0
powrót
 

diskuze k tématu: Lze dnes najít alternativu k dosluhující Audi A6 2.5 TDI?

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, japonská vozidla, česká vozidla, německá vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 12.09.2012 11:00, těžká volba
Avantime bych zavrhnul rovnou, jediný použitelný motor je třílitr benzín, nafta 2.2DCi je problémový motor a slabší dvoulitrový benzín benzín je o ničem. navíc se jedná o sice krásné a naprosto ojedinělé auto-vyrobeno pouhých cca 7000 kusů-se svými specifickými mouchami. rozhodně není určené pro tyto nájezdy. pokud má tazatel možnost koupit stejný vůz jaký má s minimálním nájezdem tak bych neváhal.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 12.09.2012 11:44, Mercedes 124
U mercedesu to je taky podobné... 124-ka bylo ještě poslední nesmrtelné auto od Mercedesu.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 12.09.2012 12:09, Když jsem si přečetl toto pojednání
a uvědomil si, že třikrát denně vidím v televizi reklamy na ty hjundaje a kije (a někteří diskutéři je naprosto nekriticky propagují i na těchto stránkách), skanula mi slza ve vzpomínce na jedno z posledních pořádných AUT.
Já vím, že vypadá z dnešního pohledu nemotorně až směšně, chybí mu také ty bubliny místo krytů světel, co jsou dnes tak moderní, ale je to AUTO. Bral bych ho hned.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 12.09.2012 12:29, Není co řešit.
Prvně gratuluji k výběru auta, na které mám úžasné vzpomínky a kdyby se vyrábělo v původní podobě dnes, tak na něj klidně stojím přes noc frontu u autosalonu a o ceně bych si ani nedovolil vyjednávat, a teď k řešení co místo něj. Pokud máte možnost odkoupit tak zachovalý kus přímo od majitele a ještě známého, neváhejte ani minutu! Z Vámi uvedených alternativ Vás kombinací kvality, pohodlí, výdrže a spolehlivosti neuspokojí žádný z navrhovaných vozů (a ani mě nenapadá žádné z nových aut). Navíc, pokud pro ni najdete využití, doporučuji si nechat i Vaši starou A6, i za cenu větší investice. Díky eko daním při přepisu, rozšiřujícím se umwelt plaketám a dalším ´´příjemnostem´´ ji neprodáte za tolik peněz, kolik služby ještě odvede. Jinak souhlasím s Vaším mechanikem - dnes opravdu platí (zvlášť u dieselu) - kup si co chceš a nech si bokem 50 000 na opravy
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 12.09.2012 12:46, RE: Když jsem si přečetl toto pojednání
rojack napisał:
a uvědomil si, že třikrát denně vidím v televizi reklamy na ty hjundaje a kije (a někteří diskutéři je naprosto nekriticky propagují i na těchto stránkách), skanula mi slza ve vzpomínce na jedno z posledních pořádných AUT.
Já vím, že vypadá z dnešního pohledu nemotorně až směšně, chybí mu také ty bubliny místo krytů světel, co jsou dnes tak moderní, ale je to AUTO. Bral bych ho hned.
Nevím jak Hyundai, ale KIA má některá auta velice kvalitní.Brečíte tady, že už se nedělají auta s bezporuchovými motory a když KIA jako jedna z mála nepodléhá hysterii turbobenzínu a používá bezproblémové atmosférické motory nebo jejich zmodernizované verze.Zrovna tak všichni kritizují zmenšování vnitřního prostoru u osobních aut-a zrovna KIA jde cestou spíše-co nejvíce prostoru pro posádku.Měl byste si o těch Korejských autech nejdříve něco zjistit než budete vynášet nějaké své soudy. Možná byste se divil, kdyby jste si např zjistil jaké evropské značky dodávají pro KIA díly. Mimochodem, osobně si myslím, že nynější CRDI od KIE jsou mnohem lepší i bezporuchovější než nynější TDI od koncernu. Osobně jsem dříve preferoval spíše německá auta, ale u posledního osobního rodinného auta jsem šel po zjištění nějakých informací právě do KIA a mohu pouze chválit-vůči tomu co dnes nabízí konkurence.Škoda jen, že nové Sorento nemá žebřinový rám jako Sorento I-bych ho měl jinak asi taky. 20 let stará autra mne nezajímaly, už jen kvůli bezpečnosti a tomu, že preferuji u auta jistotu, že se mi někde na cestách po evropě nerozsype.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 12.09.2012 13:04, RE: Když jsem si přečetl toto pojednání
vlk1 napisał:
Nevím jak Hyundai, ale KIA má některá auta velice kvalitní.Brečíte tady, že už se nedělají auta s bezporuchovými motory a když KIA jako jedna z mála nepodléhá hysterii turbobenzínu a používá bezproblémové atmosférické motory nebo jejich zmodernizované verze.Zrovna tak všichni kritizují zmenšování vnitřního prostoru u osobních aut-a zrovna KIA jde cestou spíše-co nejvíce prostoru pro posádku.Měl byste si o těch Korejských autech nejdříve něco zjistit než budete vynášet nějaké své soudy. Možná bys...
jen doplním - hyundai a kia je ta stejná firma. Obě mají vývoj v německu (Rüsselheim a Frankfurt). část výroby v evropě (ČR+SK), zrovna tyto značky tedy logicky až tak šikmooké nejsou....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 12.09.2012 13:22, SUBARU
Já bych koupil Legacy / Outback 2,0D. Motor je tak akorát ( 110 kW ), nevýhoda je proti staré A6 míň místa a jen MT převodovka. Výhoda 4x4, pořád ještě 'pořádek' před řidičem, docela slušná výbava, mechanická odolnost a hlavně dobré uložení kabelů a elekrických hejblátek...takže se to nesere....u Avensisu to bude podobné...

