Pavlik napisał:
Nemohu si pomoct, ale už asi jako mínus nevíte co napsat. Absence trojbliku je nezajímavá, a vadí mi mnohem méně než umístění tlačítka brzdy. Přiznám, že s touto funkcí jsem se zatím setkal pouze u koncernu a jako důvod ke koupi jsem tuto vlastnost neshledal. Výhled šikmo vpřed je mizerný u všech aut, po roce konstrukce 2000, majících 5 hvězdiček za náraz - můj názor: raději se nakloním abych viděl, než bych obětoval bezpečnost při nárazu. A poslední "absence vzpěry kapoty" je už opravdu úsměvný...
Tak tady se musím mírně zastat autora článku. Výhled šikmo vpřed - je věcí názoru. Když upřednostním výhled před masivností, tak pak k tomu nárazu nemusí dojít, že ;p. Uznávám, že výhled není u konkurence o nic lepší. Ale když je špatný - proč to nezmínit?
Plynová vzpěra - díl za 400 Kč - to opravdu byl takový problém pro inženýry a techniky zakomponovat tento díl do vozu??? Je to věc příjemná a u vozu s touto pořizovací cenou by snad měl být samozřejmostí, ne? Když není, pak proč to nezmínit. Vždyť to není postavené do roviny "nekupujte Avensise - vždyť on ani nemá plynovou vzpěru kapoty!!!". Holt když není co kritizovat, pak přichází na řadu maličkosti. Já myslím, že to je pro Avensis dobrá vizitka.
Vaší terminologií bych mohl napsat, že vy se zase za každou cenu snažíte pošpinit autora článku, nebo snad ne? ;)
Mě spíše zarazila pochvala sedadel. Někteří novináři si na ně jestli se nemýlím, stěžovali. Tak nevím. Osobní zkušenost nemám, takže nemohu rozsoudit...