0
powrót
 

diskuze k tématu: Jaké koupit SUV na silnici?

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, technické dotazy, japonská vozidla, japonská vozidla, japonská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 26.03.2009 12:56, rada
Z těch tři aut bych zvolil Toyotu.
Určitě bych, ale do výběru zahrnul VW Tiguan a Subaru Forester (s naftovým motorem by to byl můj favorit při výběru). Naopak bych zcela vypustil z výběru Grand Vitaru, protože jak jste psal, budete jezdit spíše po silnici a na tu se Vitara oproti ostatním zmiňovaným vozům moc néhodí.
Ignorujte názory, že majitelé SUV jsou zamindrákovaní, velké auto značí jejich malou osobnost a podobně. Pokud se Vám větší auta líbí, budete se v nich cítit pohodlněji a bezpečněji, tak nedejte na posměváčky a jděte do SUV.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 26.03.2009 14:07, rada
Osobně bych volil Subaru Outback, vynikající jízdní vlastnosti jednoznačně lepší jak uvíděné CRV, Vitara či RAW, navíc prostornost jako v kombíku. Neváhal bych mám se subaru jen ty nejlepší zkušenosti
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 26.03.2009 14:45, rada
Kdesi v úvodu "rad" byl příspěvek jakéhosi Karla Myslibořeckého - milý pane, brzděte, prosím, ve Vašem jednoznačném odsudku majitelů aut typu Touareg, BMW X5, Q7 apod. Zřejmě s nimi máte opravdu jen "externí" zkušenosti.
A rada ? VW Tiguan, BMW X3, Audi Q, popř. Suzuki Vitara či Subaru Forester....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 26.03.2009 14:48, rada
oprava- pan Myslibořický přispíval do diskuse o kousek níže......
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 26.03.2009 17:07, rada
Infiniti FX35, jednoznačně jedno z nejlepších SUV na trhu, na sinici se chová jako sporťák, v lehkém terénu se neztratí, systém pohonu Atessa (pro znalce-shoda se Skyline), nádherný a skvělě zpracovaný interiér s bohatou výbavou, téměř bezporuchový, 280 koní... co víc dodat?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 26.03.2009 17:20, rada
Tato auta, potkávám-li je v naší čtvrti, nazývám TRAKTORY a jejich řidiče TRAKTORISTY. Vím jen o jediném, který to auto skutečně potřebuje - má les a sám v něm pracuje. Je taky jediný, kterého označení "traktorista" pobaví a neurazí. Desítky ostatních to mají jako trapnou ukázku, kolik si dovedli nahrabat. Ti se na mne za "traktoristu" mračí. A nejlepší za volantem takového traktoru jsou křehké blondýny, ty tam padnou jak Jandák na hrnec.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 26.03.2009 17:23, rada
Omlouvám se za opakovaný příspěvek, po odeslání jsem dal Reload a ono se to zapsalo dvakrát.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 26.03.2009 19:16, rada
Lexus RX 450h (2010)
220 kW, 148 g/km CO2, spotřeba 6,3 l/100 km.
Omlouvám se za OT (není v seznamu) ale je nejlepší
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 26.03.2009 20:40, rada
Jestli se rozhodujes mezi tremi znackami tak bych doporucil Toyotu.Ale zvazoval bych i moznost subaru forester.Mam model 2002 a lepsi jizdni vlastnosti s timto vozem se daji tezko srovnavat a navic maji ho maji i v nafte tak si staci jen vybrat.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 26.03.2009 20:58, rada
ad D - a Lexus 450h - Lexus je značka vyhodnocená jako podávající suverénně nejvíce lhavé informace ohledně spotřeby. Verze bez elektromotoru žere kolem 13-15 litrů v kombinovaném provozu. A hybrid 6,3))
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 26.03.2009 21:18, rada
ad Reno:
současný model RX 400h má "papírovou" kombinovanou spotřebu 8,1 (http://www.lexus.cz/range/rx/specification/index.aspx), a jezdit se dá kolem 9 http://www.zavolantem.cz/testy-aut/lexus-rx-400h-prijemne-rozlouceni
Je třeba se podívat na výkon vs. spotřeba a neporovnávat s "nehybridním" RX.