Mám už třetí autback, všechny v manuálu první s dieslem, a dobrý....na dieselu sice najeto pouze 55 tis km, ale znám lidi co mají přes dvě stě v minulé generaci, a bez potíží....benzíňáka jsem viděl s najetými 720tis km, bez generálky....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 12.09.2012 14:03, RE: SUBARU
MartinOutback napisał:
Já bych koupil Legacy / Outback 2,0D. Motor je tak akorát ( 110 kW ), nevýhoda je proti staré A6 míň místa a jen MT převodovka. Výhoda 4x4, pořád ještě 'pořádek' před řidičem, docela slušná výbava, mechanická odolnost a hlavně dobré uložení kabelů a elekrických hejblátek...takže se to nesere....u Avensisu to bude podobné...

Mám už třetí autback, všechny v manuálu první s dieslem, a dobrý....na dieselu sice najeto pouze 55 tis km, ale znám lidi co mají přes dvě stě v minulé generaci, a bez po...
Ano, Subo je fajn, spolehlivostně adekvátní, jen nevím, co Boxer Diesel...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 12.09.2012 17:03, RE: SUBARU
David V napisał:
Ano, Subo je fajn, spolehlivostně adekvátní, jen nevím, co Boxer Diesel...
Ten je v klidu, ale musí to být baž po r. 2009, kdy byla odstraněna konstrukční vada v uložení klikovky - na to dojelo nemálo subaru dýzlů. Oprava kolem 20tCZK. A za druhé, člověk za volantem nesmí být sedlák, protože opravdu jde po pár tkm odpravir spojku. Veze po r. 2010 jsou už (snad) taky v pořádku.

Já jen napíšu sám za sebe, že jsem 14 let jezdil jen s naftou (Pežoty a několi Škodovek) a už bych dnes ojetou naftu nechtěl ani za nic. Doby kvalitnách aut jsou prostě (jako u high-end techniky) dávno pryč a dnešní hračky stojí nekřeťanské prachy na to, co vydrží - možná díky naší kvalitní naftě, díky knstrukci, nevím. Takže jediná pro mě smysluplná cesta na 20-30.000km/rok je pořádný atmosferický benzín a nehledět na to, že s naftou bych jel za 7, zatímco s benzínem za 10. První servis čerpadla, turba, EGR, FAP, vstřiků to bohatě vyváží. A proto pokukuji, že vyměním své Legacy s 3,0R H6 za Lexus GS460 a vím, že bdu vysmátej. Krom toho, tyhle auta za 4-5 let už nebudou a je to poslední šance se trochu povozit, než bude benzín za 60,-/litr a motory jen 0,8l s 3x turbem a zvukem zubní vrtačky.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 12.09.2012 17:51, RE: Když jsem si přečetl toto pojednání
free78 napisał:
jen doplním - hyundai a kia je ta stejná firma. Obě mají vývoj v německu (Rüsselheim a Frankfurt). část výroby v evropě (ČR+SK), zrovna tyto značky tedy logicky až tak šikmooké nejsou....
Zcela vážně jsem koketoval o prázdninách s Hyundaiem (i30cw-nová, ix 35), při pohledu do ceníku paráda, na 1. pohled dovnitř taky. Při důkladném prolezení auta musím konstatovat, že tomu doost chybí - nedotaženost detailů, rádoby luxus (kůže) vypadá dost nepřirozeně, divné plasty a humpoláckost (neotesanost) v případě ix 35. I 40 je zpracovaná daleko líp, ale ta cena taky vypadá jinak. Já prostě odolám, i když reklama tvrdí opak.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 12.09.2012 18:05, RE: SUBARU
Zdeny60 napisał:
Ten je v klidu, ale musí to být baž po r. 2009, kdy byla odstraněna konstrukční vada v uložení klikovky - na to dojelo nemálo subaru dýzlů. Oprava kolem 20tCZK. A za druhé, člověk za volantem nesmí být sedlák, protože opravdu jde po pár tkm odpravir spojku. Veze po r. 2010 jsou už (snad) taky v pořádku.

