0
powrót
 

diskuze k tématu: Jaký je dieselový Avensis po 330 tis. km?

kategorie zaszeregowania tematu: japonská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 31.03.2009 12:35, Nachta
Tak nevím, jestli je to myšleno jako reklama /negativní/ na čerpačku S, ale 315 tisíc Km na vstřikovače je až až, i kdyby jste jezdil na nektar nebeský.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 31.03.2009 15:48, Musím ...
donald napisał:
Tak nevím, jestli je to myšleno jako reklama /negativní/ na čerpačku S, ale 315 tisíc Km na vstřikovače je až až, i kdyby jste jezdil na nektar nebeský.
NAPROSTO (s donald(em) SOUHLASit ... kvalita českých paliv pravda PROBLÉMová bývá, ale výdrž PŘES 300 tisíc se mi jako "zcela OK" (a spíše ÚSPĚCH) zdá ...
PS: Jinak "nájezd" 55.000 km ročně je VELMi "slušný" (a v česku i v evropě HODNĚ NADprůměrný), a neb v tomto směru určitou "praxi" mám, maličko se PODIVUJi nad tím 90% u JEDNÉ čerpací stanice.
Je-li to myšleno u jedné ZNAČKY - snad/budiž (já zas na svých cestách zas "vyhledávám/preferuji" Aral a jeho Ultimate 100, a VÍM JAK je to TĚŽKÉ! - pravda mám "kratší" dojezd, jen něco přes 600 km), ale při TAK velkém "nájezdu" kilometru NElze tankovat u JEDNÉ čerpací stanice a i u jednoho ŘETĚZCE to bývá trochu "problém" ... to jsem ale trochu odbočila - jestli vstřikovače v ČESKU vydržely přes 300.000 kilometrů - NENí co řešit, a možná spíše na tu JEDNU čerpací statnici (kde z 90ti % taknkuje(te) děkovný dopis (že NEšidí/NEředí) zaslat ...
Pěkný den (a až KDOKOLIV budete v Deutschland, Aral Ultimate - benzín i naftu k vyzkoušení DOPORUČUJi ,-)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 31.03.2009 16:20, RE: Nachta
donald napisał:
Tak nevím, jestli je to myšleno jako reklama /negativní/ na čerpačku S, ale 315 tisíc Km na vstřikovače je až až, i kdyby jste jezdil na nektar nebeský.
Jsem rád, že se článek objevil! Nedávno se tady hanil tento motor a byl dokonce vyřčen ortel: Nebrat! Osobní zkušenosti však říkají něco zcela jiného. No a tady pán to jen potvrzuje, neboť jak píšete i vy ostatní 315tkm je dobrý výkon na CR motor!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 31.03.2009 16:22, 300 tkm je na vstřiky až až
Naprosto souhlasím s kolegy, 300 tkm je na vstřikovače až až. Kdybyste do toho lil bionaftu, tak už máte možná několik sad za sebou (viděl jsem na vlastní oči HDI v C 3, kde se kvůli bionaftě vstřiky měnily po 40 tkm). S tou kvalitou nafty a benálu u Aralu v DE něco je. Často jezdím do Německa a na Aral prostě nedám dopustit (na rozdíl od Shellu, kde je ta kvalita zhruba jako u nás).
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 31.03.2009 17:05, Shoda
Tady dnes panuje nějaká shoda a já se můžu jenom připojit. Pane Jirko, jestli chcete s ropákem objet 8x kouli, nemůžete mít CR (kromě mergla a možná nějakého z dnes zmíněných bavorksých tds). Na to jste si měl koupit auto s TDi s radiálním čerpadlem!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 31.03.2009 20:25, RE: Shoda
Muroň napisał:
Tady dnes panuje nějaká shoda a já se můžu jenom připojit. Pane Jirko, jestli chcete s ropákem objet 8x kouli, nemůžete mít CR (kromě mergla a možná nějakého z dnes zmíněných bavorksých tds). Na to jste si měl koupit auto s TDi s radiálním čerpadlem!
A samozřejmě s pevnou geometrií lopatek, ne? Ale dneska už bude nejlepší přeci jenom takový 3,0 TDI CR...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 31.03.2009 20:59, RE: Shoda
Pepe napisał:
A samozřejmě s pevnou geometrií lopatek, ne? Ale dneska už bude nejlepší přeci jenom takový 3,0 TDI CR...
A NEbude dneska už nejlepší přeci jenom něco s 2 turby, třeba takový bmw 35d nebo citroën 3.0 HDi?
Pěkný den
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 31.03.2009 21:18, ONLY for TOM
http://news.auto.cz/statistiky/astra-focus-golf-prodej-v-evrope-rok-2008-loni-nikdo-nizsi-stredni-tride-neohrozil.html

PS: Z mého pohledu MARKETING vítězí na kvalitou a originalitou (a HODNĚ)

