Pavlik napisał:
Milan32 napisał:
Takže i Maxima má své mouchy např. chybějící ESP (platí pro 90léta), horší odhlučnění podvozku (typické minus japonských aut - včetně nové mazdy6), ovšem kromě výměny cívek (150-200tis km) zcela jinak bez závad. To jsou moje zkušenosti po cca 600tis km a třech V6. Jo a zapoměl jsem, horší IMAGE auta, když jsem vlastnil nové BMW 5 530i, tak se všichni okolo mohli pos**t, ale já jsem nebyl (opravdu) spokojený.(zku***** zadokolka, řazení - kdy se plete jednička, couvání...) A co se týká jizdních vlastností budu citovat srovnávací testCampry a Maximy na konkurenční webu (google Vám to najde...) V hodnocení jízdních vlastností zase vyhrává Nissan. A to i přes fakt, že jeho podvozek je jednodušší. Opěvované zavěšení zadních kol nazývané Multi-link je totiž tuhou nápravou zavěšenou na vlečených ramenech příčně ustavenou panhardskou tyčí. Tohle označení berte, prosím, s rezervou, protože v podání Nissanu má o dva klouby a jedno táhlo více. V praxi to však funguje znamenitě. Při ostrém průjezdu zatáčkou či při vyhýbacím manévru sice podvozek dovolí jistý náklon, ale ihned vám dá najevo, že dál už nepůjde, a že v něm máte dobrou oporu pro bezpečné zvládnutí situace. Je-li to doplněno účinnými brzdami s téměř sportovně naladěným systémem ABS, pak nelze mít proti vlastnostem Nissanu Maxima QX výhrady
To víte, BMW je (tedy spíš byla) značka aut pro lidi, kteří rádi řídí. Možná proto jste nebyl spokojený.
BMW jsem nikdy nevlastni. Ale s mnohými jsem měl možnost jezdit a nebo se aspoň projet. Kupříkladu šlo o BMW530D (má ho můj kolega, takže s ním jezdím dost často). Dále M3 e46, 645i, 530i e61, 330i a asi i další. je zajímavé, že ani z jednoho jsem si nesednul na pr*el. Mnozí slintají nad M3 -a ler proč? Je to normální rychlý sedan s neochotou jít do zatáčky. 645i byla asi největší tragedier. Když pominu fakt, že jsem čekla brutální zátah osmiválce sotva ho protočí stratér, opak byl pravdou. Líný a užraný. Podvozek tupej a nejlepší v uvozovkách byl ten systém regulace příčného náklonu. Když zareagoval poprpvé, jsem se tak vyděsil, že jsem si málem cvrknul. Jako kdyby mně někdo vrazil jednu pod zuby zespod. Tohle bych fakt chtěl! 330i e46 byla slušná, nebyt tý gumovosti a totální neochoty zatáčet. 530i ve verzi 200kW aspoň jela, ovšem dokázala to jen rovně. nevím, kdo furt vymýšlí ty slogany "řidičský auto". Asi jo, na dálnici dobrý. A nyní k 530d, s níž mám "pár" km odjeto jednak co by řidič, a jednak co by spolujezdec. Předem sdělím, že auot je na 18´´ kolech. Takže jízdní pohoda je ta tam. Podotýkám, že jde o auto nově koupené v Mnichově u dýlera a dostává absolutní servis. Vzdau hluk od kol snad větší, než v naší firemní OIII s 1,6, která hlukem "vyniká". Řízení totálně odtažitý, prostě sedím a jedu. Neříká, že motoricky to je špatný. rozhodně ne. Dýzl prostě táhne vocpod, což mnozí vidí jako hlavní výhodu. Ale že bych při jídzě nějak vlhnul, jako například zdejší majitelé již minimálně 6. kusu BMW? Tak to ani omylem. BMW jsou slušná auta (nebo bych řekl, že byla, protože současný standrad rozhodně nemůže být řečí na téma extra kvality, zejména můj obrázek se doplnil po exkurzi do výrobní linky v Mnichově), ale nejsou ničím lepší, než například Audi či MB, hovoříme li o němcké trojici. Paradoxně, jízda s Mondeem s 2l EB a 176kW )nebo tak nějak) ve mně zanechala tedy rozhodně lepší řidičský dojem a navíc za podstatně menší cenu. 5ízení, benzínový turbo motor, podvozek...
Toť můj názor. BMW je přechválená zidealizovaná značka-ale jen u nás, v POlsku a na Ukrajiě, ještě možná v Bělorusku (tam je to fakt modla).