Já psal o novém RX 450h
http://www.zavolantem.cz/clanky/predstavujeme-lexus-rx-450h
Ale je to fuk
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 26.03.2009 21:37, rada
Ja bych doporucil Mitsubishi Outlander, rekl bych velmi vyhodna nabidka, dobra kvalita dana dlouholetou zkusenosti s pohonem 4x4, pomerne siroka nabidka vybavy a motorizace.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 27.03.2009 10:29, Doporučení
Sice to v dotazu přímo nezaznělo, ale tuším, že daný typ vozidla si pořizujete především kvůli zvýšenému bezpečí. Doporučui tedy do výběru zařadit ještě Hummer H1, OT 64, případně nezničitelnou T44ku. Přeci jen zdravíčko máme jen jedno ...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 27.03.2009 10:53, Proč?
Proč kupovat auto na silnici? Kupte ho v bazaru nebo v autosalonu.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 27.03.2009 11:00, RE: Doporučení
Baruch_Spinoza napisał:
Sice to v dotazu přímo nezaznělo, ale tuším, že daný typ vozidla si pořizujete především kvůli zvýšenému bezpečí. Doporučui tedy do výběru zařadit ještě Hummer H1, OT 64, případně nezničitelnou T44ku. Přeci jen zdravíčko máme jen jedno ...
S OT64 to nemůžete myslet vážně - takový starý krám je dobré postavit na zahradu a ukrývat se do něj při hurikánu, ale na ježdění to není. Zřejmě jste dobře nečetl dotaz, jinak byste na silnici nedoporučoval pásové vozidlo (T44). Musíte vzít v úvahu potřeby tazatele - chce zřejmě bezpečí (jak jste správně usoudil) a prostor pro posádku a zavazadla. Proto bych doporučil Tatru 813 8x8 kolos, která je sedimístná a při aktivním způsobu života se využije i korba (na nákup, kola, kořárky, příp. i unimobuňku).
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 27.03.2009 11:22, Lada Niva
V alternativach byla opomenuta Lada Niva 1.7 Jako pokud SUV tak takove co neco vydrzi - nekomu prijde argument LEVNE NAHRADNI DILY jako irelevantni, ale vite kolik jich Lada Niva za zivot spotrebuje? Je to perfektni auto do terenu, ma maly obsah, ale zato vyssi spotrebu. Opravu dokaze udelat kdokoli (vsak se taky porad neco se ..). Jinak na silnicich je toto auto tak malo videt az je to luxus.
Souhrnem - luxusni levne auto s nizkou cenou nahradnich dilu a malym objemem motoru. - A to se vyplati
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 27.03.2009 11:55, Naprosto TOTÁLNĚ ...
... jednoznačně SUBARU FORESTER 2.5 Turbo - to je asi JEDINÉ pro danné účely možné a nejlepší a nejvhodnější a prostě:
TO je to PRAVÉ - po dálnici "létat" umí a ta "hra" s nízkým těžiště opravdu VLIV má a motor je SKVĚLÝ a FENOMENÁLNÍ ...
... a prostě Subaru Forester by ve třídě byla MÁ volba!
Pěkný den
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 27.03.2009 12:42, RE: Naprosto TOTÁLNĚ ...
Kylie napisał:
... jednoznačně SUBARU FORESTER 2.5 Turbo - to je asi JEDINÉ pro danné účely možné a nejlepší a nejvhodnější a prostě:
TO je to PRAVÉ - po dálnici "létat" umí a ta "hra" s nízkým těžiště opravdu VLIV má a motor je SKVĚLÝ a FENOMENÁLNÍ ...