Pěkný den
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 31.03.2009 21:36, RE: Shoda
Pepe napisał:
A samozřejmě s pevnou geometrií lopatek, ne? Ale dneska už bude nejlepší přeci jenom takový 3,0 TDI CR...
Souhlasím s Kylie. Možná nebude 3.0 TDI až takový poruchový shit jako byl svého času 2.5 TDI, ale pořád to biturbo od BMW má něco navíc (kdo jednou zkusil, nechce už nic jiného). Navíc koncern s CR teprve začíná, ještě je brzo na to soudit, co bude zaručeně odcházet jako kdysi dávno u TDI PD a VGT.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 01.04.2009 10:16, RE: 300 tkm je na vstřiky až až
jiriez napisał:
Naprosto souhlasím s kolegy, 300 tkm je na vstřikovače až až. Kdybyste do toho lil bionaftu, tak už máte možná několik sad za sebou (viděl jsem na vlastní oči HDI v C 3, kde se kvůli bionaftě vstřiky měnily po 40 tkm). S tou kvalitou nafty a benálu u Aralu v DE něco je. Často jezdím do Německa a na Aral prostě nedám dopustit (na rozdíl od Shellu, kde je ta kvalita zhruba jako u nás).
Je to dobry vykon na jedny vstriky,turbo je stale puvodni? Kvalita Shellu je diskutabilni,lepsi nafta je treba od Benziny atd.Nicmene moje auto pokorilo tento tyden 380k na jedny vstriky a turbo,sice vsechny tyto komponenty mam jiz nahradni,ale neni duvod to montovat.Tankuji vyhradne u Benziny a pridavam aditivum VIF,ktere je jednoznacne nejlepsi dle testu MF dnes,kolega ma Forda Mondeo,jeden z poslednich predchozi generace,najeto 450k,a zhruba kazdych 100k,vymena vstriku a dvakrat cerpadla,proste kluci u BMW to umi.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 01.04.2009 10:19, RE: Shoda
jiriez napisał:
Souhlasím s Kylie. Možná nebude 3.0 TDI až takový poruchový shit jako byl svého času 2.5 TDI, ale pořád to biturbo od BMW má něco navíc (kdo jednou zkusil, nechce už nic jiného). Navíc koncern s CR teprve začíná, ještě je brzo na to soudit, co bude zaručeně odcházet jako kdysi dávno u TDI PD a VGT.
Po vyzkouseni noveho CR motoru od VW muzu rict,ze stoji stejne za h... jako jeho motory PD.Opravdu je trochu tissi,asi stejne jako puvodni TDI,ale narozdil od jakoholiv predchoziho TDI nejede.Tak lenive auto jsem jiz dlouho nevidel a poradne odhlucneni bude asi za priplatek.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 01.04.2009 10:25, sorvnani prostoru
To by me zajimalo jak tohle autor myslel - "A interiér? Sedněte si do Octavie a potom do Superba. Co najdete v Superbu, máte v Avensisu - jak v předu, tak i na zadních sedadlech." - Za prve, nevim proc srovnava s Octavii, kdyz to je auto de facto o tridu nize, a za 2. asi v zivote nesedel v O2 a Superbu, protoze co se tyka napr. podelneho prostoru, muze se Avensis merit tak maximalne s tou Octavii (a Avens. je na tom jeste porad o chlup hur, kdo neveri, at si koupi metr a jde merit), o srovnavani se Superbem nemuze byt rec ani nahodou. Co se tyka sirky, tam uz je to spise o srovnavani se Superbem, co se tyka vysky nad sedadly, taky nebudou zasadni rozdily.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 01.04.2009 10:49, RE: 300 tkm je na vstřiky až až
martilulin napisał:
Je to dobry vykon na jedny vstriky,turbo je stale puvodni? Kvalita Shellu je diskutabilni,lepsi nafta je treba od Benziny atd.Nicmene moje auto pokorilo tento tyden 380k na jedny vstriky a turbo,sice vsechny tyto komponenty mam jiz nahradni,ale neni duvod to montovat.Tankuji vyhradne u Benziny a pridavam aditivum VIF,ktere je jednoznacne nejlepsi dle testu MF dnes,kolega ma Forda Mondeo,jeden z poslednich predchozi generace,najeto 450k,a zhruba kazdych 100k,vymena vstriku a dvakrat cerpadla,pros...
S tím Mondeem - dalo by se zjistit, kolik ho ty vstřiky a případně čerpadlo stojí? A jestli je to ve značkovém servisu, nebo třeba repase.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 01.04.2009 14:26, RE: Shoda
martilulin napisał:
Po vyzkouseni noveho CR motoru od VW muzu rict,ze stoji stejne za h... jako jeho motory PD.Opravdu je trochu tissi,asi stejne jako puvodni TDI,ale narozdil od jakoholiv predchoziho TDI nejede.Tak lenive auto jsem jiz dlouho nevidel a poradne odhlucneni bude asi za priplatek.
No 2litr TDi CR sice roky "vyšší" kvalitu "sliboval", ale popravdě v reálu to až tak SLAVNÉ NEní ... nícméně V6 3.0 TDi se sice třeba bmw třílitrům NEvyrovná (ani v emisích), ale "špatný" NEní ... ale již "za chvilku" nastupující V6 3.0 HDi ho asi možná "rozcupuje" - což trošičku "ostudné" pro PRÉMii a ETALON je ...
