Martaslover napisał:
To bych nesouhlasil, sice je to jako STK, ale právě mimo jiné na těch detailech člověk pozná spolehlivost. V zásadě tabulka kopíruje názory uživatelů a dlouhodobé testy.
Ta tabulka nevyjadřuje NIC. Přece nějaký Yaris,který ujede denně 15 km a Audi A8 či BMW7,které ročně 80-100 tis,je jistý rozdíl,jak je auto po 2-3 letech opotřebené,nebo ne? Neb je to má profese, provozní spolehlivost,životnost,skutečný technický stav,spolehlivost,provzuschopnost atd., na druhé straně očekávání zákazníka a na další straně masaž sděl.prostředků, co je spolehlivost,kdy většina redaktorů ani neví,o čem píše,pak osobně jezdím v autě,které dle německé STK=zjištění okamžitého techn.stavu je deklarováno jako nespolehlivé a já nevím,co je to porucha. Kde je zohledněn způsob zacházení,město,dálnice,prázdné,plné,služební,soukromé,četnost studených startů,prováděná,nebo neprováděná údržba a jak poctivě atd? Nikde. Je to statistika, jak auta dopadla na německé STK,což se spolehlivostí nemá nic společného.BTW:Spolehlivost je schopnost výrobku plnit za daných technických podmínek(výkon,spotřeba,emise atd.) funkci,k níž byl navržen. Tak kde máte vyčísleny poruchy, tj..stav,kdy výrobek nepracuje? Ta auta nejela? Jen se ptám, ať v tom mám jasno.Naprosto směšná statistika,ale je o čem zasvěceně psát,hl. v Česku,kde by většina aut německou STK NIKDY neprošla,že?Nebo prošla?