... a prostě Subaru Forester by ve třídě byla MÁ volba!
Pěkný den
...pro danné účely...Problém je právě v tom, že nevíme jaké účely. Lidi, pište ty dotazy lépe - konkrétněji.
Jinak Forester určitě velmi dobrá volba - ale při velkém nájezdu km - neznamenalo by to příliš vysoké náklady na palivo? Jasně, já vím-LPG - to zas ale ubírá prostor ne? ( samozřejmě nevíme jestli ho potřebuje...)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 27.03.2009 12:55, RE: Doporučení
Muroň napisał:
S OT64 to nemůžete myslet vážně - takový starý krám je dobré postavit na zahradu a ukrývat se do něj při hurikánu, ale na ježdění to není. Zřejmě jste dobře nečetl dotaz, jinak byste na silnici nedoporučoval pásové vozidlo (T44). Musíte vzít v úvahu potřeby tazatele - chce zřejmě bezpečí (jak jste správně usoudil) a prostor pro posádku a zavazadla. Proto bych doporučil Tatru 813 8x8 kolos, která je sedimístná a při aktivním způsobu života se využije i korba (na nákup, kola, kořárky, příp. i unimobuňku).
Ale jo, je pátek, tak proč téma trošičku neodlehčit, nezasmát se, ale jinak já osobně mám plné pochopení pro lidi, kterým se SUV nebo třeba i offroady líbí a kupují si je. Sám již delší dobu nad podobným autem uvažuji, sice do terénu až tak často auto nepoženu, ale bydlím "na konci světa", kde se většina silnic udržuje spíše sporadicky ( v zimě) a po zbytek roku se nikdo nenemáhá zacelit díry v nich vzniklé, takže celoroční tankodrom, dále příjezd k mému obydlí tvoří delší cesta a´la polňačka a pokud ji sám neodhrnu, tak v případě nočního sněžného nadělení prostě ráno při odjezdu kamkoliv makačka na několik hodin a večer při příjezdu opět.......takže si myslím, že koupě SUV mne čeká dozajista také. A vyšší posez, bezpečnost...také nejsou k zahození. No a až mne spatříte na benzince, tak si třebas řeknete, ó jééé, další, co si zvedá ego velkým autem....ale každej víme prdlačky, proč ten či onen právě SUV či offroada zakoupil...:)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 27.03.2009 19:05, RE: Naprosto TOTÁLNĚ ...
Kylie napisał:
... jednoznačně SUBARU FORESTER 2.5 Turbo - to je asi JEDINÉ pro danné účely možné a nejlepší a nejvhodnější a prostě:
TO je to PRAVÉ - po dálnici "létat" umí a ta "hra" s nízkým těžiště opravdu VLIV má a motor je SKVĚLÝ a FENOMENÁLNÍ ...
... a prostě Subaru Forester by ve třídě byla MÁ volba!
Pěkný den
Souhlas, Forestr anebo Outback. Pokud by to auto jezdilo opravdu jen po silnici volil bych spíše Outbacka. Spolehlivá auta, která jízdou překonají snad všechna SUV co existují (i spoustu jiných "normálních"), jejich pohon všech ko je stará dobrá mechanika. A benzínového motoru bych se vůbec nebál. Dieselová SUV stejně za míň než 8 litrů jezdit nebudou (váha, aerodynamika, popř. filtr pevných částí), takže těch pár litrů navíc, výměnou za spolehlivost a krásný zvuk bych klidně oželel. A je tu ještě možnost sehnat si kousek továrnou přestavený na LPG. Plnící otvor je na stejném místě jako ten pro benzín (takže nebudete mít problém propašovat se do podzemní garáže) a i nádrž na LPG je uzpůsobená na míru. A náklady za pohonné hmoty vás nakonec vyjdou ještě levněji než u dieselu (nemluvě o těch servisních). Vřele doporučuji !
reagować
  1 ... 4 5 6


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.