene pre zabavu (a v zime vacsinou schovane pod plachtou v teplej garazi) sa tu porovnava so strojmi, co rocne odmakaju 70-100t km v soli, mraze , dazdi a na palavom slnku. Je na tom STK zohladnena aj co 30t km vymena vytahanej retaze na rozvodoch (napr koncern VW, ale zial aj PSA a Mini), popripade je tam uvedene, ked na naftaku odidu vstreky alebo turbo, popripade kolko krat bolo odtiahnute?
Osobne by som tuto statistiku zverejnoval maximalne v bulvarnom casopise, niekde medzi aktualnym hodnotenim oblecenia celebrit.
Uznavam ale, ze statistika spolahlivosti chyba ako sol, zial este nebola vymyslena. A nemyslim ze automobilky niekedy svoje chyby zverejnia. Hlavne ze v Bruseli presne vedia, aky tvar ma mat uhorka.