0
powrót
 

diskuze k tématu: Toyota Avensis kombi jako komfortní stěhovák

kategorie zaszeregowania tematu: japonská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 03.07.2009 13:25, V klidu
Auto v pohodě,klasická Toyota, jen na něj nemám věk :o))

Tak za 20 let to bude auto pro mě, až budu starej....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 03.07.2009 14:02, RE: V klidu
Drago5 napisał:
Auto v pohodě,klasická Toyota, jen na něj nemám věk :o))

Tak za 20 let to bude auto pro mě, až budu starej....
je videt ze temu prd rozumis, ale to nic, jenom skoda ze to serou tym evropskym designem
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 03.07.2009 21:18, trojblik
co to je?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 04.07.2009 06:29, mínusy?
Nemohu si pomoct, ale už asi jako mínus nevíte co napsat. Absence trojbliku je nezajímavá, a vadí mi mnohem méně než umístění tlačítka brzdy. Přiznám, že s touto funkcí jsem se zatím setkal pouze u koncernu a jako důvod ke koupi jsem tuto vlastnost neshledal. Výhled šikmo vpřed je mizerný u všech aut, po roce konstrukce 2000, majících 5 hvězdiček za náraz - můj názor: raději se nakloním abych viděl, než bych obětoval bezpečnost při nárazu. A poslední "absence vzpěry kapoty" je už opravdu úsměvný. Píšete o Toyotě...tady se otevírá kapota max 1x za měsíc - když dojde kapalina v ostřikovačích.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 04.07.2009 08:46, RE: mínusy?
Pavlik napisał:
Nemohu si pomoct, ale už asi jako mínus nevíte co napsat. Absence trojbliku je nezajímavá, a vadí mi mnohem méně než umístění tlačítka brzdy. Přiznám, že s touto funkcí jsem se zatím setkal pouze u koncernu a jako důvod ke koupi jsem tuto vlastnost neshledal. Výhled šikmo vpřed je mizerný u všech aut, po roce konstrukce 2000, majících 5 hvězdiček za náraz - můj názor: raději se nakloním abych viděl, než bych obětoval bezpečnost při nárazu. A poslední "absence vzpěry kapoty" je už opravdu úsměvný...
Souhlasím s Vámi. Jakoby se autor snažil za každou cenu najít nějakou maličkost, za kterou Avensise zkritizovat a pošpinit.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 04.07.2009 11:42, RE: mínusy?
Pavlik napisał:
Nemohu si pomoct, ale už asi jako mínus nevíte co napsat. Absence trojbliku je nezajímavá, a vadí mi mnohem méně než umístění tlačítka brzdy. Přiznám, že s touto funkcí jsem se zatím setkal pouze u koncernu a jako důvod ke koupi jsem tuto vlastnost neshledal. Výhled šikmo vpřed je mizerný u všech aut, po roce konstrukce 2000, majících 5 hvězdiček za náraz - můj názor: raději se nakloním abych viděl, než bych obětoval bezpečnost při nárazu. A poslední "absence vzpěry kapoty" je už opravdu úsměvný...
Tak tady se musím mírně zastat autora článku. Výhled šikmo vpřed - je věcí názoru. Když upřednostním výhled před masivností, tak pak k tomu nárazu nemusí dojít, že ;p. Uznávám, že výhled není u konkurence o nic lepší. Ale když je špatný - proč to nezmínit?
