0
powrót
 

diskuze k tématu: Čtenář by rád teréňák do 130 tis. Kč. Co doporučíme?

kategorie zaszeregowania tematu: japonská vozidla, japonská vozidla, japonská vozidla, japonská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 10.02.2010 00:13, rada
Dosud tu nabyla zmínka Nissanu X-Trailu. Možnost přepínání na pohon pouze jedné nápravy z něj dělá poměrně úsporný vůz se spotřebou okolo 7,5 l/100 Km. Opět pověstná japonská spolehlivost. Motor má rozvodový řetěz (nikoli řemen), takže se předpokládá opravdu dlouhodobá životnost. Na silnici sedí naprosto v pohodě, v kluzkém prostředí v režimu 4x4 rovněž. Cena je trošku vyšší, okolo 180000 č za rok 2002.Na tomto voze je zbytečné, aby bazary upravovaly stav km. Nějakých 150000 km zde totiž neznamená vůbec nic.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 10.02.2010 06:49, rada
Dosud tu nebyla zmínka o Renaultu Kangoo 4x4 má sice atipický tvar, ale pro tvoje potřeby bude stačit. Sám mám model 2002 1,9 Dci čtvrtým rokem a zatím , kroně běžných věci s ním nemám sebenenší problém. Využívám ho v horských oblastech Jeneníku a doposud mě nesklamal. Velký zavazadlový prostor, dvoje boční šoupačky . Zaleží k čemu ho vlastně potřebuješ. Já ho využívám s rodinou i k přepravě materiálu a odpovídá tvojí cenové relaci.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 10.02.2010 19:20, rada
FORESTER! Hawk.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 10.02.2010 21:13, rada
Pokud potřebujete jen občas projet polňačku, určitě bych zavrhnul off-roady a terénnější SUV. Já bych zvolil Subaru Outback, nebo klidně i Oktávku 4x4, v podstatě jedno s jakým motorem (i když v této cenové hladině budou diesely hoooodně vylítané, takže raději benzín). Haldex je při správné údržbě spolehlivý a rozbahněnou lesní cestu v pohodě zvládne, 4x4 má taky zvýšený podvozek, podobně jako Outback. Každopádně oba tyto vozy budou mít menší spotřebu než SUV a odvedou stejnou službu. S Hondou CR-V první generace jsem chvíli jezdil a příjde mi dost tvrdá, plastová a užraná. Spolehlivost je ale její dobrou stránkou, problémem je koroze.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 11.02.2010 06:37, rada
Ještě jednou k dotazu. Pán najede 20tkm/rok a z toho 20%=4tkm po polňačkách. Neunáhlil jste se trošku s těmi 20%?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 11.02.2010 14:24, rada
Doporučuji HONDU CR-V 2.0 na první 99 najeto 450tis.km bez vetšího problému ( bežný servis , vyměna tlumičů apod ) motor beží bezproblémů . opravdový držák
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 11.02.2010 15:33, rada
Doporučuji Chevrolet Suburban, který je buď 8 nebo 9 místný. Takže můžete s sebou vzít ještě i kamarády na výlety. Dělají se verze pouze se zadním náhonem nebo 4x4, takže každopádně doporučuji 4x4. Dá se to kdykoliv přepnout, takže na silnici si nastavíte pohon pouze zadní nápravy a když bude potřeba, tak jen přepnete na 4x4. Pokud chcete o něco menší vůz, tak Chevrolet Tahoe, který je o něco kratší.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 11.02.2010 21:34, rada
Dobrý den 120000kč je docela nízky limit pro vůz této kategorie. Tudíž předpokládám, že tan Tysl chce vůz, který by se se svou spotřebou vešel pod 15l paliva na 100km což není ani jeden ze zmíněných Chevroletů. Dobrá volba do hranice 120000kč je Honda CR-V - spotřeba kolem 10l na 100km.
reagować
Reno
ilość wystąpień1352
data registracji30.03.2010
Poniedziałek 10.12.2012 08:52, Nic neporadím
Ale líbí se mi realistický pohled na věc.
reagować
Pepe
ilość wystąpień1136
data registracji09.05.2007
Poniedziałek 10.12.2012 09:54, RE: Nic neporadím
Reno napisał:
Ale líbí se mi realistický pohled na věc.


