Muroň napisał:
S OT64 to nemůžete myslet vážně - takový starý krám je dobré postavit na zahradu a ukrývat se do něj při hurikánu, ale na ježdění to není. Zřejmě jste dobře nečetl dotaz, jinak byste na silnici nedoporučoval pásové vozidlo (T44). Musíte vzít v úvahu potřeby tazatele - chce zřejmě bezpečí (jak jste správně usoudil) a prostor pro posádku a zavazadla. Proto bych doporučil Tatru 813 8x8 kolos, která je sedimístná a při aktivním způsobu života se využije i korba (na nákup, kola, kořárky, příp. i unimobuňku).
Ale jo, je pátek, tak proč téma trošičku neodlehčit, nezasmát se, ale jinak já osobně mám plné pochopení pro lidi, kterým se SUV nebo třeba i offroady líbí a kupují si je. Sám již delší dobu nad podobným autem uvažuji, sice do terénu až tak často auto nepoženu, ale bydlím "na konci světa", kde se většina silnic udržuje spíše sporadicky ( v zimě) a po zbytek roku se nikdo nenemáhá zacelit díry v nich vzniklé, takže celoroční tankodrom, dále příjezd k mému obydlí tvoří delší cesta a´la polňačka a pokud ji sám neodhrnu, tak v případě nočního sněžného nadělení prostě ráno při odjezdu kamkoliv makačka na několik hodin a večer při příjezdu opět.......takže si myslím, že koupě SUV mne čeká dozajista také. A vyšší posez, bezpečnost...také nejsou k zahození. No a až mne spatříte na benzince, tak si třebas řeknete, ó jééé, další, co si zvedá ego velkým autem....ale každej víme prdlačky, proč ten či onen právě SUV či offroada zakoupil...:)