Plynová vzpěra - díl za 400 Kč - to opravdu byl takový problém pro inženýry a techniky zakomponovat tento díl do vozu??? Je to věc příjemná a u vozu s touto pořizovací cenou by snad měl být samozřejmostí, ne? Když není, pak proč to nezmínit. Vždyť to není postavené do roviny "nekupujte Avensise - vždyť on ani nemá plynovou vzpěru kapoty!!!". Holt když není co kritizovat, pak přichází na řadu maličkosti. Já myslím, že to je pro Avensis dobrá vizitka.
Vaší terminologií bych mohl napsat, že vy se zase za každou cenu snažíte pošpinit autora článku, nebo snad ne? ;)
Mě spíše zarazila pochvala sedadel. Někteří novináři si na ně jestli se nemýlím, stěžovali. Tak nevím. Osobní zkušenost nemám, takže nemohu rozsoudit...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 05.07.2009 06:21, RE: mínusy?
rohYpnol napisał:
Tak tady se musím mírně zastat autora článku. Výhled šikmo vpřed - je věcí názoru. Když upřednostním výhled před masivností, tak pak k tomu nárazu nemusí dojít, že ;p. Uznávám, že výhled není u konkurence o nic lepší. Ale když je špatný - proč to nezmínit?
Plynová vzpěra - díl za 400 Kč - to opravdu byl takový problém pro inženýry a techniky zakomponovat tento díl do vozu??? Je to věc příjemná a u vozu s touto pořizovací cenou by snad měl být samozřejmostí, ne? Když není, pak proč to nezmínit. V...
Já naopak s Avensisem osobní zkušenost mám - mám totiž v plánu si jej na podzim koupit. Sedadla jsou v pohodlná s dobrým vedením, alespoň ve verzi Sol. Je pouze potřeba si uvědomit, že to není pseudosportovní vůz. Zaměření je opravdu na max komfort. Jinak ale musím oponovat ohledně té vzpěry kapoty. Je vidět, že jste ji nikdy nekupoval (případně jakoukoli jinou plynokaplinovou vzpěru). Za 400,- ji nekoupíte ani na favorita. Běžná cena je okolo 2000,-Kč za kus. Většina výrobců kteří tuto variantu používají navíc dává vzpěry dvě... Příjemná věc to bezesporu je, ale jen do té doby, než se "unaví" (tak 4 roky) a Vy je budete muset za ty "zbytečné" 4000,- měnit. Nebo v horším případě Vám přibouchne kapota ruku V otázce výhledu se nebudu hádat - je to věcí osobního názoru.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 05.07.2009 12:11, RE: mínusy?
Pavlik napisał:
Nemohu si pomoct, ale už asi jako mínus nevíte co napsat. Absence trojbliku je nezajímavá, a vadí mi mnohem méně než umístění tlačítka brzdy. Přiznám, že s touto funkcí jsem se zatím setkal pouze u koncernu a jako důvod ke koupi jsem tuto vlastnost neshledal. Výhled šikmo vpřed je mizerný u všech aut, po roce konstrukce 2000, majících 5 hvězdiček za náraz - můj názor: raději se nakloním abych viděl, než bych obětoval bezpečnost při nárazu. A poslední "absence vzpěry kapoty" je už opravdu úsměvný...
Umístění tlačítka parkovací brzdy jsem kritizoval v předchozím testu Avensisu (sedanu) - to mi stějně jako Vám vadí na Avensisu nejvíce.