Já jen napíšu sám za sebe, že jsem 14 let jezdil jen s naftou (Pežoty a několi Škodovek) a už bych dnes ojetou naftu nechtěl ani za nic. Doby kvalitnách aut jsou prostě (jako u high-end technik...
Rovnez bych zvazil, zda se pri najezdu ca 26tis km rocne vyplati diesel. Nehlede na to, ze pokud pan zije v Nemecku, bude diky nafte samozrejme platit daleko vyssi dan nez u benzinu. Problem je vsak v tom, ze dnes uz si ani z benzinovych aut nemate pomalu co vybrat. Ja sam skonci u naftove A7, viz recenze zde na TipCars. Mimochodem: maximalni spokojenost, hlavne u pumpy.
Za sebe tedy poradim: bud zustante verny znacce, Audi nedela tak spatna auta, jak se zde vsude doctete, a to ze vas vsude obkopuji tlacitka a pripadate si jak v letadle, na to si zvyknete. Ale u Audi si za "naskok diky technice" nechaji zaplatit, s tim musite pocitat, v devadesatych letech to bylo jine, tehdy hrala Audi treti housle. Nova A6 je vyborna, ne ze ne. A pokud se k ni budete chovat normalne, najedete s ni rovnez pul milionu. Ale nekupoval bych ojetou, maximalne nejakou se zarukou, od dealera. A dalsi moznosti je zde zminovane Subaru. Na nadchazejici zimu jsem jako "druhaka" opet poridil Subaru, tentokrat 2,5XT Forestera, proste srdcova zalezitost, manzelka ekoteroristka s nim doted odmita jezdit. Mohu jen doporucit, zatim zadne Subaru mne nenechalo v problemu a je to vuz a znacka, ktera vas opravdu chytne za srdce. Je pravda, ze u pumpy to neni na zadne radostne skakani do vzduchu, ale nemusite kupovat hned neco oturbeneho nebo trilitroveho outbacka, na normalni provoz postaci i slabsi dvoulitry. Ale jak pise pan vyse: mozna mame opravdu posledni moznost se jeste povozit, protoze ja nevim jak vy, az bude benzin/nafta nad 2Eura za litr, dam vsechna sva vozidla pod plachtu do stodoly a pujdu si koupit nejake to elektrokolo, slysel jsem, ze se na tom tolik nespotite pri jizde do prace...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 12.09.2012 21:35, Audi ve Volvu
Zdarec pánové,
všichni se baví o německých vozech a docela se zapomíná na sever evropy. Proč o tom mluvím? Když dnes Volvo nabízí ve svých vozech naftový motory tak z 80% mají základ právě u automobilky Audi ať už to byly 6válce v 7xx/9xx řadě nebo právě ty slavné 5válce v řadě 850 a V70 I. a právě o tento motor tu jde především.
Takže pokud bych se měl rozhodnout, které z těchto 2 automobilů si vybrat asi bych se přiklonil k Volvu. Určitě bude levnější, lépe vybavené, ale hlavně tento motor se nabízel až do roku 2000 a dokonce se najde pár exemplářů kdy tento motor byl nabízen i V70 II a S80.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 13.09.2012 08:25, Vyzneni clanku
Zajimave, takze pokud je uplne jedno, co si jako nove koupit, pak logicky prichazi jediny aspekt celeho rozhodovani - cena. V tom pripade je jakykoliv prodej auta jine znacky nez Dacia a Renault 100% uspechem marketingu (tedy vedniho oboru, ktery se zabyva zlacenim hoven).