Ale abych jen NEkritizovala, takové 2.0 TFSi vůbec špatné NENí!
PS: Skoro bych řekla že právě NAOPAK to v praxi je, než si lidé myslí, nafty/diesly od vw poslední desetiletí spíše PODprůměrné, nebo spíše NEstíhající konkureci jsou, naopak v benzínech to tak špatné NENí!
Pěkný den ,-)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 01.04.2009 17:12, RE: sorvnani prostoru
mikes napisał:
To by me zajimalo jak tohle autor myslel - "A interiér? Sedněte si do Octavie a potom do Superba. Co najdete v Superbu, máte v Avensisu - jak v předu, tak i na zadních sedadlech." - Za prve, nevim proc srovnava s Octavii, kdyz to je auto de facto o tridu nize, a za 2. asi v zivote nesedel v O2 a Superbu, protoze co se tyka napr. podelneho prostoru, muze se Avensis merit tak maximalne s tou Octavii (a Avens. je na tom jeste porad o chlup hur, kdo neveri, at si koupi metr a jde merit), o srovnavan...
Jenze Avensis je daleko lepsi auto nezli popelnice ze Skody,ty by si o takovem nabehu na jedny vstrikovace,jedno turbo a jeden setrvacnik mohly tak nechat vypravet.Nemluve o tom,ze Avensis si zarucene na parkovisti pozna,ale O2 nebo Superb ma kazdej trouba a stoji na kazdem rohu.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 01.04.2009 19:20, RE: sorvnani prostoru
martilulin napisał:
Jenze Avensis je daleko lepsi auto nezli popelnice ze Skody,ty by si o takovem nabehu na jedny vstrikovace,jedno turbo a jeden setrvacnik mohly tak nechat vypravet.Nemluve o tom,ze Avensis si zarucene na parkovisti pozna,ale O2 nebo Superb ma kazdej trouba a stoji na kazdem rohu.
Hlavně tam tu O nemusíš najít vůbec, nebo s protočeným zámkem u kufru...a komplet vybílenou
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 01.04.2009 21:05, RE: sorvnani prostoru
Pepe napisał:
Hlavně tam tu O nemusíš najít vůbec, nebo s protočeným zámkem u kufru...a komplet vybílenou
Bohuzel mam druhe nejkradenejsi auto,ne z VW koncernu,ale take nemecke.Nicmene zamek mam odpojeny a otviram jen ovladacem.Nedelam si iluze ukrast a vykrast jde vse.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 01.04.2009 21:09, RE: 300 tkm je na vstřiky až až
Koloss napisał:
S tím Mondeem - dalo by se zjistit, kolik ho ty vstřiky a případně čerpadlo stojí? A jestli je to ve značkovém servisu, nebo třeba repase.
Poprve odesly jen vstriky a v origo servise i s praci 75tis.Podruhe byl chytrejsi,odeslo naraz i cerpadlo a vstriky tak v neautorizovanem vse nove za 59tis.No a ted zjistil,ze na vrakacich je toho spousta a tak vstriky a cerpalo koupil jako komplet z nejakeho vraku za 30k a paradoxne vstriky zatim drzi nejdele.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 02.04.2009 10:31, RE: sorvnani prostoru
martilulin napisał:
Jenze Avensis je daleko lepsi auto nezli popelnice ze Skody,ty by si o takovem nabehu na jedny vstrikovace,jedno turbo a jeden setrvacnik mohly tak nechat vypravet.Nemluve o tom,ze Avensis si zarucene na parkovisti pozna,ale O2 nebo Superb ma kazdej trouba a stoji na kazdem rohu.
No, jde videt ze jsi hotovy expert pres zivotnost vstrikovacu čerpadlo-tryska vs. CR, takze tady je kazdy komentar marny...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 02.04.2009 20:25, RE: ONLY for TOM
Kylie napisał:
http://news.auto.cz/statistiky/astra-focus-golf-prodej-v-evrope-rok-2008-loni-nikdo-nizsi-stredni-tride-neohrozil.html

PS: Z mého pohledu MARKETING vítězí na kvalitou a originalitou (a HODNĚ)

Pěkný den
Děkuji za odkaz na podíl jednotlivých modelů na trhu-celkem zajímavý přehled. Marketing jistě vítězí nad kvalitou - to ledaskde. Ty procenta bude ovlivnovat plno faktorů. Třeba množštví nabídky karosářských verzí, motorových verzí nebo jak už jsem psal - počet zastoupení dané značky.
A jen krátce k naší diskuzi - já beru, že lidi poznají rozdíly při svezení v jednotlivých vozech, ale při nákupu si řeknou, že vlastně ty skvělé jízdní vlastnosti nepotřebují, ale že jim stačí takový nějaký průměr. Takže - ne že by kvalitu nepoznali, ale nedocení ji.
Jinak ta tabulka je za rok 2008, uvidíme jak Imprezu na konci letošního roku posune rozšíření nabídky o 2,0D.
reagować
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.