Výhled šikmo vpřed není u všech vozů problematický, ale souhlasím s Vámi, že s touto drobností se setkávám u modernějších aut stále častěji.

Plynová vzpěra poměrně těžké kapoty patří mezi vozy střední třídy ke standardu, proto ten mínus.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 05.07.2009 12:15, RE: trojblik
rojack napisał:
co to je?
Při jemném "ťuknutí" do páčky směrového blikače dojde k automatickému bliknutí (právě třiktrát). Od toho tzv. "trojblik".
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 06.07.2009 23:36, RE: V klidu
borec napisał:
je videt ze temu prd rozumis, ale to nic, jenom skoda ze to serou tym evropskym designem
Asi jste jasnovidec,jestli z tohohle příspěvku poznáte jak moc tomu rozumím.Já jen říkám,můj osobní názor , že mě Toyota ještě nikdy neuchvátila svým designem a i design je důležitý,alespoň pro mě.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 07.07.2009 09:49, RE: V klidu
Drago5 napisał:
Asi jste jasnovidec,jestli z tohohle příspěvku poznáte jak moc tomu rozumím.Já jen říkám,můj osobní názor , že mě Toyota ještě nikdy neuchvátila svým designem a i design je důležitý,alespoň pro mě.
vyjasnil sem z toho ze je to auto pro duchodce podle tebe, pokud nemas 5 let taky me zajima design, ale az po kvalite a tadyto neni zas nejhorsi nazivo, ne z fotek. treba takova mazda 6 se docela povedla podle me , ale za par let to bude ohledeny neco jak tenkrat vysel novej renault uz ani nevim jakej model, takovej zajimavej tvar co se za nim seci otaceli jako za jedinym u nas na parkovisti a po roku si nikdo nevsimne ze tam vubec je
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 07.07.2009 15:58, RE: mínusy?
Pavlik napisał:
Já naopak s Avensisem osobní zkušenost mám - mám totiž v plánu si jej na podzim koupit. Sedadla jsou v pohodlná s dobrým vedením, alespoň ve verzi Sol. Je pouze potřeba si uvědomit, že to není pseudosportovní vůz. Zaměření je opravdu na max komfort. Jinak ale musím oponovat ohledně té vzpěry kapoty. Je vidět, že jste ji nikdy nekupoval (případně jakoukoli jinou plynokaplinovou vzpěru). Za 400,- ji nekoupíte ani na favorita. Běžná cena je okolo 2000,-Kč za kus. Většina výrobců kteří tuto variantu...
Tak to jste si teď naběhl. Zrovna jsem kupoval 2x vzpěry na zadní víko kufru pro nejmenovaný vůz nižší střední třídy nejprodávanější v čr. Originál cca 700kč/ks po cca 10 letech provozu. Takže fakt nevím, kde jste byl na vámu udávané životonosti a částkách...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 07.07.2009 17:07, RE: mínusy?
Pavlik napisał:
Nemohu si pomoct, ale už asi jako mínus nevíte co napsat. Absence trojbliku je nezajímavá, a vadí mi mnohem méně než umístění tlačítka brzdy. Přiznám, že s touto funkcí jsem se zatím setkal pouze u koncernu a jako důvod ke koupi jsem tuto vlastnost neshledal. Výhled šikmo vpřed je mizerný u všech aut, po roce konstrukce 2000, majících 5 hvězdiček za náraz - můj názor: raději se nakloním abych viděl, než bych obětoval bezpečnost při nárazu. A poslední "absence vzpěry kapoty" je už opravdu úsměvný...
Jsem majitelem Avensisu D-Cat.Souhlasím s názorem autora,že výhled šikmo vpřed není z nejlepších,dále se mě nelíbí vyšší posez za volantem,ale to je možná jen induviduální záležitost.Jinak to je asi vše,co bych mohl své "Dieselové kočce" (D-Cat) vytknout.Nějaký trojblik me rozhodně nevzrušuje a přesně jak píšete,kapota se otevírá pouze při doplnění ostřikovačů! Takže mě nechybí ani vzpěry.Pobavil mě názor,že auto nechytne za srdce..),nemá charakter. Jsem asi bezcharakterní člověk.Vlastním totiž již několikátou Toyotu a jinou značku snad ani kupovat nebudu.Zajímavé je,že tento názor se mnou sdílí drtivá většina majitelů Toyot.P.S.pro štouraly...pochopitelně vím,že D-Cat znamená diesel katalyzátor a ne kočku....))
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 22.12.2009 09:01, RE: V klidu
borec napisał:
vyjasnil sem z toho ze je to auto pro duchodce podle tebe, pokud nemas 5 let taky me zajima design, ale az po kvalite a tadyto neni zas nejhorsi nazivo, ne z fotek. treba takova mazda 6 se docela povedla podle me , ale za par let to bude ohledeny neco jak tenkrat vysel novej renault uz ani nevim jakej model, takovej zajimavej tvar co se za nim seci otaceli jako za jedinym u nas na parkovisti a po roku si nikdo nevsimne ze tam vubec je
mne se libi :)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 22.12.2009 09:05, RE: mínusy?
dattlik napisał:
Jsem majitelem Avensisu D-Cat.Souhlasím s názorem autora,že výhled šikmo vpřed není z nejlepších,dále se mě nelíbí vyšší posez za volantem,ale to je možná jen induviduální záležitost.Jinak to je asi vše,co bych mohl své "Dieselové kočce" (D-Cat) vytknout.Nějaký trojblik me rozhodně nevzrušuje a přesně jak píšete,kapota se otevírá pouze při doplnění ostřikovačů! Takže mě nechybí ani vzpěry.Pobavil mě názor,že auto nechytne za srdce..),nemá charakter. Jsem asi bezcharakterní člověk.Vlastním t...
právě že toyoty mají charakter, čím dýl tu káru máš, tím víc se ti kára líbí
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.