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 13.09.2012 10:08, RE: Když jsem si přečetl toto pojednání
Pepe napisał:
Zcela vážně jsem koketoval o prázdninách s Hyundaiem (i30cw-nová, ix 35), při pohledu do ceníku paráda, na 1. pohled dovnitř taky. Při důkladném prolezení auta musím konstatovat, že tomu doost chybí - nedotaženost detailů, rádoby luxus (kůže) vypadá dost nepřirozeně, divné plasty a humpoláckost (neotesanost) v případě ix 35. I 40 je zpracovaná daleko líp, ale ta cena taky vypadá jinak. Já prostě odolám, i když reklama tvrdí opak.
No tak samo, že auto do 300 tis nebude asi jako AMGčkový Meďour. Osobně si myslím, že KIA je podařenější než Hyundai.Předpokládám, že jste prolízal novou I30 co teď vyšla-uvědomte si, za jakou je cenu a komu to má konkurovat-přímá konkurence je Octavia-která se proti ní nechytá vůbec v ničem. Stará I30 nic moc ale nová pokud si matně vzpomínám má být vlastně designově a s jinak naladěným podvozkem a jiným interiérem nový KIA ceed.V rámci nižší střední mám srovnání Škoda Octavia kombi 1,6FSI a KIA CEED SW 1,6CVVT(nový ceed kombi ještě nevyšel) (s oběma nejato asi okolo 10 tis.km) a narovinu Octavia se proti Ceedu nechytá vůbec v ničem. Ohledně interiérů-to je těžké srovnávat -je více verzí interiérů u všech značek.Co postavit od KIE na úroveň Audi A6-nevím. Tu Audi jsem nejezdil.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 13.09.2012 10:47, RE: Když jsem si přečetl toto pojednání
vlk1 napisał:
No tak samo, že auto do 300 tis nebude asi jako AMGčkový Meďour. Osobně si myslím, že KIA je podařenější než Hyundai.Předpokládám, že jste prolízal novou I30 co teď vyšla-uvědomte si, za jakou je cenu a komu to má konkurovat-přímá konkurence je Octavia-která se proti ní nechytá vůbec v ničem. Stará I30 nic moc ale nová pokud si matně vzpomínám má být vlastně designově a s jinak naladěným podvozkem a jiným interiérem nový KIA ceed.V rámci nižší střední mám srovnání Škoda Octavia kombi 1,6FSI a KI...
Mno, asi jsem byl náročnější ohledně výbavy, a tam se to dostává do rozmezí, kdy se ceny srovnají. Ano, v základu možná nejvýhodnější. S O2 bych to ani srovnávat nechci - limit jsem měl 400tKč bez DPH, a za tu cenu už Hyundaii konkuruje dost aut.
BTW: Ceed konbi je už pár týdnů na světě, jezdím kolem něj denně (vystaven před Autobond na Koterovské v Plzni).
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 13.09.2012 11:05, RE: těžká volba
tomaskrtek napisał:
Avantime bych zavrhnul rovnou, jediný použitelný motor je třílitr benzín, nafta 2.2DCi je problémový motor a slabší dvoulitrový benzín benzín je o ničem. navíc se jedná o sice krásné a naprosto ojedinělé auto-vyrobeno pouhých cca 7000 kusů-se svými specifickými mouchami. rozhodně není určené pro tyto nájezdy. pokud má tazatel možnost koupit stejný vůz jaký má s minimálním nájezdem tak bych neváhal.
ohledně Avantimu je tam pár nepřesností:

- třílitr benzin se tam nedával. Nejspíš myslíte 3.5V6, původem od Nissanu, který je skutečně asi nejlepší motorizací
- dvoulitrový turbobenzin není špatná volba, průměrně spolehlivý, na tak velký vůz i celkem silný, ale spotřeba samozřejmě nebude na úvovni nafty, když se s tím jezdí rozumně, tak průmer 9l je ale podle mě reálný
- Avantimu bylo určitě vyrobeno víc než 7000kusů. Tohle je myslím produkce Citroenu C6
- osobně bych do Avantimu doporučil 2.0dCI, který se jeví jako hodně povedený. Je jich ale míň, a drží si celkem cenu

Jako reálnou alternativu bych doporučil třeba Volvo S80, první verze motorů 2.4D a D5 jsou relativně bezproblémové, se slušnou spotřebou a výkonově taky celkem OK
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 13.09.2012 13:37, RE: Audi ve Volvu
patrik.valdmannFB napisał:
Zdarec pánové,
všichni se baví o německých vozech a docela se zapomíná na sever evropy. Proč o tom mluvím? Když dnes Volvo nabízí ve svých vozech naftový motory tak z 80% mají základ právě u automobilky Audi ať už to byly 6válce v 7xx/9xx řadě nebo právě ty slavné 5válce v řadě 850 a V70 I. a právě o tento motor tu jde především.
Takže pokud bych se měl rozhodnout, které z těchto 2 automobilů si vybrat asi bych se přiklonil k Volvu. Určitě bude levnější, lépe vybavené, ale hlavně tento motor se ...
Volvo s pětiválcovým motorem Audi 2,5TDi 103kw nikdy pocitově nejezdilo tak dobře jako audina, jelikož Volvo nemělo motor tak dobře odhlučněný jako Audi a místo podélně (A6) jej mělo napříč. Další problém je, že Volvo má jen 5st. převodovku, kdežto každá A6 103kw má rychlostí 6, takže při 130km/h motor točí cca 2.300ot. U Volva je to mnohem víc.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 13.09.2012 13:56, RE: Vyzneni clanku
bitner napisał:
Zajimave, takze pokud je uplne jedno, co si jako nove koupit, pak logicky prichazi jediny aspekt celeho rozhodovani - cena. V tom pripade je jakykoliv prodej auta jine znacky nez Dacia a Renault 100% uspechem marketingu (tedy vedniho oboru, ktery se zabyva zlacenim hoven).
Ano, pouze marketing, žádná kvalita... a prodloužená záruka neznamená kvalitu.

Podívejte se na srovnávací testy, porovnávají věci teď. Pokud se dělá dlouhodobý dest nad 100.000km je to vždy benzín.

Jak řikám, ocel byla nahrazena hliníkem, hliník plastem a pořád tomu říkají prémiovka.

Kvalitu dnes za peníze nekoupíte, takže je jedno jestli máte novou Dacii s motorem Renault (ta si na nic alespoň nehraje), nebo Mercedes xxx s motorem Renault. Teď dokonce nová dodávka MB Citan je Renault Kangoo s jiným předním plastem čumáku a znakem na volantu Mercedes. Opel Combo je také slátanina... Ford, Citroen, Volvo mají také identický malý motor. Peníze hýbou světem, kvalita a jméno naprosto nic neznamená.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 13.09.2012 13:59, RE: Když jsem si přečetl toto pojednání
Pepe napisał:
Mno, asi jsem byl náročnější ohledně výbavy, a tam se to dostává do rozmezí, kdy se ceny srovnají. Ano, v základu možná nejvýhodnější. S O2 bych to ani srovnávat nechci - limit jsem měl 400tKč bez DPH, a za tu cenu už Hyundaii konkuruje dost aut.
BTW: Ceed konbi je už pár týdnů na světě, jezdím kolem něj denně (vystaven před Autobond na Koterovské v Plzni).
No loni se dal sehnat Ceed SW v max výbavě dost pod 400 tis včetně DPH.O slevě ,která se dá dostat z prodejce ani nemluvím.Vím to, zařizoval jsem ho známému.V našem městě mají mít nové kombi Ceeda k vidění až od 17.9.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 13.09.2012 14:03, RE: Když jsem si přečetl toto pojednání
vlk1 napisał:
No loni se dal sehnat Ceed SW v max výbavě dost pod 400 tis včetně DPH.O slevě ,která se dá dostat z prodejce ani nemluvím.Vím to, zařizoval jsem ho známému.V našem městě mají mít nové kombi Ceeda k vidění až od 17.9.
Jinak co vím, tak na Ceeda SW se v max výbavě nedá sehnat-vyhřívaný věnec volantu, vyhřívaná zadní sedadla(dělají jen přední),vyhřívané čelní sklo(ceed dělá vyhřívané jen v místě pod stěrači) a myslím, že nedělají naklápěcí světlomety(myslím tím do zatáček).
reagować
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.