Je ale vidět, že autor dotazu má trochu ponětí, k čemu se ta kulička na krku používá. Ano, vys.at se na to, opečovávat octu (brrr, nevěřil bych, že to napíšu), než živit starej vybydlenej krám (notabene offroad, se kterým se jezdilo bůhví jak).
reagować
Ricky001
ilość wystąpień12
data registracji15.03.2011
Poniedziałek 10.12.2012 10:49, Forester
Tak za mě bych Vám s klidným svědomím doporučil Subaru Forester. Cenový strop máte někde kolem 130 tis. Takže to bude nejspíš model SF po faceliftu r.v. 2000-2003 2.0i 92kw. Za tyhle peníze se dá sehnat slušný kousek a ještě nějaké zbydou na nutný servis. Pneu, rozvody, zadní tlumiče, kosti stabilizátoru apod. Forester je ještě poctivé, ale zároveň jednoduché a praktické auto co Vás doveze kamkoli (mimo težkého terénu samozřejmě). Provozní náklady jsou nízké, spotřeba kolem 10l/100km. Motor nemá kdovíjakou dynamiku, ale pro běžné ježdění myslím plně dostačuje, výhodou je také redukce.
reagować
Pavlik
ilość wystąpień1328
data registracji09.10.2008
Poniedziałek 10.12.2012 10:52, Pavlik
Úmysl vyměnit starou Octu TDI je úmysl dobrý , ale cenový strop je špatný. Doporučuji nechat Octu sloužit do roztrhání těla a jen změnit servis - vaše náklady jsou na těch pár drobných poruch a běžný roční servis hoooodně vysoké, akceptovatelné jsou jedině pokud jste do uvedených nákladů započítal i pojistku .
reagować
zdenyx
ilość wystąpień26
data registracji27.11.2012
Poniedziałek 10.12.2012 12:33, forester
Taky bych uvažoval nad tím Forestrem,zbytek bych zavrhl. Vůbec bych neřešil Jeep s V8 nebo Pajero. Pajero není špatné,ale v benzínu papká až moc a hlavně ho nevyužijete,plus náklady na opravu i když starších modelů jsou nehorázné. Zkuste se projet s Forestrem,který Vás určitě mile překvapí-benzínový dvoulitr si také vezme,ale rychle topí. Což je k nezaplacení. Hlavně neřešte jakýkoliv diesel,už vůbec ne v Jeepu. Jinak jestli chcete něco většího,tak doporučuji Mazda Tribute-měly jsme ji na firmě,sice auto taková chudoba,ale slouží pořád a náhradní díly rozumné, Za děvet let provozu jen startér.
reagować
Tomáš Kuczera
ilość wystąpień5
data registracji24.02.2012
Poniedziałek 10.12.2012 14:36, offroad ano či ne?
já osobně bych u Vás cestu formou čistokrevného teréňáka nešel. Zato bych popřemýšlel o vozech kombi a pohonem 4x4. Ve vaší cenové relaci se dají najít vozy značek Škoda, VW, Volvo, Mazda, Audi, a v neposlední řadě i Subaru, samozřejmě že jsou i jiné. Co se týká volby typu paliva je téměř jasné že se budete orientovat na benzín.

Přeji šťastnou ruku.
reagować
Pepe
ilość wystąpień1136
data registracji09.05.2007
Poniedziałek 10.12.2012 22:19, RE: offroad ano či ne?
Tomáš Kuczera napisał:
já osobně bych u Vás cestu formou čistokrevného teréňáka nešel. Zato bych popřemýšlel o vozech kombi a pohonem 4x4. Ve vaší cenové relaci se dají najít vozy značek Škoda, VW, Volvo, Mazda, Audi, a v neposlední řadě i Subaru, samozřejmě že jsou i jiné. Co se týká volby typu paliva je téměř jasné že se budete orientovat na benzín. Přeji šťastnou ruku.


Ale vždyť on vůbec 4x4 nepotřebuje. Jen neví co by, a chce si "splnit sen" o offroadu...
reagować
rojack
ilość wystąpień145
data registracji06.01.2009
Poniedziałek 10.12.2012 23:36, Kurňa, bydlím v paneláku, moc nejezdím, peněz mám málo
ALE chci tereňák, nejlépe hodně starý (za 130) a rovnou benzin čtyřlitr.
reagować
tomaskrtek
ilość wystąpień982
data registracji18.03.2008
Wtorek 11.12.2012 08:29, RE: Kurňa, bydlím v paneláku, moc nejezdím, peněz mám málo
rojack napisał:
ALE chci tereňák, nejlépe hodně starý (za 130) a rovnou benzin čtyřlitr.


a proč ne? pro cherokeeho je to nejrozumější motor. za 100k bude deset až dvanáct let starej, když bude hledat tak i v plynu. když si chce udělat radost...
reagować
Pepe
ilość wystąpień1136
data registracji09.05.2007
Wtorek 11.12.2012 09:06, RE: Kurňa, bydlím v paneláku, moc nejezdím, peněz mám málo
tomaskrtek napisał:
rojack napisał:
ALE chci tereňák, nejlépe hodně starý (za 130) a rovnou benzin čtyřlitr.
a proč ne? pro cherokeeho je to nejrozumější motor. za 100k bude deset až dvanáct let starej, když bude hledat tak i v plynu. když si chce udělat radost...


S celkovým příjmem 27tKč/měs. jít do starýho verglu (kterej může i fungovat, neříkám že ne) chce mít fakt koule. Co (nedejbože) propad příjmů? Ztráta zaměstnání, další mateřská apod? Hlavně, že mám před panelákem offroad, sousedi ať puknou. Co na tom, že nemám ani na benál, abych odvezl těhotnou manžu k doktorovi na kontrolu...
reagować
tomaskrtek
ilość wystąpień982
data registracji18.03.2008
Wtorek 11.12.2012 10:31, RE: Kurňa, bydlím v paneláku, moc nejezdím, peněz mám málo
Pepe napisał:
tomaskrtek napisał:
rojack napisał:
ALE chci tereňák, nejlépe hodně starý (za 130) a rovnou benzin čtyřlitr.
a proč ne? pro cherokeeho je to nejrozumější motor. za 100k bude deset až dvanáct let starej, když bude hledat tak i v plynu. když si chce udělat radost...
S celkovým příjmem 27tKč/měs. jít do starýho verglu (kterej může i fungovat, neříkám že ne) chce mít fakt koule. Co (nedejbože) propad příjmů? Ztráta zaměstnání, další mateřská apod? Hlavně, že mám před panelákem offroad, sousedi ať puknou. Co na tom, že nemám ani na benál, abych odvezl těhotnou manžu k doktorovi na kontrolu...


s takovouhle by všichni jezdili ve felckách, ti odvážnější ve fábiích. a špórovali, protože co kdyby?! s takovou by nikdo neměl auto na lízačku a barák na hypo.
ber to s rozumem-auto se dá vždycky prodat. a za desítku nějaký přibližovadlo pořídíš, kdyby se náhodou něco stalo.
reagować
ZX6R
ilość wystąpień14
data registracji18.01.2011
Wtorek 11.12.2012 10:39, Něco poradím
Připojím se k radě dojezdit Octu . S vašemi příjmy bych vůbec o takových autech nepřemýšlel . Jestli Vám připadá 8-12 tis ročně za údržbu moc , tak s těmi ostatními auty na tom můžete být ještě daleko hůř . Kolik bude jen rozdíl v ceně jednoho km. ? Počítejte min. 2,50 na km jen benzín což máte s vaším nájezdem o 2000 měsíčně navíc a když vám dohromady zbyde měsíčně 16000 tak mám pocit , že si to asi nemůžete dovolit . Jinak držím palce .
reagować
  1 2 3 ... 5


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.